Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 2 af 9 [ 132 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Næste

Stem om Man of the match
Afstemning sluttede onsdag, 21. nov, 2018 14:56
Alisson 3%  3%  [ 3 ]
Alexander-Arnold 0%  0%  [ 0 ]
Gomez 7%  7%  [ 7 ]
Van Dijk 1%  1%  [ 1 ]
Robertson 29%  29%  [ 30 ]
Wijnaldum 0%  0%  [ 0 ]
Fabinho 4%  4%  [ 4 ]
Shaqiri 32%  32%  [ 34 ]
Salah 24%  24%  [ 25 ]
Mane 1%  1%  [ 1 ]
Firmino 0%  0%  [ 0 ]
Henderson 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 105

Forfatter besked

Geografisk sted: Skee
Pearce mener at Hendo får en start plads i weekenden, og at Keita også er inde over.

mht Gini og Milner. Begge har gjort det fremragende på midtbanen - se blot vores placering. Det er rigtig at det ikke er lige kønt det de laver, men problemet er ikke de to. Problemet er at hverken Fabinho eller Keita har slået til endnu. Og jeg tror Klopp har ret, når han siger, at svaret på vores problemer findes i truppen.

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
Hr. Drejer skrev:
Pearce mener at Hendo får en start plads i weekenden, og at Keita også er inde over.

mht Gini og Milner. Begge har gjort det fremragende på midtbanen - se blot vores placering. Det er rigtig at det ikke er lige kønt det de laver, men problemet er ikke de to. Problemet er at hverken Fabinho eller Keita har slået til endnu. Og jeg tror Klopp har ret, når han siger, at svaret på vores problemer findes i truppen.

det ville være dejligt hvis Hendo var klar selvom han ikke engang var i truppen i tirsdags, men det var måske godt nok for hans genoptræning at han ikke havde to lange flyveture.

Men helt rigtigt af Hr. Drejer, problemet er vel at de mere kreative midtbanetyper ikke har leveret nok til at tilkæmpe sig den ene plads fra Gini og Milner. Men det tror jeg da kommer, Shaqiri er kommet tæt på en startplads, Lallana ligner Lallana igen, så kan det godt være han aldrig bliver god nok til at være fast starter igen, men nu kan han da spille fodbold igen, Keita har også mødt nogle skadesbump på vejen, men er på vej tilbage og Fabinho har også fået gang i maskinen. Samtidig er Oxlade, Curtis Jones, måske Trent, Woodie og Wilson begyndt at lure i kulissen.

Alder: 42
Jesper skrev:
Jeg har så til gengæld den teori at i år er fokus/prioritering nummer 1 hos Klopp PL. Og så vil man måske i det nye år gå all in på CL. Og jeg er med på at de fleste vil mene, at vi med den trup vi har eller burde have, at man slet ikke kan tale om at lave en prioritering mellem de to turneringer, men jeg tror faktisk Klopp har indset at dels er alle de her indkøb måske ikke så stærke som troet. Dels er formen/niveauet hos en del af stamspillere ikke særlig god. Og så satser han alt på den hjemlige liga.
Ser man nøgternt på det er vi nummer 3 og med al grund til at tro at vi kan holde os omkring en realistisk pointhøst på maks point i de fleste kampe, hvilket igen vil medføre at vi i hvert fald meget langt hen i sæsonen stadigvæk kan lure på en overraskelse.

Sent from my iPad using Tapatalk

Hvis vi skal følge City til dørs og måske ligefrem overhale dem i PL, så tror jeg, City skal nå til semi eller finale i CL. Og vi skal samtidigt nå til max kvartfinale. Jeg tror desværre, det vil være umuligt for os at spille med om PL-titlen og samtidigt nå langt i CL (semi el. finale).

Taber vi denne kamp er titlen væk.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Thommo skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Mane, Firmino, Salah.

Hvorfor? er reelt nysgerrig, for er godt nok uenig. Jeg så gerne alle 3 så den kamp i tv. Shaq-Sturr-Origi/Milner hvis det står til mig.Og er med på kæledæggerne spiller, men man har da lov at håbe på vi stiller med nogle nye.
Fair nok hvis man er på den der latterlige"in X i trust" og ikke er kritisk, men jeg stoler ikke ubetinget på ret mange, og slet ikke nogen inden for fodbold verdenen.

Og er med på jeg hånes efter kampen, når/hvis de tre scorer, men bagklogskab er heller ikke min favorit. Og de har, over all, stadig været elendige denne sæson, uanset hvor godt de spiller mod Fulham, en kamp ændrer nul og niks.

Og lige som en slutter, jeg er stadig ikke for nogle sælges og degraderes, men der skal vel snart være konsekvens ved at være lort 100% af tiden så langt inde i sæsonen. Jeg synes godt nok det er man management i stil med mou, at blive ved med at overpisse Sturr, Shaq og andre reserver....Og er med på Sturr spillede igår, men gad godt han fik et run, nu han er skadesfri.

Af den simple årsag, at det er de bedste spillere til de tre positioner i front. Selv i nuværende forfatning er de tre bedre end Sturridge, Origi, Solanke etc. Shaqiri kan træde ind, men jeg argumenterer jo netop for at bruge ham på den offensive midtbane.

Jeg er med på, at Mane, Salah og Firmino ikke rammer niveauet fra foråret i sidste sæson. Men Salah og Mane har henholdsvis scoret 5 og 6 mål i 11 kampe, så så ringe har det nu heller ikke været. Med til historien hører også, at de tre forreste ikke får den support Coutinho og dernæst Chamberlain ydede i sidste sæson. De skal således længere tilbage i banen og hente bolden og derefter skabe noget på egen hånd.

Dermed ikke sagt, at der ikke er plads til forbedringer hos Mane, Salah og specielt Firmino - for det er der åbenlyst. Men problemet stikker dybere end disse spilleres formkrise, og eftersom alternativerne ikke har den fornødne kvalitet, skal Klopp forsøge at genfinde disse spilleres form.

Brugeravatar

Robbie_God_Fowler skrev:
Thommo skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Mane, Firmino, Salah.

Hvorfor? er reelt nysgerrig, for er godt nok uenig. Jeg så gerne alle 3 så den kamp i tv. Shaq-Sturr-Origi/Milner hvis det står til mig.Og er med på kæledæggerne spiller, men man har da lov at håbe på vi stiller med nogle nye.
Fair nok hvis man er på den der latterlige"in X i trust" og ikke er kritisk, men jeg stoler ikke ubetinget på ret mange, og slet ikke nogen inden for fodbold verdenen.

Og er med på jeg hånes efter kampen, når/hvis de tre scorer, men bagklogskab er heller ikke min favorit. Og de har, over all, stadig været elendige denne sæson, uanset hvor godt de spiller mod Fulham, en kamp ændrer nul og niks.

Og lige som en slutter, jeg er stadig ikke for nogle sælges og degraderes, men der skal vel snart være konsekvens ved at være lort 100% af tiden så langt inde i sæsonen. Jeg synes godt nok det er man management i stil med mou, at blive ved med at overpisse Sturr, Shaq og andre reserver....Og er med på Sturr spillede igår, men gad godt han fik et run, nu han er skadesfri.

Af den simple årsag, at det er de bedste spillere til de tre positioner i front. Selv i nuværende forfatning er de tre bedre end Sturridge, Origi, Solanke etc. Shaqiri kan træde ind, men jeg argumenterer jo netop for at bruge ham på den offensive midtbane.

Jeg er med på, at Mane, Salah og Firmino ikke rammer niveauet fra foråret i sidste sæson. Men Salah og Mane har henholdsvis scoret 5 og 6 mål i 11 kampe, så så ringe har det nu heller ikke været. Med til historien hører også, at de tre forreste ikke får den support Coutinho og dernæst Chamberlain ydede i sidste sæson. De skal således længere tilbage i banen og hente bolden og derefter skabe noget på egen hånd.

Dermed ikke sagt, at der ikke er plads til forbedringer hos Mane, Salah og specielt Firmino - for det er der åbenlyst. Men problemet stikker dybere end disse spilleres formkrise, og eftersom alternativerne ikke har den fornødne kvalitet, skal Klopp forsøge at genfinde disse spilleres form.
Jeg tillader mig at blande mig. De er de 3 bedste...hvis vi altså fastholder den her 4-3-3. Det er jeg bare ikke så sikker på er det rette. Jeg synes vi i denne sæson har fungeret bedst når Salah spiller på toppen. Og når vi åbenbart ikke praktiserer pres længere, så har jeg efterhånden lidt svært ved at se hvorfor Firmino skal garanteres en plads jf hans form.
Så uanset formation, så så jeg gerne Salah som 9er, hvor man må støtte ham med eks. Mane, Shaqiri og Keita. Og så et par spillere til at have en defensiv rolle.
Jeg hælder altså realistisk set til en 4-2-3-1, ikke fordi jeg er fan af den måde at spille på, men fordi det er en konsekvens af at vi ikke spiller med pres længere.
Så Wijnaldum og Henderson som de defensive.
Og måske Mane tilbage til højre igen. Shaqiri som 10er og Keita som en slags fløj, der reelt trækker en del ind i banen og Robertson udgør bredde.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Jesper skrev:
Jeg tillader mig at blande mig. De er de 3 bedste...hvis vi altså fastholder den her 4-3-3. Det er jeg bare ikke så sikker på er det rette. Jeg synes vi i denne sæson har fungeret bedst når Salah spiller på toppen. Og når vi åbenbart ikke praktiserer pres længere, så har jeg efterhånden lidt svært ved at se hvorfor Firmino skal garanteres en plads jf hans form.
Så uanset formation, så så jeg gerne Salah som 9er, hvor man må støtte ham med eks. Mane, Shaqiri og Keita. Og så et par spillere til at have en defensiv rolle.
Jeg hælder altså realistisk set til en 4-2-3-1, ikke fordi jeg er fan af den måde at spille på, men fordi det er en konsekvens af at vi ikke spiller med pres længere.
Så Wijnaldum og Henderson som de defensive.
Og måske Mane tilbage til højre igen. Shaqiri som 10er og Keita som en slags fløj, der reelt trækker en del ind i banen og Robertson udgør bredde.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Jeg syntes at under alle omstændigheder skal vi satse på at få Salah så langt frem på banen som muligt så han kan score de mål, det var jo også noget af det der gjorde at han fik så mange basser i sidste sæson.

Jeg ved ikke med det presspil, jeg tænker at vi er kommet til at gå for langt væk fra det og så skal til at trappe op igen, men måske uden at gå helt amok.

På trods af hadet til United, håber vi så ikke de slår City i weekenden?

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
liverpoolfc86 skrev:

Niks, de skal bare tabe. Uafgjort vil dog altid være at foretrække

liverpoolfc86 skrev:

tjooo, det gør vi nok. Især hvis de spiller dårligt og vinder. det ville være godt at pille lidt selvtillid ud af Shitty. Uafgjort er vel også et fint resultat.

Geografisk sted: København

Alder: 43
liverpoolfc86 skrev:

Det er sådan en slags win/win kamp for mig.

Men den øjeblikkelige stilling taget i betragtning, så er der mest win for Liverpool i en sejr til Man Utd. Et nederlag til Man Utd bringer dem ikke i nedrykningsfare. Og vi har ingen interesse i, at Mourinho bliver fyret. Så der er nok mest at glæde sig over, hvis vi kan overhale Man City i stillingen.

Ender nok med at håbe mest på uafgjort.

Jeg er spændt på hvem der skal bære ansvaret og løfte det til sidste års tænding. Der mangler gejst og vilje i mine øjne. Jeg tror måske en type som Emre Can og hans vinderattitude måske har været med. Lallana virker heller ikke til at være samme leder og Henderson tænker vel mest på hvem han skal råbe af næste gang på banen.

Jeg håber dog på en trodsreaktion der betyder at vi ser Keita være formidabel sammen med Shaquri. Nej hvor ville det være dejligt med en pragtkamp fra Keita

Geografisk sted: København S

Alder: 28
Jeg håber på at se minimum to ud af Keita, Fabinho og Shaqiri starte og så må de andre kæmpe om den sidste plads hvis ikke alle tre skal starte. Og så håber jeg på en overbevisende sejr med solidt spil :)

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Uden at lave jinx, så kan man vel godt sige, at vi står med den letteste opgave i denne runde ? Alle vore modstandere i toppen møder god modstand, og måske lider Man City deres første nederlag, da scum må have selvtillid fra sejren over Juve, og de vandt vist tilsvarende opgør i sidste sæson. Jeg kan dog fint leve med en uafgjort i dette opgør.

12. Runde

10.11.2018

Cardiff – Brighton

Huddersfield – West Ham

Leicester – Burnley

Newcastle – Bournemouth

Southampton – Watford

Crystal Palace – Tottenham

11.11.2018

Liverpool – Fulham

Chelsea – Everton

Arsenal – Wolverhampton

Manchester City – Manchester United

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 43
Robbie_God_Fowler skrev:
Thommo skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Mane, Firmino, Salah.

Abolut en fair og gangbar pointe, det er øjnene som ser. jeg ser dem bare om 2. bedst over hele linien. Solanke nævnte jeg dog ikke da jeg hellere ser Lovren fremme, fremfor Solanke. Du får nok ret i opstillingen, og håber de shiner, men jeg tvivler godt nok....Men det kommer vel på et eller andet tidspunkt. Form is temporary, class is permanent, som man siger.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 2 af 9 [ 132 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner