Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Styf » onsdag, 23. jan, 2008 15:40

Jamen får man så en eller anden kode på sit fancard til at logge ind og få adgang til billetterne?
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

SteveGerrard8

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SteveGerrard8 » onsdag, 23. jan, 2008 18:53

ikke en kode.. men man har et fancard number som man ska bruge..

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Styf » onsdag, 23. jan, 2008 21:44

SteveGerrard8 skrev:ikke en kode.. men man har et fancard number som man ska bruge..
Du mener altså der er ret gode chancer for at skaffe billetter over nettet på den måde? Det lyder næsten for let.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af tue69 » torsdag, 24. jan, 2008 11:54

Styf skrev:
SteveGerrard8 skrev:ikke en kode.. men man har et fancard number som man ska bruge..
Du mener altså der er ret gode chancer for at skaffe billetter over nettet på den måde? Det lyder næsten for let.
He he - tro mig, det kan være noget af et gedemarked bare at komme ind på bestillingssiden - der er som regel rigtig mange der prøver at komme ind på bestillingssiden på samme tidspunkt, så at kalde det "let" er nok lige at overdrive.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

SteveGerrard8

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SteveGerrard8 » lørdag, 26. jan, 2008 17:00

lyder næsten for nemT?????
der er jo mange folk som gør det.. men ja sådan er det lidt nemmere når man støtter sin klub gennem deres fanklub.. der er fordele..

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Balthazar » søndag, 03. feb, 2008 14:40

Jeg har tænkt mig at tage til Liverpool 23. februar for at se hjemmekampen mod Middlesbrough. Jeg fik ikke billetter via e-season lodtrækningen, så nu må jeg sætte mig til at ringe tirsdag formiddag, når det almindelige salg starter. Hvad sker der når man ringer ind? Ryger man i en vente-kø, eller får man bare at vide der er optaget og man må prøve igen senere, eller hvordan foregår det?

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, "Hvad hvis jeg ikke får billetter?", hvilket eftersigende er ret sandsynligt. Jeg kan se i fraråder at købe billetter via uofficielle internetkilder, da priserne er skruet i vejret, og der kan forekomme falske billetter - men er der alligevel steder nogle af jer har købt billetter på den måde, hvor i har fået "ægte" billetter?
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

hwgsport.dk

Indlæg af Salle » søndag, 03. feb, 2008 18:08

Nogen der har købt billet/Fodbold rejser der igennem????

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Balthazar » torsdag, 07. feb, 2008 13:16

Er der nogen der kender dem her: http://www.anfieldtravel.co.uk/

Har nemlig aftalt med en af dem der kører siden, at jeg kan købe billetter af ham til LFC - Boro, hvor han kommer på mit hotel fredag d. 22. februar (kampen spilles lørdag d. 23.). Jeg har aftalt det gennem: http://liverpool.gumtree.com/liverpool/ ... 406_1.html
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Balthazar » fredag, 08. feb, 2008 14:51

Ser de her ægte ud?
Billede
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af tue69 » fredag, 08. feb, 2008 14:53

De ligner ihvertfald rigtige billetter, men om de er rigtige skal jeg ikke kunne sige.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Balthazar » fredag, 08. feb, 2008 14:59

Billedet er desværre også ret udtydeligt - så vil gerne have ham til at sende et større + plus et af bagsiden!

Den ligner bare ikke helt den fra liverpool.no, men den er selvfølgelig også fra sidste sæson..

Nogen der har et billede af en billet fra denne sæson?
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

ChinGanMew

Re: Den store billettråd!

Indlæg af ChinGanMew » fredag, 08. feb, 2008 17:45

Værsgo:

Billede

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Balthazar » lørdag, 09. feb, 2008 11:29

ChinGanMew skrev:Værsgo:

Billede
Tak :) Men er det ikke en sponsorbillet eller noget i den stil? Der står bl.a. ikke pris på!?
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » lørdag, 09. feb, 2008 11:32

Nando skrev:Ser de her ægte ud?
Billede
De ser ganske ægte ud!

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Balthazar » lørdag, 09. feb, 2008 11:35

Har iøvrigt fået nye billeder af dem (desværre lige så små som sidst)

Billede

Billede

En vurdering fra jer der har været derovre på det seneste ville virkelig hjælpe ;)
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Besvar