FSG

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » fredag, 09. nov, 2018 23:31

Thommo skrev:Man ved hvad man har, ikke hvad får. Håber godt nok FSG bliver i masser af år, hvis denne stil fortsættes. LFC skal ikke køres som City eller scum, men præcis som den køres, hvis man spørger mig.
:army7:

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: FSG

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 11. nov, 2018 11:44

Thommo skrev:Man ved hvad man har, ikke hvad får. Håber godt nok FSG bliver i masser af år, hvis denne stil fortsættes. LFC skal ikke køres som City eller scum, men præcis som den køres, hvis man spørger mig.
Klubben skal køres så vi kontinuerligt er med i toppen og jævnligt vinder trofæer. Hvis FSG vil og kan sørge for det er det fint, vil eller kan de ikke, så må andre tage over.

Som sagt er jeg FSG dybt taknemmelig for at have taget os til hvor vi er nu. Men vi er der kun nærved og næsten, der mangler stadig det sidste.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af ilusio » mandag, 12. nov, 2018 06:13

FSG skal bare fortsætte med at gøre det de gør. For mig må de gerne blive sammen med Klopp en 5-20 år endnu ;)

Jeg skal nok æde de par off-seasons der nok skal komme og give dem begge tid til at komme tilbage.

Jeg er med alt hvad jeg elsker i fodbold imod at have en sugar daddy der bare pumper penge i en klub og køber sig til succes. Derfor går der også længe inden jeg kan respektere klubber som chelsea og city.
scum hader jeg for at være scum, men jeg kan trods alt (og det er meget) respektere dem for selv at tjene deres penge.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. nov, 2018 13:26


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » mandag, 26. nov, 2018 23:01

Et godt år for Billy Hogan og markedsføringsafdelingen:


Dave Phillips

@lovefutebol

With @Mitel on board today, I think I make that ten new (some global/some regional) partnerships for #lfc in 2018. Others: Tatweer Misr, Petro-Canada Lubricants, TigerWit, Levi's, Verbier, AXA, Lavazza, Vodafone and NordVPN.
2
6:21 PM - Nov 26, 2018

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » mandag, 26. nov, 2018 23:09

Liverpool på toppliste over spillerlønninger

... men tre Premier League-rivaler betaler spillerne sine mer.
26.11.2018 kl 09:33 Arve Corneliussen

Liverpool er fotballaget som betaler spillerne sine 10. mest i verden.

Det kommer frem i undersøkelsen Global Sports Salaries Survey (GSSS), publisert av den britiske avisen Daily Mail. Der er det regnet ut hvor mye et lag bruker i snitt på hver førstelagsspiller, inkludert signeringsbonuser og andre klausuler.

Liverpool bruker £4,86m per spiller. Tre Premier League-rivaler bruker mer:
Chelsea med £5,20m, Manchester City med £5,99m og Manchester United med 6,53m. Onsdagens Champions League-motstander, PSG, bruker £6,11.

Dette bruker lagene på hver spiller:

1. Barcelona, £10,45m
2. Real Madrid, £8,09m
3. Juventus, £6,73m
4. Man. United, £6,53m
5. Bayern München, £6,35m
6. Atlético Madrid, £6,16m
7. PSG, £6,11m
8. Man. City, £5,99m
9. Chelsea, £5,20
10. Liverpool, £4,86

Kilde: Daily Mail

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: FSG

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. nov, 2018 10:08

er overrakset over at Atletico er klatret så højt op på den liste :shock: .

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » tirsdag, 27. nov, 2018 10:56

Filos of Isk skrev:er overrakset over at Atletico er klatret så højt op på den liste :shock: .
Også her, og jeg troede heller ikke, at BM og Juve betalte SÅ høje lønninger, men de 2 sidstnævnte er jo gode til at suge de største talenter og bedste spillere i deres ligaer som Bosman-spillere eller inden, de har fået det store gennembrud, og dermed betaler de også beskedne overgangssummer, hvor de så kan bruge ekstra på løndelen, tænker jeg...?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: FSG

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. nov, 2018 11:06

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:er overrakset over at Atletico er klatret så højt op på den liste :shock: .
Også her, og jeg troede heller ikke, at BM og Juve betalte SÅ høje lønninger, men de 2 sidstnævnte er jo gode til at suge de største talenter og bedste spillere i deres ligaer som Bosman-spillere eller inden, de har fået det store gennembrud, og dermed betaler de også beskedne overgangssummer, hvor de så kan bruge ekstra på løndelen, tænker jeg...?
Det sker jo nogle gange, vi så med Sanchez at hans forestående frie transfer betød at hans løn gjorde ham helt vanvittigt dyr i løn.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FSG

