45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Aarde » onsdag, 22. okt, 2014 23:04

Slap. Nu. Af.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 22. okt, 2014 23:22

Aarde skrev:Slap. Nu. Af.
Nej da! Heksen skal brændes.....

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af F1rm1no » onsdag, 22. okt, 2014 23:24

Hvor er folk latterlige!! Så lad da manden være, det er jo langt fra første gang der bliver byttet trøje i pausen..
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hekkem » onsdag, 22. okt, 2014 23:38

Oomph242 skrev:
Aarde skrev:Slap. Nu. Af.
Nej da! Heksen skal brændes.....
Av
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 22. okt, 2014 23:46

Senorkaka skrev:Hvor er folk latterlige!! Så lad da manden være, det er jo langt fra første gang der bliver byttet trøje i pausen..

Det er garanteret sket 100 gange før. Men fordi det er Balo, er det åbentbart helt galt...

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 22. okt, 2014 23:56

Oomph242 skrev:
Senorkaka skrev:Hvor er folk latterlige!! Så lad da manden være, det er jo langt fra første gang der bliver byttet trøje i pausen..

Det er garanteret sket 100 gange før. Men fordi det er Balo, er det åbentbart helt galt...
Nej, ikke fordi det Balo, men fordi vi er bagud 0-3, og det er tegn på at kampen er færdig.

Jeg har aldrig set eller hørt om trøje skift ved halvleg, og jeg ser en del bold.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 22. okt, 2014 23:59

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Senorkaka skrev:Hvor er folk latterlige!! Så lad da manden være, det er jo langt fra første gang der bliver byttet trøje i pausen..

Det er garanteret sket 100 gange før. Men fordi det er Balo, er det åbentbart helt galt...
Nej, ikke fordi det Balo, men fordi vi er bagud 0-3, og det er tegn på at kampen er færdig.

Jeg har aldrig set eller hørt om trøje skift ved halvleg, og jeg ser en del bold.

Coutinho eller Sakno lavede vist samme nummer i sidste sæson...

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 23. okt, 2014 00:02


Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 23. okt, 2014 00:11

Det vidste jeg ikke. Det er bare ikke i orden, uanset hvem som gør det. Jeg er enig med Rodgers i hans syn på det.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Pongolle » torsdag, 23. okt, 2014 00:45

Regarding Balotelli's shirt swap, Phil Thompson said -

“What is in his mind to do that? He’s having a difficult time as it is. I don’t care whether you’re playing for Liverpool or anybody, a second division club, you don’t do things like that. It’sdisrespectful. I just think that is absolutely dreadful from a Liverpool player.

“I think it’s disgraceful. I think it’s disrespectful to both players. If you’re swapping them, what’s the other guy thinking about? You as your own team and you’re giving away your shirt at half time, what is in his mind?

“He’s lucky to be wearing one (a shirt) tonight, to be playing, the way he’s been playing before. And he gives it away at half-time."
Billede

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Aarde » torsdag, 23. okt, 2014 00:58


Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

45 - Mario Balotelli

Indlæg af AndreasN » torsdag, 23. okt, 2014 08:02

Han var dømt til at mislykkedes fra starten af - og det synes jeg i den grad vi fans har haft noget at gøre med. Den attitude og glæde Balotelli udviste, da han kom til klubben vidnede om en mand, der var parat til at starte forfra og ikke mindst parat til at spille for Liverpool. Han fik en lovende debut, han fik sin egen sang og det virkede til at gå godt. Så fik han scoret sin mål, og han fejrede det i den grad.

Lige siden er hver og en lille bitte fejl blevet påpeget, han er blevet gjort skyldig for vores dårlige spil, medierne skriver om ham konstant uden grund og fansene er på nakken af ham og synger ikke længere hans sang. Jeg er heller ikke fan, men skal man tro Carragher, så var det Pepe, der spurgte om trøjen - ikke omvendt. Han skulle da stadig have gjort som Gerrard og ventet til, vi var kommet af banen. Men for mig at se, så er dette bare endnu en måde, man kan være efter ham på.

Han har ikke fået en oprigtig chance, og hvis der er noget, man har brug for i denne tid som spiller, så er det satme, at fansene tror på dig. Jeg køber ikke, at han er doven og lad at se på. Jeg synes, det er decideret løgn. Ikke at han arbejder på samme måde som Suarez, men det vidste vi jo. Jeg skammer mig over, at han spiller bliver udstødt af fansene pga. hans ryg og en dårlig start, hvorimod Lambert, der har været pinligt ringe fortsat får alt den opbakning, han skal have.

Man kan sammenligne situationen med N'Doyes første tid i FCK. Han var umådeligt ringe, og man kunne ikke lige få øje på, hvad han skulle bidrage med, men i FCK fik han et hjem af fansene og fik at vide, at man troede på ham og se, hvad der skete.

Jeg siger ikke, at det samme vil ske med Balotelli, men den her heksejagt, der er gået ind på en Liverpoolspiller, den skammer jeg mig godt nok over. Jeg håber, Rodgers lader ham vide, at det ikke er i orden at skifte trøje i pausen, men jeg håber langt mere, at han lader ham vide, at han er et værdifuldt medlem af klubben, og alle bakker ham op. Så må vi give han sæsonen ud og se, om han hæver sit niveau, men en oprigtig chance, det skal han i hvert fald have.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 23. okt, 2014 09:44

AndreasN skrev:Han var dømt til at mislykkedes fra starten af - og det synes jeg i den grad vi fans har haft noget at gøre med. Den attitude og glæde Balotelli udviste, da han kom til klubben vidnede om en mand, der var parat til at starte forfra og ikke mindst parat til at spille for Liverpool. Han fik en lovende debut, han fik sin egen sang og det virkede til at gå godt. Så fik han scoret sin mål, og han fejrede det i den grad.
Det er noget vås. Den værste omgang vås. Jeg synes han blev taget godt i mod fra starten. Da han underskrev kontrakten, stod der mange fans og ventede på ham, og han måtte ud af bilen for at skrive autografer. Jeg tror ikke han har kunne få en bedre behandling noget andet sted.

Men bottomline er at mange udtrykte bekymring, da han blev hentet - og med rette. 1. Det er tydeligt at han ikke passer ind i den spillestil Rodgers gerne ville praktisere. 2. Balo har været uheldig med at Sturridge har været meget skadet. De spillede fint sammen mod Spurs. 3. Balo scorer ikke nok mål. Han har aldrig scoret mere end 15 ligamål i en sæson. Og foreløbig har han ikke scoret i PL.

Balo fremstår mere og mere som et panik køb. Vi prøvede Falcao, men fik nej, og vi har sikkert prøvet andre.
AndreasN skrev:hvorimod Lambert, der har været pinligt ringe fortsat får alt den opbakning, han skal have.
Ja, Lambert har været ringe. Han har ikke vist sit værd. Jeg tvivler på at han er god nok som 4. angriber i en top 4 klub.

AndreasN skrev:Jeg siger ikke, at det samme vil ske med Balotelli, men den her heksejagt, der er gået ind på en Liverpoolspiller, den skammer jeg mig godt nok over. Jeg håber, Rodgers lader ham vide, at det ikke er i orden at skifte trøje i pausen, men jeg håber langt mere, at han lader ham vide, at han er et værdifuldt medlem af klubben, og alle bakker ham op. Så må vi give han sæsonen ud og se, om han hæver sit niveau, men en oprigtig chance, det skal han i hvert fald have.
Han kom med et rygte, men jeg synes, at Rodgers hele vejen har bakket ham op, og eventuelle uenigheder har de taget bag lukkede døre. Rodgers har ikke kritiseret ham offentligt. Problemet med Balo er også at vi er alt for afhængig af ham. Hvis vi havde nogle angribere over hans niveau, vil det være lettere, så vil vi ikke være afhængig af ham. Men de angribere vi har som 3 og 4 valg er ikke gode. Rodgers har helt mistet troen på Borini, han var ikke en gang på bænken mod RM. Han ryger til januar. Lambert kom ikke en gang ind i 2. halvleg, det viser bare at Rodgers ikke helt stoler på ham. At Rodgers undskylder med at det var et taktiske bytte, ja right. Han viste at han ikke har tillid til de to andre. Det efterlader os med Balo og en ofte skadet Sturridge, og det er ikke meget. Det giver sig udslag i manglende mål.

Jeg er generelt tilfreds med transfervinduet. Sablen bliver i skeden for nu. Men Balo og Lambert i stedet for Suarez var en kæmpe fejl, og vi betaler prisen nu.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 23. okt, 2014 09:50

Enig med Andreas.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 23. okt, 2014 09:58

@ Hr. Dreyer

Det er jo nemlig pointen, at det ikke er Balos skyld det hele. At han er fejl castet er jo ikke hans skyld? BR måtte da kende hans arbejdsmoral og målratio ingen han købte ham. Stop denne heksejagt på Balo, det er vores indkøbs afdeling der skal se indad.
Når Balo er den eneste reelle angriber der er til rådighed, så bør vi altså tilpasse vores spil ham, ellers bliver det rigtig rigtigt svært at få noget som helst til at fungere.

Det sjovt at Balo får skyld for at prøve for meget selv og bliver kritiseret for det. Sterling prøver også hele tiden selv, flere gange kunne han have spillet den videre til en medspiller eller når Moreno kommer spurtende i overlap, men han bliver rost for at i det mindste at prøve noget på egen hånd.
Lad os stoppe Heksejagten på alle tak! Vi har nok at se til på lørdag mod Hull, jeg frygter virkelig den kamp.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Besvar