Så er det jo en anden snak. Deri er vi enige.Hr. Drejer skrev:jeg mente FirminoRedRedRed skrev:Den er jeg heller ikke helt enig i. Coutinho er en rigtig dygtig troldmand med bolden og spilfordeler. Miki excellerer ikke rigtig ud i den dicipæin, men er mere en spiller som er rigtig god til at tage de rigtige løb ind i feltet og få afsluttet. Noget vi faktisk aldrig ser hos Coutinho.Surf skrev:Jeg har ikke set super meget fodbold med Mkhitaryan, men alligevel:Hr. Drejer skrev:Coutinho minder en del om Mkhitaryan, og ham havde Klopp succes med i Dortmund.
Udover, at de spiller nogen lunde samme position, så kan jeg ikke se de store ligheder.
Liverpools spillestil og taktiske koncept
Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept
Jeg slår lige endnu et slag for at flytte Coutinho længere ned på banen.
http://anfieldindex.com/18469/get-best- ... tinho.html
Kloppite
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 45
- Kontakt:
texy skrev:Jeg slår lige endnu et slag for at flytte Coutinho længere ned på banen.
Mon ikke det også er tanken når Hendo, Sturridge og Benteke alle er klar.
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Det kræver en fortsættelse af 4321 systemet eller lignende, gør det ikke?
Det giver rigtig god mening fra et offensivt synspunkt at trække cou længere tilbage, men jeg tvivler på at at er attråværdigt at have ham som decideret DM.
Evt i en defensiv rolle a la den som vi indtil videre har set Milner meget i: som en af to midtbanespillere dom ligger og veksler med sideforskydning foran en DM
Det giver rigtig god mening fra et offensivt synspunkt at trække cou længere tilbage, men jeg tvivler på at at er attråværdigt at have ham som decideret DM.
Evt i en defensiv rolle a la den som vi indtil videre har set Milner meget i: som en af to midtbanespillere dom ligger og veksler med sideforskydning foran en DM
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Ikke i mine øjne.Mazter81 skrev:Det kræver en fortsættelse af 4321 systemet eller lignende, gør det ikke?
fabregas spiller side om side med Matic. Modric spiller side om sode med Kroos.
Som jeg ser det, kunne Coutinho sagtens spille side om side med Lucas eller en anden 6er.
Kloppite
Lad os stille sådan op næste sæson så er der CL fodbold! (Ja jeg tror stadig på Balotelli). Især fordi han også selv har udtrykt glæde over Klopp. Jeg mener stadig at det er Rodgers skyld at Balotelli ikke fik gang i sit spil.
Og jeg rater formentlig også Ings højere end mange andre, men jeg syntes han har vist sig klart som vores bedste angriber indtil videre. Forhåbentlig kommer han tilbage på samme niveau.
Jeg syntes Lucas har gjort det fantastisk siden Klopp er kommet til, og syntes faktisk han har været vores bedste midtbanespiller under Klopp indtil videre. Lad os se om han kan holde niveauet, eller om Can kan spille sig op, så vi ikke behøver en ny.
Coutinho så jeg gerne længere tilbage. Han arbejder stenhårdt og så vil han være meget giftigere i kontraen. Vi så i denne (eller var det sidste år?) preseason at han havde nogle kampe på midtbanen hvor han gjorde det fantastisk.
Ny centreback. Skrtel fungere bare ikke i en høj forsvarslinje. Skrtel er en kriger, men knap så meget fodboldspiller. Det skal dog siges at jeg dog intet har imod Skrtel og beholdte ham gerne som backup!
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Ponzac skrev:
Lad os stille sådan op næste sæson så er der CL fodbold! (Ja jeg tror stadig på Balotelli). Især fordi han også selv har udtrykt glæde over Klopp. Jeg mener stadig at det er Rodgers skyld at Balotelli ikke fik gang i sit spil.
Og jeg rater formentlig også Ings højere end mange andre, men jeg syntes han har vist sig klart som vores bedste angriber indtil videre. Forhåbentlig kommer han tilbage på samme niveau.
Jeg syntes Lucas har gjort det fantastisk siden Klopp er kommet til, og syntes faktisk han har været vores bedste midtbanespiller under Klopp indtil videre. Lad os se om han kan holde niveauet, eller om Can kan spille sig op, så vi ikke behøver en ny.
Coutinho så jeg gerne længere tilbage. Han arbejder stenhårdt og så vil han være meget giftigere i kontraen. Vi så i denne (eller var det sidste år?) preseason at han havde nogle kampe på midtbanen hvor han gjorde det fantastisk.
Ny centreback. Skrtel fungere bare ikke i en høj forsvarslinje. Skrtel er en kriger, men knap så meget fodboldspiller. Det skal dog siges at jeg dog intet har imod Skrtel og beholdte ham gerne som backup!
Jeg er mildest talt i chok.
Vi har Benteke og Sturridge og du vil spille med Balotelli?? manden som scorede hvad? 3 mål? og løb ca. 1km i hele hans liverpool tid.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det er fandme humor, Ponzac
Sturridge er simpelthen ikke til at stole på. Og Benteke og Balotelli kan slås om den plads, men Balotelli har efter min menig MEGET større potentiale end Benteke.
Benteke er bestemt dygtig ingen tvivl om det. Jeg ser bare Balotelli som potentielt bedre.
Nu skal det her ikke blive en Balotelli tråd, men Rodgers fattede altså bare hverken at motivere Balotelli, bruge ham ordenligt, eller for den sags skyld bruge ham når han endelig begyndte at spille godt.
Jeg håber at Balotelli får lov at blive, så han kan modbevise de Liverpool fans, som ikke tror på ham.
Jeg har altid været fan af Balotelli, så jeg kan være farvet, det erkender jeg. Men hvis i ikke kan se at der var HELT forkert managment af Rodgers mht. Balotelli, så er i også farvet.
Benteke er bestemt dygtig ingen tvivl om det. Jeg ser bare Balotelli som potentielt bedre.
Nu skal det her ikke blive en Balotelli tråd, men Rodgers fattede altså bare hverken at motivere Balotelli, bruge ham ordenligt, eller for den sags skyld bruge ham når han endelig begyndte at spille godt.
Jeg håber at Balotelli får lov at blive, så han kan modbevise de Liverpool fans, som ikke tror på ham.
Jeg har altid været fan af Balotelli, så jeg kan være farvet, det erkender jeg. Men hvis i ikke kan se at der var HELT forkert managment af Rodgers mht. Balotelli, så er i også farvet.
Ponzac skrev:Sturridge er simpelthen ikke til at stole på. Og Benteke og Balotelli kan slås om den plads, men Balotelli har efter min menig MEGET større potentiale end Benteke.
Jeg må nu også indrømme, at jeg har et blødt for Balotelli og håber han får en chance under Klopp.
BR's brug af ham på banen, var i hvertfald ikke optimal. Hans medie udnyttelse var.
Hvis det så bare var fordi, at det kun var Rodgers der havde problemer med ham, men han har jo ikke fungeret under nogen som helst manager i længere perioder, og nu har han problemer med overhovedet at få spilletid på et ellers ringe Milan mandskab.
Ingen tvivl om, at han de tekniske og fysiske færdigheder, der kræves for at blive en top, top angriber, men det fungerer desværre bare ikke, når man er blottet for en hver form for arbejdsmoral og professionalisme. Selv om han eftersigende var ganske vellidt i spillertruppen, så er der ingen tvivl om, at han også er usund derfor.
Jeg ville virkeligt også ønske, at han fandt topniveauet og ambitionerne frem i Liverpool, men aldrig i min vildeste fantasi, om jeg tror på det.
Følgende artikler hapset fra hans spillertråd er egentligt meget sigende:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-9935471
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 52908.html
Ingen tvivl om, at han de tekniske og fysiske færdigheder, der kræves for at blive en top, top angriber, men det fungerer desværre bare ikke, når man er blottet for en hver form for arbejdsmoral og professionalisme. Selv om han eftersigende var ganske vellidt i spillertruppen, så er der ingen tvivl om, at han også er usund derfor.
Jeg ville virkeligt også ønske, at han fandt topniveauet og ambitionerne frem i Liverpool, men aldrig i min vildeste fantasi, om jeg tror på det.
Følgende artikler hapset fra hans spillertråd er egentligt meget sigende:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-9935471
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 52908.html
Hellere Sturridge på tribunen og 10 spillere på banen, end 11 på banen med Balotelli iblandt dem.
Tror ikke, at jeg kan udtrykke min holdning til Balotelli meget klarere end det.
Tror ikke, at jeg kan udtrykke min holdning til Balotelli meget klarere end det.
Kloppite
Flyttet til Balotelli tråden.
Var et hurtigt indspark til en opstilling jeg ville elske at se, og Balotelli diskussionen hører ikke til her.
Var et hurtigt indspark til en opstilling jeg ville elske at se, og Balotelli diskussionen hører ikke til her.
Kan rigtigt godt lide opstillingen, hvis du bare erstatter det håbløse element, der skaber debatPonzac skrev:Flyttet til Balotelli tråden.
Ligesom du har skrevet Lucas (ny), så kan man passende skrive Benteke (ny), hvis man tvivler på, om Sturridge nogensinde holder mere end en enkelt kamp i træk, før han er ude i tre måneder igen. Og den tvivl må vi vel alle sammen sidde med efterhånden.
Ser os ikke vinde noget med elementet på banen.
I forhold til at bruge den opstilling, så vil der blive en enorm bredde på midtbanen, hvor Milner, Lallana og Ibe kan gå ind og spille alle pladserne foran Lucas (ny). Og reelt vil jeg endnu ikke udelukke, at Can måske kan lære at spille Lucas-positionen.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Mølleren udtaler på den norske at Firmino skal spille centralt bag en angriber. Så langt er jeg enig. Hans argument er dog at Firmino mangler hurtighed, og både Lallana, Milner og Coutinho er hurtigere end ham. Hmmm, det har jeg ikke lagt mærke til. Hvad siger i?