FSG

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. jun, 2017 18:00

Køb og salg under FSG:

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/6/ ... -spillere/

129 mio. £ netto på 6 sæsoner, 1 januar vindue og dette vindue ikke medregnet. Det er rundt regnet 20 mio. netto/sæson. Det er der vel ikke mange af de andre top 6 hold, der kan sige bortset fra Spurs måske ?

Med alle de øgede indtægter, der samtidig er skabt, burde der være skabt et solidt fundament for at fyre den af i dette og sikkert også de næste transfervinduer.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: FSG

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 25. jun, 2017 09:01

Niels K skrev:Køb og salg under FSG:

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/6/ ... -spillere/

129 mio. £ netto på 6 sæsoner, 1 januar vindue og dette vindue ikke medregnet. Det er rundt regnet 20 mio. netto/sæson. Det er der vel ikke mange af de andre top 6 hold, der kan sige bortset fra Spurs måske ?

Med alle de øgede indtægter, der samtidig er skabt, burde der være skabt et solidt fundament for at fyre den af i dette og sikkert også de næste transfervinduer.
Ja, der kan siges meget om FSG, men den konkurs der truede under Chip og Chap er heldigvis kun et dystert minde nu. De har skabt et godt fundament at arbejde videre fra, om det så bliver med dem selv ved roret, eller andre tager over.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. aug, 2017 14:14

@Mazter81

Jeg har heller ikke hørt at de har skudt midler i klubben. Jeg mener at den nye tribune er kommet i stand med et lån af FSG - jeg er ikke 100% sikker på det.

Ja, det er spørgsmålet om de er i LFC lang tid fremover, eller om de snart sælger, og scorer kassen.

Er du tilfreds med dem, eller...? Jeg må sige, at pokalmæssigt er jeg langtfra tilfreds, men udenfor kridtstregerne er jeg tilfreds. Det ser ud som om de er ved at opbygge en stærk organisation.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: FSG

Indlæg af Mazter81 » torsdag, 10. aug, 2017 14:32

Hr. Drejer skrev:@Mazter81

Jeg har heller ikke hørt at de har skudt midler i klubben. Jeg mener at den nye tribune er kommet i stand med et lån af FSG - jeg er ikke 100% sikker på det.

Ja, det er spørgsmålet om de er i LFC lang tid fremover, eller om de snart sælger, og scorer kassen.

Er du tilfreds med dem, eller...? Jeg må sige, at pokalmæssigt er jeg langtfra tilfreds, men udenfor kridtstregerne er jeg tilfreds. Det ser ud som om de er ved at opbygge en stærk organisation.
Tilfreds.... Både og. Jeg har det egentlig nogenlunde som dig. Dog (lidt) mere positivt ang fremtiden.

Jeg er ret sikker på at den eneste mulighed for konstant success er ved kvalitet på begge sider af kridtstregerne.

Og det er bare op af bakke. Der er klubber - også i PL - som har en anden forretningsmodel (eller i hvert fald har fået tilført væsentlig flere penge fra ejer/eksternt) eller bedre indkomstgrundlag, så jeg er nok realist. Jeg kan godt acceptere tre skridt frem og to tilbage, så længe det er konsekvent og relativt ifht konkurrenterne. Selv om jeg da helst så os vinde pl de næste fem sæsoner. Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FSG

Indlæg af Cynwal » torsdag, 10. aug, 2017 18:27

Hr. Drejer skrev:@Mazter81

Jeg har heller ikke hørt at de har skudt midler i klubben. Jeg mener at den nye tribune er kommet i stand med et lån af FSG - jeg er ikke 100% sikker på det.

Ja, det er spørgsmålet om de er i LFC lang tid fremover, eller om de snart sælger, og scorer kassen.

Er du tilfreds med dem, eller...? Jeg må sige, at pokalmæssigt er jeg langtfra tilfreds, men udenfor kridtstregerne er jeg tilfreds. Det ser ud som om de er ved at opbygge en stærk organisation.
Skal vi nu ikke lige starte med, at de betalte den gæld i RBS (Royal Bank of Scotland) på omkring £ 200 mill. , som var ved at vælte læsset for G & H. Dette er taget frisk for hukommelsen, men jeg er åben for fakta-check!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: FSG

Indlæg af Mazter81 » torsdag, 10. aug, 2017 18:40

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:@Mazter81

Jeg har heller ikke hørt at de har skudt midler i klubben. Jeg mener at den nye tribune er kommet i stand med et lån af FSG - jeg er ikke 100% sikker på det.

Ja, det er spørgsmålet om de er i LFC lang tid fremover, eller om de snart sælger, og scorer kassen.

Er du tilfreds med dem, eller...? Jeg må sige, at pokalmæssigt er jeg langtfra tilfreds, men udenfor kridtstregerne er jeg tilfreds. Det ser ud som om de er ved at opbygge en stærk organisation.
Skal vi nu ikke lige starte med, at de betalte den gæld i RBS (Royal Bank of Scotland) på omkring £ 200 mill. , som var ved at vælte læsset for G & H. Dette er taget frisk for hukommelsen, men jeg er åben for fakta-check!
Absolut. Men er det ikke mest at sidestille some en investering fra deres side? Det er måske lidt tomato-tomato, men det var vel en fr FSG velkendt del af købsaftalen. Det ville ikke give meget mening at overtage klubben for at lade den gå konkurs

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: FSG

Indlæg af athomsen » torsdag, 10. aug, 2017 19:00

Mazter81 skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:@Mazter81

Jeg har heller ikke hørt at de har skudt midler i klubben. Jeg mener at den nye tribune er kommet i stand med et lån af FSG - jeg er ikke 100% sikker på det.

Ja, det er spørgsmålet om de er i LFC lang tid fremover, eller om de snart sælger, og scorer kassen.

Er du tilfreds med dem, eller...? Jeg må sige, at pokalmæssigt er jeg langtfra tilfreds, men udenfor kridtstregerne er jeg tilfreds. Det ser ud som om de er ved at opbygge en stærk organisation.
Skal vi nu ikke lige starte med, at de betalte den gæld i RBS (Royal Bank of Scotland) på omkring £ 200 mill. , som var ved at vælte læsset for G & H. Dette er taget frisk for hukommelsen, men jeg er åben for fakta-check!
Absolut. Men er det ikke mest at sidestille some en investering fra deres side? Det er måske lidt tomato-tomato, men det var vel en fr FSG velkendt del af købsaftalen. Det ville ikke give meget mening at overtage klubben for at lade den gå konkurs
Den gang betalte vi £20 mio. i rente om året på gælden - prøv lige at skrue tiden tilbage og tænk, hvad den rentebyrde kunne gøre fsva. indkøb af spillere havde chip og chap ikke ikke påført gælden. FSG har gjort det super og har hele tiden sagt at det skal være en rentabel fodboldklub. Dermed ikke sagt, at der ikke er plads til forbedringer. Men alt i alt gør de det godt. Tror også pengene er til rådighed til dyre køb - men tror bare vi skal erkende at LFC ikke have samme tiltrækningskraft som i 70'erne og 80'erne. Og så vil FSG se value for money. Vi er mange der har skreget på en super CD - formentlig alle af os har lige siden skreget af grin over at City betalte £50 mio. for Stones

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FSG

Indlæg af Cynwal » torsdag, 10. aug, 2017 19:00

Mazter81 skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:@Mazter81

Jeg har heller ikke hørt at de har skudt midler i klubben. Jeg mener at den nye tribune er kommet i stand med et lån af FSG - jeg er ikke 100% sikker på det.

Ja, det er spørgsmålet om de er i LFC lang tid fremover, eller om de snart sælger, og scorer kassen.

Er du tilfreds med dem, eller...? Jeg må sige, at pokalmæssigt er jeg langtfra tilfreds, men udenfor kridtstregerne er jeg tilfreds. Det ser ud som om de er ved at opbygge en stærk organisation.
Skal vi nu ikke lige starte med, at de betalte den gæld i RBS (Royal Bank of Scotland) på omkring £ 200 mill. , som var ved at vælte læsset for G & H. Dette er taget frisk for hukommelsen, men jeg er åben for fakta-check!
Absolut. Men er det ikke mest at sidestille some en investering fra deres side? Det er måske lidt tomato-tomato, men det var vel en fr FSG velkendt del af købsaftalen. Det ville ikke give meget mening at overtage klubben for at lade den gå konkurs
Det er stadig penge op ad lommen, som virker til at være det altafgørende for mange!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: FSG

Indlæg af Mazter81 » torsdag, 10. aug, 2017 19:33

@Cynwal, bevares. Men hvad mange mener er sådan lidt uinteressant for mig, når det ikke underbygges med andet end "fordi x har gjort" og lignende.
Jeg fornemmer du har det ligeledes

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: FSG

Indlæg af Cynwal » fredag, 18. aug, 2017 20:37

John W. Henry er sgu "Mr. Moneyballs of Steel", og han lader sig ikke trække rundt i manegen af Barca,
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2017 20:41

Cynwal skrev:John W. Henry er sgu "Mr. Moneyballs of Steel", og han lader sig ikke trække rundt i manegen af Barca,
Bare irriterende vi kun viser den slags, når det er vores bedste spillere som forhandles.....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: FSG

Indlæg af Scherwin » fredag, 18. aug, 2017 20:46

hvor skal de ellers vise det?

ved at gå ud og sige vi er tæt på at præstentere VVD og at vi så ikke kan købe ham fordi den sælgene klub siger nej?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2017 20:56

Wormie skrev:hvor skal de ellers vise det?

ved at gå ud og sige vi er tæt på at præstentere VVD og at vi så ikke kan købe ham fordi den sælgene klub siger nej?

Når der skal indkøb i hus ved forhandlingsbordet. Der er godt nok glippet nogle stykker undervejs.

Når vi har en midterforsvarer som Lovren på holdet, kan VvD ikke være den eneste som er en forbedring. På mig virker vi bare som opgivende og lidt går så går den.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: FSG

Indlæg af Bojangles » lørdag, 19. aug, 2017 08:28

Oomph242 skrev:
Wormie skrev:hvor skal de ellers vise det?

ved at gå ud og sige vi er tæt på at præstentere VVD og at vi så ikke kan købe ham fordi den sælgene klub siger nej?

Når der skal indkøb i hus ved forhandlingsbordet. Der er godt nok glippet nogle stykker undervejs.

Når vi har en midterforsvarer som Lovren på holdet, kan VvD ikke være den eneste som er en forbedring. På mig virker vi bare som opgivende og lidt går så går den.
Det er jo ikke FSG's valg. Klopp vurderer Lovren højt og har vurderet VVD som en af de eneste der vil forstærke os. Skal FSG så bare købe en spiller som Klopp ikke vil have?

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. sep, 2017 10:53

Hvorfor FSG ikke vil sælge Coutinho:

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 23351.html
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar