Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Skumskæg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Skumskæg » mandag, 06. jul, 2015 00:10

Kan se at Telenor bruger YNWA sangen i deres reklame på EB.dk Men den har vi jo heller ikke rettighederne til. Er det godt eller skidt?

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 06. jul, 2015 00:39

Skumskæg skrev:Kan se at Telenor bruger YNWA sangen i deres reklame på EB.dk Men den har vi jo heller ikke rettighederne til. Er det godt eller skidt?
Uendeligt ligegyldigt . Det er jo ikke VORES sang. Jeg for da associationer til Liverpool når jeg ser reklamen, men ikke mere end det.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » mandag, 06. jul, 2015 08:20

Skumskæg skrev:Kan se at Telenor bruger YNWA sangen i deres reklame på EB.dk Men den har vi jo heller ikke rettighederne til. Er det godt eller skidt?
De kunne i det mindste have valgt at bruge en version der var bare en my bedre! Godt nok en ringe version de bruger. Men selvfølgelig er det altid rart at høre verdens bedste sang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 06. jul, 2015 10:20

Måske yderligere tilføjelser til trænerteamet? http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... rrive.html
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » mandag, 06. jul, 2015 10:42

Jesper skrev:Måske yderligere tilføjelser til trænerteamet? http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... rrive.html
Ville virkelig være fedt, at få tilknyttet en af de to og nok især Hyypiä.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » mandag, 06. jul, 2015 10:50

Mads T. skrev:
Jesper skrev:Måske yderligere tilføjelser til trænerteamet? http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... rrive.html
Ville virkelig være fedt, at få tilknyttet en af de to og nok især Hyypiä.
Gerne dem begge men i særdeleshed Hyypiä.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 06. jul, 2015 18:32

Bascombe påstår, at det skal være en tidligere spiller, der fuldender Rodgers' backroom staff. Det giver god mening for mig, at inkludere en mand med den slags erfaring i teamet.

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... cuses.html

Tvivler på, at det bliver Hyypia, da han har så høj status i Liverpool, at der ikke skal gå meget galt, før der kaldes på ham fra tribunerne. Det samme vil være tilfældet med Carra. Derfor giver Zenden nok meget god mening.

I et lidt længere perspektiv giver Hyypia måske bedre mening. I hvert fald i det tilfælde, hvor man skulle vælge at fyre Rodgers og hyre Klopp. Der kunne Hyypia's erfaringer fra tysk fodbold måske komme ham og klubben til gode i forhold til en fortsat assistent-rolle.

Uanset hvad, så begynder jeg at have en positiv fornemmelse frem imod den kommende sæson. For hvis vi får en eks-spiller ind i træner-teamet, så har vi fået lidt af den erfaring ind i det sportslige setup, som jeg har hungret efter. Og uanset hvad, så kan man ikke længere beskylde FSG for ikke at have ageret ovenpå en skuffende sæson. Der er virkelig handlet.

Mest mærkeligt er det dog, at der er udskiftet i trænerstab og spillerstab uden kommentarer fra Rodgers eller ledelsen. Men det er måske også positivt. Et eller andet sted er det nærmest forfriskende ikke at blive fortalt, at den ene spiller vil begejstre os og den anden spiller vil blive vores Xavi.

Er godt nok spændt på, hvordan vi klarer os i den svære sæsonstart.
Kloppite

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 06. jul, 2015 19:29

texy skrev:Bascombe påstår, at det skal være en tidligere spiller, der fuldender Rodgers' backroom staff. Det giver god mening for mig, at inkludere en mand med den slags erfaring i teamet.

Tvivler på, at det bliver Hyypia, da han har så høj status i Liverpool, at der ikke skal gå meget galt, før der kaldes på ham fra tribunerne. Det samme vil være tilfældet med Carra. Derfor giver Zenden nok meget god mening.

I et lidt længere perspektiv giver Hyypia måske bedre mening. I hvert fald i det tilfælde, hvor man skulle vælge at fyre Rodgers og hyre Klopp. Der kunne Hyypia's erfaringer fra tysk fodbold måske komme ham og klubben til gode i forhold til en fortsat assistent-rolle.

Uanset hvad, så begynder jeg at have en positiv fornemmelse frem imod den kommende sæson. For hvis vi får en eks-spiller ind i træner-teamet, så har vi fået lidt af den erfaring ind i det sportslige setup, som jeg har hungret efter. Og uanset hvad, så kan man ikke længere beskylde FSG for ikke at have ageret ovenpå en skuffende sæson. Der er virkelig handlet.

Mest mærkeligt er det dog, at der er udskiftet i trænerstab og spillerstab uden kommentarer fra Rodgers eller ledelsen. Men det er måske også positivt. Et eller andet sted er det nærmest forfriskende ikke at blive fortalt, at den ene spiller vil begejstre os og den anden spiller vil blive vores Xavi.

Gad vide om en Steve Nicol kunne være et emne?
Han burde kunne klare den defensive træning, og så har han været væk tilpas længe nok, til at der ikke bliver råbt på ham ;)

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 07. jul, 2015 19:03

Nu har jeg lige set reklamen første gang. Den sang er jo så smuk i næsten alle versioner - inklusive den i reklamen - så jeg har ikke noget at indvende i forhold til en dejlig reklame. Men jeg må blankt erkende, at jeg missede budskabet. Nød bare tonerne.
Kloppite

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 08. jul, 2015 01:19

texy skrev:
Nu har jeg lige set reklamen første gang. Den sang er jo så smuk i næsten alle versioner - inklusive den i reklamen - så jeg har ikke noget at indvende i forhold til en dejlig reklame. Men jeg må blankt erkende, at jeg missede budskabet. Nød bare tonerne.
"køb vores produkt..." ;)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. jul, 2015 15:05

Vi skal møde arsenal på emirates d. 22. August. Måske undgår vi sanchez, da han nåede finalen. Wegner har i hvert fald sagt at han misser sæsonstarten. Jeg læste det på Independent, men kan ikke finde artiklen.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 08. jul, 2015 15:30

Der er vel næsten syv uger til. Han skal nok være med.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 08. jul, 2015 23:20

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 09. jul, 2015 00:06

texy skrev:Bascombe påstår, at det skal være en tidligere spiller, der fuldender Rodgers' backroom staff. Det giver god mening for mig, at inkludere en mand med den slags erfaring i teamet.

Det lader så til at det bliver Gary Mac.

texy

Indlæg af texy » torsdag, 09. jul, 2015 00:27

Gary Mac havde jeg ikke lige set komme. Men jeg hilser valget meget velkommen. Med ham i teamet synes jeg, at setuppet ser spændende ud.
Kloppite

Besvar