Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » søndag, 29. sep, 2013 21:03

Xenne skrev:Hvornår bliver kampene fastlagt, sådan man kan være sikker på tidspunktet den bliver spillet?
Den norske lavede denne oversigt forleden mht. kampene sidste år:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38537&zone=1

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Xenne » søndag, 29. sep, 2013 21:39

Mugge skrev:
Xenne skrev:Hvornår bliver kampene fastlagt, sådan man kan være sikker på tidspunktet den bliver spillet?
Den norske lavede denne oversigt forleden mht. kampene sidste år:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38537&zone=1
Tak :)
Billede

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 30. sep, 2013 21:23

bilenberg skrev:Tak Fowler_dk.
Vi får alle meldt ind i LFC. Dernæst forstår jeg at man kan linke medlemskab sammen i gruppe på 4, når 1 forsøger at købe 4 biletter (hvis det er den måde vi forsøger os med til november ...).
Men tusind tak for lige at ridse mulighederne op. Hvis vi fravælger Kop for at øge muligheden, hvor på stadion er så at anbefale? Både mht. stemning, udsyn men også chancen for overhovedet at få tag i biletter :shock:
Jeg tror ikke der er den store forskel på de øvrige tribuner både med hensyn til at få billetter og stemningen. Så længe man undgår restricted view (som der ikke er mange af) så er det nok mest en smagssag om man foretrækker billetter bag målet eller på langsiden.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 30. sep, 2013 21:25

Salle skrev:Nogen der kan huske hvornår man kan købe til forårets kampe ? Altså gennem den officielle . Vi er medlemmer .
Sidste år var det omkring 15. november. De kampe, jeg købte billet til sidste år, er i hvert fald registreret på mit fankort den 15. november.

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Salle » mandag, 30. sep, 2013 21:29

Fowler_dk skrev:
Salle skrev:Nogen der kan huske hvornår man kan købe til forårets kampe ? Altså gennem den officielle . Vi er medlemmer .
Sidste år var det omkring 15. november. De kampe, jeg købte billet til sidste år, er i hvert fald registreret på mit fankort den 15. november.
Cheers mate

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Xenne » onsdag, 09. okt, 2013 19:18

Er der nogen kloge hoveder der kan svare mig på om West Ham kampen er fastlagt?
De andre kampe senere på måneden er fastlagt, med tv station og det hele, er West Ham kampen også det?
Billede

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Webmartin » torsdag, 17. okt, 2013 09:14

West Ham er fastlagt. Fanklubben har i hvert fald fået dato og tidspunkt på kampen, så billetkøberne ved, hvornår de skal rejse.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Harvey » onsdag, 13. nov, 2013 11:40

Så er årets sidste billetjagt overstået for mit vedkommende og hvor er det vigtigt at man sidder klar ved computeren når der åbnes klokken 09.15 og gerne har stået på siden længe før den åbner, ellers kommer man langt bagud i køen. Havde en backup pc kørende og den sagde over en times ventetid. Jeg kom heldigvis ind med det samme på den pc der havde stået på siden lige fra det øjeblik hvor de lukkede den af, det var omkring 8.30-8.45, og sikrede mig billetter til kampene mod Aston Villa, Arsenal og sæson afslutningen mod Newcastle :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Kelly » onsdag, 13. nov, 2013 11:59

Harvey skrev:Så er årets sidste billetjagt overstået for mit vedkommende og hvor er det vigtigt at man sidder klar ved computeren når der åbnes klokken 09.15 og gerne har stået på siden længe før den åbner, ellers kommer man langt bagud i køen. Havde en backup pc kørende og den sagde over en times ventetid. Jeg kom heldigvis ind med det samme på den pc der havde stået på siden lige fra det øjeblik hvor de lukkede den af, det var omkring 8.30-8.45, og sikrede mig billetter til kampene mod Aston Villa, Arsenal og sæson afslutningen mod Newcastle :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Skal du bruger alle billetter ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Reina » onsdag, 13. nov, 2013 15:20

