FSG

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Indlæg: 13707
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. okt, 2014 09:14

Helt enig. På blot 4 år er vi gået fra at være på randen af konkurs, til at være en fodboldklub på vej frem med orden i økonomien, og med økonomiske muskler til spenderer på spillere og stadion udvidelse. Vores omsætninger er stigende, og i sidste sæson var vi den klub, som fik flest T.V. penge i kassen. Det er gået stærkt.
asger90 skrev:Reina, Carragher, Kyrgiakos, Skrtel, Konchesky, Cole, Gerrard, Lucas, Maxi, Meireles og Torres med subs: Jovanovic, Spearing, Jones, Aurelio, Babel og Ngog.
Ja, det føles som 100 år siden, men det er det ikke. Torres vil på dette tidspunkt bare væk. Reina viste heller ikke tidligere tiders storhed. Carra og Gerrard forsøgte at holde sammen på tropperne. Maxi gav lidt friskhed til holdet. Cole, Konchesky, Kyrgiakos hev niveauet markant ned. Et hold uden stil og rytme.

Jeg er pavestolt over at min klub har nået så store fremskridt på så kort tid.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: FSG

Indlæg af nrg » torsdag, 16. okt, 2014 10:53

@asger90: Rigtig fin oversigt og det svært at bevare pessimismen, når man kigger nedover siden. Sådan en oversigt burde jo hænge på køleskabslågen. Så kan man lette sig fra sofaen, når man er allermest frustreret, gå i køleskabet efter øl og så lige læse listen igennem. Så får man det straks bedre.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: FSG

Indlæg af Jeppe » torsdag, 16. okt, 2014 22:04

Hvis folk ikke har læst den, kan "An epic swindle" klart anbefales i den henseende. Det vores klub var igennnem er helt vildt, men først da jeg læste bogen fik jeg en forståelse for hvor slemt det var. Det er seriøst skræmmende læsning, og ikke for folk med sarte nerver.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

andeth
Indlæg: 210
Tilmeldt: søndag, 11. maj, 2008 20:41

Re: FSG

Indlæg af andeth » fredag, 17. okt, 2014 11:13

Jeg er også lige som alle andre begejstret og lettet over, at Hicks og Gillett er fortid og det på alle måder går bedre idag end den gang.

Men at lige frem sige, at Liverpool har orden i økonomien er i min optik at gå noget for langt. LFC har stadig år efter år et dundrende underskud
og hvor mange gange inden for de sidste f.eks. 15 år, har der rent faktisk været et plus på bundlinjen ? Det kan vel bestemt heller ikke udelukkes, at LFC
vil få udfordringer med FFP. de næste år, hvor klubben allerede nu har fanget UEFAs opmærksomhed på dette punkt. At det ser værre ud i klubber som
Chelsea og Manchester City, kan ikke bruges til noget.

Det er så glædeligt, at der endelig sker noget på stadionfronten (der forhåbentlig kan stabilisere økonomien på sigt), hvilket FSG selvfølgelig skal have
stor kredit for.
Senest rettet af andeth fredag, 17. okt, 2014 21:13, rettet i alt 1 gang.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: FSG

Indlæg af AJ » fredag, 17. okt, 2014 14:32

andeth skrev: Det kan vel bestemt heller ikke udelukkes, at LFC
vil få udfordringer med FFF de næste år, hvor klubben allerede nu har fanget UEFAs opmærksomhed på dette punkt.
Tror næppe, at vi vil få problemer med Fællesskolen Favrdal-Fjelstrup.

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: FSG

Indlæg af And I'm Javert » fredag, 17. okt, 2014 14:37

AJ skrev:
andeth skrev: Det kan vel bestemt heller ikke udelukkes, at LFC
vil få udfordringer med FFF de næste år, hvor klubben allerede nu har fanget UEFAs opmærksomhed på dette punkt.
Tror næppe, at vi vil få problemer med Fællesskolen Favrdal-Fjelstrup.
Ah, er du sikker på, at børnene ikke bliver udsat for lige hård nok mobning af de Chelsea-fans, der går på skolen, grundet vores sløje start? ;)
Do not forget my name!

Hr. Drejer
Indlæg: 13707
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. nov, 2014 21:15

Tavsheden fra Henry og FSG er bemærkelsesværdig - vores situation taget i betragtning. Ingen offentlig støtte til Rodgers. De har ikke ytret et eneste ord til fans eller presse. De er larmende tavse.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: FSG

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 23. nov, 2014 21:19

Hr. Drejer skrev:Tavsheden fra Henry og FSG er bemærkelsesværdig - vores situation taget i betragtning. Ingen offentlig støtte til Rodgers. De har ikke ytret et eneste ord til fans eller presse. De er larmende tavse.
Enig! I den situation vi er i lige nu, burde de gå ud og male alle rygter til jorden, og give ham den fulde støtte. Sker dette ikke i den nærmeste fremtid, så tror jeg BR er fortid i klubben.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: FSG

Indlæg af zalcos » mandag, 24. nov, 2014 14:48

LFC-Aaby skrev:
Hr. Drejer skrev:Tavsheden fra Henry og FSG er bemærkelsesværdig - vores situation taget i betragtning. Ingen offentlig støtte til Rodgers. De har ikke ytret et eneste ord til fans eller presse. De er larmende tavse.
Enig! I den situation vi er i lige nu, burde de gå ud og male alle rygter til jorden, og give ham den fulde støtte. Sker dette ikke i den nærmeste fremtid, så tror jeg BR er fortid i klubben.
Eller også føler de ikke der er noget at snakke om. Rodgers har fået en tidsramme at arbejde inden for osv. De kan jo ikke ændre deres værdier, standarder osv og melde noget ud når pressen og fans beder dem om det. Jeg synes det er fint de ikke deltager i spekulationsspillet. Kommer de ud med et statement vil det blive vendt og drejet og alle mulige eksperter har så mulighed for at have en holdning til hvordan den udmelding skal fortolkes.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Hr. Drejer
Indlæg: 13707
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 24. nov, 2014 16:00

zalcos skrev:Jeg synes det er fint de ikke deltager i spekulationsspillet. Kommer de ud med et statement vil det blive vendt og drejet og alle mulige eksperter har så mulighed for at have en holdning til hvordan den udmelding skal fortolkes.
Ved ikke at sige noget, deltager de automatisk i spekulationsspillet, som du kalder det. De kunne gå ud og sige at de bakker Rodgers op. End of story!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: FSG

Indlæg af AndreasN » mandag, 24. nov, 2014 16:05

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -plan.html

Alt tyder på, at ejerne bakker op omkring Rodgers.
Liverpool Football Klopp

Danie15turridge
Indlæg: 302
Tilmeldt: torsdag, 31. jan, 2013 17:22

Re: FSG

Indlæg af Danie15turridge » mandag, 24. nov, 2014 17:46

Omvendt, så bliver en manager jo tit fredet lige inden en fyring. Så jeg synes ikke det viser det store uanset om de siger noget eller ej. Tiden vil vise om Rodgers fortsætter i Liverpool eller på jobcenteret.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: FSG

Indlæg af AndreasN » mandag, 24. nov, 2014 18:11

Jeg postede mere indlægget, fordi der var mange, der savnede lyd fra ejerne. Om man tror på deres udmelding eller ej, er op til den enkelte.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: FSG

Indlæg af Mads T. » mandag, 24. nov, 2014 21:25

Hr. Drejer skrev:
zalcos skrev:Jeg synes det er fint de ikke deltager i spekulationsspillet. Kommer de ud med et statement vil det blive vendt og drejet og alle mulige eksperter har så mulighed for at have en holdning til hvordan den udmelding skal fortolkes.
Ved ikke at sige noget, deltager de automatisk i spekulationsspillet, som du kalder det. De kunne gå ud og sige at de bakker Rodgers op. End of story!
Jeg tror vores ejere ser situationen an. Hvis der ikke snart sker forbedringer, tror jeg en fyring vil blive overvejet kraftigt. Det vil klinge hult, hvis ejerne går ud og bakker Rodgers op nu, hvis de så fyrer ham om 5 kampe. Synes sådan set de gør det rigtige ved lidt at træde i baggrunden i dette tilfælde.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: FSG

Indlæg af Jan » mandag, 01. dec, 2014 19:47

Som om amerikanerne ikke har nok at gøre mht. vores elendige spil, dårlige indkøb og utilfredsstillende resultater, så begynder presset så småt at stige fra folket også. Hull-kampen så de sorte flags indtog, og i lørdags var der vist ingen flag på The Kop udover de 4 protestflag mht. billetpriser og "Let me tell you a story of a poor boy"... som om FSG fattede fuck all af dette.
Men FSG er jo aldrig tilstede - de sidder i Boston og ser rundbold-kampe som var de til en anden folkeskoleidrætstime.
Stemningen på Anfield er i forvejen helt til rotterne - fyldt med Thomas Cook "touts" og jeg ved ikke hvad SOS kalder de day-trippers der sidder på Anfield i dag. Ligeså snart der er antydningen af en sang bliver man enten bedt om at holde kæft og sætte sig ned eller også bliver man filmet med mobilos og lagt på de sociale medier.
Jeg håber ikke dette er starten på et nyt "yanks-opgør" og det er jo også altid i svære perioder sådanne ting starter.
Der tales om nul flag mod Basel, måske endda før og efter også. En europæisk aften på Anfield, hvor holdet i dén grad har brug for højlydt støtte fra ægte fans... ja, hér hører flag altså med i min optik - de er en del af vor dna. Vi har ikke haft en sådan aften siden Stevie G. scorede hattrick mod Napoli i EL for nogle år tilbage. Da sad Henry og fru Linda og kiggede forunderligt på The Kop der sang "he's big and he's fucking hard"... i mellemtiden er folk så blevet bedt om ikke at bande. Jøsses, vi er i krise.
Up The RedMen... we go again!

Besvar