Oomph242 skrev: ↑lørdag, 30. mar, 2024 11:09
I fremtiden tror jeg vi skal kæmpe hårdt for at holde os i top 6...
Det kommer an på om fremtiden er de næste 5 år eller længere. Vi har Premier Leagues anden stærkeste trup, så en ny manager skal ikke opbygge en ny trup. Den er på plads, og det er det sværeste. En ny manager skal overtage en af Europas stærkeste trupper, og føre den videre.
Vi har Edwards og Hughes på plads. Nu skal de finde en ny manager, som så skal sammensætte hele støtte apparatet - selvfølge med hjælp fra de to førstnævnte. Vi står meget stærkt. Jeg tror vi skal tilbage til 80'erne for at finde et tidspunkt, hvor vi stod ligeså stærkt ved et managerskifte!
Selvfølgelig er der en del der kan gå galt; Vi kan havne i en situation, hvor ingen tørre at overtage efter Klopp, fordi der er stor chance for at man fejler, og det kan betyde en pre-season uden manager. Men det scenarie tænker jeg er ren utopi. Der er meget dygtige folk i og omkring klubben.
Vi er en suveræn klub. En af de fem bedste i Europa. En af verdens største klubber. Vi har en super god trup, et suverænt ungdomsakademi, et moderne stadium, en kernesund økonomi. Vi står et meget stærkt sted!