Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
ML

Re: Den store billettråd!

Indlæg af ML » lørdag, 09. feb, 2008 13:05

Ser meget ægte ud. Det der sølvfarvet noget skal "glitter" som en slags "vandmærke" det er nemlig svært at genskabe for ikke at sige umuligt...

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Balthazar » lørdag, 09. feb, 2008 16:07

Jeg takker ydmygt for hjælpen :)
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

niels
Indlæg: 1206
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:11

Re: Den store billettråd!

Indlæg af niels » lørdag, 09. feb, 2008 19:09

@Nando,

Jeg kan ikke se det på billedet, men du kan nede i venstre hjørne se, hvem billetten er udstedt til. Giver det dig anledning til undren?

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af zerlang7 » søndag, 10. feb, 2008 08:45

Nando skrev:Jeg har tænkt mig at tage til Liverpool 23. februar for at se hjemmekampen mod Middlesbrough. Jeg fik ikke billetter via e-season lodtrækningen,
Hvad er det for noget lodtrækning, er det noget der er til hver hjemmekamp ?
Har også selv adgang til e-season
Billede

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Den store billettråd!

Indlæg af nrg » søndag, 10. feb, 2008 08:54

Nando skrev:Har iøvrigt fået nye billeder af dem (desværre lige så små som sidst)

Billede

Billede

En vurdering fra jer der har været derovre på det seneste ville virkelig hjælpe ;)
De ser stadig ægte ud.... ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Balthazar » søndag, 10. feb, 2008 15:20

zerlang7 skrev:
Nando skrev:Jeg har tænkt mig at tage til Liverpool 23. februar for at se hjemmekampen mod Middlesbrough. Jeg fik ikke billetter via e-season lodtrækningen,
Hvad er det for noget lodtrækning, er det noget der er til hver hjemmekamp ?
Har også selv adgang til e-season
Der er til hver hjemmekamp stillet 500 billeter til rådighed for folk med e-season. Man kan så søge efter at få 1 eller 2 af disse billetter, og tildelingen af billetterne sker ved lodtrækning.

Her er siden hvor du kan søge om billetterne
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

LukeVarney

Køb af billetter til Anfield!

Indlæg af LukeVarney » mandag, 18. feb, 2008 16:05

Hej Liverpool fans

Jeg har brug for Jeres hjælp. Jeg står overfor min første tur til Anfield her til april, og så vil jeg jo naturligvis gerne have, at det hele forløber planmæssigt. Min største bekymring er ikke overraskende, om jeg kan få fat i billetter til den kamp, jeg har udset mig, nemlig hjemmekampen mod Blackburn 12. april.

Jeg har læst lidt frem og tilbage, og jeg foretrækker helt klart at købe billetterne online (fremfor via telefon eller brev). Er det muligt, såfremt jeg får anskaffet mig et Fan Card? Og hvis vi er to, der skal afsted, skal jeg så have to Fan Cards?

Hvis jeg nu sender en ansøgning via brev, hvor sikker er jeg så på at få billetter til kampen? Og hvornår får jeg svar på, om jeg har fået billetter til kampen? Jeg vil jo gerne have bestilt fly og evt. hotel i god tid.

Jeg søger al den hjælp og information, jeg kan få, fra Jer, der før har været på Anfield! Hvordan plejer I at gøre, og hvad har I af gode råd?

NB: Jeg fandt billetter til kampen via denne side, men jeg kan ikke forestille mig, at nogen vil foreslå mig at købe billetterne derfra?

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Køb af billetter til Anfield!

Indlæg af nrg » mandag, 18. feb, 2008 17:08

LukeVarney skrev:Hej Liverpool fans

Jeg har brug for Jeres hjælp. Jeg står overfor min første tur til Anfield her til april, og så vil jeg jo naturligvis gerne have, at det hele forløber planmæssigt. Min største bekymring er ikke overraskende, om jeg kan få fat i billetter til den kamp, jeg har udset mig, nemlig hjemmekampen mod Blackburn 12. april.

Jeg har læst lidt frem og tilbage, og jeg foretrækker helt klart at købe billetterne online (fremfor via telefon eller brev). Er det muligt, såfremt jeg får anskaffet mig et Fan Card? Og hvis vi er to, der skal afsted, skal jeg så have to Fan Cards?

Hvis jeg nu sender en ansøgning via brev, hvor sikker er jeg så på at få billetter til kampen? Og hvornår får jeg svar på, om jeg har fået billetter til kampen? Jeg vil jo gerne have bestilt fly og evt. hotel i god tid.

