Nyheder omkring Liverpool FC
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Var det ikke nærmest offentligt kendt på et tidspunkt, at vi gerne ville have Falcao, men at han hellere ville til Madrid?
Jeg tror vi har forhørt os på ham, men at han har afvist os til fordel for Madrid. Da det så ikke kunne lykkes, var det United åbenbart hans (dårlige) valg. Og der var vi selvfølgelig ikke længere interesseret, da vi havde hentet Ballo.
Jeg tror vi har forhørt os på ham, men at han har afvist os til fordel for Madrid. Da det så ikke kunne lykkes, var det United åbenbart hans (dårlige) valg. Og der var vi selvfølgelig ikke længere interesseret, da vi havde hentet Ballo.
Det var i hvert fald et rygte i næsten alle medier, at vi havde lagt et tilbud på Falcao.Hr. Drejer skrev:Jeg ved ikke hvilken historie der er sand. Men det er nyt for mig, at vi skulle have tilbudt ham en kontrakt, det har jeg ikke hørt før den historie, som jo ikke har citater med, så som JudgeStudge siger, kan være et journalistisk kneb. Men jeg har intet hørt om den historie, som artiklen påstår, fransk radio kørte.
Måske han afviste os, i håb om at Real Madrid vil komme på banen med et bud, som thefugle skriver. Og det endte så med at endte i man u. Jeg ved det ikke
Min fornemmelse er, at han trak tiden for længe i håb om, at Rela Madrid ville komme på banen. Vi mistede så tålmodighed med ham og hentede Balotelli, hvormed vores angriber dør var lukket, og han måtte vælge et af de andre tilbud på hans bord.
Kloppite
Og så koster han også £280.000 om ugen
Vi har stort set givet det samme for Balotelli i en transfer som scum gav for Falcao.
Vi betaler under det halve i løn.
Bliver Balotelli en succes så har han en stor fremtidig salgsværdi hvis nødvendigt. Falcao er væk fra scum næste år medmindre de benytter sig af deres £46 mio købsklausul...
Vi har stort set givet det samme for Balotelli i en transfer som scum gav for Falcao.
Bliver Balotelli en succes så har han en stor fremtidig salgsværdi hvis nødvendigt. Falcao er væk fra scum næste år medmindre de benytter sig af deres £46 mio købsklausul...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Liverpool mod Ludogoretz er hovedkampen på TV3+ i første runde af Champions League. Herligt.
Jeg tror bare hvis vanen fortsætter og deres "store-kendis-navn"-glade Fiorentino Perez han skal ud og hente et navn næste år, så bliver det Falcao, og hvis det sker så siger Falcao nej til Utd og ja tak Real Madrid. Men igen, laver Falcao 10 mål i denne sæson og er skadet lidt af sæsonen oveni så køber de ham nok ikke.ilusio skrev:Og så koster han også £280.000 om ugen
Jeg er spændt på at se hvad han kan udrette for United.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Bliver der stadig snakket scum, real, falcao, balo i denne tråd? Det er sgu lidt irriterende. Det er/var min yndlingstråd at tjekke op på.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Meget naturligt når over 40% af seerne er liverpool fans. og ca. 20 er United fans. men united er ikke med. mener at Arsenal er omkring 10 %.Olle skrev:Liverpool mod Ludogoretz er hovedkampen på TV3+ i første runde af Champions League. Herligt.
så kan man selv regne ud hvordan man får flest seer til at kigge med.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Liverpools samarbejde med My sport har billetter mod ludogrets for 995 inklusiv hotel. Har lige købt 2 og ville lige dele hvis ikke alle havde fået det med
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
Haha John W Henry. Han er så kølig!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Så fik Reus-møllen da lige fornyet energi.
Det' sjovt. Jeg opfattede det lettere kryptiske tweet som en sarkastisk bemærkning til alle de som gennem hele sommeren ustandseligt har himlet op om, at vi da bør hente ham. Tænker Henry har hørt den anbefaling et par gange eller to efterhånden.Aarhus skrev:Så fik Reus-møllen da lige fornyet energi.
Swansea på hjemmebane i næste runde af Capital One. Spilles 28/29.10
"We're not racist, we only hate the mancs"
Efter boro kampen og andre i denne sæson, så vil jeg ikke ligefrem sige der er nogen vi skal kunne slå. Vi sprudler ikke ligefremSimonA skrev:Udmærket, dem skal vi kunne slå.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Hvad mener I derude om at vi er kommet i søgelyset grundet FFP?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!