Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 02. maj, 2014 08:59

Jensen skrev:Tak for rådet og de venlige ord, alle sammen.

Jeg skal helt sikkert igennem både Twitter, Facebook og hvad der ellers er tilgængeligt.


Gal, hvor er jeg bitter...

Det er sjovt, som Liverpool bare har spillet bedre for hver kamp, har jeg af og til tænkt tanken "Det er sku næsten for godt til at være sandt, det er kun 2 gang jeg skal se Liverpool, og det kan gå hen og blive den største kamp i 24 år"

Det var så åbenbart for meget af det gode, men jeg vil nu alligevel se om der findes mirakler.


I aften vil jeg sende en mail til den officielle (Liverpoolfc.com), samt sende en Twitter ud til Suarez, John Henry (EDIT: OG LINDA) og hvem jeg nu ellers kan finde, der måske kan være et spinkelt håb, en eller anden form for hjælp, og håbe på at der findes mirakler.

Det føles næsten som om jeg er blevet revet med ind i det stormvejr der ramte Liverpool (holdet) i Søndags...

When you walk through storm....
Det skal selvfølgelig prøves, men jeg tror ikke, at der er meget hjælp at hente. Hvis Liverpool skulle/ville hjælpe dem, der har brændt nallerne med sortbørsbilletter, tror jeg de nemt kunne hensætte et par hundrede billetter til dette formål til denne kamp.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 02. maj, 2014 10:35

Ikke forstyrre vores spillere , de hsr travlt med vigtigere ting ;)

"I sidste ende er det jeres egen skyld" uanset hvordan det bliver pakket ind så er det det eneste svar du for ud af det - som en anden er inde på så kan Liverpool ikke hjælpe da de så ville skulle gøre det til hver fodboldkamp, det er en risiko mand tager og i har FORHÅBEBTLIG nu lært kun at købe via den officielle.

Jeg købte tidligere på sæsonen 2 billetter til Swansea kampen af en gut herigennem som selv var blevet forhindret - det virkede reelt nok og sælger hsr da helt sikkert ikke vist at der var noget lumsk ved dem.
Men da vi kom derover kunne tvrejser.dk (som jeg hermed vil advare imod) leverandør pludselig ikke levere billetterne til hotellet. Istedet skulle vi mødes på en pub (Sandons pub) hvor jer
Ville få dem - jeg var faktisk possitiv overrasket over at han mødte
Frem med to billetter - var sikker på jeg var blevet snydt.

MEN !! Der var ikke tale om billetter men 2 sæsonkort vi lånte.. Det vsr meget suspekt og helt sikkert ikke lovligt.. Tog vi ind og så kampen alligevel ? Ja vi gjorde.. Havde vi en FED oplevelse - ja vi havde !
Køber jeg nogensinde gennem TVrejser eller andre sf den slags firmaer igen - NUL ! Den officielle fremover - jeg tænkte overhovedet ikke over at det kunne være svindel gennem tvrejser...

Summa summarum - brug KUN den officielle !
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » fredag, 02. maj, 2014 13:05

Bellamy_fever skrev:Ikke forstyrre vores spillere , de hsr travlt med vigtigere ting ;)

"I sidste ende er det jeres egen skyld" uanset hvordan det bliver pakket ind så er det det eneste svar du for ud af det - som en anden er inde på så kan Liverpool ikke hjælpe da de så ville skulle gøre det til hver fodboldkamp, det er en risiko mand tager og i har FORHÅBEBTLIG nu lært kun at købe via den officielle.

Jeg købte tidligere på sæsonen 2 billetter til Swansea kampen af en gut herigennem som selv var blevet forhindret - det virkede reelt nok og sælger hsr da helt sikkert ikke vist at der var noget lumsk ved dem.
Men da vi kom derover kunne tvrejser.dk (som jeg hermed vil advare imod) leverandør pludselig ikke levere billetterne til hotellet. Istedet skulle vi mødes på en pub (Sandons pub) hvor jer
Ville få dem - jeg var faktisk possitiv overrasket over at han mødte
Frem med to billetter - var sikker på jeg var blevet snydt.

MEN !! Der var ikke tale om billetter men 2 sæsonkort vi lånte.. Det vsr meget suspekt og helt sikkert ikke lovligt.. Tog vi ind og så kampen alligevel ? Ja vi gjorde.. Havde vi en FED oplevelse - ja vi havde !
Køber jeg nogensinde gennem TVrejser eller andre sf den slags firmaer igen - NUL ! Den officielle fremover - jeg tænkte overhovedet ikke over at det kunne være svindel gennem tvrejser...

