Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Bruzelius

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Bruzelius » onsdag, 25. jun, 2008 15:48

Andichrist skrev:Er der nogen der har erfaringer med køb af pakker hos rejseselskaber? Hvilke selskaber er goe?
Jeg har rejst med LA Travel en enkelt gang, det er et svensk rejseselskab, så derfor er det en del (jeg sparede ca. 1000 kr. og fik en dag ekstra) billigere end fx Travelsense, selvom det er svensk, har de også fly fra Kastrup, så man behøver ikke at rejse til Sverige for at flyve. De står for hotel, biletter og fly. Dvs. at man selv skal stå for transport fra Manchester lufthavn til Liverpool, det er dog ikke noget problem da toget kører fra lufthavnen til Lime Street Station (?) i Liverpool, det tager ca. en time og man kan købe biletterne i lufthaven med en åben retur til ca. 15 £ (tror jeg nok ;) ), og transport til og fra stadion (Taxa eller bus). Hotellet ligger i Queens Dock, ikke så langt fra Albert Dock, men dog et stykke fra centrum.

Bare skriv hvis du vil have videre information ;)

ndd
Indlæg: 42
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 12:35
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af ndd » tirsdag, 01. jul, 2008 13:54

Er der nogen der har nogle ideer eller nogle erfaringer med noget godt accomodation i Liverpool? Vi er 3 mand, og vi skal bare bruge det billigste muligt.
Det er til kampen mod Everton på Goodison d. 27. september.

Jeg har kigget lidt på liverpoolfc.dk's links, men uden noget videre held, synes jeg.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » tirsdag, 01. jul, 2008 14:29

ndd skrev:Er der nogen der har nogle ideer eller nogle erfaringer med noget godt accomodation i Liverpool? Vi er 3 mand, og vi skal bare bruge det billigste muligt.
Det er til kampen mod Everton på Goodison d. 27. september.

Jeg har kigget lidt på liverpoolfc.dk's links, men uden noget videre held, synes jeg.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Godt og billigt harmonere sjældent sammen, heller ikke hvis det skal være centralt.

Kig på late rooms: http://www.laterooms.com/
De har en oversigt over ledige hoteller (de fleste er med). Der kan du sortere efter pris, eller efter afstand til centrum mm.

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Balthazar » tirsdag, 01. jul, 2008 14:47

ndd skrev:Er der nogen der har nogle ideer eller nogle erfaringer med noget godt accomodation i Liverpool? Vi er 3 mand, og vi skal bare bruge det billigste muligt.
Det er til kampen mod Everton på Goodison d. 27. september.

Jeg har kigget lidt på liverpoolfc.dk's links, men uden noget videre held, synes jeg.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Du finder ikke noget billigere end Formule1, og der er ledige pladser omkring d. 27. september. £33 pr. rum/nat, med op til 3 personer. Men den er der altså linket til i rejseguiden.

http://www.hotelformule1.com/formule1/index.html
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

ndd
Indlæg: 42
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 12:35
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af ndd » tirsdag, 01. jul, 2008 21:21

Nando skrev:
ndd skrev:Er der nogen der har nogle ideer eller nogle erfaringer med noget godt accomodation i Liverpool? Vi er 3 mand, og vi skal bare bruge det billigste muligt.
Det er til kampen mod Everton på Goodison d. 27. september.

Jeg har kigget lidt på liverpoolfc.dk's links, men uden noget videre held, synes jeg.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Du finder ikke noget billigere end Formule1, og der er ledige pladser omkring d. 27. september. £33 pr. rum/nat, med op til 3 personer. Men den er der altså linket til i rejseguiden.

http://www.hotelformule1.com/formule1/index.html
Mugge skrev:
ndd skrev:Er der nogen der har nogle ideer eller nogle erfaringer med noget godt accomodation i Liverpool? Vi er 3 mand, og vi skal bare bruge det billigste muligt.
Det er til kampen mod Everton på Goodison d. 27. september.

Jeg har kigget lidt på liverpoolfc.dk's links, men uden noget videre held, synes jeg.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Godt og billigt harmonere sjældent sammen, heller ikke hvis det skal være centralt.

Kig på late rooms: http://www.laterooms.com/
De har en oversigt over ledige hoteller (de fleste er med). Der kan du sortere efter pris, eller efter afstand til centrum mm.
Tak begge to. Jeg kigger på det.

