4 - Kolo Toure

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

4 - Kolo Toure

Indlæg af Xenne » tirsdag, 02. jul, 2013 15:55

Så fik vi vores nye spiller på plads :)

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... toure-deal
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 02. jul, 2013 17:49

Xenne skrev:Så fik vi vores nye spiller på plads :)

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... toure-deal
Troede egentlig at den var på plads for længe siden :o Nogen der har nogen ide om hvorfor de først har skrevet under nu?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 02. jul, 2013 17:55

ScouserTommy skrev:
Xenne skrev:Så fik vi vores nye spiller på plads :)

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... toure-deal
Troede egentlig at den var på plads for længe siden :o Nogen der har nogen ide om hvorfor de først har skrevet under nu?

Hans kontrakt med City udløb vel først den 30 Juni er den eneste grund jeg kan få det til at hænge sammen...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 02. jul, 2013 18:32

YNWA! skrev:
ScouserTommy skrev:
Xenne skrev:Så fik vi vores nye spiller på plads :)

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... toure-deal
Troede egentlig at den var på plads for længe siden :o Nogen der har nogen ide om hvorfor de først har skrevet under nu?

Hans kontrakt med City udløb vel først den 30 Juni er den eneste grund jeg kan få det til at hænge sammen...
Og også den rigtige. Vi havde kun indgået en forhåndskontrakt med ham. Han kunne første skrive under fra i går, da hans kontrakt med Man. City officielt udløb.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af SimonA » tirsdag, 02. jul, 2013 18:41

Velkommen til Kolo! Udmærket med lidt ny rutine. :)
YNWA

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 02. jul, 2013 19:04

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:
ScouserTommy skrev:
Xenne skrev:Så fik vi vores nye spiller på plads :)

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... toure-deal
Troede egentlig at den var på plads for længe siden :o Nogen der har nogen ide om hvorfor de først har skrevet under nu?

Hans kontrakt med City udløb vel først den 30 Juni er den eneste grund jeg kan få det til at hænge sammen...
Og også den rigtige. Vi havde kun indgået en forhåndskontrakt med ham. Han kunne første skrive under fra i går, da hans kontrakt med Man. City officielt udløb.
Lyder dog lidt mærkeligt, at man ikke når som helst skulle kunne underskrive en aftale gældende fra en dag ude i fremtiden :dontknow: Står selv for at skulle have en ny kollega, han har netop underskrevet ansættelsesaftale gældende fra 1/8, selvom han stadig er ansat i sit gamle job indtil 30/7.

Nå, anyways, lad eksperterne om den slags detaljer, velkommen (igen) til Toure... :clap:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Vest » torsdag, 04. jul, 2013 13:52

Hvis i ikke allerede "synes godt om" Liverpool F.C på Facebook, så synes jeg, at I skal til at gøre det. Der er bl.a. lagt interessante billeder ud af "2013-2014 pre-season training" - altså de allerførste træningspas.

Jeg fornemmer at Toure kommer til at spille en kæmpe rolle under Brendan Rodgers og kan tilføre meget med bl.a. hans erfaring. Han er en kriger og giver sig altid 110 % i træning og kamp.

Fantastisk signing!

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Skøtt » onsdag, 10. jul, 2013 23:13

REDIGERET

En del af hvad Toure sagde i sit første pressemøde for Liverpool.
Kolo Toure:

"For me, it's an honour to play for Liverpool - this club is unbelievable," Toure explained to reporters gathered at the club's training complex on Wednesday.

"I've just been here for two weeks and I've seen a lot of fantastic things. I'm proud and I will give my best to this football club.

"When I had to decide, when I had the phone call from Liverpool, you can't joke with that. It's one of the biggest clubs in the Premier League. I was like, 'wow'.

Oooog en lille stikpille til Suarez;

Kolo Toure: "Luis Suárez does not need to leave to fulfil his ambitions. If he stays here he will have more chances to win trophies. This club is definitely prepared, the organisation, the mentality of the players, it is amazing. It is a top professional club."

Ovenstående er selvfølgelig "nemt" at sige - meeen jeg kan lide hans stil! :)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 11. jul, 2013 00:09

Tja, Kolo kommer direkte fra Arsenal og City, og brormand har været i Barcelona - kan være han kan fortælle Suarez at græsset altså ikke er specielt grønnere andetsteds.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af thefugle » torsdag, 11. jul, 2013 09:46

Skøtt skrev:REDIGERET

En del af hvad Toure sagde i sit første pressemøde for Liverpool.
Kolo Toure:

"For me, it's an honour to play for Liverpool - this club is unbelievable," Toure explained to reporters gathered at the club's training complex on Wednesday.

"I've just been here for two weeks and I've seen a lot of fantastic things. I'm proud and I will give my best to this football club.

"When I had to decide, when I had the phone call from Liverpool, you can't joke with that. It's one of the biggest clubs in the Premier League. I was like, 'wow'.

Oooog en lille stikpille til Suarez;

Kolo Toure: "Luis Suárez does not need to leave to fulfil his ambitions. If he stays here he will have more chances to win trophies. This club is definitely prepared, the organisation, the mentality of the players, it is amazing. It is a top professional club."

Ovenstående er selvfølgelig "nemt" at sige - meeen jeg kan lide hans stil! :)
Han havde da vidst fået sin daglige optimist pille, skyllet ned med en flaske vodka.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Harvey » torsdag, 11. jul, 2013 12:22

Tjaaa, jeg ville osse være klar til at snakke løs om hvor fantastisk den nye klub jeg er kommet til er når jeg lige har fået en stor pose penge i sign-on fee!!!! han er forståeligt nok glad for lige at kunne rykke videre til os og høre kasseapparatet klinge og så siger han det som han ved at klubben og dets fans gerne vil høre. Det giver jeg ikke fem flade ører for.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Surf » torsdag, 11. jul, 2013 12:27

Hans udtalelser kan nu heller ikke få mig op af stolen. Men såfremt han ikke er helt mættet, så tror jeg faktisk at han er en god signing. Hvis han har sulten til at vise, at han ikke er over the hill, og hvis han vil slutte karrieren godt af, så er det altså en mand med erfaring fra flere mesterskabshold.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Harvey » torsdag, 11. jul, 2013 12:40

Surf skrev:Hans udtalelser kan nu heller ikke få mig op af stolen. Men såfremt han ikke er helt mættet, så tror jeg faktisk at han er en god signing. Hvis han har sulten til at vise, at han ikke er over the hill, og hvis han vil slutte karrieren godt af, så er det altså en mand med erfaring fra flere mesterskabshold.
Ja, masser af erfaring og han virker som en leder. Men det nytter så ikke noget hvis han er langsom som en snegl... :lol: :lol: Nej...lad os nu se hvordan det går og vurderer ham på det han viser i kampene og det kan jo være at han bliver guld værd for os, who knows :)
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af matty » torsdag, 11. jul, 2013 16:15

Harvey skrev:
Surf skrev:Hans udtalelser kan nu heller ikke få mig op af stolen. Men såfremt han ikke er helt mættet, så tror jeg faktisk at han er en god signing. Hvis han har sulten til at vise, at han ikke er over the hill, og hvis han vil slutte karrieren godt af, så er det altså en mand med erfaring fra flere mesterskabshold.
Ja, masser af erfaring og han virker som en leder. Men det nytter så ikke noget hvis han er langsom som en snegl... :lol: :lol: Nej...lad os nu se hvordan det går og vurderer ham på det han viser i kampene og det kan jo være at han bliver guld værd for os, who knows :)
Til Harvey. Lige den beskrivelse af ham minder mig om gode gamle Hyypia :) sneglefart men med rutine til at vide hvordan man skal kompensere for det :)
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Hede
Indlæg: 55
Tilmeldt: tirsdag, 02. aug, 2011 14:29
Alder: 30

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Hede » onsdag, 14. aug, 2013 14:20

Holdte en noget forsinket studenterfest her den anden dag. Her fik jeg 3. trøjen med Toure - 4 på ryggen af nogle venner! Så nu har han bare at imponere! ;)

Besvar