| Forfatter |
besked |
|
pimpefar
|
Titel: Re: Rabotnicki - LFC >> Diskussioner EFTER kampen : fredag, 30. jul, 2010 20:31 |
|
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49 Indlæg: 279 Geografisk sted: Århus
|
|
 |
|
Hr. Drejer
|
Titel: Re: Rabotnicki - LFC >> Diskussioner EFTER kampen : fredag, 30. jul, 2010 20:49 |
|
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52 Indlæg: 2832 Geografisk sted: Vesterbro
|
Kriller skrev: Er jeg den eneste der synes det er lidt forfriskende at vi har fået en træner, der lige på vej ud til halvleg skal lære en grønskolling at dække op?  Jeg hilser den nye stil velkommen! Go' stil. Det minder mig om '80'er filmen "Karate Kid".
_________________ Every power draws its ultimate consequences at every moment. Supposing that this also is only interpretation-and you will be eager enough to make this objection?-well, so much the better. (Nietzsche)
|
|
 |
|
 |
|
Thommo
|
Titel: Re: Rabotnicki - LFC >> Diskussioner EFTER kampen : fredag, 30. jul, 2010 21:01 |
|
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54 Indlæg: 2687 Geografisk sted: Randers
|
Hr. Drejer skrev: Go' stil.
Det minder mig om '80'er filmen "Karate Kid".
Snyd. Du var hurtigere end mig, til og lave sammenligningen med karate kid 
_________________ Jeg har allerede ført mit nytårsforsæt ud i livet,nemlig ikke og være så selvoptaget,ellers fandt jeg mig selv helt perfekt! Dog er jeg flueknepper,går i små sko og er politisk ukorrekt i min fritid.
|
|
 |
|
 |
|
Emmy
|
Titel: Re: Rabotnicki - LFC >> Diskussioner EFTER kampen : fredag, 30. jul, 2010 21:11 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59 Indlæg: 3206 Geografisk sted: Legoland
|
Hr. Drejer skrev: Kriller skrev: Er jeg den eneste der synes det er lidt forfriskende at vi har fået en træner, der lige på vej ud til halvleg skal lære en grønskolling at dække op?  Jeg hilser den nye stil velkommen! Go' stil. Det minder mig om '80'er filmen "Karate Kid". And then you do like this Kelly-san
_________________ Vær kun glad for tåberne. Det er deres skyld at vi andre ser så intelligente ud.
|
|
 |
|
 |
|
Harvey
|
Titel: Re: Rabotnicki - LFC >> Diskussioner EFTER kampen : lørdag, 31. jul, 2010 09:59 |
|
|
|
Jamen du har fuldstændig ret NAH, selvfølgelig skal ingen dømmes ude på grund af den første kamp og det gør jeg heller ikke. Jeg siger bare at min mavefornemmelse mht Aquilani ikke er go, det er alt hvad jeg siger. Og nej, det er ikke kun spillere der laver assists og mål vi kan bruge til noget, men en smule mere fokus på de spillere som vinder kampe for os, vil ikke skade i dette forum, hvor alt for mange bruger alt for meget tid på at komme med dårlige undskyldninger, for de spillere som de nu en gang har kastet deres kærlighed over, men som aldrig tilføre holdet noget, som gør at vi vinder!!!!! Det er jo en professionel fodboldklub vi har med at gøre og ikke den københavnske hjemmehjælp!!!!!
_________________ "come on Strawberry"
|
|
 |
|
 |
|
Mambo
|
Titel: Re: Rabotnicki - LFC >> Diskussioner EFTER kampen : lørdag, 31. jul, 2010 10:00 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41 Indlæg: 1561 Geografisk sted: Vodskov
|
Emmy skrev: Hr. Drejer skrev: Kriller skrev: Er jeg den eneste der synes det er lidt forfriskende at vi har fået en træner, der lige på vej ud til halvleg skal lære en grønskolling at dække op?  Jeg hilser den nye stil velkommen! Go' stil. Det minder mig om '80'er filmen "Karate Kid". And then you do like this Kelly-san Jeg synes det ligner at han laver et Michael Jackson-move af en art.
|
|
 |
|
 |
|
Niels K
|
Titel: Re: Rabotnicki - LFC >> Diskussioner EFTER kampen : lørdag, 31. jul, 2010 11:25 |
|
|
Harvey skrev: Jamen du har fuldstændig ret NAH, selvfølgelig skal ingen dømmes ude på grund af den første kamp og det gør jeg heller ikke. Jeg siger bare at min mavefornemmelse mht Aquilani ikke er go, det er alt hvad jeg siger. Og nej, det er ikke kun spillere der laver assists og mål vi kan bruge til noget, men en smule mere fokus på de spillere som vinder kampe for os, vil ikke skade i dette forum, hvor alt for mange bruger alt for meget tid på at komme med dårlige undskyldninger, for de spillere som de nu en gang har kastet deres kærlighed over, men som aldrig tilføre holdet noget, som gør at vi vinder!!!!! Det er jo en professionel fodboldklub vi har med at gøre og ikke den københavnske hjemmehjælp!!!!! Jeg giver dig ret, Harvey, selvom vi kan se forskelligt på, hvad de enekelte spillere byder ind med. Jeg er helt enig i dit syn på Babel. En spiller som Lucas kan dog hurtigt blive anonym, man hvis han formår at bryde spillet, måske sætte en vigtig mand ud af kampen, få vores spil til at hænge sammen og deltage fornuftigt fremad banen, så udfylder han jo sin rolle, som han skal. Hvis en angriber scorer 2 mål eller f.eks. et afgørende mål, så er jeg nærmest ligeglad med resten af hans spil i den kamp, da han har gjort det, han skal. Jeg vil også holde øje med Aquilani men modsat dig, så har jeg store forventninger til ham over en hel sæson. Han er helt sikkert typen, der kan spille dårlige kampe, hvis det ikke kører for ham, og hvis hans medspillere ikke er på mærkerne, men jeg tror, at han vil lave mange afgørende ting for os, og han vil være medvirkende til et flotterende mere flydende spil og diske op med detaljer, vi ikke har været forvænt med i store doser længe. Ellers er det primært nyerhvervelserne (minus Cole) og talenterne, der bliver spændende at følge, da jeg forventer, at vores startende 11 (minus VB) har det niveau, der skal til: Reina, Johnson, Carra, Agger, Maxi, Aquilani, Stevie, Cole, Kuyt, Torres.
|
|
 |
|
 |
|
Alonso
|
Titel: Re: Rabotnicki - LFC >> Diskussioner EFTER kampen : lørdag, 31. jul, 2010 14:22 |
|
|
Kriller skrev: Er jeg den eneste der synes det er lidt forfriskende at vi har fået en træner, der lige på vej ud til halvleg skal lære en grønskolling at dække op?  Jeg hilser den nye stil velkommen! Fantastisk billede. Jeg må indrømme at min tidligere skepsis omkring fyring af Rafa og ansættelse af Hodgson er blevet vendt til det positive. Hodgson virker som en réel fyr, der kan sit kram. Jeg er virkelig begyndt at få tiltro til ham og hans evner. Derudover er det opløftende at sommeren ikke er blevet brugt på at diskutere de amerikanske ejere, men det fodboldmæssige.
|
|
 |
|
 |
|
Jan
|
Titel: Re: Rabotnicki - LFC >> Diskussioner EFTER kampen : lørdag, 31. jul, 2010 21:10 |
|
|
Mambo skrev: Emmy skrev: Hr. Drejer skrev: Kriller skrev: Er jeg den eneste der synes det er lidt forfriskende at vi har fået en træner, der lige på vej ud til halvleg skal lære en grønskolling at dække op?  Jeg hilser den nye stil velkommen! Go' stil. Det minder mig om '80'er filmen "Karate Kid". And then you do like this Kelly-san Jeg synes det ligner at han laver et Michael Jackson-move af en art. For mig ser det ud fra Kelly's attitude som om Roy lige har luftet en vind... ellers er det i dén grad forfriskende (...) at se en manager der også er træner. En mand, der ikke er bange for at gå direkte til spilleren og vise vedkommende hvad der menes, i dette tilfælde altså noget med opdækning af en mand ved sidelinien hvad der ikke er uvæsentligt for en back. Uden at gøre Rafa til decideret negativ så havde han - sammen med rigtig mange andre managers/trænere - meget med gestikuleren og fagter med arme og hænder som ingen fattede en meter af. Hér går Roy lige på og hårdt, og det er egentlig god stil. Man kan så stille sig selv det spørgsmål hvorfor det ikke på daværende tidspunkt var gået op for Kelly hvordan man dækker op ved sidelinien, men det er en anden snak.
_________________ YNWA
|
|
 |
|
 |
|
Brugere der læser dette forum: Webmartin og 3 gæster |
| |
|
|
Du kan ikke skrive nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
|
|
 |