Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Den store billettråd!

Indlæg af jacob-vig » torsdag, 17. jul, 2014 10:50

Bliver der nogle resterende løse billetter sat til salg ligesom ved brøndby? Hvor er der ellers gode chancer for at få billetter?.

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Reina » torsdag, 17. jul, 2014 10:59

jacob-vig skrev:Bliver der nogle resterende løse billetter sat til salg ligesom ved brøndby? Hvor er der ellers gode chancer for at få billetter?.

Ca 3 uger før kampen bliver evt overskydende billetter sat til salg. Hold øje med hjemmesiden for mere info.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » torsdag, 17. jul, 2014 15:26

jacob-vig skrev:Jeg sad i kø idag på Liverpools officielle hjemmeside til kampene der var kategoriseret c, hvilket er de kampe der er størst chance for at få billetter til. Det lykkedes mig desværre ikke. Jeg har siddet i kø i 1 time og 20 min, men der bliver ved med at stå " over an hour left " og undervejs kan jeg se der bliver udsolgt til kampene. Er det bare det rene held der afgør om du får billetter ? Bliver der nogle resterende løse billetter sat til salg ligesom ved brøndby? Hvor er der ellers gode chancer for at få billetter?.
Kategori C kampene blev solgt i går. Dem du har siddet i kø til i dag var kategori A og B, og de bliver hurtigere udsolgt, da dem med 14 kampe på fankortet fra sidste sæson har haft mulighed for at købe 50% af disse billetter i tirsdags. Umiddelbart er det nok rent held med, hvilken plads man får i køen, men nogen mener en hutig internetforbindelse kan gøre forskellen, mens andre mener, at man kommer i en kø til køen, hvis man logger på siden allerede 8.30. Jeg var selv heldig og fik de billetter, jeg var efter, men jeg har ikke nogen tricks til, hvordan det kan lykkes ud over en god portion held.

Der er general sale ca. 3 uger før den enkelte kamp og late availability som regel en uges tid inden kampen. Hvis du ikke vil vente på det, kan du købe en hospitality pakke gennem klubben eller deres officielle partner Thomas Cook, men de koster. Hvis du er medlem af en fanklub, kan den måske hjælpe dag. Og så er der selvfølgelig muligheden for at købe en dyr pakkerejse. At købe billetter andre steder fra end disse steder kan ikke anbefales, da der så vil være tale om ulovlige sortbørsbilletter.

JohnniBoy
Indlæg: 34
Tilmeldt: torsdag, 26. jun, 2014 00:12

Re: Den store billettråd!

Indlæg af JohnniBoy » fredag, 18. jul, 2014 23:34

Jeg var så vanvittig heldig, at jeg fik billetter! :)

Så nu har jeg et spørgsmål mere. Man bruger medlemskortet som entrebillet, ikke? Men hvordan ved man så, hvilken plads man har? Skal man have skrevet dette ned hjemmefra, eller får man en lap papir, når man tjekker medlemskortet ind eller hvordan?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Cynwal » lørdag, 19. jul, 2014 11:36

JohnniBoy skrev:Jeg var så vanvittig heldig, at jeg fik billetter! :)

Så nu har jeg et spørgsmål mere. Man bruger medlemskortet som entrebillet, ikke? Men hvordan ved man så, hvilken plads man har? Skal man have skrevet dette ned hjemmefra, eller får man en lap papir, når man tjekker medlemskortet ind eller hvordan?
Et par uger før kampen kan du logge på din konto på liverpoolfc.com, og så står der i din købshistorik hvilken plads du har. Det er så en god ide at tage et print / screen dump af siden, og tage med på Anfield.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

JimmyRJ
Indlæg: 11
Tilmeldt: lørdag, 22. feb, 2014 21:38

Re: Den store billettråd!

Indlæg af JimmyRJ » torsdag, 31. jul, 2014 15:14

Hej jeg skal lige forstå det rigtigt....

Billetterne til samtlige hjemmekampe i efteråret står på LFC hjemmeside nu til at være udsolgt....

Nu har jeg så efter at have læst herinde forstået, at der bliver flere billetter sat til salg få uger inden en pågældende kamp.. Er det korrekt forstået...??

Jeg har også forstået at disse billetter er mulige at købe for ALLE. Uanset medlemskab eller ej... Er det også korrekt forstået??? Hvis ja..... Er det så en ganske almindelig papirbillet som i gamle dage??

Angående hospitality pakker.....

Kan ALLE uanset medlemskab eller ej købe disse pakker??

Hvad er forskellen på Cash bar og licensed bar?

Afsluttende........Jeg tænker at ville købe en hospitality pakke til Leicester kampen 1 Januar. Hvis jeg gør dette. Og efterfølgende lykkes med at skaffe en af disse billletter som sættes til salg i late avaibility.

