Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Salle » onsdag, 08. dec, 2010 12:22

Men det vil enten blive søndag eller mandag HVIS Liverpool er med torsdag ikke ?

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 08. dec, 2010 13:49

Brando skrev:
Torres_dk skrev:Det er kun meget sjældent, at billetterne til kampen når i general sale, men det skete sidste år, hvor kampen godt nok også lå en mandag aften.
Everton-kampen? Det var en tidlig lørdagskamp (6. februar)
Kan godt se at det jeg skrev kan misforståes, men jeg skrev sidste år og ikke sidste sæson, så den kamp jeg mente var kampen den 19. januar 2009. Kampen 6. februar var i år (men i sidste sæson :) )

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Napoleon » onsdag, 08. dec, 2010 16:21

Torres_dk skrev:
Napoleon skrev:Vi er 4 medlemmer af fanklubben som kunne tænke os hjemmekampen mod Everton den 160111. På lfc.tv ser det ikke ud som om billetter er til salg, eller bliver det, i løs salg. Hvem ved noget? Jeg kiggede efter en dato for general sale.
Billetterne kommer formentlig ikke i generale sale (eller late availability som de kalder det i år). Billetterne til Liverpools kampe mod Everton og ManU bliver solgt til personer, der har købt billet til to udvalgte kampe i indeværende sæson, og disse to kampe (og øvrige salgskriterier) oplyses som regel først kort inden, billetsalget starter.
Hvis ikke der bliver usolgt til personer med de pågældende to kampe registeret på deres fankort, bliver billetterne herefter solgt til personer med kun den ene kamp registreret. Det er kun meget sjældent, at billetterne til kampen når i general sale, men det skete sidste år, hvor kampen godt nok også lå en mandag aften.
Hey Torres.

Det var også hvad jeg læste omkring de to kampe mod Schum og Everton. Derfor blev jeg sgu også lidt varm på ryggen, da det jo ikke lyder til at være sådan lige, at få fire billetter til kampen...

Hvad f..... gør jeg? Kom glad med bud i denne juletid :dontknow:
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Napoleon » onsdag, 08. dec, 2010 18:50

Napoleon skrev:
Torres_dk skrev:
Napoleon skrev:Vi er 4 medlemmer af fanklubben som kunne tænke os hjemmekampen mod Everton den 160111. På lfc.tv ser det ikke ud som om billetter er til salg, eller bliver det, i løs salg. Hvem ved noget? Jeg kiggede efter en dato for general sale.
Billetterne kommer formentlig ikke i generale sale (eller late availability som de kalder det i år). Billetterne til Liverpools kampe mod Everton og ManU bliver solgt til personer, der har købt billet til to udvalgte kampe i indeværende sæson, og disse to kampe (og øvrige salgskriterier) oplyses som regel først kort inden, billetsalget starter.
Hvis ikke der bliver usolgt til personer med de pågældende to kampe registeret på deres fankort, bliver billetterne herefter solgt til personer med kun den ene kamp registreret. Det er kun meget sjældent, at billetterne til kampen når i general sale, men det skete sidste år, hvor kampen godt nok også lå en mandag aften.
Hey Torres.

Det var også hvad jeg læste omkring de to kampe mod Schum og Everton. Derfor blev jeg sgu også lidt varm på ryggen, da det jo ikke lyder til at være sådan lige, at få fire billetter til kampen...

Hvad f..... gør jeg? Kom glad med bud i denne juletid :dontknow:

Tror måske mit indlæg skal stå her i stedet?

http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... 83#p228083
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 21. dec, 2010 15:59

Napoleon skrev:
Napoleon skrev:
Torres_dk skrev:
Napoleon skrev:Vi er 4 medlemmer af fanklubben som kunne tænke os hjemmekampen mod Everton den 160111. På lfc.tv ser det ikke ud som om billetter er til salg, eller bliver det, i løs salg. Hvem ved noget? Jeg kiggede efter en dato for general sale.
Billetterne kommer formentlig ikke i generale sale (eller late availability som de kalder det i år). Billetterne til Liverpools kampe mod Everton og ManU bliver solgt til personer, der har købt billet til to udvalgte kampe i indeværende sæson, og disse to kampe (og øvrige salgskriterier) oplyses som regel først kort inden, billetsalget starter.
Hvis ikke der bliver usolgt til personer med de pågældende to kampe registeret på deres fankort, bliver billetterne herefter solgt til personer med kun den ene kamp registreret. Det er kun meget sjældent, at billetterne til kampen når i general sale, men det skete sidste år, hvor kampen godt nok også lå en mandag aften.
Hey Torres.

Det var også hvad jeg læste omkring de to kampe mod Schum og Everton. Derfor blev jeg sgu også lidt varm på ryggen, da det jo ikke lyder til at være sådan lige, at få fire billetter til kampen...

Hvad f..... gør jeg? Kom glad med bud i denne juletid :dontknow:

Tror måske mit indlæg skal stå her i stedet?

http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... 83#p228083
Reglerne for billetsalget til kampen mod Everton er tilsyneladende lavet om i denne sæson. Jeg er lige kommet hjem fra New York til en mail fra Liverpool om, at alle All Red-medlemmer med kun 4 kampe registereret fra sidste sæson kan købe billet til kampen i dag, og medlemmer med blot 2 kampe registreret fra sidste sæson kan købe i morgen. Måske man ikke skulle have brugt så mange penge i New York, når jeg nu mod forventning kan få billetter til den kamp ;)

Anton

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Anton » tirsdag, 04. jan, 2011 12:09

Hej,

Jeg overvejer muligheden for at se Prag-Liverpool.
Har I, i den forbindelse nogen ide om hvordan jeg skaffer billetter mest hensigtsmæssigt?

Har aldrig forsøgt mig med udebanekampe før.

Vh Anton

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » onsdag, 05. jan, 2011 07:55

Anton skrev:Hej,

Jeg overvejer muligheden for at se Prag-Liverpool.
Har I, i den forbindelse nogen ide om hvordan jeg skaffer billetter mest hensigtsmæssigt?

Har aldrig forsøgt mig med udebanekampe før.

Vh Anton
Jeg tror faktisk der er en god chance for, at du kan få billetter igennem LFC, eller deres samarbejdspartner Thomas Cook (dog inkl. fly), da jeg ikke mener alle vores billetter er blevet brugt i de indledende kampe. Men det er klart, at jo længere man kommer i turneringen, så større interesse kommer der på kampen.
Du skal nok ikke regne med, at du kan få billetter igennem Sparta Prag.
Men hold øje med billetinfo på den officielle, og husk hvis du skal have billetter den vej, at du skal være medlem af AllRed.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Callesen » onsdag, 05. jan, 2011 09:37

Mugge skrev:
Jeg tror faktisk der er en god chance for, at du kan få billetter igennem LFC, eller deres samarbejdspartner Thomas Cook (dog inkl. fly), da jeg ikke mener alle vores billetter er blevet brugt i de indledende kampe. Men det er klart, at jo længere man kommer i turneringen, så større interesse kommer der på kampen.
Du skal nok ikke regne med, at du kan få billetter igennem Sparta Prag.
Men hold øje med billetinfo på den officielle, og husk hvis du skal have billetter den vej, at du skal være medlem af AllRed.
Hvis han gør, så kommer han til, at sidde blandt Sparta´s fans. Hjemmeholdet må ikke sælge billetter til udeholdets sektion i Europa.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » onsdag, 05. jan, 2011 10:00

Callesen skrev:
Mugge skrev:
Jeg tror faktisk der er en god chance for, at du kan få billetter igennem LFC, eller deres samarbejdspartner Thomas Cook (dog inkl. fly), da jeg ikke mener alle vores billetter er blevet brugt i de indledende kampe. Men det er klart, at jo længere man kommer i turneringen, så større interesse kommer der på kampen.
Du skal nok ikke regne med, at du kan få billetter igennem Sparta Prag.
Men hold øje med billetinfo på den officielle, og husk hvis du skal have billetter den vej, at du skal være medlem af AllRed.
Hvis han gør, så kommer han til, at sidde blandt Sparta´s fans. Hjemmeholdet må ikke sælge billetter til udeholdets sektion i Europa.
Nej, det er klart Sparta Prag ikke kan sælge til Liverpools sektion.
MEN det er jo i princippet muligt at købe billetter igennem Sparta - naturligvis til deres egne sektioner.
Man skal så bare ikke sidde i en Liverpool-trøje...

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 05. jan, 2011 10:30

Anton skrev:Hej,

Jeg overvejer muligheden for at se Prag-Liverpool.
Har I, i den forbindelse nogen ide om hvordan jeg skaffer billetter mest hensigtsmæssigt?

Har aldrig forsøgt mig med udebanekampe før.

Vh Anton
Du kan også prøve at kontakte den officielle Liverpool fanklub i Tjekkiet og høre, om de kan hjælpe. Du kan finde adressen på dem her:
viewtopic.php?f=8&t=1514&start=195

Jeg ved, at de har kontaktet Liverpool fanklubben i Århus og tilbudt hjælp med bl.a. hotel og billetter

Jancker
Indlæg: 9
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 00:03

Liverpool-Sparta Prag 24/2

Indlæg af Jancker » lørdag, 08. jan, 2011 00:06

Hej

Nogle der kan hjælpe mig om det er mulig at få billetter til euroleague kampen mellem LFC-Sparta Prag 24/2, uden man skal købe en pakke gennem thomas cook.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Liverpool-Sparta Prag 24/2

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 08. jan, 2011 11:06

Jancker skrev:Hej

Nogle der kan hjælpe mig om det er mulig at få billetter til euroleague kampen mellem LFC-Sparta Prag 24/2, uden man skal købe en pakke gennem thomas cook.
Jeg tror, der er en ret god mulighed for at købe billetten direkte fra Liverpool, når billetterne bliver sat til salg. Der har ikke været udsolgt til de øvrige kampe i Europa League i denne sæson på trods af, at i hvert fald kampen mod Utrect i december kun kostede £20.

Asbjørn M
Indlæg: 160
Tilmeldt: fredag, 10. aug, 2007 12:54
Alder: 33

Re: Liverpool-Sparta Prag 24/2

Indlæg af Asbjørn M » søndag, 16. jan, 2011 11:32

Torres_dk skrev:
Jancker skrev:Hej

Nogle der kan hjælpe mig om det er mulig at få billetter til euroleague kampen mellem LFC-Sparta Prag 24/2, uden man skal købe en pakke gennem thomas cook.
Jeg tror, der er en ret god mulighed for at købe billetten direkte fra Liverpool, når billetterne bliver sat til salg. Der har ikke været udsolgt til de øvrige kampe i Europa League i denne sæson på trods af, at i hvert fald kampen mod Utrect i december kun kostede £20.
Jeg er prøver også at få billetter til denne kamp. Vi skulle gerne 6 afsted, men er det så rigtigt forstået, at alle skal være medlem af All-Red for at kunne bestille? Og hvordan sikrer man sig, at man kan sidde ved siden af hinanden, hvis man da skal bestille individuelt?
Og så lige et sidste: På den officielle står der noget med, at man skal registeres som All-Red medlem 3 dage før billetterne går i Members-sale, for at have chance for at købe? Vil det sige, at jeg uanset om jeg melder mig ind i All-Red i dag eller ej, ikke har chance for at få billetter?

Denne meddelse kommer frem, når jeg logger ind med mit "fancard"-nummer, eller hvad det hedder:
•You do not qualify for the selected product at this time. Please review the selling criteria for this game at www.liverpoolfc.tv/tickets. To qualify for a ticket in the Membership Sale you must have purchased your Membership 3 days before the tickets went on sale. Please remove these items from your basket.

Håber der er nogen, som kan hjælpe!

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » søndag, 16. jan, 2011 12:04

Jeg forstår ikke, hvorfor du får fejlmeddelelsen, når du logger ind med dit fankortnummer, da der står på Liverpools hjemmeside, at alle medlemmer og fankortholdere kan købe billetter fra 14.- 24. januar. Det kan være, at du skal have fat i billetkontoret.

Alle der vil købe billet i medlemssalget skal være medlem af All Red, og man skal være medlem senest 3 dage før salget starter, så de kan nå at aktivere medlemskortene til at være gyldige i medlemssalget. Du kan derfor ikke melde dig ind nu og købe billetter i medlemssalget til denne kamp.
Når I som medlemmer vil købe billetter sammen, skal I have "linket" jeres kort til hinanden, hvilket I kan gøre inde på online-salgssiden. Når jeres kort er linket kan I vælge flere billetter på en gang og så registrere dem på forskellige kort, men I kan kun købe 4 billetter på en gang, når det er online. Skal I have flere, skal I have fat i billetkontoret.

Selv om I ikke er medlem af All Red, burde I alligevel have en god mulighed for at købe billetter til kampen. Medlemssalget slutter 24. januar og herefter starter normalt det, der hedder late availability, hvor alle kan købe billetter.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Liverpool-Sparta Prag 24/2

Indlæg af Mugge » søndag, 16. jan, 2011 12:09

Asbjørn M skrev:
Torres_dk skrev:
Jancker skrev:Hej

Nogle der kan hjælpe mig om det er mulig at få billetter til euroleague kampen mellem LFC-Sparta Prag 24/2, uden man skal købe en pakke gennem thomas cook.
Jeg tror, der er en ret god mulighed for at købe billetten direkte fra Liverpool, når billetterne bliver sat til salg. Der har ikke været udsolgt til de øvrige kampe i Europa League i denne sæson på trods af, at i hvert fald kampen mod Utrect i december kun kostede £20.
Jeg er prøver også at få billetter til denne kamp. Vi skulle gerne 6 afsted, men er det så rigtigt forstået, at alle skal være medlem af All-Red for at kunne bestille? Og hvordan sikrer man sig, at man kan sidde ved siden af hinanden, hvis man da skal bestille individuelt?
Og så lige et sidste: På den officielle står der noget med, at man skal registeres som All-Red medlem 3 dage før billetterne går i Members-sale, for at have chance for at købe? Vil det sige, at jeg uanset om jeg melder mig ind i All-Red i dag eller ej, ikke har chance for at få billetter?

Denne meddelse kommer frem, når jeg logger ind med mit "fancard"-nummer, eller hvad det hedder:
•You do not qualify for the selected product at this time. Please review the selling criteria for this game at http://www.liverpoolfc.tv/tickets. To qualify for a ticket in the Membership Sale you must have purchased your Membership 3 days before the tickets went on sale. Please remove these items from your basket.

Håber der er nogen, som kan hjælpe!
Du skal være meget heldig for at kunne få seks billetter ved siden af hinanden. Jeg kan ikke helt huske om man selv kan vælge pladserne, eller om systemet vælger dem for dig. Under alle omstændigheder skal du bestille to gange.

Ja, du skal være registreret tre dage før salget. Hvis du registrere i dag, vil jeg formode der går tre dage før du kan bestille. Men det ser ud til der er masser af billetter til salg, så mon ikke der er en chance. Evt. så ring derover - det er også den bedste chance for at få seks billetter ved siden af hinanden.

Besvar