LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
16
36%
84 – Conor Bradley ud i 73. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i pausen af ekstra tid
1
2%
4 - Virgil Van Dijk
15
34%
26 - Andy Robertson ud i 87. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
6
14%
10 – Mac Allister ud i 87. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ud i 28. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott
1
2%
18 – Cody Gakpo ud i 87. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud
5
11%
2 - Joe Gomez ind i 28. min
0
Ingen stemmer
42 - Bobby Clarke ind i 73.min
0
Ingen stemmer
53 - James McConnell ind i 87 min
0
Ingen stemmer
76 - Jayden Danns ind i 87 min
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind 87. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind i pausen af ekstra tid
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 44

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11286
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Cynwal » lørdag, 24. feb, 2024 08:58

Billede
Hvornår: Søndag den 24. februar kl. 16:00
TV: TV3+ med optakt fra kl. 15:00
Sted: Wembley
Dommer: Chris Kavanagh VAR John Brooks

Det er 3. gang i denne sæson vi møder Chelsea, og eftersom jeg er på en forlænget weekendtur i Budapest med fruen, bliver dette en kort optakt, da hun vil ud på byvandring.

Desværre kommer finalen på det stort set værste tidspunkt. Det er helt horribelt det antal skader, der er i truppen nu, og så til så mange etablerede 1. holdsspillere. Samtidig virker det til, at Pochettino er ved at få lidt styr på Chelsea tropperne, og de viste ved en klassisk Mourinho'isk tilgang til deres kamp mod Man City, at nu formår de i hvert fald at lukke af.
Klopp har også været ude og skubbe favoritværdigheden over på Chelsea. Hvis det viser sig, at Mo Salah og Darwin Nunez også er skadede, og ikke kan deltage, så vil en Liverpool sejr i finalen være Klopps største enkeltpræstation i hans Liverpool tid, skarpt forfulgt af semifinalen mod Barca på Anfield (4-0).

De unge gutter samt spillerne fra andet geled viste imidlertid i anden halvleg mod Luton, at de kan godt spille fodbold, men der er altså også forskel på hvordan Luton dækkede op, og hvordan Chelsea viste mod Cheaty,at de kan dække op. Så jeg håber i den grad, at Mo Salah og Nunez er klar, om ikke andet så til en rolle i 2. halvleg. I modsætning til den tilsvarende frygtelige skadessituation vi havde i 2020/21 sæsonen, så kan vi stadig stille et stærkt forsvar, så det kan godt være, at vi skal indstille os på en kamp, hvor vi i første halvleg "tager imod" hvad Chelsea kommer med, og så lever på enkelte hurtige kontraer. Sagt på en anden måde: Jeg tror først vi får Salah og Nunez at se som indskiftere.

Så her er mit bud på opstillingen:
Billede

Under alle omstændigheder glæder jeg mig til finalen, og håber på at vi får "endnu en pind" til regnskabet i den evige kamp mod scum om, hvem der har vundet flest pokaler
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Thommo » lørdag, 24. feb, 2024 21:04

Cynwal skrev:
lørdag, 24. feb, 2024 08:58

Desværre kommer finalen på det stort set værste tidspunkt. Det er helt horribelt det antal skader, der er i truppen nu, og så til så mange etablerede 1. holdsspillere. Samtidig virker det til, at Pochettino er ved at få lidt styr på Chelsea tropperne, og de viste ved en klassisk Mourinho'isk tilgang til deres kamp mod Man City, at nu formår de i hvert fald at lukke af.
Klopp har også været ude og skubbe favoritværdigheden over på Chelsea. Hvis det viser sig, at Mo Salah og Darwin Nunez også er skadede, og ikke kan deltage, så vil en Liverpool sejr i finalen være Klopps største enkeltpræstation i hans Liverpool tid, skarpt forfulgt af semifinalen mod Barca på Anfield (4-0).
Er du seriøs? vi giver 2,1 chelsea 3,3, dernæst har vi lige slået dem, så bookies er uenige, og det er jeg godt nok også. Og selvfølgelig skubber en manager favorit værdigheden fra sig, hvis der er bare en minimal chance for nogle køber den, men nummer et mod nummer 163 er svær da det er en finale, vil en given manager da altid fyre af. Personligt synes jeg finalen kommer på et fint tidspunkt, vi spiller rigtig god bold, tjoh vi har mange skader, men det har vi vel altid haft under Klopp.

2-0 til de relativt store favoritter gætter jeg på.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 24. feb, 2024 22:16

Det bliver en skadesplaget finale. Chelsea har også mange skader. Marc Cucurella, Benoit Badiashile, Carney Chukwuemeka, Wesley Fofana, Reece James, Romeo Lavia og Lesley Ugockuwku bliver ikke klar til finalen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Bock » lørdag, 24. feb, 2024 23:29

chaelski har i morgen en Conference League-plads at opnå, lige som en sejr vil give et håndgribeligt bevis hos spillere og tilhængere for, at de stadig skal tages alvorligt i toppen. Og bookmakere minimerer notorisk risici ved at nedskrue odds på holdet med flest tilhængere. Spiller man eksempelvist på Danmark i en landskamp, er det med hjertet og ikke med hjernen (ikke at der er noget galt i det - jeg spiller da på os i morgen). Skulle jeg undtagelsesvist lade hjernen bestemme min gøren og laden, ville jeg nok sætte pengene på X, da historien efter sigende har det med at gentage sig. Nå, nu skal jeg kun sove een gang før, det går løs... :aliboronz8:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11286
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Cynwal » søndag, 25. feb, 2024 15:09

Opstilling som forventet
Billede
Ingen Salah, ingen Nunez og ingen Szoboszlai på bænken.
Hvis vi trækker Adrian og Gomez ud af ligningen, har bænken vel en gennemsnitsalder på 17 år.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af AJJ » søndag, 25. feb, 2024 15:14

Og de unge på bænken - det er da om ikke andet helt i den her turnerings ånd.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Redtothebone » søndag, 25. feb, 2024 15:48

Tror det bliver en meget lige kamp, det er virkelig en vanvittig række af spillere vi mangler, b kæden skal virkelig steppe op idag, men de burde også være top motiveret, fordi flere normalt ikke vil få mulighed for at starte.

Tror Robertson og Bradley bliver nøgle spillere idag, det er en stor banen vi spiller på, så formår de at gøre banen bred og presse Chelsea tilbage, så har vi god muligheder for at skabe målchancer på den måde.

Kom så lad os smadre det pis hold… YNWA
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7303
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 25. feb, 2024 16:09

Skidt start af dommeren, der skal dømme fordel og ikke fløjte frispark så hurtigt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3077
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af mortenbak » søndag, 25. feb, 2024 16:14

Hvorfor sparker Diaz ikke bare med venstre benet


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3077
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af mortenbak » søndag, 25. feb, 2024 16:15

Ellers spiller vi da fint


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7303
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 25. feb, 2024 16:24

Narrøv af en dommer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Emmy » søndag, 25. feb, 2024 16:25

Lorte dommer...han kunne da i det mindste prøve at skjule lidt hvem han ser som vinder
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1686
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Mysjkin » søndag, 25. feb, 2024 16:25

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 25. feb, 2024 16:24
Narrøv af en dommer.
Enig. Fuldkommen uacceptabelt at de får lov til at smadre vores spillere.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7303
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 25. feb, 2024 16:26

Emmy skrev:
søndag, 25. feb, 2024 16:25
Lorte dommer...han kunne da i det mindste prøve at skjule lidt hvem han ser som vinder
Han var lige sådan mod Arsenal på Anfield. Han er bare ovenud elendig.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 25. feb, 2024 16:26, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Emmy » søndag, 25. feb, 2024 16:26

Det er jo mindst lyserødt til caicedo
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar