Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11329
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Cynwal » fredag, 26. apr, 2024 23:18

Billede
Det ligner en nagelfast aftale, når BBC skriver Done Deal:
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... 40r131z2no
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7363
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 26. apr, 2024 23:39

Feyenoord ville have €15 mio. De ender med at få €9 mio og €2 mio i add-ons. Michael Edwards is back baby!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12
Indlæg: 1635
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af TG12 » lørdag, 27. apr, 2024 14:52

Slot er nok ikke et valg mange havde forudset eller drømt om. Han skal have chancen, men det føles som en markant nedgradering. Ret skal være ret mange managers ville føles sådan.

Men et af de store problemer er han nok ikke er et navn, som får spillere til at skifte. Vvd tror hej eksempelvis primært vi fik grundet Klopp. Den evne har Slot nok ikke - endnu. Jeg tror også Xabi ville være et bedre navn til at rekruttere spillere på.

Selvom der er mange artikler som beskriver nogle spænende kvaliteter hos Slot, så virker han også som en lotto koupon, og jeg får bange anelser imod en vis Ten Haag, der havde vundet mesterskaber på stribe i Holland og lavede et flot CL run, inden han kom til Scum.

På den positive side modtager han et hold som er relativt fornuftigt, sammenlignet eksempelvis med Klopp, eller Rodgers. Men det kan naturligvis hurtigt blive ødelagt.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7363
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 27. apr, 2024 16:33

TG12 skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:52

Men et af de store problemer er han nok ikke er et navn, som får spillere til at skifte. Vvd tror hej eksempelvis primært vi fik grundet Klopp. Den evne har Slot nok ikke - endnu. Jeg tror også Xabi ville være et bedre navn til at rekruttere spillere på.

Selvom der er mange artikler som beskriver nogle spænende kvaliteter hos Slot, så virker han også som en lotto koupon, og jeg får bange anelser imod en vis Ten Haag, der havde vundet mesterskaber på stribe i Holland og lavede et flot CL run, inden han kom til Scum.

På den positive side modtager han et hold som er relativt fornuftigt, sammenlignet eksempelvis med Klopp, eller Rodgers. Men det kan naturligvis hurtigt blive ødelagt.
Jeg sidder lidt ovenpå i dag og den sidste stykke tid og tænker/frygter, at Liverpool ikke for alvor bliver et kontinuerligt vinderhold igen, før der er skiftet helt ud i Klopp æraen og nu. Ikke dermed sagt, at vi skal skille os af med van Dijk, Alexander-Arnold, Robertson osv. Overgangen skal ske naturligt omend rettidigt. Vi skal vise rettidig omhu. Men jeg tror bare, at mange af de her spillere har været så tæt på og lige ved så mange gange, at det har sat sig i dem. De er faldet meget i niveau over sæsonen, på trods af, at det er dem som ret beset med deres rutine og erfaring skulle hive resten op og vise vejen frem. Jeg er spændt på om frygten for en gentagelse sidder for dybt i dem og om det er det, vi har set til slut i denne sæson.

Så ja, det er på papiret et fornuftigt hold, men jeg kan komme i tvivl om det er et vinderhold. Omvendt er der nogle interessante grundsten for Slot, for vi har stadig en fantastisk målmand i Alisson, der er enormt potentiale i Bradley, Quansah, Bajcetic og forhåbentlig Danns og så ville jeg personligt lægge grundstenen til det nye Liverpool i Gravenberch og Gakpo, fordi de har noget af det Slot efterspørger, nemlig masser af teknik og spilforståelse og så tænker de hele tiden offensivt. Det er lidt det mantra, der skal køres ind. Der er lidt for meget boldomgang til min smag. Man kan ende med at se dum ud og smide bolde væk og det er Gravenberch blevet revset for i denne sæson, men det er omvendt fordi, han hele tiden tænker fremad og det er bare mere risikobetonet at spille den frem end til siden og tilbage. Omvendt er man væsentligt bedre garderet defensivt, hvis man taber bolden på modstanderens bane end på egen bane. Så vi skal være bedre til at få spillet os op på den anden banehalvdel. Det synes jeg har manglet på det sidste. Nogle som tør sætte lidt på spil.

Mht. Ten Hag, så overtog Ten Hag et allerede stærkt Ajax hold og de brugte mange penge samt har mange flere penge end Feyenoord. Slot derimod byggede Feyenoord op fra bunden og på et minimalt budget. Sammenligningerne og parallelerne til Klopps Dortmund er umiddelbart mere åbenlyse end til Ten Hag, selvom de begge er skaldede hollændere.

I følge rygterne tager Slot også sin physio med. Han er meget eftertragtet i Europa, da han har en evne til at få spillere i physical peak condition samtidig med, at de opnår minimale antal skader. Det i sig selv, er et kæmpe plus. Og Slots assistent kender van Dijk, Gakpo og Gravenberch fra det hollandske landshold. Og så er Slot væsentligt bedre til medier og taler væsentligt bedre engelsk end Ten Hag. Omklædningsrummet i Feyenoord har i alle tre år Slot har været der, været et engelsk talende omklædningsrum.

Jeg tror på projektet bliver spændende, men ikke et vinderprojekt fra dag et. Det vil tage tid og det vil bero meget på, hvad Edwards og Hughes også kan skabe bag kulisserne, men jeg tror vi får nogle kompetente folk ind og at vi kæmper med om top 4 næste sæson.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3110
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 18:00

Mange fine indlæg om Arne Slot og hans spillestil, mandskabspleje og mediedække.
Jeg har aldrig tidligere hørt om ham.
Hans navn lyder som noget en manuskriftforfatter på en norsk krimiserie har fundet i mangel af bedre
Men det skal jo ikke ligge ham til last.

Han skal self ha chancen og det lyder da til at han ønsker offensiv fodbold, hvilket for mig er et plus.

Nu får jeg måske lidt hug.

En ny manager skal også ha lidt penge til at få nogle spillere. Det skal Edwards nok hjælpe hsm med, med vi ved også at Fsg er nogle nærigrøve, så der skal nok nogle spillere ud.

Jeg synes klart at Salah skal ud.
Konaté ud og sats på Quansah
Diaz videre. Hans er en energibombe, men uden endprodukt. Hvis vi beholder ham skal han bruges som kaospilot. Og ikke som afslutter.
Nunez kan vi nok også få en del penge for
Og så synes vi skal få nogle penge for Alisson. Ja han er verdensklasse, men jeg synes vi har en fuldgod erstatning i Kelleher og han er ung og bliver kun bedre med tiden tror jeg.

Ovenstående salg burde kunne give en pæn sjat mønt + det Fsg forhåbentligt er indstillet på at stille til rådig.

Måske Jota får godt af ny trænerstab, holde sig skadesfri.

Og måske Arne også kan få ordentlig gang i Gravenberch og Gakpo.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1304
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 27. apr, 2024 18:46

https://youtube.com/watch?v=E4NtN2pzpXU ... 6cl9qd6HEF

Forum pt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5692
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 27. apr, 2024 18:54

mortenbak skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 18:00
Mange fine indlæg om Arne Slot og hans spillestil, mandskabspleje og mediedække.
Jeg har aldrig tidligere hørt om ham.
Hans navn lyder som noget en manuskriftforfatter på en norsk krimiserie har fundet i mangel af bedre Billede
Men det skal jo ikke ligge ham til last.

Han skal self ha chancen og det lyder da til at han ønsker offensiv fodbold, hvilket for mig er et plus.

Nu får jeg måske lidt hug.

En ny manager skal også ha lidt penge til at få nogle spillere. Det skal Edwards nok hjælpe hsm med, med vi ved også at Fsg er nogle nærigrøve, så der skal nok nogle spillere ud.

Jeg synes klart at Salah skal ud.
Konaté ud og sats på Quansah
Diaz videre. Hans er en energibombe, men uden endprodukt. Hvis vi beholder ham skal han bruges som kaospilot. Og ikke som afslutter.
Nunez kan vi nok også få en del penge for
Og så synes vi skal få nogle penge for Alisson. Ja han er verdensklasse, men jeg synes vi har en fuldgod erstatning i Kelleher og han er ung og bliver kun bedre med tiden tror jeg.

Ovenstående salg burde kunne give en pæn sjat mønt + det Fsg forhåbentligt er indstillet på at stille til rådig.

Måske Jota får godt af ny trænerstab, holde sig skadesfri.


Sent from my iPhone using Tapatalk
VvD tror jeg beder om transfer til sommer, hvis nogle spændene hold melder sig interesserede. TAA tror jeg ryger til Madrid.
Salah, Alisson, Diaz og Konate er vel også på sidste vers...

Det er så ikke mange hurtige spillere vi tilbage i truppen hvis de sælges. Men der skal penge ind til nye spillere og FSG spænder nok levremmen yderligere på både løn og transfer med de klubber som evt. skal financieres.

mortenbak
Indlæg: 3110
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 19:12

Jeg har tænkt på Vvd, men håber en hollandsk træner måske kan overtale til en enkelt sæson mere.
Men med ham på “udlisten” så bør vi også kunne rejse en pænt stor sjat penge og hvis TAA også er med ?
Det bør Edwards kunne få noget ud af.

Jeg skal ikke forsøge at kloge mig på spillernes værdier i sommerens marked.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3110
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 19:13

Fowler89 skrev:https://youtube.com/watch?v=E4NtN2pzpXU ... 6cl9qd6HEF

Forum pt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3110
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 19:19

Er der noget stresmimh der viser hollandsk bold ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3110
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 19:34

mortenbak skrev:Er der noget stresmimh der viser hollandsk bold ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja det gør viaplay jo BilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5692
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 27. apr, 2024 19:35

mortenbak skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 19:19
Er der noget stresmimh der viser hollandsk bold ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mon ikke det er sådan en liga bet365 viser.

mortenbak
Indlæg: 3110
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 19:55

Oomph242 skrev:
mortenbak skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 19:19
Er der noget stresmimh der viser hollandsk bold ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mon ikke det er sådan en liga bet365 viser.
Kan se at Feyenords kamp fra forleden kan genses på viaplay.
Jeg har bare aldrig set en eresdivie kamp før Billede
Ser kun Prl
Men jvis arne kommer ville da lige se lidt kampe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. apr, 2024 15:13

Det er lidt trist at Klopps tid på Anfield ender på denne måde. Skænderi med sin største stjerne, dårlig og idéforladt fodbold, ingen energi, spillere ude af kampform. Men vi må ikke glemme alle de gode ting han har gjort for klubben.
Han gav os troen igen. Han sammensatte et hold, som spillede utrolig fodbold. Han gjorde os til Englands anden bedste hold. Han vandt alle trofæer. Mange siger, at han kun vandt PL 1 gang, og at han ikke er oppe blandt de store. Det kan godt være. Men han er i min bog en af Liverpools store managere.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af richs » søndag, 28. apr, 2024 17:28

Ja Sloth det var nok ikke det man havde drømt (havde faktisk aldrig hørt om ham) Men det kan jo ikke blive anderledes og der er heller ikke så mange andre emner og vælge imellem. Personligt, tror jeg det kommer til at betyde en del spillere der forlader klubben. Alison, van Dijk, Alexander, Salah, nunez og Diaz udover de åbenlyse som Konate, thiago og matip.

Af overstående håber mest på at trend, Van dijk og Diaz tager et år mere. De andre syntes jeg vi kan erstatte eller undvære.

Tror næste sæson bliver en meget svær sæson, hvor vi nok skal indstille os på en lavere placering , formentlig plads 5-8 - tror ikke Arne Slot er plug and Play. Der bliver en del tilvænning, kan derfor kun håbe der bliver købt godt ind.

Besvar