Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Asbjørn M
Indlæg: 160
Tilmeldt: fredag, 10. aug, 2007 12:54
Alder: 33

Re: Liverpool-Sparta Prag 24/2

Indlæg af Asbjørn M » søndag, 16. jan, 2011 14:35

Mugge skrev:
Asbjørn M skrev:
Torres_dk skrev:
Jancker skrev:Hej

Nogle der kan hjælpe mig om det er mulig at få billetter til euroleague kampen mellem LFC-Sparta Prag 24/2, uden man skal købe en pakke gennem thomas cook.
Jeg tror, der er en ret god mulighed for at købe billetten direkte fra Liverpool, når billetterne bliver sat til salg. Der har ikke været udsolgt til de øvrige kampe i Europa League i denne sæson på trods af, at i hvert fald kampen mod Utrect i december kun kostede £20.
Jeg er prøver også at få billetter til denne kamp. Vi skulle gerne 6 afsted, men er det så rigtigt forstået, at alle skal være medlem af All-Red for at kunne bestille? Og hvordan sikrer man sig, at man kan sidde ved siden af hinanden, hvis man da skal bestille individuelt?
Og så lige et sidste: På den officielle står der noget med, at man skal registeres som All-Red medlem 3 dage før billetterne går i Members-sale, for at have chance for at købe? Vil det sige, at jeg uanset om jeg melder mig ind i All-Red i dag eller ej, ikke har chance for at få billetter?

Denne meddelse kommer frem, når jeg logger ind med mit "fancard"-nummer, eller hvad det hedder:
•You do not qualify for the selected product at this time. Please review the selling criteria for this game at http://www.liverpoolfc.tv/tickets. To qualify for a ticket in the Membership Sale you must have purchased your Membership 3 days before the tickets went on sale. Please remove these items from your basket.

Håber der er nogen, som kan hjælpe!
Du skal være meget heldig for at kunne få seks billetter ved siden af hinanden. Jeg kan ikke helt huske om man selv kan vælge pladserne, eller om systemet vælger dem for dig. Under alle omstændigheder skal du bestille to gange.

Ja, du skal være registreret tre dage før salget. Hvis du registrere i dag, vil jeg formode der går tre dage før du kan bestille. Men det ser ud til der er masser af billetter til salg, så mon ikke der er en chance. Evt. så ring derover - det er også den bedste chance for at få seks billetter ved siden af hinanden.
Tak for svaret. Så det du siger er, at man stadig kan nå at købe billetter, selvom man har ikke har registreret sig som medlem 3 dage før salget gik i gang? - Jeg forstår det på en anden måde, når der står: "you must have purchased your Membership 3 days before the tickets went on sale" - det er jo lidt ærgeligt, at punge ud med £20 for medlemsskab hvis man alligevel ikke kan få billet.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Emmy » søndag, 30. jan, 2011 12:17

Kan det passe at vi skal bruge vores Members Card som indgangsbillet og ikke får tilsendt papir billetter?

"Please note that purchases made during the Members sale will result in your Members Card being activated for entry. We advise you to print this email and bring it with you to confirm your seat details in the event of any queries. Failure to produce your Members Card will result in you being unable to enter the stadium"

sakset fra min bekræftelsesmail med billetter til Wigan kampen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Emmy » mandag, 31. jan, 2011 11:54

Emmy skrev:Kan det passe at vi skal bruge vores Members Card som indgangsbillet og ikke får tilsendt papir billetter?

"Please note that purchases made during the Members sale will result in your Members Card being activated for entry. We advise you to print this email and bring it with you to confirm your seat details in the event of any queries. Failure to produce your Members Card will result in you being unable to enter the stadium"

sakset fra min bekræftelsesmail med billetter til Wigan kampen.
Anyone?? Nogen af jer må da have prøvet det samme.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » mandag, 31. jan, 2011 12:14

Emmy skrev:
Emmy skrev:Kan det passe at vi skal bruge vores Members Card som indgangsbillet og ikke får tilsendt papir billetter?

"Please note that purchases made during the Members sale will result in your Members Card being activated for entry. We advise you to print this email and bring it with you to confirm your seat details in the event of any queries. Failure to produce your Members Card will result in you being unable to enter the stadium"

sakset fra min bekræftelsesmail med billetter til Wigan kampen.
Anyone?? Nogen af jer må da have prøvet det samme.
Ja, du skal bruge dit Fancard som adgang.
Du får dog noget tilsendt på papir, men det er mere en kvittering.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Emmy » mandag, 31. jan, 2011 12:19

Mugge skrev:
Emmy skrev:
Emmy skrev:Kan det passe at vi skal bruge vores Members Card som indgangsbillet og ikke får tilsendt papir billetter?

"Please note that purchases made during the Members sale will result in your Members Card being activated for entry. We advise you to print this email and bring it with you to confirm your seat details in the event of any queries. Failure to produce your Members Card will result in you being unable to enter the stadium"

sakset fra min bekræftelsesmail med billetter til Wigan kampen.
Anyone?? Nogen af jer må da have prøvet det samme.
Ja, du skal bruge dit Fancard som adgang.
Du får dog noget tilsendt på papir, men det er mere en kvittering.
Så det er ikke nok med et udprint af den mail plus Member Card?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » mandag, 31. jan, 2011 13:12

Emmy skrev:
Mugge skrev:
Emmy skrev:
Emmy skrev:Kan det passe at vi skal bruge vores Members Card som indgangsbillet og ikke får tilsendt papir billetter?

"Please note that purchases made during the Members sale will result in your Members Card being activated for entry. We advise you to print this email and bring it with you to confirm your seat details in the event of any queries. Failure to produce your Members Card will result in you being unable to enter the stadium"

sakset fra min bekræftelsesmail med billetter til Wigan kampen.
Anyone?? Nogen af jer må da have prøvet det samme.
Ja, du skal bruge dit Fancard som adgang.
Du får dog noget tilsendt på papir, men det er mere en kvittering.
Så det er ikke nok med et udprint af den mail plus Member Card?
Fancard/members card er vel det samme.

adaca

Re: Den store billettråd!

Indlæg af adaca » søndag, 06. mar, 2011 18:51

Mig og kæresten sidder og planlægger tur ud at rejse, hun vil til rom eller london, så jeg er da hurtig og sige london da datoen passer sammen med Fulham-LFC..... men er det til at få billetter til at stå blandt liverpool fansne???

Og skal lige høre, skal jeg passe på med at få vist min liverpool tattoo på overarmen rundt omkring i london?? Og hvad med t-shirts og sån.....

Og hvad hvis vi ryger i semifinalen i uefaen, bliver kampen så rykket??

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » søndag, 06. mar, 2011 19:45

adaca skrev:Mig og kæresten sidder og planlægger tur ud at rejse, hun vil til rom eller london, så jeg er da hurtig og sige london da datoen passer sammen med Fulham-LFC..... men er det til at få billetter til at stå blandt liverpool fansne???

Og skal lige høre, skal jeg passe på med at få vist min liverpool tattoo på overarmen rundt omkring i london?? Og hvad med t-shirts og sån.....

Og hvad hvis vi ryger i semifinalen i uefaen, bliver kampen så rykket??
Jeg ved ikke, om det er muligt at skaffe billetter til Liverpool-sektionen, men det bliver helt sikkert dyrt, da Liverpool sælger deres billetter til fans, der har deltaget i X antal udekampe sidste sæson, så det er umuligt at skaffe billetter af den vej, og dermed er der kun billetbureauerne tilbage.

Der er ingen problemer med at vise sit tilhørsforhold til Liverpool i London. Jeg har uden problemer gået rundt i Liverpool tøj i London.

Hvis vi kommer i semifinalen bliver kampen helt sikkert rykket, men der er heller ikke valgt tv-kampe endnu for maj måned, så kampen kan også blive rykket, hvis den skal vises i tv

Brugeravatar
Linde
Indlæg: 157
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2009 12:56
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Linde » mandag, 09. maj, 2011 10:45

Snakkede med en kammerat forleden, der havde været på Anfield for nogle år siden. Han havde fået billetter gennem hotellet. Han bookede altså et værelse hos dem, under den betingelse, at de skulle skaffe billetter til ham og hans følgesvend. Det virkede. Er der nogen der har erfaring med dette?
Collymore var bomben!

BillyBlondelle
Indlæg: 60
Tilmeldt: søndag, 30. jan, 2011 11:38

Rejseguide

Indlæg af BillyBlondelle » tirsdag, 28. jun, 2011 19:45

Hey...
Jeg sidder og leder efter knappen "NYT EMNE" men jeg kan ikke finde den under kategorien rejsebeskrivelse?????