Summa summarum - brug KUN den officielle !
Rejsebureauerne får deres billetter igennem Thomas Cook, som er officiel partner med Liverpool FC. Derfor er det officielle billetter som de har. Billetter leveres ikke længere på hotellerne rundt i byen, da sortbørshajerne brugte samme metode. Derfor udleveres de kun fra billetkontoret. Hvad der nøjagtigt er gået galt i denne her situation, er svært at sige, men det er ikke nødvendigvis en ulovlig manøvre.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jensen » lørdag, 03. maj, 2014 15:27

Mugge skrev:
Bellamy_fever skrev:Ikke forstyrre vores spillere , de hsr travlt med vigtigere ting ;)

"I sidste ende er det jeres egen skyld" uanset hvordan det bliver pakket ind så er det det eneste svar du for ud af det - som en anden er inde på så kan Liverpool ikke hjælpe da de så ville skulle gøre det til hver fodboldkamp, det er en risiko mand tager og i har FORHÅBEBTLIG nu lært kun at købe via den officielle.

Jeg købte tidligere på sæsonen 2 billetter til Swansea kampen af en gut herigennem som selv var blevet forhindret - det virkede reelt nok og sælger hsr da helt sikkert ikke vist at der var noget lumsk ved dem.
Men da vi kom derover kunne tvrejser.dk (som jeg hermed vil advare imod) leverandør pludselig ikke levere billetterne til hotellet. Istedet skulle vi mødes på en pub (Sandons pub) hvor jer
Ville få dem - jeg var faktisk possitiv overrasket over at han mødte
Frem med to billetter - var sikker på jeg var blevet snydt.

MEN !! Der var ikke tale om billetter men 2 sæsonkort vi lånte.. Det vsr meget suspekt og helt sikkert ikke lovligt.. Tog vi ind og så kampen alligevel ? Ja vi gjorde.. Havde vi en FED oplevelse - ja vi havde !
Køber jeg nogensinde gennem TVrejser eller andre sf den slags firmaer igen - NUL ! Den officielle fremover - jeg tænkte overhovedet ikke over at det kunne være svindel gennem tvrejser...

Summa summarum - brug KUN den officielle !
Rejsebureauerne får deres billetter igennem Thomas Cook, som er officiel partner med Liverpool FC. Derfor er det officielle billetter som de har. Billetter leveres ikke længere på hotellerne rundt i byen, da sortbørshajerne brugte samme metode. Derfor udleveres de kun fra billetkontoret. Hvad der nøjagtigt er gået galt i denne her situation, er svært at sige, men det er ikke nødvendigvis en ulovlig manøvre.
Jeg har i mellemtiden undersøgt ticket.org og det virker til at en del andre osse har haft problemer med at få deres billetter.

Nogle har uden problemer kunne få billetter til f.eks. koncerter, hvor andre ikke har kunne få deres billetter til Six Nations Rugby, Premier League osv.

Det der med kun at bestille billetter fra den officielle, jeg bestilte i 2008, 2 "rejsepakker", én til mig, og én til en kammerat.

Hver pakke indeholdt 1 retur billet fra Kastrup til England, 2 nætters overnatning på hotel, samt fodbold billetten til Anfield (mod united).

Vi blev hentet af en bus i lufthavnen og fik vores billetter udleveret Søndag morgen, i receptionen på hotellet, inden vi tog ind til Anfield.

Nu kan jeg self. ikke huske navnet på firmaet, men det foregik uden nogen problemer overhovedet.

Denne gang er det nok bare, som andre osse har nævnt, priserne der er eksploderet, hvorefter billetterne er blevet solgt til andre der har betalt overpris.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 03. maj, 2014 16:48

Jensen skrev:
Mugge skrev:
Bellamy_fever skrev:Ikke forstyrre vores spillere , de hsr travlt med vigtigere ting ;)

"I sidste ende er det jeres egen skyld" uanset hvordan det bliver pakket ind så er det det eneste svar du for ud af det - som en anden er inde på så kan Liverpool ikke hjælpe da de så ville skulle gøre det til hver fodboldkamp, det er en risiko mand tager og i har FORHÅBEBTLIG nu lært kun at købe via den officielle.

Jeg købte tidligere på sæsonen 2 billetter til Swansea kampen af en gut herigennem som selv var blevet forhindret - det virkede reelt nok og sælger hsr da helt sikkert ikke vist at der var noget lumsk ved dem.
Men da vi kom derover kunne tvrejser.dk (som jeg hermed vil advare imod) leverandør pludselig ikke levere billetterne til hotellet. Istedet skulle vi mødes på en pub (Sandons pub) hvor jer
Ville få dem - jeg var faktisk possitiv overrasket over at han mødte
Frem med to billetter - var sikker på jeg var blevet snydt.

MEN !! Der var ikke tale om billetter men 2 sæsonkort vi lånte.. Det vsr meget suspekt og helt sikkert ikke lovligt.. Tog vi ind og så kampen alligevel ? Ja vi gjorde.. Havde vi en FED oplevelse - ja vi havde !
Køber jeg nogensinde gennem TVrejser eller andre sf den slags firmaer igen - NUL ! Den officielle fremover - jeg tænkte overhovedet ikke over at det kunne være svindel gennem tvrejser...

Summa summarum - brug KUN den officielle !
Rejsebureauerne får deres billetter igennem Thomas Cook, som er officiel partner med Liverpool FC. Derfor er det officielle billetter som de har. Billetter leveres ikke længere på hotellerne rundt i byen, da sortbørshajerne brugte samme metode. Derfor udleveres de kun fra billetkontoret. Hvad der nøjagtigt er gået galt i denne her situation, er svært at sige, men det er ikke nødvendigvis en ulovlig manøvre.
Jeg har i mellemtiden undersøgt ticket.org og det virker til at en del andre osse har haft problemer med at få deres billetter.

Nogle har uden problemer kunne få billetter til f.eks. koncerter, hvor andre ikke har kunne få deres billetter til Six Nations Rugby, Premier League osv.

Det der med kun at bestille billetter fra den officielle, jeg bestilte i 2008, 2 "rejsepakker", én til mig, og én til en kammerat.

Hver pakke indeholdt 1 retur billet fra Kastrup til England, 2 nætters overnatning på hotel, samt fodbold billetten til Anfield (mod united).

Vi blev hentet af en bus i lufthavnen og fik vores billetter udleveret Søndag morgen, i receptionen på hotellet, inden vi tog ind til Anfield.

Nu kan jeg self. ikke huske navnet på firmaet, men det foregik uden nogen problemer overhovedet.

Denne gang er det nok bare, som andre osse har nævnt, priserne der er eksploderet, hvorefter billetterne er blevet solgt til andre der har betalt overpris.
Som Mugge skriver, så er det som regel også officielle billetter, man får når man køber en pakkerejse fra rejsebureauerne, da de store rejseselskaber kun handler med de pakker, som Liverpool/Thomas Cook sammensætter. Det er når man handler med firmaer, der sælger billetter uden andet, at det kan ende galt.

Jeg kender ikke tvrejser, men synes også, at det lyder noget suspekt, at de har udleveret sæsonkort, da jeg ikke kan komme på nogen situation, hvor det ikke er i strid med reglerne. Skal man følge de regler, der er for sæsonkort, må du jo ikke engang låne det ud til en bror/kone/mand/ven osv. uden tilladelse fra Liverpool, hvis man selv skulle være forhindret i at komme til en kamp. Jeg står på ventelisten for at få et sæsonkort, så jeg mener, at jeg har sat mig rimeligt ind i reglerne for dem.

LFC YNWA JR FAN
Indlæg: 33
Tilmeldt: lørdag, 11. maj, 2013 21:36
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 25

Re: Den store billettråd!

Indlæg af LFC YNWA JR FAN » fredag, 20. jun, 2014 21:29

NOGEN DER KAN SKAFFE 3-4 STK. LFC - BUNDBY BILLETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SimonA » fredag, 20. jun, 2014 22:51

Hej alle garvede LFC-fans!

Efter en fantastisk sidste sæson, er tiden kommet til, at jeg overvejer min anden tur til Anfield. Første gang, købte min far og jeg to biletter igennem et selskab (travel2football, mener jeg det var). Men hvordan er det ellers med andre muligheder, tænker specielt på at købe dem på Liverpools officielle side - men skal man da være medlem eller lignende?

God sæson og god tur, til alle som ellers skal forbi det legendariske stadion i løbet af den kommende sæson! :headbang:
YNWA

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 21. jun, 2014 21:08

SimonA skrev:Hej alle garvede LFC-fans!

Efter en fantastisk sidste sæson, er tiden kommet til, at jeg overvejer min anden tur til Anfield. Første gang, købte min far og jeg to biletter igennem et selskab (travel2football, mener jeg det var). Men hvordan er det ellers med andre muligheder, tænker specielt på at købe dem på Liverpools officielle side - men skal man da være medlem eller lignende?

God sæson og god tur, til alle som ellers skal forbi det legendariske stadion i løbet af den kommende sæson! :headbang:
Medlemmer har forkøbsret til billetterne, men der er som regel et general sale, hvor alle kan købe omkring 3 uger før kampen. Der er dog som regel ikke ret mange billetter til salg her og mange, der gerne vil købe

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Napoleon » onsdag, 25. jun, 2014 10:26

:director: 14. juli åbner LFC op for salg af billetter til efterårets kampe, som kan købes med Full Membership. Jeg fik et sådan for nogle år siden, og det virker rigtig fint! 1. november kan man så købe til forårets kampe. Da jeg købte 1. november sidste år fik jeg hjemme til WBA, Arsenal og Chelsea. Jeg mener jeg giver under kr. 400/år for medlemsskab - se deres hjemmeside. Det kan sagtens betale sig. I alle de år jeg er kommet på Anfield, så er det fulde medlemsskab det bedste.

Det var selvfølgelig noget nemmere at regne med kampdatoer sidste sæson, da der ikke var de store afbrydelser for LFC's vedkommende - desværre. Det er jo noget andet i år med CL.

Ellers er det via rejsearrangør til overpris, eller med is i maven 21 dage før kampdato til "general sale", hvor man HAR købt fly og hotel længe inden...

Giv mig en pb, hvis du tror jeg kan hjælpe dig...
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Napoleon » onsdag, 25. jun, 2014 10:33

LFC YNWA JR FAN skrev:NOGEN DER KAN SKAFFE 3-4 STK. LFC - BUNDBY BILLETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

I dag på Brøndbys hjemmeside... http://billetter.brondby.com/printselv/Receipt.aspx
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Jepper22
Indlæg: 1
Tilmeldt: onsdag, 25. jun, 2014 10:53

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jepper22 » onsdag, 25. jun, 2014 10:56

2 af mine venner er sprunget fra, så jeg har 2 billetter til salg til Brøndby kampen den 16/7. Sælger dem til oringinal pris, dvs. 250 pr. stk..
Billetterne er på Apollo nedre, række 1 sæde 57 og 58.

Skriv herinde, eller kontakt på jesperbjensen2@hotmail.com hvis der er interesse :)

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SimonA » onsdag, 25. jun, 2014 11:02

Napoleon skrev::director: 14. juli åbner LFC op for salg af billetter til efterårets kampe, som kan købes med Full Membership. Jeg fik et sådan for nogle år siden, og det virker rigtig fint! 1. november kan man så købe til forårets kampe. Da jeg købte 1. november sidste år fik jeg hjemme til WBA, Arsenal og Chelsea. Jeg mener jeg giver under kr. 400/år for medlemsskab - se deres hjemmeside. Det kan sagtens betale sig. I alle de år jeg er kommet på Anfield, så er det fulde medlemsskab det bedste.

Det var selvfølgelig noget nemmere at regne med kampdatoer sidste sæson, da der ikke var de store afbrydelser for LFC's vedkommende - desværre. Det er jo noget andet i år med CL.

Ellers er det via rejsearrangør til overpris, eller med is i maven 21 dage før kampdato til "general sale", hvor man HAR købt fly og hotel længe inden...

Giv mig en pb, hvis du tror jeg kan hjælpe dig...
Okay, tak for svar. Det kan være der dukker en pb op i løbet af sæsonen. ;)
YNWA

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 25. jun, 2014 11:49

Napoleon skrev::director: 14. juli åbner LFC op for salg af billetter til efterårets kampe, som kan købes med Full Membership. Jeg fik et sådan for nogle år siden, og det virker rigtig fint! 1. november kan man så købe til forårets kampe. Da jeg købte 1. november sidste år fik jeg hjemme til WBA, Arsenal og Chelsea. Jeg mener jeg giver under kr. 400/år for medlemsskab - se deres hjemmeside. Det kan sagtens betale sig. I alle de år jeg er kommet på Anfield, så er det fulde medlemsskab det bedste.

Det var selvfølgelig noget nemmere at regne med kampdatoer sidste sæson, da der ikke var de store afbrydelser for LFC's vedkommende - desværre. Det er jo noget andet i år med CL.

Ellers er det via rejsearrangør til overpris, eller med is i maven 21 dage før kampdato til "general sale", hvor man HAR købt fly og hotel længe inden...

Giv mig en pb, hvis du tror jeg kan hjælpe dig...
Det er også muligt at købe i samme billetsalg med et light membership. Det er også den vej, jeg får de fleste af mine billetter. Resten af mine billetter er fanklubbilletter, og der ved jeg heldigvis inden billetsalget, hvilke jeg får af den vej, så jeg ved, hvad jeg skal gå efter i Liverpools member sale.

For efterårets vedkommende synes jeg, at det er blevet en smule nemmere at regne med nogle af kampdatoerne. Der er jo ingen kampe, der rykkes væk fra den pågældende weekend pga. CL, som der er med cup-turneringerne i foråret, så den eneste forskel til de seneste sæsoner er, at man ved, at Liverpool ikke spiller mandag i de uger, hvor der er CL.

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 03. jul, 2014 12:35

Jeg har lige fået erhvervet mig light membership.
Er det korrekt at det er den 14 Juli de kommer til salg? Hvordan kommer det til at foregå, nogen der kan forklare det?
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af F1rm1no » torsdag, 03. jul, 2014 12:44

15. Juli mener kun det er disabled der bliver solgt den 14.juli synes jeg ihvertfald der stod på hjemmesiden
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Besvar