45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af texy » torsdag, 13. aug, 2015 11:12

Til alle os, der var lidt skeptiske i forhold til behandlingen af Balotelli, så giver Simon Hughes fra Independent måske et lille indblik i baggrunden her.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 52908.html

Reelt er det måske langt bedre for truppen at holde ham langt væk.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af AndreasN » torsdag, 13. aug, 2015 11:34

Ja, læste godt den artikel tidligere. Hvis bare halvdelen af det er sandt, så må jeg hive mine tidligere ord tilbage og sige, at det simpelthen er en nødvendighed, at han ikke træner med resten af truppen. Hvorfor Borini og Enrique ikke gør det er stadig et åbent spørgsmål tilgengæld.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Jesper » torsdag, 13. aug, 2015 11:51

AndreasN skrev:Ja, læste godt den artikel tidligere. Hvis bare halvdelen af det er sandt, så må jeg hive mine tidligere ord tilbage og sige, at det simpelthen er en nødvendighed, at han ikke træner med resten af truppen. Hvorfor Borini og Enrique ikke gør det er stadig et åbent spørgsmål tilgengæld.
Jeg kan ikke se det er et åbent spørgsmål. Det er altså normal praksis i mange klubber, at dem der er i trupperne, det er dem der satses på. Det er vel et spørgsmål om, at man da aldrig vil yde det absolut yderste, hvis man alligevel ikke skal indgå i og omkring holdet. Det handler om at få det optimale træningsmiljø, som er præget af benhård konkurrence og ikke instagram-feriebilleder. Og så er det da utvivlsom et vink med en vognstang. "Find en klub!" Tilsyneladende har de jo også først indset det nu, selv det har været et tema i efterhånden lang tid.
Der er flere kommentatorer/eksperter, der har bidt mærke i en mere kynisk og hård Rodgers hen over sommeren og det bifalder jeg. også indstillingen til kampen mod Stoke var ren business. Og set i det lys, så må man være barsk som manager.

Til gengæld, så synes jeg det er idiotisk, at de så bliver ved med at selvtræne, hvis de så ikke bliver solgt efter vinduet, for når vi betaler for dem, så kan de da lige så godt indgå i trupperne til ligacuppen. Med mindre man er Balotelli og er uden for pædagogisk rækkevide.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af texy » torsdag, 13. aug, 2015 13:07

Jeg forstår ikke kritikken af feriebilleder på Instagram og Twitter.

Forhåbentlig går klubben da ikke i så små sko, at man ikke må have nøjagtigt samme online interesser og adfærd som alle andre mere eller mindre almindelige mennesker. Det er naturligvis noget andet, hvis der er tale om situationer, der hæmmer deres sportslige bidrag (eksempelvis byture dagen før en kamp eller lignende) eller hvis der er tale om antydninger af holdninger, der er skadelige for klubbens og spillerens omdømme, men ellers skal de da have lov at dele deres glæder, hvis de ønsker det.

Balotelli har måske haft nogle uheldige updates. Men hvad har Enrique gjort forkert?
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. aug, 2015 13:16

Balotelli er ikke professionel nok. Han har talent, men ud fra artiklen, har han åbenlyse problemer med at tage sit arbejde alvorligt. Jeg kan sagtens forstå, at han selvtræner.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Jesper » torsdag, 13. aug, 2015 13:24

texy skrev:Jeg forstår ikke kritikken af feriebilleder på Instagram og Twitter.

Forhåbentlig går klubben da ikke i så små sko, at man ikke må have nøjagtigt samme online interesser og adfærd som alle andre mere eller mindre almindelige mennesker. Det er naturligvis noget andet, hvis der er tale om situationer, der hæmmer deres sportslige bidrag (eksempelvis byture dagen før en kamp eller lignende) eller hvis der er tale om antydninger af holdninger, der er skadelige for klubbens og spillerens omdømme, men ellers skal de da have lov at dele deres glæder, hvis de ønsker det.

Balotelli har måske haft nogle uheldige updates. Men hvad har Enrique gjort forkert?
Det var for at tydeliggøre, at han måske ikke har haft det store fokus på fodbolden og har accepteret at han er der for pengenes skyld (hvilket jeg har argumenteret for er fair, så længe han gør sit arbejde). Men jeg synes at det udstråler et indre såvel som ydre fokus, som ikke egner sig til et miljø, hvor det handler om at vinde næste kamp. Jeg har en fornemmelse af, at den slags også har en negativ afsmittende effekt - måske især på de unge. Selve det at leve et liv på sociale medier, det må de selv om, så længe de ikke skader klubben.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af STMO » fredag, 14. aug, 2015 06:16

texy skrev:Til alle os, der var lidt skeptiske i forhold til behandlingen af Balotelli, så giver Simon Hughes fra Independent måske et lille indblik i baggrunden her.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 52908.html

Reelt er det måske langt bedre for truppen at holde ham langt væk.
Jeg synes, det er noget underligt smuds journalistik. Vi laver vel alle fejl løbende og må tage ved lære af det. At forstyrre under træning er vel at sidestille med at forstyrre under et arbejdsmøde, hvilket selvfølgelig er forkert, men hvem har ikke gjort det? Tesen med at mennesker ikke laver fejl holder ikke - det interessante er, hvordan man lærer af sine fejl - og det er muligvis her, at Balotelli har sværest ved det.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af TomViolence » fredag, 14. aug, 2015 08:19

STMO skrev:
texy skrev:Til alle os, der var lidt skeptiske i forhold til behandlingen af Balotelli, så giver Simon Hughes fra Independent måske et lille indblik i baggrunden her.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 52908.html

Reelt er det måske langt bedre for truppen at holde ham langt væk.
Jeg synes, det er noget underligt smuds journalistik. Vi laver vel alle fejl løbende og må tage ved lære af det. At forstyrre under træning er vel at sidestille med at forstyrre under et arbejdsmøde, hvilket selvfølgelig er forkert, men hvem har ikke gjort det? Tesen med at mennesker ikke laver fejl holder ikke - det interessante er, hvordan man lærer af sine fejl - og det er muligvis her, at Balotelli har sværest ved det.
Muligvis? :dontknow:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Bojangles » fredag, 14. aug, 2015 18:47

TomViolence skrev:
STMO skrev:
texy skrev:Til alle os, der var lidt skeptiske i forhold til behandlingen af Balotelli, så giver Simon Hughes fra Independent måske et lille indblik i baggrunden her.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 52908.html

Reelt er det måske langt bedre for truppen at holde ham langt væk.
Jeg synes, det er noget underligt smuds journalistik. Vi laver vel alle fejl løbende og må tage ved lære af det. At forstyrre under træning er vel at sidestille med at forstyrre under et arbejdsmøde, hvilket selvfølgelig er forkert, men hvem har ikke gjort det? Tesen med at mennesker ikke laver fejl holder ikke - det interessante er, hvordan man lærer af sine fejl - og det er muligvis her, at Balotelli har sværest ved det.
Muligvis? :dontknow:
Vi har jo altid vist hvilken type Balotelli er. Også da vi købte ham. Zlatan er f.eks samme type, der også gerne laver alt muligt lort til træningen, som lige at sparke en af de andre spillere mens de står og får instruktioner af træneren. Sådanne typer er der derude - og det er jo nok oftest dem der har haft naturtalentet. Balotelli har så haft svært ved at folde det ordentligt ud, til forskel fra Zlatan. Men Zlatan har så også altid være aller øverst i hierarkiet vel undtagen i Barca, hvor hans karriere blev kort.
Det jeg prøver at sige er at bare fordi man er en udisciplineret fucker, så kan man sagtens være en værdi. Det kræver blot at klubben er klar til at omfavne det. Det er Rodgers så ikke. Han vil have disciplin ellers så får man ikke en chance. Bare se i dokumentaren, hvor Sterling bliver truet med at blive sendt hjem.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af pingel » fredag, 14. aug, 2015 22:46

[/quote] Det er Rodgers så ikke. Han vil have disciplin ellers så får man ikke en chance. Bare se i dokumentaren, hvor Sterling bliver truet med at blive sendt hjem.[/quote]

Måske han skulle have været sendt hjem. Så kunne det være at han havde lært noget, og stadig var i klubben?

Og så har Rodgers nok lært en ting eller to siden dokumentaren kørte...

Oomph242
Indlæg: 5678
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » fredag, 14. aug, 2015 23:05

pingel skrev:
Det er Rodgers så ikke. Han vil have disciplin ellers så får man ikke en chance. Bare se i dokumentaren, hvor Sterling bliver truet med at blive sendt hjem.[/quote]

Måske han skulle have været sendt hjem. Så kunne det være at han havde lært noget, og stadig var i klubben?

Og så har Rodgers nok lært en ting eller to siden dokumentaren kørte...[/quote]


Eksklusion er det nye sort for BR....

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af STMO » lørdag, 15. aug, 2015 17:33

TomViolence skrev:
STMO skrev:
texy skrev:Til alle os, der var lidt skeptiske i forhold til behandlingen af Balotelli, så giver Simon Hughes fra Independent måske et lille indblik i baggrunden her.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 52908.html

Reelt er det måske langt bedre for truppen at holde ham langt væk.
Jeg synes, det er noget underligt smuds journalistik. Vi laver vel alle fejl løbende og må tage ved lære af det. At forstyrre under træning er vel at sidestille med at forstyrre under et arbejdsmøde, hvilket selvfølgelig er forkert, men hvem har ikke gjort det? Tesen med at mennesker ikke laver fejl holder ikke - det interessante er, hvordan man lærer af sine fejl - og det er muligvis her, at Balotelli har sværest ved det.
Muligvis? :dontknow:
Det kunne jo være, at vi er i en situation, hvor Balotelli forsøges frosset ud for at sparre lønning. Så er hans personlighed slet ikke hovedproblemet. Der er et eller andet omkring Rodgers mandskabspleje, som ikke huer mig.

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 26. aug, 2015 11:47

Det kan blive noget at en føljeton med den gode Mario! For det første er det bemærkelsesværdigt at ingen af klubberne har bekræftet handlen endnu, selvom han var med på Milans formiddags træning!
Derudover kan Milan nu ifølge kontrakten bestemme over Marios vaner, hvordan han skal se ud i tøjstil og frisure, socialliv osv.. Han skal med andre ord lave helt om på sig selv og sin personlighed for at møde Milans krav!.. Det bliver meget spændende at følge med i hvad der sker!
Personligt vil jeg små juble hver gang han scorer et mål, alt for at overbevise Milan om at de skal betale for ham, så vi kan få overstået dette pinlige mareridt, med et håbløst problem barn! Som vi lige nu skal betale en masse ekstra lønkroner for, selv om han rander rundt i Italien!.

Det mindste fejltrin og han bliver sendt retur! Og så er der ingen klubber som vil rører ham med en ildtang!..

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. aug, 2015 12:26

Han har bare ikke mentaliteten til at leve et asketisk professionelt liv. Han er den mest umoden spiller i Liverpool nogensinde.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 26. aug, 2015 20:09, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 26. aug, 2015 16:53

Det er vidst også bedst for begge parter! Balotelli og LFC da han er stået i skyggen ovenpå hans seneste tid. Held og lykke Milan for og få ham på ret køl, men der også krav de har sat op med professionelle i højsædet! Ingen rygning, fester eller nogens sociale medier updates.
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar