23 - Emre Can

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Surf » lørdag, 23. dec, 2017 10:07

Enig. Har været træt af ham det meste af sæsonen. Han virker ikke som en særlig klog fodboldspiller. Tager mærkelige beslutninger og er tydeligvis ikke i stand til at være med i et tempo som i går. Han er en spiller, der somme tider ser rigtig godt ud i bolderobringer pga hans fysik, og med gode langskud etc. Men han hæmmer generelt spillet for meget. Heller ikke mod de små hold med meget plads formår han at øge tempoet.

Han skal nok blive en fin spiller for Juve. Men han rykker ikke os.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Niels K » lørdag, 23. dec, 2017 10:14

Jeg må også erklære mig enig og mener, at vi kommer styrket ud af bytteforholdet med Can for Keita, og så skal det nok blive rigtig godt at få Lallana tilbage, og Can's afgang betyder vel også mere spilletid til Ox, som jeg også ser et større potentiale i.

Vi har dog tilsyneladende kun Henderson tilbage til at varetage en 6'er rolle, så måske skal vi have en tilgang til truppen mere, og jeg kan altså godt lide en type som Asier Illarramendi.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Bojangles » lørdag, 23. dec, 2017 16:15

Niels K skrev:Jeg må også erklære mig enig og mener, at vi kommer styrket ud af bytteforholdet med Can for Keita, og så skal det nok blive rigtig godt at få Lallana tilbage, og Can's afgang betyder vel også mere spilletid til Ox, som jeg også ser et større potentiale i.

Vi har dog tilsyneladende kun Henderson tilbage til at varetage en 6'er rolle, så måske skal vi have en tilgang til truppen mere, og jeg kan altså godt lide en type som Asier Illarramendi.
Ja, præcis. Can har potentialet til at blive en fantastisk 6'er - og hvis ikke Hendo var kaptajn, så er jeg også sikker på, at Can spillede hver gang der, og aldrig ville tænke en ekstra tanke om at underskrive en kontraktforlængelse. Men desværre har vi en langt værre spiller, der spiller hans plads, og qua kaptajnrollen, så er han meget svær at slå af. Så forstår på alle måder Can. Videre med ham. Han får alligevel ikke en ordentlig chance hos os. og vi kommer aldrig til at blive toppen af poppen før vores gennemført elendige kaptajn er gået på pension.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Surf » lørdag, 23. dec, 2017 22:12

Can har da fået masser af chancer. Var han god nok som 6'er havde han da også slået Hendo af. Men det er han bare ikke. Desværre, for han passer godt fysisk til rollen. Han er bare hverken klog eller teknisk dygtig nok.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 27. dec, 2017 16:55

Surf skrev:Can har da fået masser af chancer. Var han god nok som 6'er havde han da også slået Hendo af. Men det er han bare ikke. Desværre, for han passer godt fysisk til rollen. Han er bare hverken klog eller teknisk dygtig nok.
Jeg syntes nu det tæller lidt ned at han bliver rykket så meget rundt. Så er det svært at få den erfarring der gør det nemmere for ham at forudse spillet


Sent from my iPhone using Tapatalk

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af nrg » lørdag, 30. dec, 2017 13:58

Nu bliver han jo så nok ikke solgt. Han bliver nærmest givet væk, men ellers enig. Jeg kommer heller ikke til at savne ham. Selvom Wijnaldum ikke har været en ubetinget succes, glæder jeg alligevel mere over at have ham i truppen.

Til Can’s ros skal det siges, at han ikke mangler attitude. Det er mere evnerne, som du også nævner, AJ.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af jensemand » mandag, 15. jan, 2018 18:11

Der går rygter om at Can er gået med til at forlænge sin kontrakt med os. Med en ugeløn på 180.000 £ og en frikøbsklausul på 87 mio. £. Det ville jeg synes var fedt. Ham har set bedre og bedre ud som 6'er og kommer med kæmpe vilje, fysik og gejst og det er altså lækkert at have på 6'eren. Desuden er han kun 24 så han kan forbedre sig meget endnu sammen med resten af vores unge hold :)

Det er blot rygter og jeg ved ikke hvor troværdige de er, men hvis det er sandt synes jeg det lyder rigtig fornuftigt :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Jesper » mandag, 15. jan, 2018 18:24

Hvis det er sandt, så synes jeg det er en kæmpe nyhed. Ja, det mener jeg virkelig, selv om at han ofte får kritik. Jeg synes hans passion er ægte Liverpool, og han er et monster som 6er og hurtigere og hurtigere på bolden (som han ofte kritiseres for). Mere og mere taktisk viden, og han er efter min mening en eminent 6er ved siden af en kommende Keita.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af YNWA96 » mandag, 15. jan, 2018 19:05

Hvilken/hvilke kilder har du på det rygte ? ( jeg har en stor svaghed for Can )....-:) !

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. jan, 2018 19:09

Har hørt rygter om at Can stopper karrieren og bliver murer. Ved ikke hvor troværdigt det er.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Mads T. » mandag, 15. jan, 2018 20:05

£180 k om ugen? Er han så ikke den højest lønnede i truppen? Det tror jeg sgu ikke på er sandt. Eller det håber jeg ikke.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. jan, 2018 20:12

Mads T. skrev:£180 k om ugen? Er han så ikke den højest lønnede i truppen? Det tror jeg sgu ikke på er sandt. Eller det håber jeg ikke.
Får Dijk ikke 185?
så han bliver kun nummer to, men det er prisen når kontrakten er fået lov at løbe så længe.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Mads T. » mandag, 15. jan, 2018 20:15

Filos of Isk skrev:
Mads T. skrev:£180 k om ugen? Er han så ikke den højest lønnede i truppen? Det tror jeg sgu ikke på er sandt. Eller det håber jeg ikke.
Får Dijk ikke 185?
så han bliver kun nummer to, men det er prisen når kontrakten er fået lov at løbe så længe.
Jo det kan da godt passe, at han er deroppe omkring. Det betyder bare, at Firmino, Salah, Mané, Ox osv. kommer til at kræve i omegnen af det samme eller mere, når de skal have forlænget deres kontrakter. Derfor skal vi heller ikke punge £350 k ud om ugen efter f.eks. en Alexis Sanchez efter min mening.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af jensemand » mandag, 15. jan, 2018 20:29

Det bliver bare diskuteret på RAWK, men kan ikke finde frem til hvor de har det fra så det er sgu nok bare fis i en hornlygte desværre og jeg var nok lidt for hurtig på tasterne, jeg blev bare så glad for jeg er ret vild med manden selvom han til tider har været frustrerende :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 23 - Emre Can

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. jan, 2018 20:42

jensemand skrev:Det bliver bare diskuteret på RAWK, men kan ikke finde frem til hvor de har det fra så det er sgu nok bare fis i en hornlygte desværre og jeg var nok lidt for hurtig på tasterne, jeg blev bare så glad for jeg er ret vild med manden selvom han til tider har været frustrerende :)
Sådan er det med store spillere, selv Gerrard var frustrerende til tider, men det var jo ikke noget vi snakkede højt om, men det var han.

Besvar