Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SamiHyppiä » tirsdag, 25. mar, 2014 21:14

Fowler_dk skrev:
SamiHyppiä skrev:
Cynwal skrev:
SamiHyppiä skrev:#Cynwal

En kammerat og jeg skal også derover og se Chelsea kampen.
Men vi har ikke booket flybilletter og lignende da vi er ikke er sikre på om kampen er fastlagt.
Satser du bare på at det bliver f.eks. søndag? :D
Tilbge i oktober eller november - da jeg bookede billet - satsede jeg klart på, at kampen blev enten lørdag eller søndag.
Nogen gange skal man jo tage en chance! :D
Derfor har jeg også booket 3 nætter på Hotel.
Ja okay så kan jeg godt se du er dækket ind :D Jeg er bare for nærig til 3 nætter, ville gerne nøjes med 2 ;)
Ved at vente med at bestille til det er afgjort, hvornår kampen spilles, kan det hurtigt gå hen og blive væsentligt dyrere end at have booket 3 dage på nuværende tidspunkt, da det jo først afgøres ca. 2 uger før kampen, hvornår den rent faktisk ender med at blive spillet. Slår de PSG ud, er der først lodtrækning til runden efter den 11. april, hvor det afgøres, hvornår Chelsea skal spille CL runden efter.

Vi tager også 3 dage (fredag til mandag) og komme af med omkring 4000 pr. mand (fly/hotel/fodboldbillet) , og den høje pris skyldes kun, at vi har valgt nogle lidt dyrere flybilletter denne gang for at få nogle mere passende afgange og først har booket for 2 uger siden. Vi havde noget børnepasning, der også lige skulle gå op :D
Det blev jeg også enig med mig selv om i dag og ville så bestille flybiletter. Så var de så bare lige blevet 1.000 kr dyrere i mellemtiden , så ca 1900 nu, så det var jo bare feeeeeeeeeedt..
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 26. mar, 2014 20:27

SamiHyppiä skrev:
Fowler_dk skrev:
SamiHyppiä skrev:
Cynwal skrev:
SamiHyppiä skrev:#Cynwal

En kammerat og jeg skal også derover og se Chelsea kampen.
Men vi har ikke booket flybilletter og lignende da vi er ikke er sikre på om kampen er fastlagt.
Satser du bare på at det bliver f.eks. søndag? :D
Tilbge i oktober eller november - da jeg bookede billet - satsede jeg klart på, at kampen blev enten lørdag eller søndag.
Nogen gange skal man jo tage en chance! :D
Derfor har jeg også booket 3 nætter på Hotel.
Ja okay så kan jeg godt se du er dækket ind :D Jeg er bare for nærig til 3 nætter, ville gerne nøjes med 2 ;)
Ved at vente med at bestille til det er afgjort, hvornår kampen spilles, kan det hurtigt gå hen og blive væsentligt dyrere end at have booket 3 dage på nuværende tidspunkt, da det jo først afgøres ca. 2 uger før kampen, hvornår den rent faktisk ender med at blive spillet. Slår de PSG ud, er der først lodtrækning til runden efter den 11. april, hvor det afgøres, hvornår Chelsea skal spille CL runden efter.

Vi tager også 3 dage (fredag til mandag) og komme af med omkring 4000 pr. mand (fly/hotel/fodboldbillet) , og den høje pris skyldes kun, at vi har valgt nogle lidt dyrere flybilletter denne gang for at få nogle mere passende afgange og først har booket for 2 uger siden. Vi havde noget børnepasning, der også lige skulle gå op :D
Det blev jeg også enig med mig selv om i dag og ville så bestille flybiletter. Så var de så bare lige blevet 1.000 kr dyrere i mellemtiden , så ca 1900 nu, så det var jo bare feeeeeeeeeedt..
Ja og der er heller ikke så mange hotelmuligheder tilbage. Jeg har lige været på booking.com for at se, om der skulle være et bedre tilbud, end det vi har, og der er 14 ledige, når man tæller både små B&B og hoteller med, og deres priser er godt skruet op. Jeg har nogle gange fundet bedre deals, når vi nærmer os kampen, så jeg booker altid noget, der kan afbestilles og holder så øje med, hvad der dukker op :)

lfc86
Indlæg: 13
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2014 13:20

Re: Den store billettråd!

Indlæg af lfc86 » mandag, 31. mar, 2014 13:24

Er der nogen der kender nogle gode pålidelige sider, hvor man kan købe billetter til kampene?
Er meget interesseret i en billet til sidste hjemmekamp, som jeg er villig til at smide en del efter.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » mandag, 31. mar, 2014 14:02

lfc86 skrev:Er der nogen der kender nogle gode pålidelige sider, hvor man kan købe billetter til kampene?
Er meget interesseret i en billet til sidste hjemmekamp, som jeg er villig til at smide en del efter.
Almindelige billetter kan du KUN få igennem den officielle hjemmeside (+fanklubberne).
På den officielle hjemmeside kan du også købe hospitalitybilletter.

Igennem Thomas Cook og en stribe rejsebureauer kan du købe pakkerejser, hvor der er hotel inkluderet.

Hold dig fra alle slags billetbureauer, for det er kun sortbørsbilletter der kommer derfra, hvis det da ellers viser sig, om der overhovedet kommer en billet. Af samme årsag, så vil alle former for henvisninger og links til sådanne bureauer bliver fjernet herfra omgående, da den slags langt hen ad vejen i øvrigt også er ulovligt jævnfør dansk lovgivning.

lfc86
Indlæg: 13
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2014 13:20

Re: Den store billettråd!

Indlæg af lfc86 » mandag, 31. mar, 2014 16:29

Okay - tak for svar. Det ser godt nok ud som, at alt er totalt udsolgt. Men jeg går på jagt efter noget.

lfc86
Indlæg: 13
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2014 13:20

Re: Den store billettråd!

Indlæg af lfc86 » mandag, 31. mar, 2014 16:53

Og skulle nogen her på forum, der har billet, blive forhindret. Vil jeg meget gerne købe.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. apr, 2014 10:48

Det ved jeg ikke, men samtlige rejsebureauer melder også udsolgt. I hvert fald dem jeg fik fat på. Også til udekampene
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » fredag, 04. apr, 2014 22:42

Jeg er nød til at gøre opmærksom på, at henvisninger til og efterspørgsel af sortbørsbilletter el. lign. ikke er tilladt herinde!

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SamiHyppiä » søndag, 06. apr, 2014 12:03

Det har som sådan ikke noget med billetter at gøre, but here goes:

Hvor lang tid tager "Off Peak Stadium Tour & The LFC Story - new interactive Museum" tror i?

Der er en tur mandag morgen 9:30 men vi skal med fly senere på dagen, nærmere 14.35. Tror i ikke man godt kan nå dette? :D
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11371
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Cynwal » søndag, 06. apr, 2014 13:02

SamiHyppiä skrev:Det har som sådan ikke noget med billetter at gøre, but here goes:

Hvor lang tid tager "Off Peak Stadium Tour & The LFC Story - new interactive Museum" tror i?

Der er en tur mandag morgen 9:30 men vi skal med fly senere på dagen, nærmere 14.35. Tror i ikke man godt kan nå dette? :D
Afhængig af, hvor lang tid I vil hænge ud på Museet, så tager det ca. 1-1½ time. Nogle vil så også gerne hænge ud i shopen, men der kan jeg anbefale at få checket Liverpool One butikken ud om lørdagen i stedet for. Afhænger selvfølgelig også af hvor I bor:

http://www.liverpool-one.com/store_prof ... e=LFCStore

Jeg og min rejse-buddy bor på Hanover Hotel i Hanover Street.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SamiHyppiä » søndag, 06. apr, 2014 13:09

Cynwal skrev:
SamiHyppiä skrev:Det har som sådan ikke noget med billetter at gøre, but here goes:

Hvor lang tid tager "Off Peak Stadium Tour & The LFC Story - new interactive Museum" tror i?

Der er en tur mandag morgen 9:30 men vi skal med fly senere på dagen, nærmere 14.35. Tror i ikke man godt kan nå dette? :D
Afhængig af, hvor lang tid I vil hænge ud på Museet, så tager det ca. 1-1½ time. Nogle vil så også gerne hænge ud i shopen, men der kan jeg anbefale at få checket Liverpool One butikken ud om lørdagen i stedet for. Afhænger selvfølgelig også af hvor I bor:

http://www.liverpool-one.com/store_prof ... e=LFCStore

Jeg og min rejse-buddy bor på Hanover Hotel i Hanover Street.
Vi bor på Ibiss hotel, på Dale street så det er vist tæt nok på :)

Så burde man sgu kunne nå det tur :D
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 21. apr, 2014 17:17

med Liverpool officielt i Champions League for næste sæson: hvordan kommer man mon i bessiddelse af billetter til ChL på Anfield ? og nogle der har en bud på hvad prisen kunne løbe op i ?
- kan det overhovedet lade sig gøre, uden at være medlem af både det ene og det andet ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » mandag, 21. apr, 2014 17:46

Bellamy_fever skrev:med Liverpool officielt i Champions League for næste sæson: hvordan kommer man mon i bessiddelse af billetter til ChL på Anfield ? og nogle der har en bud på hvad prisen kunne løbe op i ?
- kan det overhovedet lade sig gøre, uden at være medlem af både det ene og det andet ?
Man kan sagtens få billetter til de kampe. Så vidt jeg husker, så sælges de ligesom alm. pokalkampe - dvs. at sæsonkortholdere har førsteret.
Men da det er midtuge kampe, så kommer der ikke så mange udefra - derfor er der ikke helt den samme efterspørgsel på disse kampe, som ligakampe i weekenden.

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Pakken » mandag, 21. apr, 2014 18:05

Bliver der sat nogle billetter til kampen mod Newcastle til salg via Liverpools officielle side?

Nikolai
Indlæg: 30
Tilmeldt: fredag, 18. apr, 2014 00:42
Alder: 36

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Nikolai » mandag, 21. apr, 2014 18:17

Alt er udsolgt til Newcastle, alle hoteller er booket, og fly priserne er steget. Har undersøgt det i flere uger :( nu
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

Besvar