Nåh jeg prøver her!
Jeg vil helt vildt gerne til Anfield når drengene får besøg af United ! Umiddelbart ville jeg bestille en samlet pakke med fly, hotel, billet osv... Men jar har ladet mig fortælle at man kan gøre det billigere? Er der nogen som kan hjælpe mig?

Tjek forresten lige mit nyeste billede:
http://3.bp.blogspot.com/-CGOqLlO3V0Y/T ... _9672*.jpg


Kalder det "FIND NU 6'EREN!"




thomasbaunsgaard.blogspot.com

jabsi
Indlæg: 125
Tilmeldt: fredag, 28. nov, 2008 11:14

Norsk hjemmeside til Liverpool tur

Indlæg af jabsi » lørdag, 09. jul, 2011 00:08

hejsa.
Jeg vil snart have brugt min Anfield møddom, og da det bliver første gang, så vil jeg gerne have det planlagt på forhånd.

For cirka et halvt år siden stødte jeg ind i en norsk hjemmeside, hvor priserne var ekstremt gode, og man kun selv skulle skaffe fly.
Den har også været linket herinde fra en del gange, men jeg kan simpelthen ikke finde den..

Kan nogen hjælpe mig?

Asbjørn M
Indlæg: 160
Tilmeldt: fredag, 10. aug, 2007 12:54
Alder: 33

Re: Norsk hjemmeside til Liverpool tur

Indlæg af Asbjørn M » lørdag, 09. jul, 2011 14:19

jabsi skrev:hejsa.
Jeg vil snart have brugt min Anfield møddom, og da det bliver første gang, så vil jeg gerne have det planlagt på forhånd.

For cirka et halvt år siden stødte jeg ind i en norsk hjemmeside, hvor priserne var ekstremt gode, og man kun selv skulle skaffe fly.
Den har også været linket herinde fra en del gange, men jeg kan simpelthen ikke finde den..

Kan nogen hjælpe mig?
Jeg tror det er TiaTravels du efterlyser: http://www.tiatravels.com/
Lidt pebrede priser efter min mening, og det er også uden flybillet.

www.travel2football.dk sælger også pakker til kampene (hotel og billet) - så vidt jeg kan se, ca. samme pris, nogle lidt billigere.
Jeg rejste selv igennem dem sidst, da jeg var derovre i februar - det var jeg godt tilfreds med!

jabsi
Indlæg: 125
Tilmeldt: fredag, 28. nov, 2008 11:14

Re: Den store billettråd!

Indlæg af jabsi » torsdag, 14. jul, 2011 18:20

Hej igen.
Tak for hjælpen
Jeg vil prøve at arrangerer min egen tur, men kan jeg som medlem af All-Red bestille to billetter over Liverpools egen hjemmeside?
Eller skal man have ligeså mange medlemskaber, som man ønsker billetter?
På forhånd tak :)

Brugeravatar
Linde
Indlæg: 157
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2009 12:56
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Linde » fredag, 15. jul, 2011 21:53

Hey....

Har tænkt på kampen mod Stoke i Januar. Men hvordan gør man i forhold til fly og det reelle kamptidspunkt? Den endelige kampdato og tidspunkt kan jo ændres formoder jeg. Nogle der har erfaringer med dette?
Collymore var bomben!

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Styf » lørdag, 16. jul, 2011 02:46

Linde skrev:Hey....

Har tænkt på kampen mod Stoke i Januar. Men hvordan gør man i forhold til fly og det reelle kamptidspunkt? Den endelige kampdato og tidspunkt kan jo ændres formoder jeg. Nogle der har erfaringer med dette?
Enten venter du ellers satser du. Jeg har satset mange gange og kun en enkelt gang blevet snydt da kampen imod al forventning blev spillet en mandag. Ved grundig research af midtugekampe og andre begivenheder i byen osv. kan du ofte finde kampe, hvor en eksempelvis en mandagskamp burde være udelukket. Jeg plejer altid at booke for hele weekenden, så det kun er mandagskampen, der eventuelt kan snyde mig. Hvis det samme er tilfældet for dig kan jeg i den grad anbefale et sats, da vi spiller så få mandagskampe hver sæson, og der er mange penge at spare på både hotel og fly. Skal kampen derimod spilles på et helt bestemt tidspunkt eksempelvis lørdag kl 16 for dit vedkommende vil jeg ikke anbefale et sats, men så må du vente til tv tidspunkterne for januar bliver offentliggjort.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Besvar