Er det så muligt at afbestille en hospitalitypakke?? Og få sine penge tilbage af LFC??

Mange spørgsmål håber nogen kan svare på dem.... Tusind tak på forhånd.

Jimmy

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 01. aug, 2014 09:59

JimmyRJ skrev:Hej jeg skal lige forstå det rigtigt....

Billetterne til samtlige hjemmekampe i efteråret står på LFC hjemmeside nu til at være udsolgt....

Nu har jeg så efter at have læst herinde forstået, at der bliver flere billetter sat til salg få uger inden en pågældende kamp.. Er det korrekt forstået...??

Jeg har også forstået at disse billetter er mulige at købe for ALLE. Uanset medlemskab eller ej... Er det også korrekt forstået??? Hvis ja..... Er det så en ganske almindelig papirbillet som i gamle dage??

Angående hospitality pakker.....

Kan ALLE uanset medlemskab eller ej købe disse pakker??

Hvad er forskellen på Cash bar og licensed bar?

Afsluttende........Jeg tænker at ville købe en hospitality pakke til Leicester kampen 1 Januar. Hvis jeg gør dette. Og efterfølgende lykkes med at skaffe en af disse billletter som sættes til salg i late avaibility.

Er det så muligt at afbestille en hospitalitypakke?? Og få sine penge tilbage af LFC??

Mange spørgsmål håber nogen kan svare på dem.... Tusind tak på forhånd.

Jimmy
Jeg kan svare på nogen af dine spørgsmål.

Der er til hver kamp et general sale ca. 3 uger før kampen, hvor alle kan købe. Til kampen mod Southampton var der general sale 25. juli, hvor der var 300 billetter til salg. Det varierer, hvor mange der er til salg i general, så der kan godt være flere til de mindre populære kampe end den første kamp i sæsonen.

Derudover plejer der at være et late availability salg til de enkelte kampe i ugen op til kampen, hvor det kun er medlemmer, der kan købe billetterne.

Hvis du er medlem, bliver billetten registreret på dit kort uanset, hvilket salg den er købt i, medmindre du allerede har købt en billet på dit kort. F.eks. jeg har billet til kampen mod Southampton, så havde jeg købt en i general sale, ville den blive sendt som papirbillet, da jeg allerede har en registreret på mit kort fra medlemssalget.

Jeg ved ikke ret meget om hospitality billetterne, men jeg fandt betingelserne for dem på Liverpools hjemmeside, og de kan ikke afbestilles uden, at du kommer til at betale en del af prisen for dem:
https://bookings.liverpoolfc.com/events/terms.htm#all

Dvs. hvis du vil afbestille efter at have fået billetter i general sale, så skal du jf. betingelserne stadig betale 75% af prisen for pakken, da du så afbestiller inden for den periode, der hedder 15-30 dage før kampen.

Alle kan købe disse pakker, men der er vist nogle restriktioner på pakkerne til Everton og Man U.

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Elta » torsdag, 04. sep, 2014 22:10

Hejsa

Vi er en gruppe på 8 mand, som har forsøgt en del forskellige muligheder for at få billetter og overvejer derfor at prøve billetterne gennem den danske fanklub. Vi er allesammen medlemmer af den officielle fanklub på light membership.

I den forbindelse har jeg et par spørgsmål, som jeg ikke har kunnet finde i tråden eller gennem søgefunktionen:
Hvilken tribune (eller tribuner) får fanklubben typisk sine billetter på?
Hvor stor er sansynligheden for at få billetter gennem fanklubben, hvis man som en gruppe på otte prioriterer 3-4 kampe, men kun vil have billetter til én kamp?
Hvor lang tid efter ansøgnings-deadline ved man, om man har fået billetter?

Mvh. Elta
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

thecircus
Indlæg: 1
Tilmeldt: mandag, 08. sep, 2014 22:40

Re: Den store billettråd!

Indlæg af thecircus » mandag, 08. sep, 2014 22:45

Hejsa.

Er der nogle herinde der ligger inde med billetter man kan købe eller sæsonkort der kan lejes til den kommende kamp mod Villa? Eller nogle der bare har gode råd til hvordan billetterne kan skaffes hvis vi tager til Liverpool om dagen uden billet?
En kammerat og jeg skal nemlig over og se United-Qpr.
Så vi tænkte vi lige ville smutte forbi Liverpool og se den anden kamp om lørdagen :-)

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 09. sep, 2014 11:59

thecircus skrev:Hejsa.

Er der nogle herinde der ligger inde med billetter man kan købe eller sæsonkort der kan lejes til den kommende kamp mod Villa? Eller nogle der bare har gode råd til hvordan billetterne kan skaffes hvis vi tager til Liverpool om dagen uden billet?
En kammerat og jeg skal nemlig over og se United-Qpr.
Så vi tænkte vi lige ville smutte forbi Liverpool og se den anden kamp om lørdagen :-)
Jeg går ikke ud fra, at I er medlemer af Liverpools fanklub, når I kommer for at se den anden kamp, og det er nødvendigt at være på nuværende tidspunkt, hvis I skal have billet gennem klubben. Der er et såkaldt late availabilty for fanklubmedlemmer i morgen.

Der er altid nogle, der vil sælge uden for stadion, men jeg vil ikke kalde det et godt råd, da det er ulovligt, og jeg har gennem tiden set så mange skuffede personer blive afvist ved indgangen, fordi de har købt falske eller stjålne billetter.

Carøe
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirsdag, 09. sep, 2014 12:20

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Carøe » tirsdag, 09. sep, 2014 12:37

Hej,

Vi er 3-4 venner der overvejer at tage til Liverpool d. 22. til 25. oktober i forbindelse med Real kampen og Hull kampen. Vi gør os ingen illusioner om at få billetter til Real-kampen, men vil gerne se om vi kan få fat i billetter til Hull kampen, da det er en mindre kamp som burde være mulig. Hvis vi ikke får billetter igennem "general sale" tre uger før kampen, har jeg hørt at det nemmeste for ikke-medlemmer er at få billetter på kampdagen. Jeg kan dog ikke helt finde ud af om det er sortbørsbilletter, som potentielt er falske eller om der også bliver solgt officielle restbilletter ved indgangen på dagen. Er der nogen her der har erfaringer med at købe billetter på kampdagen, som kan kaste lidt lys over mulighederne?

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 09. sep, 2014 21:00

Carøe skrev:Hej,

Vi er 3-4 venner der overvejer at tage til Liverpool d. 22. til 25. oktober i forbindelse med Real kampen og Hull kampen. Vi gør os ingen illusioner om at få billetter til Real-kampen, men vil gerne se om vi kan få fat i billetter til Hull kampen, da det er en mindre kamp som burde være mulig. Hvis vi ikke får billetter igennem "general sale" tre uger før kampen, har jeg hørt at det nemmeste for ikke-medlemmer er at få billetter på kampdagen. Jeg kan dog ikke helt finde ud af om det er sortbørsbilletter, som potentielt er falske eller om der også bliver solgt officielle restbilletter ved indgangen på dagen. Er der nogen her der har erfaringer med at købe billetter på kampdagen, som kan kaste lidt lys over mulighederne?
Der sælges IKKE officielle billetter på kampdagen, da kampene altid er udsolgt på forhånd, så der kan kun være tale om ulovlige sortbørsbilletter.

General sale bliver meget svær, da der i år kun har været omkring 300 billetter til salg i general sale, så de er væk i løbet af få minutter.

Carøe
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirsdag, 09. sep, 2014 12:20

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Carøe » onsdag, 10. sep, 2014 18:18

Pokkers - Men tak for info :)

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Webmartin » torsdag, 11. sep, 2014 21:50

Elta skrev:Hejsa

Vi er en gruppe på 8 mand, som har forsøgt en del forskellige muligheder for at få billetter og overvejer derfor at prøve billetterne gennem den danske fanklub. Vi er allesammen medlemmer af den officielle fanklub på light membership.

I den forbindelse har jeg et par spørgsmål, som jeg ikke har kunnet finde i tråden eller gennem søgefunktionen:
Hvilken tribune (eller tribuner) får fanklubben typisk sine billetter på?
Hvor stor er sansynligheden for at få billetter gennem fanklubben, hvis man som en gruppe på otte prioriterer 3-4 kampe, men kun vil have billetter til én kamp?
Hvor lang tid efter ansøgnings-deadline ved man, om man har fået billetter?

Mvh. Elta
Fanklubbens billetter er typisk til The Kop og Main Stand.

I kan højst søge 4 personer sammen. Flere vil være unfair over for mange andre ansøgere.

Til de store kampe er der hård kamp om billetterne. Til de mindre kampe afhænger det af årstid og ugedage.

Der kommer for det meste svar et par dage efter.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Den store billettråd!

Indlæg af thefugle » søndag, 26. okt, 2014 19:32

Vi er 2 drenge der rigtig godt kunne tænke sig at komme ned og se Dortmund spiller mod Schalke næste år d. 28 Februar.

Nogen herinde der har nogle tips til at købe billetter osv? Synes deres tysksprogede ticketshop er lidt mærkelig.

Ville sætte pris på noget hjælp! Tak! ;)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Besvar