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 27. nov, 2018 12:49

Jeg får kvalme af de lønninger.
Jeg burde helt droppe at se fodbold.
Men som med rygning, er det svært at stoppe med en vane man har døjet med i mange år.
Der må vel komme en modreaktion en dag. Jeg kan ikke være den eneste med denne følelse.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: FSG

Indlæg af Emmy » tirsdag, 27. nov, 2018 13:09

mortenbak skrev:Jeg får kvalme af de lønninger.
Jeg burde helt droppe at se fodbold.
Men som med rygning, er det svært at stoppe med en vane man har døjet med i mange år.
Der må vel komme en modreaktion en dag. Jeg kan ikke være den eneste med denne følelse.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har det præcis på samme måde
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » tirsdag, 27. nov, 2018 13:32

Emmy skrev:
mortenbak skrev:Jeg får kvalme af de lønninger.
Jeg burde helt droppe at se fodbold.
Men som med rygning, er det svært at stoppe med en vane man har døjet med i mange år.
Der må vel komme en modreaktion en dag. Jeg kan ikke være den eneste med denne følelse.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har det præcis på samme måde
Det kunne være flot, hvis det blev trend'en, at de gav 20% af lønnen til velgørende formål i byen, de spiller for, og det ville virkelig varme mit hjerte, hvis Liverpool FC tog initiativet. Mange af de professionelle fodboldspillere er jo selv vokset op under svære kår, så det burde være helt naturligt og ligge deres hjerte nært.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: FSG

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 27. nov, 2018 14:31

Det helt naturligt at lønningerne skyder i vejret når indtægterne gør det samme. ellers vil pengene bare gå direkte i lommen på ejerne af klubberne (hvilket det også gør nogen steder)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FSG

Indlæg af Thommo » tirsdag, 27. nov, 2018 20:29

Niels K skrev:
Emmy skrev:
mortenbak skrev:Jeg får kvalme af de lønninger.
Jeg burde helt droppe at se fodbold.
Men som med rygning, er det svært at stoppe med en vane man har døjet med i mange år.
Der må vel komme en modreaktion en dag. Jeg kan ikke være den eneste med denne følelse.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har det præcis på samme måde
Det kunne være flot, hvis det blev trend'en, at de gav 20% af lønnen til velgørende formål i byen, de spiller for, og det ville virkelig varme mit hjerte, hvis Liverpool FC tog initiativet. Mange af de professionelle fodboldspillere er jo selv vokset op under svære kår, så det burde være helt naturligt og ligge deres hjerte nært.
Mata står bag et initiativ, med at give 1% til nødlidende, og vel er det "bare" 1%, men det er dog stadig mere end mange andre giver. Jeg giver ikke 1%, indrømmer jeg gerne.

https://www.goal.com/en/news/what-is-co ... zs19deolqe
Verden er smask fuld af hyklere....

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af ilusio » onsdag, 28. nov, 2018 10:00

Thommo skrev:
Niels K skrev:
Emmy skrev:
mortenbak skrev:Jeg får kvalme af de lønninger.
Jeg burde helt droppe at se fodbold.
Men som med rygning, er det svært at stoppe med en vane man har døjet med i mange år.
Der må vel komme en modreaktion en dag. Jeg kan ikke være den eneste med denne følelse.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har det præcis på samme måde
Det kunne være flot, hvis det blev trend'en, at de gav 20% af lønnen til velgørende formål i byen, de spiller for, og det ville virkelig varme mit hjerte, hvis Liverpool FC tog initiativet. Mange af de professionelle fodboldspillere er jo selv vokset op under svære kår, så det burde være helt naturligt og ligge deres hjerte nært.
Mata står bag et initiativ, med at give 1% til nødlidende, og vel er det "bare" 1%, men det er dog stadig mere end mange andre giver. Jeg giver ikke 1%, indrømmer jeg gerne.

https://www.goal.com/en/news/what-is-co ... zs19deolqe

Til gengæld betaler du vel skat?
En ting er de lønninger klubberne betaler en spiller for at dyrke sin hoppy i 15-20 år. En anden ting er de enorme summer der køres uden om systemet i mange lande. DET brækker jeg mig over.

Jeg siger det HVER gang snakken med min søn falder på penge og fodbold.
"det kan godt være Messi eller Ronaldo har givet 500.000 kr til en syg dreng eller noget, men de har snydt det samme system for mange hundrede mio samtidig, så de skulle snarere købe et helt hospital i stedet".

De er spillere med SÅ mange penge og så vil de snyde de svageste i samfundet ved at snyde i skat. Det kan jeg ikke acceptere. Ind og brumme og fratag dem deres penge. Desværre har disse 2 "idoler" købt sig aflad og undgået fængsel.

Det værste er at de ikke er alene om dette svineri. Det er desværre en gængs metode mange steder og sikkert delvist også i Liverpool.
Stop dette i stedet for at give 1%. (har de undgået 20% i skat er det jo tydeligt hvor hyklerisk det er)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar