FSG

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 10. okt, 2017 21:05

ilusio skrev:Chelsea brugte årene før FFP til at købe MANGE af de "dyre" talenter op, og så sende dem på lejeophold.
De kan så sælges med fortjeneste i dag som var de en afgrøde. Det er blandt andet det som Chelsea lever af i disse år. De skider højt og flot på menneskene bag og giver dem ingen chance for nogen sinde at komme til at spille på holdet (2-3% chance måske).

Så det er stadig de penge de lever af.

Jeg tager hellere 5 år mere i en opbygning, end den slags indsprøjtninger.
Prøv lige og kig, hvor mange af vores talenter der bliver kasseret hvert år. Det sku en del af gamet.

Om vi bruger 5 år yderligere på samme måde som nu, er sku ingen garanti for vi igen bliver en fast del af toppen i Engelsk fodbold. I de 7 år FSG har haft styrepinden, har vi ikke rykket os synderligt sportsligt. Så hvorfor skulle vi så de næste 5 år?

Som jeg ser det, ligger vi ikke højt på topspillernes og toptalenternes ønskeliste. Hvad skulle ændre det?
Indtil videre har Kloppeffekten ikke lokket mange spillere eller toptalenter til. Desværre.

Hvis klubben skal forbedres under FSG, tror jeg der skal flere fodboldkyndige og færre reklamefolk på direktionsgangen. Mindre salgssnak og mere handling.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 10. okt, 2017 22:13

Der er noget Liverpool romantisk, som FSG gerne vil opbygge Liverpool. Men spørgsmålet er om den strategi er outdated? Det er ligesom om, at når vi er ved at nå i mål, så bliver vores bedste spiller solgt. Eller også bruge de pengestærke klubber 2-3-4 transfervinduer til at købe sig til et storhold. Vi bar været næsten lige ved et par gange.

Der er så mange pengestærke klubber i ligaen, at der altid vil være stor konkurrence, når der er klubber som lynhurtigt kan købe sig til kvalitet, hvor vores metode er langsommere. Hver gang vi udvikler en verdensklassespiller smutter han (jeg regner stærkt med at Cou smutter senest til sommer). Den strategi vil ikke rykke os nævneværdigt fremad. Som vi har set indtil videre, så kan vi en sæson lave et super resultat, mens vi i næste må tage til takke med en sekundær placering.

Men det ser også ud til at vi er på vej væk fra den strategi. I sommers gik vi efter virkelig etableret navne, som har spillet flere år på højeste niveau. Måske er det en erkendelse af at den gamle strategi ikke virkede i PL.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af ilusio » onsdag, 11. okt, 2017 05:59

Oomph242 skrev:
ilusio skrev:Chelsea brugte årene før FFP til at købe MANGE af de "dyre" talenter op, og så sende dem på lejeophold.
De kan så sælges med fortjeneste i dag som var de en afgrøde. Det er blandt andet det som Chelsea lever af i disse år. De skider højt og flot på menneskene bag og giver dem ingen chance for nogen sinde at komme til at spille på holdet (2-3% chance måske).

Så det er stadig de penge de lever af.

Jeg tager hellere 5 år mere i en opbygning, end den slags indsprøjtninger.
Prøv lige og kig, hvor mange af vores talenter der bliver kasseret hvert år. Det sku en del af gamet.

Om vi bruger 5 år yderligere på samme måde som nu, er sku ingen garanti for vi igen bliver en fast del af toppen i Engelsk fodbold. I de 7 år FSG har haft styrepinden, har vi ikke rykket os synderligt sportsligt. Så hvorfor skulle vi så de næste 5 år?

Som jeg ser det, ligger vi ikke højt på topspillernes og toptalenternes ønskeliste. Hvad skulle ændre det?
Indtil videre har Kloppeffekten ikke lokket mange spillere eller toptalenter til. Desværre.

Hvis klubben skal forbedres under FSG, tror jeg der skal flere fodboldkyndige og færre reklamefolk på direktionsgangen. Mindre salgssnak og mere handling.
- Vi har da også mange talenter, men vi køber ikke yderligere 30 og sender til udlandet i nogle år. Det jeg snakker om er en decideret økonomisk strategi fra Chelsea som Arnersen blev hentet ind til at sætte i system.
- Intet kan give os en garanti for en topplacering hvert år. Heller ikke et par mia. Det har alle topklubberne jo, så hvorfor skulle en mia eller to gøre SÅ stor en forskel?
- Reklamefolk har faktisk været grundstenen i opbygningen af scum som vi kender i dag. De gjorde portvinsnæsen i stand til at hente de spillere han ville.
- Alle kan bruge mere fodboldkyndighed, så det er lidt et "ikke-argument" da man jo aldrig vil vende det om og have mindre fodboldkyndighed.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af ilusio » onsdag, 11. okt, 2017 06:12

Hr. Drejer skrev:Der er noget Liverpool romantisk, som FSG gerne vil opbygge Liverpool. Men spørgsmålet er om den strategi er outdated? Det er ligesom om, at når vi er ved at nå i mål, så bliver vores bedste spiller solgt. Eller også bruge de pengestærke klubber 2-3-4 transfervinduer til at købe sig til et storhold. Vi bar været næsten lige ved et par gange.

Der er så mange pengestærke klubber i ligaen, at der altid vil være stor konkurrence, når der er klubber som lynhurtigt kan købe sig til kvalitet, hvor vores metode er langsommere. Hver gang vi udvikler en verdensklassespiller smutter han (jeg regner stærkt med at Cou smutter senest til sommer). Den strategi vil ikke rykke os nævneværdigt fremad. Som vi har set indtil videre, så kan vi en sæson lave et super resultat, mens vi i næste må tage til takke med en sekundær placering.

Men det ser også ud til at vi er på vej væk fra den strategi. I sommers gik vi efter virkelig etableret navne, som har spillet flere år på højeste niveau. Måske er det en erkendelse af at den gamle strategi ikke virkede i PL.
Ja det er en romantisk drøm at tro at egne talenter og opkøb af unge uopdagede talenter kan give os mesterskabet igen.

Det er korrekt at vi de sidste 10 år har solgt de bedste spillere hver gang vi var tæt på at bygge noget stort op.
Første bølge: Alonso, Mascherano, Torres
- Her var det grådighed og inkompetence fra vores daværende ejere som overførte alt alt for lidt af de penge vi fik tilbage til Benitez til at købe nye spillere

Anden bølge: Suarez, Sterling
- Suarez blev brugt til at købe et halvt hold. En del af de spillere er faktisk nogle af den trup vi har i dag som gør det ok. Vi kunne ikke holde på ham for evigt, men vi næsten fordoblede hans værdi samt fik en god sæson ud af ham. Det er faktisk godt arbejde af vores ledelse (blandt andet FSG)
- Sterling ville ryge på en fri transfer på et tidspunkt, og på det tidspunkt fik vi faktisk god valuta for ham.

Tredie bølge: Coutinho, Mane
Vi må se om denne bølge bliver til noget eller ej. Indtil videre har FSG/ledelsen vist sig yderst standhaftige i forhandlingerne med Barca. Lad os se om de holder stilen. Jeg håber personligt ikke at de så bare sælger til sommer, men prisen og evt. erstatningerne skal dømme om det er en god beslutning.

Grundlæggende HAR vi altså ret mange penge. Vi har vist os parate til at smide over en mia denne sommer, men penge kunne ikke gøre nogen forskel i de emner vi ville have. Så problemet er ikke en manglende sugardaddy, men mere at vi skaber kontinuitet i truppen og i vores opbygning. Efter første og anden bølge smadrede vi holdet og skulle starte forfra med et helt nyt hold. Det er den slags vi skal undgå. Så skal vi nok se en fortsat opbygning.