Harvey skrev:Så er årets sidste billetjagt overstået for mit vedkommende og hvor er det vigtigt at man sidder klar ved computeren når der åbnes klokken 09.15 og gerne har stået på siden længe før den åbner, ellers kommer man langt bagud i køen. Havde en backup pc kørende og den sagde over en times ventetid. Jeg kom heldigvis ind med det samme på den pc der havde stået på siden lige fra det øjeblik hvor de lukkede den af, det var omkring 8.30-8.45, og sikrede mig billetter til kampene mod Aston Villa, Arsenal og sæson afslutningen mod Newcastle :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Jeg var selv klar og fik til kampen mod Swansea. Men man kan da ikke få til flere kampe på samme besøg ?? Så snart mit køb var gennemført røg jeg tilbage i køen og ventede over en time. Herefter var alle kampe udsolgt ( dog ikke Everton, men har ikke 7 kampe fra sidste år )

Hvordan får man til flere kampe i samme hug ??
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » onsdag, 13. nov, 2013 18:04

Mugge skrev:
Xenne skrev:Hvornår bliver kampene fastlagt, sådan man kan være sikker på tidspunktet den bliver spillet?
Den norske lavede denne oversigt forleden mht. kampene sidste år:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38537&zone=1
Jeg er ved at arrangere en tur til Swansea kampen, så jeg tænkte på om der er en der ved om man så kan sikre sig kampen mod Swansea ikke bliver rykket efter den er fastlagt, nu hvor både vi og Swansea er ude af Capital one cuppen. Nogen der kan kan huske om FA cuppen kan rykke en kamp allerede i feb?
Vil så nødig bestille fly før det er 100% sikkert hvad tid og dag kampen bliver spillet. :-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Harvey » torsdag, 14. nov, 2013 13:30

Reina skrev:
Harvey skrev:Så er årets sidste billetjagt overstået for mit vedkommende og hvor er det vigtigt at man sidder klar ved computeren når der åbnes klokken 09.15 og gerne har stået på siden længe før den åbner, ellers kommer man langt bagud i køen. Havde en backup pc kørende og den sagde over en times ventetid. Jeg kom heldigvis ind med det samme på den pc der havde stået på siden lige fra det øjeblik hvor de lukkede den af, det var omkring 8.30-8.45, og sikrede mig billetter til kampene mod Aston Villa, Arsenal og sæson afslutningen mod Newcastle :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Jeg var selv klar og fik til kampen mod Swansea. Men man kan da ikke få til flere kampe på samme besøg ?? Så snart mit køb var gennemført røg jeg tilbage i køen og ventede over en time. Herefter var alle kampe udsolgt ( dog ikke Everton, men har ikke 7 kampe fra sidste år )

Hvordan får man til flere kampe i samme hug ??
Hej Reina, jamen det har da aldrig været noget problem for mig. Man kommer ind på billet siden og vælger en kamp, så finder man nogle ledige billetter, som så bliver lagt i ens indkøbskurv og så trykker man på Home Games igen og vælger en ny kamp og finder de billetter man skal bruge osv. Og når man så står med det antal billetter man skulle bruge til de forskllige kampe i sin kurv, så vælger man hvilken persons medlemskort man vil købe de forskellige billetter på og så trykker man checkout og betaler og så bliver man smidt af!!! Men du kan alstå sagtens lægge billetter i indkøbskurven og så gå tilbage og købe til andre kampe, i samme besøg! Men jeg tror så nok at der er et loft på max 4 billetter pr.kamp. Men jeg købte da 9 billetter til 3 forskellige kampe i går i et hug:-)))))) Og nej, jeg skal ikke bruge dem allesammen selv, for de er købt til diverse venner og bekendte, som dog alle er Liverpool-supportere og de fleste også medlemmer af fanklubben.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Reina » torsdag, 14. nov, 2013 13:40

Harvey skrev:
Reina skrev:
Harvey skrev:Så er årets sidste billetjagt overstået for mit vedkommende og hvor er det vigtigt at man sidder klar ved computeren når der åbnes klokken 09.15 og gerne har stået på siden længe før den åbner, ellers kommer man langt bagud i køen. Havde en backup pc kørende og den sagde over en times ventetid. Jeg kom heldigvis ind med det samme på den pc der havde stået på siden lige fra det øjeblik hvor de lukkede den af, det var omkring 8.30-8.45, og sikrede mig billetter til kampene mod Aston Villa, Arsenal og sæson afslutningen mod Newcastle :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Jeg var selv klar og fik til kampen mod Swansea. Men man kan da ikke få til flere kampe på samme besøg ?? Så snart mit køb var gennemført røg jeg tilbage i køen og ventede over en time. Herefter var alle kampe udsolgt ( dog ikke Everton, men har ikke 7 kampe fra sidste år )

Hvordan får man til flere kampe i samme hug ??
Hej Reina, jamen det har da aldrig været noget problem for mig. Man kommer ind på billet siden og vælger en kamp, så finder man nogle ledige billetter, som så bliver lagt i ens indkøbskurv og så trykker man på Home Games igen og vælger en ny kamp og finder de billetter man skal bruge osv. Og når man så står med det antal billetter man skulle bruge til de forskllige kampe i sin kurv, så vælger man hvilken persons medlemskort man vil købe de forskellige billetter på og så trykker man checkout og betaler og så bliver man smidt af!!! Men du kan alstå sagtens lægge billetter i indkøbskurven og så gå tilbage og købe til andre kampe, i samme besøg! Men jeg tror så nok at der er et loft på max 4 billetter pr.kamp. Men jeg købte da 9 billetter til 3 forskellige kampe i går i et hug:-)))))) Og nej, jeg skal ikke bruge dem allesammen selv, for de er købt til diverse venner og bekendte, som dog alle er Liverpool-supportere og de fleste også medlemmer af fanklubben.
Tak for tippet - det vil jeg gøre brug af til næste sæson.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 16. nov, 2013 16:51

Champen skrev:
Mugge skrev:
Xenne skrev:Hvornår bliver kampene fastlagt, sådan man kan være sikker på tidspunktet den bliver spillet?
Den norske lavede denne oversigt forleden mht. kampene sidste år:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38537&zone=1
Jeg er ved at arrangere en tur til Swansea kampen, så jeg tænkte på om der er en der ved om man så kan sikre sig kampen mod Swansea ikke bliver rykket efter den er fastlagt, nu hvor både vi og Swansea er ude af Capital one cuppen. Nogen der kan kan huske om FA cuppen kan rykke en kamp allerede i feb?
Vil så nødig bestille fly før det er 100% sikkert hvad tid og dag kampen bliver spillet. :-)
Kampen bliver ikke flyttet pga FA cup, da det er weekenden før: http://www.thefa.com/TheFACup/More/fa-cup-round-dates

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 16. nov, 2013 16:57

Harvey skrev:Så er årets sidste billetjagt overstået for mit vedkommende og hvor er det vigtigt at man sidder klar ved computeren når der åbnes klokken 09.15 og gerne har stået på siden længe før den åbner, ellers kommer man langt bagud i køen. Havde en backup pc kørende og den sagde over en times ventetid. Jeg kom heldigvis ind med det samme på den pc der havde stået på siden lige fra det øjeblik hvor de lukkede den af, det var omkring 8.30-8.45, og sikrede mig billetter til kampene mod Aston Villa, Arsenal og sæson afslutningen mod Newcastle :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Jeg regner med at tage en omgang mere. Jeg sad klar og fik sikret mig billetter til Swansea og Newcastle, så nu er billetterne på plads til forårets ture til kampene mod Swansea, Chelsea og Newcastle, men selv om jeg kom igennem næsten med det samme, synes jeg, at det virkede til, at der var noget færre billetter end, der plejer at være. Det er næsten altid lykkedes mig at få billetter til Kop gennem medlemssalget og ofte til mine foretrukne blokke 304 eller 306, men de billetter jeg sikrede mig til Newcastle var ikke så gode, så jeg tager en tur mere i general sale og ser om ikke, jeg kan få nogle der er bedre :) .

Besvar