LFC - FC Barcelona >> Kamptråden [Efter: side 10]

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede lørdag, 18. maj, 2019 00:24

Alisson
20
14%
Alexander-Arnold
20
14%
Matip
8
6%
Van Dijk
2
1%
Robertson
0
Ingen stemmer
Henderson
28
20%
Milner
0
Ingen stemmer
Fabinho
5
4%
Mane
4
3%
Shaqiri
1
1%
Origi
25
18%
Wijnaldum
28
20%
 
Afgivne stemmer: 141

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Niels K » mandag, 06. maj, 2019 18:26

De skulle have været igennem individuelle træningsprogrammer i stedet:

https://www.fourfourtwo.com/news/virgil ... l-training

Man kan håbe, at det er for at gennemteste Oxlade 100% for at se, om han kan bruges, og at resultatet så er positivt ?

James Pearce skriver det samme.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » mandag, 06. maj, 2019 19:25

Wormie skrev:Ser ud til at VVD og Ox er ude af startup også

Is på... Virgil er med fra start og Ox er på bænken, måske jokeren i startopstillingen
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af texy » mandag, 06. maj, 2019 19:30

Når jeg er/var med på idéen om Brewster, så var det ud fra en betragtning om

1: At han simpelthen ikke kan bidrage med mindre end Sturridge.
2: Han har den hurtighed, som vi kommer til at savne med Salah ude.
3: Han vil være vildt sulten efter at vise, hvad han kan, uanset at løbet er så godt som kørt.
4: Han er en ubekendt, som Barca ikke vil have forbredt sig på.

Når det er sagt, så kan jeg da sagtens se, at det er et voldsomt sats. Og muligvis ligeså naivt, som nogle betegner det. Det vil ganske givet være langt mere fornuftigt at stille med de afprøvede kræfter.

Men uanset hvad, så skal vi på en eller anden måde spille naivt for at vende 0-3. Derfor min "hvorfor ikke?" holdning.
Kloppite

mortenbak
Indlæg: 3067
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » mandag, 06. maj, 2019 20:35

HVis det er rigtigt at MO er ude med en hovedskade og mulig hjernerystelse, hvordan kan en læge så lade ham se kampen færdig på tv. Er det ikke nærmest det værste man kan gøre iflg "normale" læger ? Jeg har aldrig selv prøvet en hjernerystelse, men kender en del der har og fælles for dem alle var at de ikke måtte se tv og bruge computer i lang tid efter.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af texy » mandag, 06. maj, 2019 23:40


Måske nok som indhopper. Men stadig et stort rygklap til den unge mand.
Kloppite

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af RobertS » tirsdag, 07. maj, 2019 08:01

Den her CL sæson har været over alle (mine) forventninger. Men i aften, med Salah og Firmino ude, tror jeg festen er forbi. Jeg syns i hvert fald det er meget naivt, nærmest jubeloptimistisk at tro at vi kan overkomme 0-3 med så stærke kræfter ude af holdet. Men man kan jo blive positivt overrasket.

City vandt mesterskabet i går så det eneste vi kan gøre er at komme ud af aftenens kamp med æren i behold, og så bare ikke tabe på Lørdag.

Vi "vinder" 1-1 i aften.

Robert.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. maj, 2019 08:22

texy skrev:Når jeg er/var med på idéen om Brewster, så var det ud fra en betragtning om

1: At han simpelthen ikke kan bidrage med mindre end Sturridge.
2: Han har den hurtighed, som vi kommer til at savne med Salah ude.
3: Han vil være vildt sulten efter at vise, hvad han kan, uanset at løbet er så godt som kørt.
4: Han er en ubekendt, som Barca ikke vil have forbredt sig på.

Når det er sagt, så kan jeg da sagtens se, at det er et voldsomt sats. Og muligvis ligeså naivt, som nogle betegner det. Det vil ganske givet være langt mere fornuftigt at stille med de afprøvede kræfter.

Men uanset hvad, så skal vi på en eller anden måde spille naivt for at vende 0-3. Derfor min "hvorfor ikke?" holdning.
Jeg gad faktisk godt at se ham spille. Klopp siger, at han har trænet fantastisk de sidste 3-4 uger, så mon ikke han er ved at være der fysisk ? Fed kamp at give ham, og håndterer han det godt, så ved man, at der er krummer i ham.

Det er ikke helt dumt, hvis vi kam have både Ox og Brewster på bænken, hvis vi stadig har chancen for at nå vores mål med en halv time tilbage, og kan vi have Lallana siddende til, hvis den skulle gå i forlænget, så er vi vel rimeligt klædt på i disse scenarier, men der er jo lang vej dertil :skipper:
Senest rettet af Niels K tirsdag, 07. maj, 2019 09:29, rettet i alt 1 gang.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » tirsdag, 07. maj, 2019 09:08

Hm, jeg finder en lille smule optimisme i, at det af og til bliver noget underligt noget for et offensivt indstillet hold, at stå med en 3 måls føring i returkampen på udebane. Det viser vores egne kampe sidste år mod Man C og Roma (vi var i problemer i begge returkampe) og Barcas kamp mod Roma.

Og hvis Origi starter må han meget gerne genfinde formen fra foråret 2016...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. maj, 2019 09:21

AJJ skrev:Hm, jeg finder en lille smule optimisme i, at det af og til bliver noget underligt noget for et offensivt indstillet hold, at stå med en 3 måls føring i returkampen på udebane. Det viser vores egne kampe sidste år mod Man C og Roma (vi var i problemer i begge returkampe) og Barcas kamp mod Roma.

Og hvis Origi starter må han meget gerne genfinde formen fra foråret 2016...
Det er der helt sikkert noget om. De vil sikkert tænke, at de kan forsvare sig i ro og mag og så vente på det rette øjeblik til at sætte et mål og og endegyldigt lukke kampe. Et mål til dem er med næsten 100% garanti også nok, men giver de os lov til at få overtaget i stor udstrækning, og får vi scoret et mål, så har vi altså overtaget, da det ikke er det nemmeste i verden at tage kampen i egne hænder, når dit udgangspunkt var et andet, og når modstanderne samtidig har fået blod på tanden.

Det kræver bare en meget tæt på perfekt kamp fra vores hånd, og marginalerne skal være på vores side denne gang.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 07. maj, 2019 09:42

Niels K skrev:
AJJ skrev:Hm, jeg finder en lille smule optimisme i, at det af og til bliver noget underligt noget for et offensivt indstillet hold, at stå med en 3 måls føring i returkampen på udebane. Det viser vores egne kampe sidste år mod Man C og Roma (vi var i problemer i begge returkampe) og Barcas kamp mod Roma.

Og hvis Origi starter må han meget gerne genfinde formen fra foråret 2016...
Det er der helt sikkert noget om. De vil sikkert tænke, at de kan forsvare sig i ro og mag og så vente på det rette øjeblik til at sætte et mål og og endegyldigt lukke kampe. Et mål til dem er med næsten 100% garanti også nok, men giver de os lov til at få overtaget i stor udstrækning, og får vi scoret et mål, så har vi altså overtaget, da det ikke er det nemmeste i verden at tage kampen i egne hænder, når dit udgangspunkt var et andet, og når modstanderne samtidig har fået blod på tanden.

Det kræver bare en meget tæt på perfekt kamp fra vores hånd, og marginalerne skal være på vores side denne gang.
Med 2/3 af vores stærkeste våben ude skal vi nok bede til de højere magter. Men måske det at ingen forventer noget kan åbne op for en stor præstation. Spændende at se hvordan en trup der har været max presset i hver eneste kamp længe, reagerer når de pludseligt kan spille frit?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2116
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 07. maj, 2019 10:00

Lyder som om Dembele er blevet skadet, det er positivt for vores chancer, er sikke på Barca som udgangspunkt vil sats hårdt på at løbe kontra, og så er det positivt han ikke er med, han har meget mere speed en Coutinho

Origi har for øvrigt lavet imponerende 5 mål og 2 assist på bare 582 minutter :shock:
YNWA

Brugeravatar
Skrtel
Indlæg: 2
Tilmeldt: mandag, 06. maj, 2019 23:13
Geografisk sted: Bornholm
Alder: 33

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Skrtel » tirsdag, 07. maj, 2019 10:06

Redtothebone skrev:Lyder som om Dembele er blevet skadet, det er positivt for vores chancer, er sikke på Barca som udgangspunkt vil sats hårdt på at løbe kontra, og så er det positivt han ikke er med, han har meget mere speed en Coutinho

Origi har for øvrigt lavet imponerende 5 mål og 2 assist på bare 582 minutter :shock:
Efter sidste kamp er det vel næsten også en fordel for Barca, at Dembele ikke er med :lol:

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2116
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 07. maj, 2019 10:11

Skrtel skrev:
Redtothebone skrev:Lyder som om Dembele er blevet skadet, det er positivt for vores chancer, er sikke på Barca som udgangspunkt vil sats hårdt på at løbe kontra, og så er det positivt han ikke er med, han har meget mere speed en Coutinho

Origi har for øvrigt lavet imponerende 5 mål og 2 assist på bare 582 minutter :shock:
Efter sidste kamp er det vel næsten også en fordel for Barca, at Dembele ikke er med :lol:
True :lol:
YNWA

VanDjik4
Indlæg: 316
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » tirsdag, 07. maj, 2019 10:25

Messi slukker desværre festen, da han kan nok ikke lukke med 100%.. han er frisk og var ikke med i weekendens kamp. Vil dog gerne have en sejr, så Barcelonas fans kan komme ned på jorden igen... Der er dog intet afgjort, selvom PrL nok ender i Citys hænder (Manchester storebror i nyere tid) men det kan godt blive grimt for dem hvis de smider det søndag hvor ingen i flere år har vundet den engelske liga to år i træk...

Jeg håber på stor sejr til Liverpool 3:0 4:0... Men neutralt set så bliver det nok buldre og brag...
1.h skal Liverpool fører med 2:0 og så bliver det sjovt i 2.halvleg.. om det bliver en sindsyg comeback som i 05 finalen mod Milan hvor liverpool lavede 0:3 til 3:3 på 20min?

Odds 19 på Liverpool går videre. Puha, mens PrL mesterskabet gir odds 7 ligenu...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: LFC - FC Barcelona >> Kamptråden

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 07. maj, 2019 10:48

Mane også ude af Barca kampen?

"Rhian Brewster set for huge Liverpool opportunity in absence of Mohamed Salah, Roberto Firmino and Sadio Mane"
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-16194430
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar