Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Bellamy_fever

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 07. mar, 2015 14:19

http://plbold.dk/2015/03/07/echo-ny-liv ... er-droppes

selvfølgelig skal græstæppet udskiftes, men syntes det er helt fint lige at slå kold vand i blodet og kigge på om ikke de penge kan bruges bedre PT. SÅ ringe er det græstæppe vist HELLER ikke. specielt når man ser banen idag ved Bradford - Reading kampen, tror faktisk jeg så et enkelt lille ensomt græsstrå på et tidspunkt...
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » lørdag, 07. mar, 2015 16:09

Bellamy_fever skrev:http://plbold.dk/2015/03/07/echo-ny-liv ... er-droppes

selvfølgelig skal græstæppet udskiftes, men syntes det er helt fint lige at slå kold vand i blodet og kigge på om ikke de penge kan bruges bedre PT. SÅ ringe er det græstæppe vist HELLER ikke. specielt når man ser banen idag ved Bradford - Reading kampen, tror faktisk jeg så et enkelt lille ensomt græsstrå på et tidspunkt...
Jo det er faktisk SÅ ringe og koster holdet meget når spillestilen er som den er. Det kan sgu ikke dyrke på sådan en mark.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 07. mar, 2015 18:17

Emmy skrev:

Jo det er faktisk SÅ ringe og koster holdet meget når spillestilen er som den er. Det kan sgu ikke dyrke på sådan en mark.
Jeg siger ikke vi IKKE skal have nyt, MEN hvis vi risikere at smadre skidtet igen næsten med det samme under byggeriet så er det jo omkring 3 millioner smidt ud på ingenting.

det lykkedes os da ellers fint mod både City og Burnley at vinde på græstæppet, så måske det ikke er HELT så smadret som du mener, kan det min ikke lige klare sig en enkelt sæson mere.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 07. mar, 2015 18:25

Den der ide du har fået med store bogstaver er virkelig topfesen

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 07. mar, 2015 21:00

Emmy skrev:Den der ide du har fået med store bogstaver er virkelig topfesen
Emmy skrev:

Jo det er faktisk ringe og koster holdet meget når spillestilen er som den er. Det kan sgu ikke dyrke på sådan en mark.
LFC-Aaby skrev: dem der går før tid skulle simpelthen have livslang karantæne. Jeg ved godt, vi har vundet kampen, men i Liverpool bliver vi fandme og anerkender spillernes præstation! Tabere
AndreasN skrev: Måske de skulle nå noget ;)
Emmy skrev: INTET er vigtigere

Emmy ... :roll:

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 07. mar, 2015 22:20

Det er kun til ære for dig. Men det har du tydeligvis ikke fattet :lol:

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 08. mar, 2015 09:50

Efterhånden lidt frustrerende, at vi ikke er i stand til at forlænge med bærende kræfter som Sterling og nu også Henderson.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... es-5292155

Spørgsmålet er måske så, hvor kompliceret vores tilbud om lønpakker til spillerne efterhånden er skruet sammen. Jeg går meget ind for løn med incitamenter til at præstere og løfte sit niveau. Men jeg kan også godt forstå, hvis spillere gerne vil have, at så meget som muligt af lønnen er sikret i grundlønnen.

I Mirrors artikel står der, at Hendo har afvist en kontrakt til £80k om ugen. Og tidligere har jeg læst, at Sterling har afvist kontrakttilbud på omkring £90-100k om ugen. Spørgsmålet er så bare, hvor stor en andel af lønnen i de tilbud afhænger af statistisk analysearbejde? Det lader i hvert fald til, at klubben har kæmpe fokus på, at analyse af præstationerne skal være med til afgøre dele af lønnen.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ay-8794503

Som udenfor stående, så kan man ikke rigtigt gøre sig klog på, hvordan vi udarbejder lønpakker eller tilbud. Men jeg kan da godt frygte, at vi måske skruer lidt for smarte eller komplicerede tilbud sammen, hvilket får spillerne til at tøve med at acceptere.

Det vil godt nok være noget af et slag i ansigtet, hvis vi hverken formår at forlænge med Sterling eller Hendo. Netop de engelske spillere er vel dem, som vi håbede på, at vi ikke ville have svært ved at holde på.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 08. mar, 2015 12:28

Jeg synes, det er påfaldende, at der ikke er en journalist, der har lagt navn til artiklen. For mig ser det utrolig opdigtet ud med en helvedes masse påstande, som ingen andre har bakket op. Indtil troværdige journalister og aviser melder noget ud, så vil det for mig være pure opspind.

