26 - Tiago Ilori

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Aarhus » lørdag, 27. sep, 2014 23:29

Er dette manden, vi skal sætte vores lid til næste sæson i vores midterforsvar?

Jeg håber, han udvikler sig i den rigtige retning, så vi får en hurtig spiller ind i midterforsvaret.

Regista
Indlæg: 114
Tilmeldt: søndag, 19. jan, 2014 12:11

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Regista » mandag, 29. sep, 2014 15:55

Aarhus skrev:Er dette manden, vi skal sætte vores lid til næste sæson i vores midterforsvar?

Jeg håber, han udvikler sig i den rigtige retning, så vi får en hurtig spiller ind i midterforsvaret.
Har lidt på fornemmelsen, at han er tænkt som erstatning for Skrtel på den lange bane - Bliver spændende at se hvad han kan drive det til, for synes bestemt kan ser talentfuld ud.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af rnh » torsdag, 08. jan, 2015 07:31

Er der nogen der ved hvordan det går for Ilori i det franske?

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Sivi » torsdag, 08. jan, 2015 07:55

Han får ikke alt for meget spilletid som jeg ser det, sidder med en app og kigger lidt når de spiller, han sidder altid på bænken og bliver sjældent skiftet ind
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af AndreasN » torsdag, 08. jan, 2015 10:05

Han har været skadet i størstedelen af sit ophold. Han startede, såvidt jeg ved udmærket, men flere skader har sat ham langt tilbage.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Niels K » lørdag, 11. apr, 2015 10:51


Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Kelly » lørdag, 11. apr, 2015 11:44

Kan han ikke glide ind i stedet for kolo.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. jun, 2015 10:56

Tiago vs. England:

http://liverpooloffside.sbnation.com/li ... dan-please?

Ingen tvivl om, at han har hurtigheden, teknikken, gode afleveringer og et fint hovedspil. Mon det bare er erfaring og flere kampe under bæltet, der skal til ?

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af ElTorro » lørdag, 20. jun, 2015 11:50

Niels K skrev:Tiago vs. England:

http://liverpooloffside.sbnation.com/li ... dan-please?

Ingen tvivl om, at han har hurtigheden, teknikken, gode afleveringer og et fint hovedspil. Mon det bare er erfaring og flere kampe under bæltet, der skal til ?
Det kunne man i hvert fald håbe på. Jeg har faktisk hele tiden haft en okay fornemmelse omkring Illori, men snarere været i tvivl om, hvorvidt han overhovedet ville få chancen hos os. Jeg håber, man er villig til at bruge ham i den næste sæson. Særligt, hvis vi skal tilbage i en tremandskæde, hvor Illoris evner på bolden såvel som i dybden er kompetencer, der i særdeles er brug for. Ikke desto mindre ville det formentlig betyde, at Can kan få lov til at spille på midten, hvor han hører til.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Niels K » søndag, 21. jun, 2015 10:54

ElTorro skrev:
Niels K skrev:Tiago vs. England:

http://liverpooloffside.sbnation.com/li ... dan-please?

Ingen tvivl om, at han har hurtigheden, teknikken, gode afleveringer og et fint hovedspil. Mon det bare er erfaring og flere kampe under bæltet, der skal til ?
Det kunne man i hvert fald håbe på. Jeg har faktisk hele tiden haft en okay fornemmelse omkring Illori, men snarere været i tvivl om, hvorvidt han overhovedet ville få chancen hos os. Jeg håber, man er villig til at bruge ham i den næste sæson. Særligt, hvis vi skal tilbage i en tremandskæde, hvor Illoris evner på bolden såvel som i dybden er kompetencer, der i særdeles er brug for. Ikke desto mindre ville det formentlig betyde, at Can kan få lov til at spille på midten, hvor han hører til.
Umiddelbart ville han passe perfekt ind på højresiden i et 3-mands forsvar med sin hurtighed, gode hovedspil og teknik og ja - så kunne Can komme op på midten.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/li ... go-9488884?

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Ma Captain » mandag, 22. jun, 2015 10:08

Så ham i går mod Italiens u21, og jeg må sige at han imponerede mig med sit ro og overblik. Ingen fejl overhoved. Han minder mig meget om en hurtigere version af Agger. Håber i den grad han får chancen, der er masser af potentiale i knægten.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Mads T. » mandag, 22. jun, 2015 14:08

Ma Captain skrev:Så ham i går mod Italiens u21, og jeg må sige at han imponerede mig med sit ro og overblik. Ingen fejl overhoved. Han minder mig meget om en hurtigere version af Agger. Håber i den grad han får chancen, der er masser af potentiale i knægten.
Var det ros han fik fra kommentatorerne, for jeg synes de nævnte hans navn en del gange, men fulgte ikke så meget med, at jeg nåede at høre hvad de sagde..

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Sivi » mandag, 22. jun, 2015 14:11

Han har spillet fint i de to u21 kampe, jeg så ham gerne foran Lovren og Kolo i rækken om en start plads.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Ma Captain » mandag, 22. jun, 2015 16:01

Mads T. skrev:
Ma Captain skrev:Så ham i går mod Italiens u21, og jeg må sige at han imponerede mig med sit ro og overblik. Ingen fejl overhoved. Han minder mig meget om en hurtigere version af Agger. Håber i den grad han får chancen, der er masser af potentiale i knægten.
Var det ros han fik fra kommentatorerne, for jeg synes de nævnte hans navn en del gange, men fulgte ikke så meget med, at jeg nåede at høre hvad de sagde..
De nævnte flere gange hans elegance og hvor dygtig og rolig han er med bolden i fødderne.

Får han spilletid og tillid så tror jeg han kan blive rigtig dygtig.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Belloni » tirsdag, 23. jun, 2015 08:11

Ifølge Daily Mail er Liverpool begyndt at forhandle en ny kontrakt med ham. Han har to år tilbage på den nuværende.

Besvar