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 23. aug, 2008 11:11

Nu har jeg udset mig kampen Liverpool - Wigan og har fundet Hotel og fly.
Men det mest vigtige mangler, nemlig en billet.
Hotel og fly er jeg næsten nød til at bestille nu, hvis jeg skal holde prisen forholdsvis lav.
Jeg har læst stort set alt hvad der er skrevet på hjemmesiden om billetter.
Jeg har e-season og Officiel membership.
Jeg kan se at en god ide er at sende en anmodning om billetter pr. brev, men kan man godt sende flere breve ? Man kan være med i en lodtrækning bl.a. dem der har e-season .
Når man har LOM kan man bestille et par dage før, men forgår det på sammen med med bestilling som når alle billetter bliver frigivet ?
Nogen andre forslag man kan gøre for at få billetter. Er villigt til at prøve alt.
Billede

Brugeravatar
Ian
Indlæg: 17
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:08
Geografisk sted: Albertslund
Alder: 59

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Ian » onsdag, 17. sep, 2008 20:08

Ved ikke om det er en nyhed her, men hvis i har et LFC Fancard,
er det rimligt nemt, af få billetter til udvalgte kampe, med det nye logon system der er kommet... ;)
Lige nu er der billetter til kampen mod CREWE ALEXANDRA og
PSV EINDHOVEN..
Bill Shankly: "If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win."

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af zerlang7 » fredag, 26. sep, 2008 13:28

Dem af jer der har bestilt billetten selv igennem LFC, hvor har jeg plads været på stadion ? var det noget i selv kunne vælge eller, blev i placeret et bestemt sted .

Mangler hurtigt svar .
Billede

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af tue69 » fredag, 26. sep, 2008 14:06

Da jeg i sin tid bestilte billet via LFC forsøgte jeg via tlf, internet, brev og fax.

Det var tilsyneladende fax/brev der virkede, for jeg fik pladserne som jeg havde forespurgt om (the kop).

Bestiller du derimod pr. internet, så er jeg ret overbevist om at du vælger den del af stadion du vil sidde på (hvis der er plads) - hvilket nok også er tilfældet pr. telefon.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 11. okt, 2008 16:50

Efter at have sendt en anmodning om billetter til Liverpool - Wigan, uden held, modtog jeg denne billet.
Men jeg ved ikke hvad den gør godt før, nogen der ved det ?

Billede
Billede

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Reina » mandag, 13. okt, 2008 10:20

Liverpool sender brev til alle dem der ikke var heldige ved lodtrækningen. Det er blot et brev til dig om at du ikke blev trukket ud. Der er vel et brev med der forklarer dette ??
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af zerlang7 » mandag, 13. okt, 2008 17:08

jo der var et brev vedlagt. Så billetten betyder ingenting, den kan bare smide ud .
Billede

Betteliverpool

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Betteliverpool » fredag, 31. okt, 2008 09:28

Jeg kan ikke logge ind med mit sk*** :gun: fancard.

Jeg er registreret bruger og kan logge ind på normal vis på lfc.tv. Når jeg så går til on line sale og vil logge ind med fancard nr. kender den mig ikke. Så op på hesten, og den gode gamle - at lade sig registrere.

Det kan ikke lade sig gøre, da de oplyste data allerede er kendte... HMMMM fnys! :sign7:

Søren_ynwa
Indlæg: 29
Tilmeldt: mandag, 04. jun, 2007 14:44
Geografisk sted: Vesterbro

Hjælp angående hjemmesider med billetter

Indlæg af Søren_ynwa » lørdag, 01. nov, 2008 16:29

Hejsa..

Jeg har sammen med to venner planlagt en tur rundt i europa til maj, hvor der skal ses forskellige fodboldkampe.

Selvfølgelig har jeg sikret mig at turen også går forbi Anfield, og kampen mod Spurs er blevet valgt.

Vi har kigget på billetter på forskellige hjemmesider, og har indtil nu fundet frem til travel2football.dk og hwgfodbold.dk som de bedste muligheder.

Inden vi bestiller vil jeg så lige høre om folk herinde har erfaringer (positive eller negative) med nogle af disse to firmaer, eller evt. har andre (bedre) forslag til hvorigennem vi skal sikre os billetter til kampen..

På forhånd tak..

Søren
You'll Never Walk Alone

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Fancard-Hjælp!

Indlæg af Harvey » mandag, 03. nov, 2008 10:42

Hej gutter,

Er der nogen af jer der ved hvor mange billetter man kan købe online/pr.post eller via telefon, når man har et fancard. Kan man kun købe 2 eller er det fire pr.kort?
Jeg skal nemlig bruge 3 til kampen mod Fulham, som bliver sat til salg tirsdag den 4.november, altså imorgen!
Hvis nogen ved at det kun er 2 billetter pr.fancard, så var der måske nogen i dette forum der ville "låne" mig deres nummer?

Vi er nemlig 3 gutter der skal afsted til kampen den 22.november og se en hjemmesejr seføli!!!!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Besvar