17 - Mamadou Sakho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 17. sep, 2013 07:55

Pongolle skrev:Nope, men jeg kunne jo spørge jer om det samme?
Jeg synes ikke han spillede en brandkamp - Der var fantastiske momenter, som fx. hvor han anden gang trække den bag om benet og Michu lige må løfte pegefingeren.

Dog bryder han opså bagkæden for meget og for agressivt IMO og det skabte flere farlige situationer (Han mangler fx. da Shelvey lægger bolden af til Michu, der scorer). Derudover synes jeg også han tit er for satsende i sine tacklinger...

Dog ikke verdens værste debut - Han ser jo sickt stor ud

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 17. sep, 2013 08:18

Man må heller ikke glemme hans sidste-øjebliks-tackling i overtiden på Michu, hvor han på en eller anden måde får den fra ham.

Ikke verdens bedste debut, som folk siger, men absolut godkendt. Han kunne vel heller ikke få værre arbejdsbetingelser end denne kamp.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 17. sep, 2013 09:15

AndreasN skrev:Man må heller ikke glemme hans sidste-øjebliks-tackling i overtiden på Michu, hvor han på en eller anden måde får den fra ham.

Ikke verdens bedste debut, som folk siger, men absolut godkendt. Han kunne vel heller ikke få værre arbejdsbetingelser end denne kamp.
Helt rigtig det var en fremragende aktion, han havde en noget svingende kamp, men jeg synes også vi med vores meget defensive spillestil i anden halveg er selvforskyldte i at vores der er meget pres på en ny sammensat forsvar.
YNWA

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Kelly » tirsdag, 17. sep, 2013 09:34

Rolig nu. En kalder Sakho for det værste indkøb nogensinde i denne tråd. Sådanne indlæg er ikke spilleren værdig. I perioder fik Sakho vist sin klasse. Men var desværre også med i et par kiks. Men helt ærligt giv ham nu tiden. Han er slet ikke i kampform og spillet ind på holdet. Det skal nok komme stille og roligt med Sakho så han bliver stabil. God spiller syntes jeg.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Negrito
Indlæg: 139
Tilmeldt: søndag, 08. jul, 2012 19:19
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 34

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Negrito » tirsdag, 17. sep, 2013 10:15

AndreasN skrev:Man må heller ikke glemme hans sidste-øjebliks-tackling i overtiden på Michu, hvor han på en eller anden måde får den fra ham.

Ikke verdens bedste debut, som folk siger, men absolut godkendt. Han kunne vel heller ikke få værre arbejdsbetingelser end denne kamp.
Det skal jo lige pointeres, at det var ham, der skabte chancen til Michu ved at forsøge at drible ham istedet for at spille den ind til Mignolet.
Jeg synes han ligger på en dumpekarakter. Han laver få succesfulde taklinger, hvor han akkurat får snuppet bolden, hans clearinger lander i fødderne af en Swanseaspiller 8/10 gange, og selvom hans to bagom-foden-spilninger til Skrtel vidnede om god teknik, synes jeg også, at det generelt virkede småarrogant. Han står som bagerste mand i sin debutkamp og laver to så satsede afleveringer - like he doesn't give a shit. Han var skyld i første mål, hvor han lunter tilbage i feltet, og delvis skyld i andet, da han unødvendigt bliver fanget oppe på banen, hvilket skaber rum til Shelvey. Jeg har stadig stor til tiltro til ham, men igår var ikke godkendt fra min side.
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af texy » tirsdag, 17. sep, 2013 10:53

Pongolle skrev:
texy skrev:
Pongolle skrev:Syntes Sakho gjorde det fremragende!
Mener du det? Eller misforstår jeg en intern joke?
Jeg skal simpelthen skrive TRE gange, hvad jeg syntes?
Har du nogensinde prøvet at scrolle ned i en tråd og så svare på et indlæg? Det gør jeg af og til. Du må sørme undskylde, at jeg svarede. Jeg havde helst været fri for, at du skule skrive din holdning TRE gange, da chokket var rigeligt første gang.
Kloppite

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Pongolle » tirsdag, 17. sep, 2013 13:19

texy skrev:
Pongolle skrev:
texy skrev:
Pongolle skrev:Syntes Sakho gjorde det fremragende!
Mener du det? Eller misforstår jeg en intern joke?
Jeg skal simpelthen skrive TRE gange, hvad jeg syntes?
Har du nogensinde prøvet at scrolle ned i en tråd og så svare på et indlæg? Det gør jeg af og til. Du må sørme undskylde, at jeg svarede. Jeg havde helst været fri for, at du skule skrive din holdning TRE gange, da chokket var rigeligt første gang.
Ja, det har jeg skam, men også en god regel, at tjekke, om der ér skrevet/svaret noget alá det man selv har i tankerne, hvilket er tilfældet her, men ikke det der er essensen i mit indlæg, så nok om det.

Men tendesen til, at man skal beskyldes for ironi/sarkasme eller en dårlig joke, hver gang man har en mening, der er anerledes, er simpelthen tåkrummende efterhånden, og er med til, at få mig, fordi jeg har set hans præstation anderledes, til at fremstå som den uvidne og dumme, fordi jeg netop får stillet spørgsmålet "er der tale om ironi eller sarkasme".

Men det er åbenbart det nemmeste at skrive, hvis man ikke deler en andens holdning - og syn på et kampforløb.
Billede

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af jensemand » tirsdag, 17. sep, 2013 13:27

hvis det stadig også er til mig så prøv at læse mit indlæg en gang til det er nemlig med en god portion ironi og påpeger bare at wormie jo allerede har dømt ham som elendig og verdens værste indkøb så han kan jo umuligt have gjort det godt..
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » tirsdag, 17. sep, 2013 13:49

jensemand skrev:hvis det stadig også er til mig så prøv at læse mit indlæg en gang til det er nemlig med en god portion ironi og påpeger bare at wormie jo allerede har dømt ham som elendig og verdens værste indkøb så han kan jo umuligt have gjort det godt..
Hvor har Wormie skrevet det?
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 17. sep, 2013 13:51

Nr.7LuisSuarez skrev:
jensemand skrev:hvis det stadig også er til mig så prøv at læse mit indlæg en gang til det er nemlig med en god portion ironi og påpeger bare at wormie jo allerede har dømt ham som elendig og verdens værste indkøb så han kan jo umuligt have gjort det godt..
Hvor har Wormie skrevet det?
I kamptråden.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 18. sep, 2013 11:00

Billede
YNWA

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af TomViolence » onsdag, 18. sep, 2013 11:07

Okay, det er bare akavet.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af LarsU » onsdag, 18. sep, 2013 17:07

TomViolence skrev:Okay, det er bare akavet.
Nej, det er faktisk ikke helt rart at se på.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Belloni » onsdag, 18. sep, 2013 21:55

Det ligner jo nærmere en reklame for en s/m butik eller lignende. Han har ihvertfald et ækelt look og tøj :D

Brugeravatar
phl
Indlæg: 438
Tilmeldt: søndag, 14. jul, 2013 14:26

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af phl » onsdag, 18. sep, 2013 22:14

er det warriors nye skøre bud på en 14/15 trøje?

Besvar