Dermed ikke sagt, at der ikke kan ligge noget i, at vores kontrakter kan være en smule kompliceret, hvilket sikkert godt kan have en indflydelse på, hvorfor hverken Henderson eller Sterling har forlænget.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » søndag, 08. mar, 2015 17:27

texy skrev:Efterhånden lidt frustrerende, at vi ikke er i stand til at forlænge med bærende kræfter som Sterling og nu også Henderson.
.
Frustrerende ligefrem, Hvorfor? Sterling har 27-28 måneder tilbage. Så jeg venter knap et par år med med frustrationerne. Og håber da ikke han får noget nær 100.000, i en kommende kontrakt, med formen han viser i tiden. Men det er muligt jeg står ene med den holdning, jeg er ikke imponeret over ham, og har ikke været det i 3-4 måneder.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy

Indlæg af texy » søndag, 08. mar, 2015 20:50

Thommo skrev:
texy skrev:Efterhånden lidt frustrerende, at vi ikke er i stand til at forlænge med bærende kræfter som Sterling og nu også Henderson.
.
Frustrerende ligefrem, Hvorfor? Sterling har 27-28 måneder tilbage. Så jeg venter knap et par år med med frustrationerne. Og håber da ikke han får noget nær 100.000, i en kommende kontrakt, med formen han viser i tiden. Men det er muligt jeg står ene med den holdning, jeg er ikke imponeret over ham, og har ikke været det i 3-4 måneder.
Det er ikke så meget tidshorisonten, der bekymrer mig, men mere det faktum, at vores kontraktudspil igen og igen afvises. Jeg vil formode, at der er en indledende dialog imellem klubben og spilleren og hans agent, således at forventningerne til en ny kontrakt er nogenlunde afstemt, inden man kommer med et udspil. Nu har Sterling afvist to, så vidt jeg har læst mig til. Med Hendo har det lidt mere med tidshorisonten at gøre, kombineret med det faktum, at man mere eller mindre har meldt klart ud, at han er vores kommende anfører.

Og så handlede mit indlæg i lige så høj grad om en bekymring i forhold til, at det lader til, at vi nu er begyndt at arbejde med en aflønningsform, hvor dele af lønnen er afhængig elementer i spillerenes præstationer, som analyseres og vurderes. Jeg frygter, at vi måske bevæger os i en retning, der er for kompliceret. Måske en ubegrundet frygt, men det er svært at afgøre, når man ikke ved andet om den nye model, end den smule som nævnes i artiklen fra Echo.
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » tirsdag, 10. mar, 2015 06:52

Henderson. Sterling. Ibe. Allen. Touré. Skulle Liverpool forhandle forlængelser med.
Johnson måske også tror dog Johnson stopper. Såfremt han kan score kassen et ander sted.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 10. mar, 2015 09:00

Kelly skrev:Henderson. Sterling. Ibe. Allen. Touré. Skulle Liverpool forhandle forlængelser med.
Johnson måske også tror dog Johnson stopper. Såfremt han kan score kassen et ander sted.
Link?

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 10. mar, 2015 13:34

Mads T. skrev:
Kelly skrev:Henderson. Sterling. Ibe. Allen. Touré. Skulle Liverpool forhandle forlængelser med.
Link?
Ibe skulle være på plads:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Kontrak ... Allen.aspx

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 10. mar, 2015 16:36

Ganske vist blot en friendly, men stadig flot at Suarez vælger en god sags tjeneste i vores klub over landsholdet denne ene gang.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ez-8806134

Når først han får den røde trøje på og atter er at finde på Anfield, så får jeg sgu lyst til at binde ham med en lang kæde til en stolpe i hjørnet, så han ikke stikker af igen.

Bliver i det hele taget rart med et gensyn med flere af de tidligere helte. Der er lagt op til 90 minutters standing ovation...
Kloppite

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 11. mar, 2015 14:09

Hvem ved, om Suarez kommer til Liverpool FC igen ovenpå hans målorgie i klubben.
- Fantastisk at der afholdes afskedskamp for Gerrard og de gamle stjerner i LFC kommer tilbage på grønsværen(Marsherano, Xabi Alonso, Fernando Torres, Pepe Reina (hvad med den gode jernmand Dick Kuyt?) :dance: :love3: - Glæder mig til den kamp, der skal ses helt klart i HD! :army7:
(Kampen spilles d. 29 Marts)
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar