28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. feb, 2016 12:52

texy skrev:
Var det lige vores egen lille Ings "Rocky" video?

Håber dælme, at han vil være upåvirket af sin skade, når han engang er tilbage. For der er ingen tvivl om, at vi så vil få en hamrende sulten angriber med en utrættelig attitude. Om boldtalentet så også rækker må tiden vise. Men jeg har hele tiden sagt, at jeg troede mere på Ings som en succes i Liverpool end Benteke. Med den (for mig) overraskende udvikling i Bentekes status i klubben, så er det stadig temmelig sandsynligt på trods af en lang skadesperiode.

Mon han når tilbage på banen i denne sæson?
Så vidt jeg husker, var du også glad for Kuyt, og i min optik er der mange lighedspunkter mellem de to.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Surf » lørdag, 27. feb, 2016 14:22

Min umiddelbare tanke går til Bellamy, hvis man endelig skal sammenligne.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » søndag, 28. feb, 2016 09:57

Cynwal skrev:
texy skrev:
Var det lige vores egen lille Ings "Rocky" video?

Håber dælme, at han vil være upåvirket af sin skade, når han engang er tilbage. For der er ingen tvivl om, at vi så vil få en hamrende sulten angriber med en utrættelig attitude. Om boldtalentet så også rækker må tiden vise. Men jeg har hele tiden sagt, at jeg troede mere på Ings som en succes i Liverpool end Benteke. Med den (for mig) overraskende udvikling i Bentekes status i klubben, så er det stadig temmelig sandsynligt på trods af en lang skadesperiode.

Mon han når tilbage på banen i denne sæson?
Så vidt jeg husker, var du også glad for Kuyt, og i min optik er der mange lighedspunkter mellem de to.
Var vildt skuffet over Kuyt i hans første eller måske endda første 2 sæsoner, da jeg forventede at han ville bombe dem ind på samme måde som i Holland. Derefter begyndte jeg at sætte større og større pris på hans vanvittige arbejdsraseri og han gik fra at være en spiller, der skuffede mig til at være en af mine absolutte favoritter i truppen. Den mand var om nogen villig til at bløde for trøjen. Så jo, du har helt ret i, at jeg var ekstremt glad for Kuyt.
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 12. mar, 2016 19:24



Bliver så fedt når vi får ham tilbage.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 12. mar, 2016 20:13

Hold da op et beast like a monster. Han ser vældig stærk og robust ud. I starten af sæsonen viste Danny Ings hans iver og lyst til fodbold for alvor, i Liverpool FC. Jeg savner hans passion, og den måde som han tackler ALT godt på et angreb.

Ung og sulten, samt er en god reserve til Firmino, Origi og selveste Daniel Sturridge.
Noget andet, en anden angriber i LFC:
Christian Benteke er ude i tågen, til sommer(?!) - evt kan han sælges da han virker "til overs" og pt et 4. valg i klubben.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Thommo » fredag, 29. apr, 2016 00:58

De arbejder sgu hurtigt i komiteen :roll: Det er sgu horribelt, reelt burde købende klub jo have det at vide inden signing, men det sker åbenbart næsten en sæson senere, han er snart klar efter en korsbåndsskade inden de har fået nosset sig sammen, jøsses da for fanden. 62 store danske lyder okay, omend jeg forventede lidt lavere pris, netop da de pga de er pisse langsomme, de når jo netop at se skaden, og ingen ved om han bliver fit som før skaden. inden skaden var det da en fin pris, men men men.

Lidt bandeord i ovenstående, men kan blive forpulet muggen over det foregår så langsomt, jeg ville kunne vurdere ham på 60 minutter, selv hvis jeg ikke anede hvem han var. 55 minutters gamle klip, 5 minutters samtale for at høre om han var psyko. og ja det er groft sagt, men at det tager 10 måneder er fandme elendigt.


http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/live ... -for-ings/
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » fredag, 29. apr, 2016 07:54

Thommo skrev:De arbejder sgu hurtigt i komiteen :roll: Det er sgu horribelt, reelt burde købende klub jo have det at vide inden signing, men det sker åbenbart næsten en sæson senere, han er snart klar efter en korsbåndsskade inden de har fået nosset sig sammen, jøsses da for fanden. 62 store danske lyder okay, omend jeg forventede lidt lavere pris, netop da de pga de er pisse langsomme, de når jo netop at se skaden, og ingen ved om han bliver fit som før skaden. inden skaden var det da en fin pris, men men men.

Lidt bandeord i ovenstående, men kan blive forpulet muggen over det foregår så langsomt, jeg ville kunne vurdere ham på 60 minutter, selv hvis jeg ikke anede hvem han var. 55 minutters gamle klip, 5 minutters samtale for at høre om han var psyko. og ja det er groft sagt, men at det tager 10 måneder er fandme elendigt.


http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/live ... -for-ings/
Tja. Hvad mon vi ikke ville have kunnet få for Sterling, selvom vi havde insisteret på, at han spillede sin to-årige kontrakt færdig? Yngre end Ings. Større talent. Etableret landsholdsspiller. £12m er vel ikke urealistisk? Det kunne jeg godt have levet med vel vidende at vi "kun" skulle give Sterling £40.000 om ugen i løn.

Det kan stadig irritere mig, at vi endte med at lægge os fladt ned i den sag og lade spiller og agent vinde kampen.
Kloppite

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Mazter81 » fredag, 29. apr, 2016 08:45

@Thommo - som alle andre transfers som skal til tribunal, så blir spilleren vurderet på værdi da han skifter.
Om han havde været fodboldinvalid eller den nye messias nu, er 100% irrelevant

Sent from my A0001 using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Thommo » fredag, 29. apr, 2016 14:34

Mazter81 skrev:@Thommo - som alle andre transfers som skal til tribunal, så blir spilleren vurderet på værdi da han skifter.
Om han havde været fodboldinvalid eller den nye messias nu, er 100% irrelevant
Ja men det er jo lettere at være objektiv i øjeblikket, fremfor 1 år senere og komiteen enten havde set han så havde klappet 38 pl mål i kassen, eller have sidet ude hele sæsonen med skade :dontknow: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 29. apr, 2016 17:54

Han er tilbage i fuld træning. Hvor bliver det spændende at få ham tilbage, håber han kan fortsætte hvor han slap, men realistisk set kommer det nok til at tage lang tid før han er tilbage på niveauet fra før skaden. Hvis han nogensinde kommer det, der er jo desværre mange eksempler på spillere der aldrig rigtig får karrieren på ret køl igen efter slemme skader.

Men indtil videre, velkommen tilbage, Danny-boy :love3: Håber du kan nå at få nogle minutter i de sidste kampe.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Mazter81 » fredag, 29. apr, 2016 21:30

Thommo skrev:
Mazter81 skrev:@Thommo - som alle andre transfers som skal til tribunal, så blir spilleren vurderet på værdi da han skifter.
Om han havde været fodboldinvalid eller den nye messias nu, er 100% irrelevant
Ja men det er jo lettere at være objektiv i øjeblikket, fremfor 1 år senere og komiteen enten havde set han så havde klappet 38 pl mål i kassen, eller have sidet ude hele sæsonen med skade :dontknow: .
Bevares. Sådan er det jo altid. Som jeg forstår det, får begge sider også mulighed for at præsentere deres synspunkter, så der er jo noget "forhandling" i det.
Når det så er sagt, så 8 af de store mønter jo nok fair nok baseret på sidste sæson og at han er brite

Sent from my A0001 using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » lørdag, 13. aug, 2016 10:21

Er meget glad for, at Klopp meget klart lukker denne spekulation ned. Kan ikke helt sige hvorfor, andet end at jeg har en kæmpe tro på, at Ings kan blive et hit for os.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-11743077
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 13. aug, 2016 17:36

Nu bliver Ings nok sendt halvvejs rundt om jorden, for at være for useriøs til træning. :lol:

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Kelly » søndag, 14. aug, 2016 05:19

Øhh er Ings skadet igen?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af RedRedRed » søndag, 14. aug, 2016 09:17

Kelly skrev:Øhh er Ings skadet igen?
Det tror jeg ikke, hvem siger det?

Besvar