I dag er vi ikke langt fra at være en seriøs top 4 kandidat og potentiel top 2. Får vi 2-3 spillere vil jeg mene vi kan spille med om mesterskabet om 1-2 år, men det kræver også at vi ikke sælger for meget og for hurtigt. Pengene til dette HAR vi altså allerede, så det er ikke der udfordringerne ligger som jeg ser det.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 11. okt, 2017 13:09

Hr. Drejer skrev:Der er noget Liverpool romantisk, som FSG gerne vil opbygge Liverpool. Men spørgsmålet er om den strategi er outdated? Det er ligesom om, at når vi er ved at nå i mål, så bliver vores bedste spiller solgt. Eller også bruge de pengestærke klubber 2-3-4 transfervinduer til at købe sig til et storhold. Vi bar været næsten lige ved et par gange.

Der er så mange pengestærke klubber i ligaen, at der altid vil være stor konkurrence, når der er klubber som lynhurtigt kan købe sig til kvalitet, hvor vores metode er langsommere. Hver gang vi udvikler en verdensklassespiller smutter han (jeg regner stærkt med at Cou smutter senest til sommer). Den strategi vil ikke rykke os nævneværdigt fremad. Som vi har set indtil videre, så kan vi en sæson lave et super resultat, mens vi i næste må tage til takke med en sekundær placering.

Men det ser også ud til at vi er på vej væk fra den strategi. I sommers gik vi efter virkelig etableret navne, som har spillet flere år på højeste niveau. Måske er det en erkendelse af at den gamle strategi ikke virkede i PL.
Romantisk? Jeg synes mere det ligner cool business. Klopp er vel også på papiret den perfekte moneyball manager for FSG. Jeg tror FSG sælger når de har fået klubben op på, hvad de ser som max værdi med deres strategi.

Jeg håber vores næste ejere har passion for spillet og møder op på Anfield til kampene.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af Bojangles » onsdag, 11. okt, 2017 16:41

Oomph242 skrev:
Jeg håber vores næste ejere har passion for spillet og møder op på Anfield til kampene.
Jeg er godt nok 100% pisse rusk ravende ligeglad med om vores ejere møder op og ser kampene. Så længe de er interesserede i at investere i klubben og sørger for at den økonomisk står stærkt. At have en ejer, der blander sig i det sportslige, uden at have nogen forstand på det, er da helt forfærdeligt. Abramowich købte f.eks en eller anden boldmongol fra den italienske liga til et vanvittigt beløb, som Mourinho ikke ønskede om som han derfor reelt aldrig brugte. Men hey. i det mindste så ham russermafiosoen kampene. (Det er Shevchenko jeg snakker om, hvis nogen er i tvivl)

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: FSG

Indlæg af Highspeed » torsdag, 12. okt, 2017 08:18

Det handler vel også om at overbevise de spillere vi ønsker os om at vi rent faktisk er i stand til at vinde trofæer.

En spillers karriere kan være ganske kort og når de skal vælge klub spiller pengene (desværre) en afgørende rolle sammenholdt med muligheden/sandsynligheden for at vinde trofæer.

RM, Barcelona, City, United, BM , PSG og Chelsea er foran alle andre i Europa når det går op i penge og trofæer.

Da jeg var dreng stod vi foran samtlige af ovenstående klubber på begge parametre.

i dag er en anden tid og vi har desværre ikke helt "ramt skiven" i vore afgørende beslutninger, ledelsesmæssigt og økonomisk.

Men i min bog er vi fortsat den fedeste og bedste klub i verden og jeg drømmer fortsat om at nogle superstjerner også får øje på det og hengiver sig til at være med til at bringe os helt til tops igen :D

Men den dag kommer desværre ikke, må jeg nok erkende og leve med.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 12. okt, 2017 17:39

Bojangles skrev:
Oomph242 skrev:
Jeg håber vores næste ejere har passion for spillet og møder op på Anfield til kampene.
Jeg er godt nok 100% pisse rusk ravende ligeglad med om vores ejere møder op og ser kampene. Så længe de er interesserede i at investere i klubben og sørger for at den økonomisk står stærkt. At have en ejer, der blander sig i det sportslige, uden at have nogen forstand på det, er da helt forfærdeligt. Abramovich købte f.eks en eller anden boldmongol fra den italienske liga til et vanvittigt beløb, som Mourinho ikke ønskede om som han derfor reelt aldrig brugte. Men hey. i det mindste så ham russermafiosoen kampene. (Det er Shevchenko jeg snakker om, hvis nogen er i tvivl)
Ja hver sit og gå op i. Jeg går mere op i vi klare os sportsligt godt, end jeg går op i økonomien og klubbens branding værdi...

Abramovich synes nu har gjort det fint med Chelsea, selvom han også har lavet sine fejl... Ved ikke hvorfor det lyder på dig, som at vores ejere har gjort det tilnærmelsesvis bedre...

Jeg vil se gode sportlige resultater og titler. Branding værdi og "Being Liverpool" reklame film rager mig en høstblomst...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af Bojangles » torsdag, 12. okt, 2017 22:10

Oomph242 skrev:
Bojangles skrev:
Oomph242 skrev:
Jeg håber vores næste ejere har passion for spillet og møder op på Anfield til kampene.
Jeg er godt nok 100% pisse rusk ravende ligeglad med om vores ejere møder op og ser kampene. Så længe de er interesserede i at investere i klubben og sørger for at den økonomisk står stærkt. At have en ejer, der blander sig i det sportslige, uden at have nogen forstand på det, er da helt forfærdeligt. Abramovich købte f.eks en eller anden boldmongol fra den italienske liga til et vanvittigt beløb, som Mourinho ikke ønskede om som han derfor reelt aldrig brugte. Men hey. i det mindste så ham russermafiosoen kampene. (Det er Shevchenko jeg snakker om, hvis nogen er i tvivl)
Ja hver sit og gå op i. Jeg går mere op i vi klare os sportsligt godt, end jeg går op i økonomien og klubbens branding værdi...

Abramovich synes nu har gjort det fint med Chelsea, selvom han også har lavet sine fejl... Ved ikke hvorfor det lyder på dig, som at vores ejere har gjort det tilnærmelsesvis bedre...

Jeg vil se gode sportlige resultater og titler. Branding værdi og "Being Liverpool" reklame film rager mig en høstblomst...
Det lyder ellers mere på dig, at du bare vil have ejere, der sidder og ser kampene hver gange på stadion - og så ellers bare forgælder klubben til det ekstreme - køber os til en 2-4 trofæer mere, og så forlader skuden brændende, mens vi bliver erklæret konkurs, og skal starte helt forfra nede i amatørdivisionerne. Ja. det skal nok blive sjovt.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FSG

Indlæg af mortenbak » torsdag, 12. okt, 2017 23:02

Bojangles skrev:
Oomph242 skrev:
Bojangles skrev:
Oomph242 skrev:
Jeg håber vores næste ejere har passion for spillet og møder op på Anfield til kampene.
Jeg er godt nok 100% pisse rusk ravende ligeglad med om vores ejere møder op og ser kampene. Så længe de er interesserede i at investere i klubben og sørger for at den økonomisk står stærkt. At have en ejer, der blander sig i det sportslige, uden at have nogen forstand på det, er da helt forfærdeligt. Abramovich købte f.eks en eller anden boldmongol fra den italienske liga til et vanvittigt beløb, som Mourinho ikke ønskede om som han derfor reelt aldrig brugte. Men hey. i det mindste så ham russermafiosoen kampene. (Det er Shevchenko jeg snakker om, hvis nogen er i tvivl)
Ja hver sit og gå op i. Jeg går mere op i vi klare os sportsligt godt, end jeg går op i økonomien og klubbens branding værdi...

Abramovich synes nu har gjort det fint med Chelsea, selvom han også har lavet sine fejl... Ved ikke hvorfor det lyder på dig, som at vores ejere har gjort det tilnærmelsesvis bedre...

Jeg vil se gode sportlige resultater og titler. Branding værdi og "Being Liverpool" reklame film rager mig en høstblomst...
Det lyder ellers mere på dig, at du bare vil have ejere, der sidder og ser kampene hver gange på stadion - og så ellers bare forgælder klubben til det ekstreme - køber os til en 2-4 trofæer mere, og så forlader skuden brændende, mens vi bliver erklæret konkurs, og skal starte helt forfra nede i amatørdivisionerne. Ja. det skal nok blive sjovt.
Vi mangler vel at se de rige ejere af topklubberne forlade dem og lade dem i stikken forgældet i det ekstreme.. Eller ?
Jeg tror ikke det er et problem at afsætte en topklub, der leverer sæson efter sæson.

Jeg hører efterhånden til dem der ønsker en sheik og ubegrænsede midler og et mesterskab.

Ja jeg tror faktisk jeg vil juble endnu højere end i 05.

Og når pokalen løftes har jeg 100% glemt at vi brugte 4 mia i transfervinduet, mens C U og Ch kun brugte 3 mia (tænkt scenarie)

Vi har noget godt kørende med Klopp, men der skal splashes helt store penge... Det ser jeg ikke under FSG.
De vil gerne bruge mange penge, men ikke flere end de får ind og jeg tror ikke det er nok til at få os op i toppen igen. Klopp har heller ikke den tiltrækningseffekt vi håbede.
Jeg håber han bliver længe og at han får ubegrænsede midler til hente den/de spillere han ønsker.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: FSG

Indlæg af Highspeed » fredag, 13. okt, 2017 08:27

Hvis ikke Abramovic havde købt Chelsea og hvis ikke Olie Milliardærene havde købt City, hvor var de to klubber så i dag ?
Og hvor havde vi været hvis en af de to i stedet havde købt os ?

Så havde vi nok fortsat været Englands mest vindende klub.

Money talks bullshit walks....

Det er selvfølgelig fint nok hvis Liverpool drives som en sund klub, men det alle drømmer om er trofæer og de kommer kun hvis man investerer nok. Så er det muligt at en klub som Leicester helt uventet napper titlen, men det sker nok kun en gang hvert 100 år.

Nu har Liverpool "famlet" efter mesterskabet i snart 28 år, og vi har kun været tæt på to til tre gange i perioden og hver gang er det glippet på målstregen (2002, 2009, 2014).

Grundlæggende handler det om penge og ledelse (ejerskab).

Ser man på morgendagens modstander, så var de i knæ efter deres managerskifte i 2013, men her 5 år efter er de igen ved at finde formlen på titler og trofæer.........

Vi famler stadig.

Klopp er vores mand og han skal have tid, men han skal også have penge i den store stil, ellers vil vi fortsat famle, år efter år uanset hvem der sidder i sædet.

Hvis jeg havde pengene havde jeg købt Liverpool lige på stedet, og gjort ALT for at få mesterskabet "hjem", og jeg ville sidde på Anfield hver gang og synge med på YNWA.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: FSG

Indlæg af mortenbak » fredag, 13. okt, 2017 10:01

Highspeed skrev:Hvis ikke Abramovic havde købt Chelsea og hvis ikke Olie Milliardærene havde købt City, hvor var de to klubber så i dag ?
Og hvor havde vi været hvis en af de to i stedet havde købt os ?

Så havde vi nok fortsat været Englands mest vindende klub.

Money talks bullshit walks....

Det er selvfølgelig fint nok hvis Liverpool drives som en sund klub, men det alle drømmer om er trofæer og de kommer kun hvis man investerer nok. Så er det muligt at en klub som Leicester helt uventet napper titlen, men det sker nok kun en gang hvert 100 år.

Nu har Liverpool "famlet" efter mesterskabet i snart 28 år, og vi har kun været tæt på to til tre gange i perioden og hver gang er det glippet på målstregen (2002, 2009, 2014).

Grundlæggende handler det om penge og ledelse (ejerskab).

Ser man på morgendagens modstander, så var de i knæ efter deres managerskifte i 2013, men her 5 år efter er de igen ved at finde formlen på titler og trofæer.........

Vi famler stadig.

Klopp er vores mand og han skal have tid, men han skal også have penge i den store stil, ellers vil vi fortsat famle, år efter år uanset hvem der sidder i sædet.

Hvis jeg havde pengene havde jeg købt Liverpool lige på stedet, og gjort ALT for at få mesterskabet "hjem", og jeg ville sidde på Anfield hver gang og synge med på YNWA.
Highspeed for president Billede
YNWA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: FSG

Indlæg af Surf » fredag, 13. okt, 2017 10:18

Godt nok en flok forkælede fans der florerer. Her og generelt. Jeg forstår godt, at man gerne vil vinde trofæer. Men jeg synes godt nok det er en nem holdning, at man bare vil have nogen, der kan komme ind og bruge en masse penge.

Fodbolden er syg, og jeg ønsker slet ikke, at der skal sprøjtes flere silly money ind i klubberne. Ja, jeg vil gerne vinde. Men jeg kan også mærke, at det overdrevne pengegriske fokus (både blandt fans og blandt FA/UEFA/FIFA/spillerne/klubberne osv. osv.) dæmper min glæde ved sporten. Sådan helt fundamentalt. Og det er sgu en langt værre ting, end at FSG ikke bruger 2 mia. om året på nye spillere. Tværtimod sætter jeg pris på, at fundamentet er, at klubben skal generere sine egne penge. Så er det måske surt at være fan af en klub, der gør det på den måde, fordi der er længere imellem sejrene. Men de smager bedre, og man bidrager ikke til at gøre sporten mere syg, og dermed ikke til mere elendighed og mindre glæde.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: FSG

Indlæg af Highspeed » fredag, 13. okt, 2017 12:19

Surf skrev:Godt nok en flok forkælede fans der florerer. Her og generelt. Jeg forstår godt, at man gerne vil vinde trofæer. Men jeg synes godt nok det er en nem holdning, at man bare vil have nogen, der kan komme ind og bruge en masse penge.

Fodbolden er syg, og jeg ønsker slet ikke, at der skal sprøjtes flere silly money ind i klubberne. Ja, jeg vil gerne vinde. Men jeg kan også mærke, at det overdrevne pengegriske fokus (både blandt fans og blandt FA/UEFA/FIFA/spillerne/klubberne osv. osv.) dæmper min glæde ved sporten. Sådan helt fundamentalt. Og det er sgu en langt værre ting, end at FSG ikke bruger 2 mia. om året på nye spillere. Tværtimod sætter jeg pris på, at fundamentet er, at klubben skal generere sine egne penge. Så er det måske surt at være fan af en klub, der gør det på den måde, fordi der er længere imellem sejrene. Men de smager bedre, og man bidrager ikke til at gøre sporten mere syg, og dermed ikke til mere elendighed og mindre glæde.
Grundlæggende er jeg meget enig med dig. Sporten er forlængst ødelagt og den tid der var engang kommer aldrig tilbage.

I 1990 havde jeg ikke den mindste fantasi til at tro at det ville blive vores sidste mesterskab :shock: Udviklingen gør bare at vi kan vælge enten at følge med eller se til at andre klubber løber med det hele.

Jeg følte mig forkælet i de glade dage fra 1973 til 1990. Sidenhen føler jeg afmagt ved tanken om at pengene alene afgør det hele.

Det tror jeg ikke at hverken Klopp, FSG eller nogen af os fans kan lave om på.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: FSG

Indlæg af Surf » fredag, 13. okt, 2017 12:30

Highspeed skrev:Sidenhen føler jeg afmagt ved tanken om at pengene alene afgør det hele.

Det tror jeg ikke at hverken Klopp, FSG eller nogen af os fans kan lave om på.
Det tror jeg såmænd du har ret i. Det ville i hvert fald kræve en helt vild koordineret indsats fra fans på verdensbasis hvis man skal ændre den tendens, og det kommer jo nok aldrig til at ske.

Men omvendt så er det da også bare forbitrende for hele stemningen omkring klubben, hvis man har tænkt sig at være utilfreds indtil ejerne sprøjter flere penge i klubben, eller vi får en ny og stinkende rig ejer. Så kan man jo sidde og være sur og strø om sig med klageri indtil da, og hvad hjælper det? I hvert fald ikke klubben, spillerne, chancen for trofæer - eller ens eget humør for den sags skyld.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar