FSG

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » fredag, 21. sep, 2018 18:47


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. okt, 2018 09:00

Så er forsikringskæmpen AXA kommet ind som Partner:

https://www.liverpoolfc.com/news/announ ... nouncement

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » søndag, 21. okt, 2018 11:30

8 år siden, FSG tog over. De har brugt 850 mio. £ på nye spillere eller netto 35 mio. £ om året:

https://www.liverpool.no/innsikt/2018/1 ... -spillere/

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af ilusio » mandag, 22. okt, 2018 10:19

"DE" har ikke brugt £35 mio om året.

LFC har brugt £35 mio om året.

Der er en verden til forskel på at smide penge i klubben, eller optimere driften således klubben selv får råd.

Når det er sagt er jeg utrolig tilfreds med den udvikling de har skabt i klubben i de 8 år. Især med tanke på hvor dårligt det så ud i en periode.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » mandag, 22. okt, 2018 12:32

ilusio skrev:"DE" har ikke brugt £35 mio om året.

LFC har brugt £35 mio om året.

Der er en verden til forskel på at smide penge i klubben, eller optimere driften således klubben selv får råd.

Når det er sagt er jeg utrolig tilfreds med den udvikling de har skabt i klubben i de 8 år. Især med tanke på hvor dårligt det så ud i en periode.
Korrekt, der skulle naturligvis have stået "vi" eller LFC har brugt. Jeg er også enorm tilfreds med udviklingen, og jeg mener, at det er super købmandsskab, at vi har fået vendt skuden, så vi er super stærke økonomisk, og 35 mio. £ pr. sæson kan nærmest enhver PL-klub jo bruge efterhånden med de indtægter, der tilkommer dem alle løbende, så det er da en super trup vi har fået opbygget for et faktisk relativt beskedent beløb.

PS. Så ved jeg godt, at vi bruger flere penge på lønninger end de fleste andre klubber kan.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » mandag, 29. okt, 2018 15:03

Roste Klopp i seiersrusen

John W. Henry mener Klopp har løst de defensive problemene, og mener finalen i Kiev kom før skjema.
29.10.2018 kl 12:21 Arve Vassbotten arvaldo

Natt til mandag vant Boston Red Sox World Series. Baseball-klubben har de samme eier som Liverpool.
Etter at Fenway Sports Group (FSG) tok over i Red Sox i 2002 har de nå vunnet World Series fire ganger, før de kom inn hadde fansen i Boston ventet i 86 år på å vinne tittelen!

Liverpool har på sin side nå ventet i 28 år på ligatittelen i England, men eier John W. Henry brukte også tid til å påpeke endringene som har kommet i Liverpool da han feiret seieren til sitt baseball-lag.

Løst våre defensive problemer

– Kiev var smertefullt, men man kan si vi var litt foran planen med å komme ditt.
– Jeg synes Jürgen har løst våre defensive problemer, og vi er veldig sterke bak, veldig sterke på midtbanen og alle vet hvor gode vi er i angrep.
– Det er også et veldig spesielt lag, og det kan bli en spesiell sesong, sa Henry til amerikansk TV ifølge Evening Standard.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » onsdag, 31. okt, 2018 07:42


Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: FSG

Indlæg af Jesper » fredag, 09. nov, 2018 09:02

Hvad skal man sige? https://nypost.com/2018/11/08/liverpool ... SocialFlow
Kender ikke seriøsiteten at det medie?


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. nov, 2018 09:17

Rygterne om salg er taget til de seneste år. Jeg vil også sælge, hvis jeg kunne firedoble min investering. De er forretningsmænd, der har en forretning, så det er bundlinjen som tæller. Ud fra den betragtning giver det mening at sælge

Og der går rygter om at Red Sox har økonomiske problemer, og det er deres hjertebarn. Ud fra den betragtning giver det også mening.

Men de har afvist et meget højt bud fra en sheik, og det ville de vel ikke have gjort, hvis klubben var til sag. Ud fra den betragtning giver det ikke mening.

De er i gang med et projekt, og der er søgt om udvidelse af Anfield. Ud fra den betragtning giver det ikke mening.

Der er for og i mod et salg. Men hvis den nye internationale pirat turnering bliver en realitet, så tror jeg at Liverpool FC er en rigtig god investering.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. nov, 2018 09:32

Men vi kan finde ud af om klubben er til salg eller ej.

Mugge smid et bud på vegne af supporterklubben; lad os sige der er 10.000 medlemmer og hver i sær gik i banken og lånte 1 million kroner, så ville vi være derop af. Der tegner sig nogle perspektiver, ikk' drenge :flag5:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: FSG

Indlæg af Jesper » fredag, 09. nov, 2018 10:10

Gode iagttagelser. Kunne man forestille sig, at når FSG også leger "for og imod" en stadionudviddelse, at det ikke kun handler om hvad det kan betale sig for klubben, men også ejerskabet? Hvis man kan dkelne de to ting. Og det er absolut ingen kritik, det er vel bare sund logik at de overvejer det.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: FSG

Indlæg af jørgen lk » fredag, 09. nov, 2018 10:21

Hr. Drejer skrev:Men vi kan finde ud af om klubben er til salg eller ej.

Mugge smid et bud på vegne af supporterklubben; lad os sige der er 10.000 medlemmer og hver i sær gik i banken og lånte 1 million kroner, så ville vi være derop af. Der tegner sig nogle perspektiver, ikk' drenge :flag5:
Der var engang fans forsøgte at købe klubben, 5.000£ pr. medlem.
Det kunne have været en god forretning (men dog uden videresalg for øje)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: FSG

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 09. nov, 2018 13:23

Som topfodbold er blevet i dag, hvor mange - de fleste? - af de største klubber er ejet af rigmænd, hvad enten de så ser det som en forrretningsmæssig investering eller som sjovt tidsfordriv for penge de ikke rigtig ved hvad de ellers skal bruge til, så er jeg principielt ligeglad med, om der er tale om amerikanere, arabere, kinesere eller russere.

Det, det handler om, hvis vi skal holde trit med de øvrige topklubber, er ene og alene, om de er villige til at investere de nødvendige penge i klubben.

M.a.o., hvis FSG vil skille sig af med klubben, så OK for mig, blot man finder den rigtige køber. Jeg er taknemmelig overfor FSG fordi de fik os ud af hængedyndet efter Chip&Chap og taget os et godt stykke af vejen tilbage mod vores retmæssige placering i det nationale og internationale fodboldhierarki; hvis de føler at tiden nu er inde til at lade andre føre projektet videre, so be it.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » fredag, 09. nov, 2018 23:05


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: FSG

Indlæg af Thommo » fredag, 09. nov, 2018 23:16

Man ved hvad man har, ikke hvad får. Håber godt nok FSG bliver i masser af år, hvis denne stil fortsættes. LFC skal ikke køres som City eller scum, men præcis som den køres, hvis man spørger mig.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar