45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Valdemax » onsdag, 26. aug, 2015 19:26

Jeg må sige at jeg er ked af at han forlader os, jeg er sikker på at vi kunne have fået en super spiller ud af ham,
hvis vi have haft en manager der var klar over hvordan man håndtere ham. Det kunne BR ikke finde ud af, måske en anden manager kan.
Måske ejer vi ham endnu når vi få en ny manager.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Emmy » onsdag, 26. aug, 2015 19:39

Jeg græder med det ene øje og smiler med det andet. Jeg synes vitterligt han er en gudsbenådet angriber med et kæmpe talent men desværre blev det aldrig forløst hos os. Han har sine dæmoner at kæmpe med men jeg synes han har opført sig yderst acceptabelt i sin tid hos os. I særdeleshed taget i betragtning af hvad man kunne forvente/frygte. Samtidigt er det rigtigt at skille sig af med ham nu da det nok er ret så giftigt at have ham til at løbe rundt i klubben og lave ingenting. Det er hans mentalitet nok ikke lige til. Jeg ønsker ham al mulig held og lykke tilbage i Milan og ser ham ikke som den fiasko han er udråbt til.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af AndreasN » onsdag, 26. aug, 2015 19:55

Inden man skyder al skylden på Rodgers, så er han jo ikke ligefrem den første træner, der ikke har fået noget specielt ud af Balotelli. Men jeg er sådan set enig i, at han er en rigtig dygtig fodboldspiller - desværre er han bare sin egen stopklods. Jeg håber, han kommer på ret køl, hvis han ikke vil være den nye Bendtner. Jeg tvivler bare.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af texy » onsdag, 26. aug, 2015 20:17

AndreasN skrev:Men jeg er sådan set enig i, at han er en rigtig dygtig fodboldspiller.
Jeg må erkende, at jeg er langt mere enig med Carra.

"Where is the quality? I must be blind"

Ret underholdende video med Henry og Neville, der ikke kan holde deres grin tilbage, når Carra går i gang med hans mening om Balotelli.

http://www.skysports.com/football/news/ ... -carragher

Jeg er hulens glad for, at han foreløbig er væk.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af AndreasN » onsdag, 26. aug, 2015 20:23

@AnfieldHQ96: Balotelli would walk away from training at the earliest opportunity. #lfc (James Pearce)

@AnfieldHQ96: Balotelli was found smoking inside the grounds of Melwood. #lfc (James Pearce)

@AnfieldHQ96: During a bonding exercise Balotelli claimed not to know who Allen was - despite having shared a dressing room with him for months. (Pearce)

@AnfieldHQ96: It would be wrong to say Balotelli was unpopular in the squad. At times he put a smile on his team-mates’ faces with his antics. (Pearce)

Okay, det begynder at give mening, hvorfor han trænede for sig selv.
Liverpool Football Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 26. aug, 2015 20:35

AndreasN skrev:@AnfieldHQ96: Balotelli would walk away from training at the earliest opportunity. #lfc (James Pearce)

@AnfieldHQ96: Balotelli was found smoking inside the grounds of Melwood. #lfc (James Pearce)

@AnfieldHQ96: During a bonding exercise Balotelli claimed not to know who Allen was - despite having shared a dressing room with him for months. (Pearce)

@AnfieldHQ96: It would be wrong to say Balotelli was unpopular in the squad. At times he put a smile on his team-mates’ faces with his antics. (Pearce)

Okay, det begynder at give mening, hvorfor han trænede for sig selv.

Lol. Den med Allen er sku meget god. Passer perfekt på ham.

Synes nu ikke der er, de helt store skandaler i det @AnfieldHQ96 skriver.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af texy » onsdag, 26. aug, 2015 20:40

AndreasN skrev:@AnfieldHQ96: Balotelli would walk away from training at the earliest opportunity. #lfc (James Pearce)

@AnfieldHQ96: Balotelli was found smoking inside the grounds of Melwood. #lfc (James Pearce)

@AnfieldHQ96: During a bonding exercise Balotelli claimed not to know who Allen was - despite having shared a dressing room with him for months. (Pearce)

@AnfieldHQ96: It would be wrong to say Balotelli was unpopular in the squad. At times he put a smile on his team-mates’ faces with his antics. (Pearce)

Okay, det begynder at give mening, hvorfor han trænede for sig selv.
Kan finde historierne her.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ew-9935471
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Jesper » onsdag, 26. aug, 2015 20:52

Synes det er sørgelig læsning. Ikke for en 25 år voksen mand, men for vores klub, der virkelig fik købt anti-vindermentalitet af en anden verden.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. aug, 2015 08:41

Oomph242 skrev:
AndreasN skrev:@AnfieldHQ96: Balotelli would walk away from training at the earliest opportunity. #lfc (James Pearce)

@AnfieldHQ96: Balotelli was found smoking inside the grounds of Melwood. #lfc (James Pearce)

@AnfieldHQ96: During a bonding exercise Balotelli claimed not to know who Allen was - despite having shared a dressing room with him for months. (Pearce)

@AnfieldHQ96: It would be wrong to say Balotelli was unpopular in the squad. At times he put a smile on his team-mates’ faces with his antics. (Pearce)

Okay, det begynder at give mening, hvorfor han trænede for sig selv.

Lol. Den med Allen er sku meget god. Passer perfekt på ham.

Synes nu ikke der er, de helt store skandaler i det @AnfieldHQ96 skriver.
Men det viser et mønster. Det fortæller en historie om en umoden spiller, der ikke er sine opgaver voksen.

Er enig med Carra. Han har ikke vist noget som helst i den røde trøje.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af L4 » torsdag, 27. aug, 2015 09:27

På tide at vi skiller os af med Balotelli, som jeg mener sammen med Andy Carroll er i top 2 over største fejlkøb i de sidste 30 år :wall: i LFC, og måske PL hvis deres priser medregnes. Vanvittigt køb, jeg er skuffet over at indkøbskomitteen kan falde for den overdrevne "hype" der er omkring den ordinære spiller jeg mener Mario er.
Stiller mig i køen med Carragher og andre der undrer sig over hvad man har set i ham, og hvilke kvaliteter han egentlig har, jeg kan heller ikke se det...

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af And I'm Javert » torsdag, 27. aug, 2015 10:02

Lad os nu lade være med at gøre Balotelli dårligere, end han er. Havde en hvilken som helst anden angriber nettet 30 kasser for Milan i 54 kampe, havde alle på hele forum hyldet en signing af vedkommende for 16 mio pund. Han var fejlcastet. Bum. Videre i spillet.
Do not forget my name!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af AJ » torsdag, 27. aug, 2015 10:58

Inden Liverpool-tiden havde Balotelli scoret 90 mål i 219 klubkampe. Og han har scoret 13 mål i 33 landskampe for Italien. Så selvfølgelig har han kvalitet.

Men det er rigtigt, at han ikke viste meget for os.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af L4 » torsdag, 27. aug, 2015 11:03

Men lad os nu heller ikke gøre ham bedre end han er...et hav af de mål var vel på straffespark...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af AJ » torsdag, 27. aug, 2015 11:19

L4 skrev:Men lad os nu heller ikke gøre ham bedre end han er...et hav af de mål var vel på straffespark...
Ifølge AS scorede han 25 mål på straffe (inklusiv straffekonkurrencer), før han kom til os.

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af And I'm Javert » torsdag, 27. aug, 2015 13:12

Og han har spillet for topklubber i Europa siden han var 17 år gammel, inklusiv de engelske mestre og treble-vinderne i 2010, hvor han kun var 20 år gammel. En fejlcastet spiller, som sikkert vil vende hjem til Milan og opnå masser af succes.
Do not forget my name!

Besvar