JohnniBoy skrev:Hej alle sammen
Vi er 3, som gerne vil over at se Liverpool i den kommende sæson. Vi har dog ikke før prøvet at købe direkte gennem hjemmesiden, så jeg har lidt spørgsmål.
1. Er det for sent at købe medlemskab nu i forhold til det salg, som er her i juli?
2. Jeg kan læse, at man skal være hurtig. Hvordan er folks erfaringer generelt? Hvis man sidder klar præcis, er der så gode chancer for at få billet? Eller er det rent held at få billet?
3. Hvis vi kikser i medlemssalget, havde vi overvejet at købe gennem den danske fanklub. Hvordan er chancerne her? Er kampene generelt meget overbooket? Eller er der billetter til alle?
Det kan være, at der kommer flere spørgsmål senere, men det var de ting, som jeg lige havde tænkt på indtil videre.
1. nej det er ikke for sent.
2. ved sidste medlemssalg i november var det rent held. Alle bliver st i en kø, når salget starter og her er det rent held, hvilken placering man får i køen, og mange fik en ventetid på over en time, og da den time var gået, var mange af kampene udsolgt. Vi fik de billetter, vi havde brug, men på debatforum på redandwhitekop.com har jeg læst om mange utilfredse brugere, der ikke fik en eneste billet i salget.
3. jeg går ud fra, at du mener Danish Branch, så her må en anden hjælpe. Jeg har kun brugt den anden danske fanklub til billetter.