Jeg søger al den hjælp og information, jeg kan få, fra Jer, der før har været på Anfield! Hvordan plejer I at gøre, og hvad har I af gode råd?

NB: Jeg fandt billetter til kampen via denne side, men jeg kan ikke forestille mig, at nogen vil foreslå mig at købe billetterne derfra?
Det er rigtigt mange spørgsmål og det er svært at give et klart svar på dem alle, men prøv at følge med i denne tråd. Måske den kan hjælpe dig lidt på vej:

http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... f=8&t=1514

Det kan også være, der er lidt hjælp at hente her:

http://www.liverpool-fc.dk/html/ture.php

...eller her:

http://www.liverpool-fc.dk/html/guide/billet.php

Håber det giver lidt held.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Johlle

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Johlle » torsdag, 21. feb, 2008 12:58

Jeg overvejer at tage ned og se returopgøret Inter-Liverpool i Milano. Derfor vil jeg bare høre hvordan det kan klares med billetter osv. Er det utopisk at tro at man kan stå sammen med resten af Liverpools fans?

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 23. feb, 2008 08:21

Nando skrev:
zerlang7 skrev:
Nando skrev:Jeg har tænkt mig at tage til Liverpool 23. februar for at se hjemmekampen mod Middlesbrough. Jeg fik ikke billetter via e-season lodtrækningen,
Hvad er det for noget lodtrækning, er det noget der er til hver hjemmekamp ?
Har også selv adgang til e-season
Der er til hver hjemmekamp stillet 500 billeter til rådighed for folk med e-season. Man kan så søge efter at få 1 eller 2 af disse billetter, og tildelingen af billetterne sker ved lodtrækning.

Her er siden hvor du kan søge om billetterne
Okay fedt nok, det skal da prøves :)
Billede

Marco
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirsdag, 25. dec, 2007 01:27
Geografisk sted: København Ø, Danmark
Alder: 57

Billetter Inter - Liverpool

Indlæg af Marco » lørdag, 23. feb, 2008 13:44

Denne kamp SKAL ses (håber jeg)
Er der noger der har to billetter i overskud eller ved hvor de kan købes uden at man betaler de vilde overpriser?

PS: De italienske aviser bliver ved med at skrive om 3-0 kampen i 1965 og om at Inter tror på storsejr (keep dreaming)
- der er i hvert fald stor interesse om kampen.

Marco

Brugeravatar
Palle
Indlæg: 59
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Palle » mandag, 25. feb, 2008 22:16

Jeg regner med at få en enkelt igennem mit sæsonkort. Men ellers ser det foreløbig ud til at Kaptajnen og Henning som jeg ska bo med også mangler.... Men mon ikke det går. Der plejer nu altid at dukke billetter op.... Om ikke andet så dernede....

Marco sku vi finde et sted at mødes dernede? Nu har jeg ikke læst tråden igennem, så det er muligt at du allerede har aftalt noget på de foregående sider..... Man er jo lidt doven.... :( ;) :roll: :? :P

LukeVarney

Fan Card?

Indlæg af LukeVarney » mandag, 10. mar, 2008 17:08

Vi er et par venner, der skal til Liverpool og se de røde mod Blackburn. Vi er med i konkurrencen om billetter til kampen via fanklubben, men skulle dette mislykkes vil vi naturligvis gerne have en backup-plan.

Den nemmeste måde er vel at købe billetter online via Liverpools hjemmeside, men til dette skal bruges et Fan Card? Er der nogle, der har erfaringer med disse? Der står at man skal bevise sin identitet med en "utility bill" - hvad vil det helt nøjagtig sige?

Andre råd om billetbestilling er naturligvis også velkomne. :)

Brugeravatar
Keegan
Indlæg: 235
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:15

Re: Billetter Inter - Liverpool

Indlæg af Keegan » tirsdag, 11. mar, 2008 07:42

Marco skrev:De italienske aviser bliver ved med at skrive om 3-0 kampen i 1965 og om at Inter tror på storsejr
Skriver de også noget om hvor meget de tilbyder dommeren for at resultatet bliver som i 1965? ;)

Peter Schulz
Indlæg: 267
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:24

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Peter Schulz » tirsdag, 11. mar, 2008 17:57

LukeVarney, nu kender jeg ikke præcist sammenhængen, men en utility bill er en gas/el/vand/telefon-regning med dit navn og adresse.

Jeg vil tro at et PBS udtog vil være ok.

Besvar