Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 13 af 14 [ 208 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede lørdag, 24. feb, 2018 22:49
Karius 1%  1%  [ 1 ]
Alexander-Arnold 0%  0%  [ 0 ]
Lovren 6%  6%  [ 11 ]
Van Dijk 12%  12%  [ 21 ]
Robertson 4%  4%  [ 7 ]
Henderson 2%  2%  [ 4 ]
Milner 18%  18%  [ 31 ]
Wijnaldum 13%  13%  [ 22 ]
Mane 25%  25%  [ 44 ]
Salah 10%  10%  [ 17 ]
Firmino 9%  9%  [ 16 ]
Matip 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 0%  0%  [ 0 ]
Ings 1%  1%  [ 1 ]
Afgivne stemmer : 175

Forfatter besked

Alder: 39
Charlie skrev:
Hejsa

jeg føler det er svært ikke at stemme på Màne når nu han leverer et flot hattrick, men han var bare ikke i nærheden af at være mellem vores fem bedste spillere i denne kamp. Mine stemmer går til: Virgil, Firmino og Salah (men både Milner og Lovrèn kunne også have fået en stemme).

Kan vi trække hvem som helst eller er står det mellem Bayern, Real eller Barcelona....?

Lad os bare trække dem alle og lade dem slå sig sammen og se om de kan give os bare lidt modstand! :D :headbang:

Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj
Stephan C skrev:
Hr. Drejer skrev:
Stephan C skrev:
Preben er sgu en bitter og skuffet mand :-)

Hvad siger den klovn?

Han mente at alle de dyre indkøb, er grunden til at de engelsk hold har succes. Hvortil Peter Grønborg minder ham om at Livepool netop har solgt deres bedste spiller. Det mente Preben ikke havde nogen betydning...

Han er bare bitter og at alle de italienske hold er statister for tiden...

Han er gammel og senil. Og ja, hans elskede Italien klarer sig dårligt. Milan og Inter er helt væk. Juve prøver at holde fanen højt.

Jeg mener det fra kvartfinalen er helt frit hvem der kan trækkes mod hinanden

Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 21
Bruce skrev:
Jeg mener det fra kvartfinalen er helt frit hvem der kan trækkes mod hinanden

Korrekt!

Ham der Coutinwho? Får han også en medalje når vi vinder CL?

Hr. Drejer skrev:
Stephan C skrev:
Hr. Drejer skrev:
Stephan C skrev:
Preben er sgu en bitter og skuffet mand :-)

Hvad siger den klovn?

Han mente at alle de dyre indkøb, er grunden til at de engelsk hold har succes. Hvortil Peter Grønborg minder ham om at Livepool netop har solgt deres bedste spiller. Det mente Preben ikke havde nogen betydning...

Han er bare bitter og at alle de italienske hold er statister for tiden...

Han er gammel og senil. Og ja, hans elskede Italien klarer sig dårligt. Milan og Inter er helt væk. Juve prøver at holde fanen højt.

Preps må gerne være lidt bitter.
Han gik glip af de store penge. Var han født 10 år senere ville hans talent ha indbragt ham millioner.

Det er fodbolden idag der er stukket HELT af!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Kampens resultat viser med al tydelighed hvor vigtigt det var at stille med stærkeste hold. Nu kan der spares lidt spillere i returkampen uden at det får afgørende betydning. Den anden vej rundt havde været tåbeligt og et kæmpe sats.

Utroligt højt topniveau. Jeg tvivler på, om andre kunne have gjort det her. MoM Wijnaldum, Mane og Milner.
Jeg håber, vi trækker det svageste hold, men allervigtigst er at vi får returkampen på Anfield.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
YNWA! skrev:
ThunderZtorm skrev:
Bojangles skrev:
Det var lige 750.000 mere ned i lommen. Vi ender jo med at gå fallit. Fanme godt at Salah ikke har den samme kontrakt

Huh?

Bobby har en bonus på 750.000 hver gang han scorer

Når han har rundet de første 14 eller 15 mål, ikke ?

Brugeravatar

ThunderZtorm skrev:
Hattrick hero i CL når man er ude af form og mangler selvtillid.

Hvad kan det ikke blive til når han rammer formen? :D

Mon ikke vi ser den bedste udgave af Mané i resten af sæsonen ?

Jeg synes også, at midtbanen gjorde det fremragende i dag og løb enormt, da vi var 2 mod 1 over hele banen i de fleste situationer, og Milner leverer igen offensivt :clap: :clap: :clap:

Brugeravatar

Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:
Hvad skuer mit øje, Bojangles roser Gini. Der skal sættes et kryds i kalenderen :)

Jeg håber da bestemt, at vi kan sætte masser af krydser fremover - han har stadig til gode at vise sig fra sin gode side i flere kampe i streg. Vi ved at han kan spille gode kampe - Der plejer bare at være langt i mellem dem. Nu er det ikke så længe siden han sidst spillede en god - så det bliver bedre og bedre - så håber han tager en brandkamp mere i næste kamp og så bare bliver ved sådan indtil jeg må indrømme at han er genial....tiden må vise det. Nu skal vi desværre vente 10 dage inden vi skal se ham og resten af de her dejlige drenge igen.

Der er nok noget om det dér med bedst mod de bedste. Altså, hvor der virkelig skal løbes og kæmpes. Hvor spillet bølger frem og tilbage i stedet for de kampe, hvor vi for overladt alt spillet, hvor jeg godt kan se, hvorfor han måske bliver lullet lidt i søvn ift den opgave, han bliver stillet. Altså der bliver ikke meget at lave defensivt, og han har måske ikke sine spidskompetencer i spillet på den sidste 3. - 4. del af banen ?

Der er jo rigeligt af dygtige modstandere over sæsonen, så vi skal jo have spillere til det hele :D

Brugeravatar

Emmy skrev:
Kampens resultat viser med al tydelighed hvor vigtigt det var at stille med stærkeste hold. Nu kan der spares lidt spillere i returkampen uden at det får afgørende betydning. Den anden vej rundt havde været tåbeligt og et kæmpe sats.

Præcis, jeg mener også det må være den rigtige rækkefølge.

Geografisk sted: København SV

Alder: 26
Emmy skrev:

Du bytter om på det. Hvis det var gået dårligt, ville det vise, at det var godt, at vi ikke stillede svækket op. Men jeg kunne nu heller ikke forestille mig, at det ville ske.

Og hvis det at spare Firmino gør en forskel på 4-5 mål, så bekræfter det blot, hvor afhængige vi er af ham.

Det var i øvrigt vanvittigt, at James Milner undgik at få gult kort. Dommeren havde mange besynderlige kendelser, som heldigvis ikke fik indflydelse på kampens resultat.

Geografisk sted: Midtjylland

Fint resultat, nu er der ro på i en del dage hvor Klopp ar tid til at træne drengene.
Mane på vej tilbage i form = verdensklasse.

Nå, men vi kan tage det "roligt" i næste kamp og fokusere på PL. Vi må så håbe at scum, chelsea og divers må bruge en masse kræfter i begge opgør + FA cup så de ikke er helt klar til den sidste slutspurt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 13 af 14 [ 208 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner