45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Emmy » mandag, 09. nov, 2015 19:25

texy skrev:BREAKING NEWS!

Balotelli er blevet en stjerneangriber....

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... em/5819864
Intet nyt i det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af mortenbak » mandag, 09. nov, 2015 21:10

texy skrev:BREAKING NEWS!

Balotelli er blevet en stjerneangriber....

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... em/5819864
Hvorfor prøver han bare at se cool og ligeglad ud, når der står nogle 16 årige knejder og vil have taget billeder med ham ?

Tag dog og smil.... og se ud som om du synes dine fans er fede....

Det er imo en ommer Balo !!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af AndreasN » mandag, 09. nov, 2015 21:20

I modsætning til alle andre fodboldspillere, der hopper og danser, når fans vil have taget billeder...
Liverpool Football Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af mortenbak » mandag, 09. nov, 2015 21:49

AndreasN skrev:I modsætning til alle andre fodboldspillere, der hopper og danser, når fans vil have taget billeder...
Tjaaa det burde de gøre...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Surf » tirsdag, 10. nov, 2015 10:47

Han var her åbenbart for at få behandling for en lyskeskade.
http://www.liverpool.no/Nyheter/Mtte-op ... alist.aspx
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » fredag, 23. sep, 2016 17:24

Ærgerligt at Balo ikke fik de store chancer i Liverpool. 4 mål i 2 kampe, Lad os håbe han kan holde formen, og han endelig har fået den rette mentalitet.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 23. sep, 2016 18:25

Ponzac skrev:Ærgerligt at Balo ikke fik de store chancer i Liverpool. 4 mål i 2 kampe, Lad os håbe han kan holde formen, og han endelig har fået den rette mentalitet.
Win-win situation. Fint for ham at han måske redder karrieren, fint at vi slap af med ham, tror ikke på at han var kommet i gang for os.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af RedRedRed » fredag, 23. sep, 2016 18:25

Ponzac skrev:Ærgerligt at Balo ikke fik de store chancer i Liverpool. 4 mål i 2 kampe, Lad os håbe han kan holde formen, og han endelig har fået den rette mentalitet.
Måske han bare endelig er kommet ned på det niveau han hører hjemme, og altid har gjort.

Han var et kæmpe talent, men har aldrig været en kæmpe spiller. Det tror jeg kun han kan takke sig selv for.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af AndreasN » fredag, 23. sep, 2016 18:30

Selvom jeg forsvarede han og hans attitude, mens har var i klubben, så var det jo tydeligt for alle, at han ikke var god nok. Han var det aldrig, og han bliver det aldrig. Et stort spild af penge.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » lørdag, 24. sep, 2016 10:12

AndreasN skrev:Selvom jeg forsvarede han og hans attitude, mens har var i klubben, så var det jo tydeligt for alle, at han ikke var god nok. Han var det aldrig, og han bliver det aldrig. Et stort spild af penge.
Jeg mener stadig at det var en kæmpe fejl at Rodgers valgte at smide ham af holdet efter en kanon indsats mod Tottenham, hvor han faktisk var ved at ligne en gevinst for os. Desværre virker det til at han har en skrøbelig psyke. Det var fint at han kom videre, men ønsker ham alt det bedste.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. sep, 2016 10:15

Ponzac skrev:
AndreasN skrev:Selvom jeg forsvarede han og hans attitude, mens har var i klubben, så var det jo tydeligt for alle, at han ikke var god nok. Han var det aldrig, og han bliver det aldrig. Et stort spild af penge.
Jeg mener stadig at det var en kæmpe fejl at Rodgers valgte at smide ham af holdet efter en kanon indsats mod Tottenham, hvor han faktisk var ved at ligne en gevinst for os. Desværre virker det til at han har en skrøbelig psyke. Det var fint at han kom videre, men ønsker ham alt det bedste.
Enig Ponzac. Jeg vil til stadighed mene at Balo kunne være blevet et kæmpe hit i Liverpool. At han bomber løs i Frankrig nu er for mig et bevis på hans klasse.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af AndreasN » lørdag, 24. sep, 2016 13:24

Nu var Tottenham-kampen jo uheldigvis ikke hans eneste kamp for os. I hans tid i klubben findes der tæt på intet bevis for, at han skulle være god nok. Det er mig faktisk lidt ubegribeligt, at der stadig findes nogle, der mener, at han var god nok til os.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. sep, 2016 14:55

AndreasN skrev:Nu var Tottenham-kampen jo uheldigvis ikke hans eneste kamp for os. I hans tid i klubben findes der tæt på intet bevis for, at han skulle være god nok. Det er mig faktisk lidt ubegribeligt, at der stadig findes nogle, der mener, at han var god nok til os.
Meget, meget enig. Han passede på ingen måder ind nogle steder hos os.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 24. sep, 2016 15:01

Niels K skrev:
AndreasN skrev:Nu var Tottenham-kampen jo uheldigvis ikke hans eneste kamp for os. I hans tid i klubben findes der tæt på intet bevis for, at han skulle være god nok. Det er mig faktisk lidt ubegribeligt, at der stadig findes nogle, der mener, at han var god nok til os.
Meget, meget enig. Han passede på ingen måder ind nogle steder hos os.
Og hvad der er endnu mere hjernedødt ved købet dengang var, at jeg synes det var tydeligt at det overhovedet ikke var en spiller Rodgers ønskede og derfor ikke rigtigt ville bruge, da han først var kommet til.

Fatter ikke klubben henter en spiller, som manageren slet ikke vil røre ved. Rodgers udtalte endda tidligere samme sommer, at han ingen interesse havde i Balo overhovedet.
Det stank simpelthen så meget af et komitekøb.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Niche » lørdag, 24. sep, 2016 15:04

Niels K skrev:
AndreasN skrev:Nu var Tottenham-kampen jo uheldigvis ikke hans eneste kamp for os. I hans tid i klubben findes der tæt på intet bevis for, at han skulle være god nok. Det er mig faktisk lidt ubegribeligt, at der stadig findes nogle, der mener, at han var god nok til os.
Meget, meget enig. Han passede på ingen måder ind nogle steder hos os.
At han ikke passer ind, og ikke er god nok er da to vidt forskellige ting. Jeg synes han er en fantastisk spiller når det kører for ham, og jeg mener nu at han var ved at finde formen, da BR valgte at smide ham af holdet. Imø var det en kæmpe fejl, og det virkede fra dag et som om de to ikke var det bedste match.

Besvar