FSG

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » søndag, 23. apr, 2017 10:21


Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: FSG

Indlæg af Kasper88 » mandag, 22. maj, 2017 00:22

Dejligt at se John på stadion i dag. Hørte jeg i øvrigt forkert eller sagde Piil og Bischoff, at FSG ikke vil sælge LFC, men gerne vil lytte på bud fra folk, der ønsker at investere i klubben. Det kunne da være interessant, hvis man kunne få en kapitalindsprøjtning, måske i et slags mindre medejerskab fra en rig investor, fremfor almindelige reklamesponsorer.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: FSG

Indlæg af nikand » tirsdag, 23. maj, 2017 13:58

Kasper88 skrev:Dejligt at se John på stadion i dag. Hørte jeg i øvrigt forkert eller sagde Piil og Bischoff, at FSG ikke vil sælge LFC, men gerne vil lytte på bud fra folk, der ønsker at investere i klubben. Det kunne da være interessant, hvis man kunne få en kapitalindsprøjtning, måske i et slags mindre medejerskab fra en rig investor, fremfor almindelige reklamesponsorer.
Tjah, det er mærkeligt at have en ejer som sjældent er på stadion. Jeg glædes ikke over at John er på stadion, men undres mere over hvorfor og det er forhåbentlig for at fortælle Klopp at han skal købe de bedste.

Du hørte korrekt og de nævnte at FSG mente klubben var omkring 1. Mia pund værd. Og de havde sagt nej til et kinesisk bud, men var åben for dialog for st afhænde en mindre del.
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. jun, 2017 00:04

Vi har fucket en del transfer op siden FSG overtog styring. Jeg nævner i flæng Dempsey, Konoplyanka, Mkhitaryan, Salah (2014), Teixeira, Willian og nu VVD. Det er samme slutning på historien; vi misser en af vores top tagets.

Det er begyndt at trætte mig i sådan en grad, at jeg håber at der kommer nogle stinkende rige mennesker forbi, og se Liverpool som en mulighed, og købe FSG ud.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: FSG

Indlæg af Jeppe » torsdag, 08. jun, 2017 15:30

Omvendt har vi under FSG hentet spiller som Suarez, Henderson, Clyne, Mané, Matip, Sturridge, Coutinho, Firmino, Wijnaldum, Milner og en del flere.

Det er ikke en udelt opbakning til dem, for der er klart ting der kan forbedres. Men ofte synes jeg der er en tendens til udelukkende at kigge på fiaskoerne, og ikke holde fokus på at alt ikke kan være en succes. Der bliver lavet fejl og de skal man selvfølgelig italesættes. Men når man gør boet op syntes jeg stadig der generelt set er en positiv bundlinie. Og hele sagen om VVD lige nu sker jo kun fordi vi for alvor er inde omkring de store transfers, hvilket i mine øjne er positivt. Stikker man snuden frem skal man også være klar til at få et hak i den engang i mellem.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: FSG

Indlæg af sjampen » torsdag, 08. jun, 2017 16:41

Aaarh, come on. Ja, FSG er i stand til at betale transfersummen og købe en spiller til deres klub. Hvilket unikum i fodboldens verden.

Gu fanden kan vi da hente spillere, endda gode spillere, under FSG, det er sq ikke noget mirakel, det har hver eneste klub i verden vel gjort. Hver eneste klub i verden har til gengæld ikke fucket deres transfers op på samme måde som vi lige har gjort på katastrofalt niveau med Van Dijk, og det er sq også underligt at vi under FSG har fucket op så meget. Vi fuckede endda ligeså massivt op omkring Clint Dempsey, at vi givetvis har måtte undskylde for upassende opførsel flere gange end alle andre klubber i PL tilsammen.

Alle klubber misser deres transfermål og vi var bestemt ikke de eneste der handlede utilregneligt i f.eks. Konoplyanka sagen. Men, stop da med at ville feje en massiv fiasko som VVD sagen her under tæppet, fordi vi kunne finde ud af at købe Luis Suarez. Det er da fuldstænding irrelevant hvor mange gode spillere vi har købt og vil købe i fremtiden, i forhold til at vi ikke kan opføre os ordenligt og efter reglerne på transfermarkedet. Du slipper sq heller ikke en morder fri, bare fordi han altså ikke har myrdet alle han nogensinde har mødt, det var jo kun lige den ene gang den smuttede, det kan alle vel forstå.

Det kan sq godt være mig der er sur og lyder mere hård end hvad forum måske tillader, men fuck da af. Et hak i tuden, ja tak. Vi får transfer-bans på ungdomsniveau for at hente børnearbejde på en uacceptabel måde, lad os da endelig være ligeså usympatiske når det kommer til de voksne også. Så har man vist ikke forstået alvoren i offentligt at måtte indrømme og undskylde for, at man har brudt reglerne og vil lade spilleren være.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: FSG

Indlæg af Jeppe » fredag, 09. jun, 2017 08:11

Det er ikke for at feje noget ind under gulvtæppet. Jeg synes bare der er en tendens til at meget hurtigt at gå i flæsket på dem vi egentlig burde bakke op som supportere. Jeg holder ikke med spillerne, manageren eller alle mulige andre fraktioner i klubben. Jeg holder med klubben. Og der kommer i mine øjne meget lidt positivt ud af de reaktioner man ser lige nu fra en rigtig stor del af fanbasen.

Når jeg kigger mit twitter-feed igennem, er det i mine øjne Liverpool-fans der får denne historie til at leve pt. ved udelukkende at rakke ned på klubben. Ja, det her er en fejl, og en af de store. Er det løsningen at der ruller hoveder? Muligvis, men det er bare ekstremt sjældent at du på den korte bane skaber succes ved at skifte folk ud på ledende poster. Der er lagt en plan for transfer-vinduet, og vi ved ikke en flyvende fis om hvad der sker bag tæppet. Så i min optik er det en langt bedre løsning at acceptere der er begået fejl, og så stole på (selvom det nogen gange kan være svært) at klubben har den rigtige plan, og så ellers gøre det job vi som fans i mine øjne kan gøre - bakke positivt op om klubben. Men det er min egen måde se rollen som fan på.

Og for lige at få det på det rene. Det ser ud til vi har gjort i nælderne big time i VVD-sagen. Lad os nu se når transfervinduet er ovre om vi så evner at redde den, eller der dukker en endnu bedre løsning op.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » fredag, 09. jun, 2017 08:23

Jeppe skrev:Det er ikke for at feje noget ind under gulvtæppet. Jeg synes bare der er en tendens til at meget hurtigt at gå i flæsket på dem vi egentlig burde bakke op som supportere. Jeg holder ikke med spillerne, manageren eller alle mulige andre fraktioner i klubben. Jeg holder med klubben. Og der kommer i mine øjne meget lidt positivt ud af de reaktioner man ser lige nu fra en rigtig stor del af fanbasen.

Når jeg kigger mit twitter-feed igennem, er det i mine øjne Liverpool-fans der får denne historie til at leve pt. ved udelukkende at rakke ned på klubben. Ja, det her er en fejl, og en af de store. Er det løsningen at der ruller hoveder? Muligvis, men det er bare ekstremt sjældent at du på den korte bane skaber succes ved at skifte folk ud på ledende poster. Der er lagt en plan for transfer-vinduet, og vi ved ikke en flyvende fis om hvad der sker bag tæppet. Så i min optik er det en langt bedre løsning at acceptere der er begået fejl, og så stole på (selvom det nogen gange kan være svært) at klubben har den rigtige plan, og så ellers gøre det job vi som fans i mine øjne kan gøre - bakke positivt op om klubben. Men det er min egen måde se rollen som fan på.

Og for lige at få det på det rene. Det ser ud til vi har gjort i nælderne big time i VVD-sagen. Lad os nu se når transfervinduet er ovre om vi så evner at redde den, eller der dukker en endnu bedre løsning op.

FSG er i mine øjne midlertidige ejere og caretaker. De er ikke klubben.... så når de gentagne gange dummer sig og lægger røven i klaske højde, så må de også tage de hug supporterne giver dem.

Jeg ønsker Liverpool tilbage til den absolute top både i PL og i Europa og det har jeg svært se ske med FSG nuværende facon.

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: FSG

Indlæg af sirsvansealot » fredag, 09. jun, 2017 09:42

Oomph242 skrev: FSG er i mine øjne midlertidige ejere og caretaker. De er ikke klubben.... så når de gentagne gange dummer sig og lægger røven i klaske højde, så må de også tage de hug supporterne giver dem.

Jeg ønsker Liverpool tilbage til den absolute top både i PL og i Europa og det har jeg svært se ske med FSG nuværende facon.
Du mener ikke, at der har været fremgang siden de overtog klubben? Det går ikke lynende stærkt som med en rigmand ved roret, men de har gjort klubben til en sund forretning, de har udvidet stadion, de har hentet én af de dygtigste managere i verden, og ikke set bedre i klubben siden Benitez (jeg rater ham så også langt over Benitez, men det er min smag) og så har de formået at lægge en strategi for klubben (køb ung, sælg dyrt), hvilket ikke har virket hver gang bevares, jeg har også tænkt mit med nogen af indkøben, men alt i alt har de løftet Liverpool FC og forhåbentligt sørget for, at udviklingen fortsætter.
Og ja de har lavet tonsvis af fejl, men kigger på Scumchester for eksempel, der f.eks. køber verdens dyreste fodboldspiller, der på ingen måde lever op til prisskiltet. JEg ved godt hvilken ledelse, jeg ville vælge

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » fredag, 09. jun, 2017 09:45

sirsvansealot skrev:
Oomph242 skrev: FSG er i mine øjne midlertidige ejere og caretaker. De er ikke klubben.... så når de gentagne gange dummer sig og lægger røven i klaske højde, så må de også tage de hug supporterne giver dem.

Jeg ønsker Liverpool tilbage til den absolute top både i PL og i Europa og det har jeg svært se ske med FSG nuværende facon.
Du mener ikke, at der har været fremgang siden de overtog klubben? Det går ikke lynende stærkt som med en rigmand ved roret, men de har gjort klubben til en sund forretning, de har udvidet stadion, de har hentet én af de dygtigste managere i verden, og ikke set bedre i klubben siden Benitez (jeg rater ham så også langt over Benitez, men det er min smag) og så har de formået at lægge en strategi for klubben (køb ung, sælg dyrt), hvilket ikke har virket hver gang bevares, jeg har også tænkt mit med nogen af indkøben, men alt i alt har de løftet Liverpool FC og forhåbentligt sørget for, at udviklingen fortsætter.
Og ja de har lavet tonsvis af fejl, men kigger på Scumchester for eksempel, der f.eks. køber verdens dyreste fodboldspiller, der på ingen måde lever op til prisskiltet. JEg ved godt hvilken ledelse, jeg ville vælge

Sportsligt mener jeg ikke der på 7 år har været, den store fremgang.. Men økonomisk har der og det er jo åbenbart det vigtigste...

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: FSG

Indlæg af AndreasN » fredag, 09. jun, 2017 12:21

FSG er fandengaleme ikke klubben.

Mht. transfervinduet så nægter jeg at bedømme før, det er slut. Jeg vil dog gerne konstatere, at situationen omkring van Dijk er noget af det pinligste, vi har foretaget os i mange, mange år. Og der er sandt for dyden lidt at vælge mellem.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: FSG

Indlæg af Jeppe » fredag, 09. jun, 2017 12:45

Oomph242 skrev:
sirsvansealot skrev:
Oomph242 skrev: FSG er i mine øjne midlertidige ejere og caretaker. De er ikke klubben.... så når de gentagne gange dummer sig og lægger røven i klaske højde, så må de også tage de hug supporterne giver dem.

Jeg ønsker Liverpool tilbage til den absolute top både i PL og i Europa og det har jeg svært se ske med FSG nuværende facon.
Du mener ikke, at der har været fremgang siden de overtog klubben? Det går ikke lynende stærkt som med en rigmand ved roret, men de har gjort klubben til en sund forretning, de har udvidet stadion, de har hentet én af de dygtigste managere i verden, og ikke set bedre i klubben siden Benitez (jeg rater ham så også langt over Benitez, men det er min smag) og så har de formået at lægge en strategi for klubben (køb ung, sælg dyrt), hvilket ikke har virket hver gang bevares, jeg har også tænkt mit med nogen af indkøben, men alt i alt har de løftet Liverpool FC og forhåbentligt sørget for, at udviklingen fortsætter.
Og ja de har lavet tonsvis af fejl, men kigger på Scumchester for eksempel, der f.eks. køber verdens dyreste fodboldspiller, der på ingen måde lever op til prisskiltet. JEg ved godt hvilken ledelse, jeg ville vælge

Sportsligt mener jeg ikke der på 7 år har været, den store fremgang.. Men økonomisk har der og det er jo åbenbart det vigtigste...
Her må jeg simpelthen bed om argumenter. For 7 år siden havde vi Roy Hodgson ved roret (og det er vel egentlig nok i sig selv), vi havde en trup der var blevet fuldstændig udvandet, vi havde en organisation der var blevet fuldstændig smadret af interne magtkampe, og vi havde en økonomi der sejlede. Vi har på alle måder, i mine øjne, udviklet os helt ufatteligt meget under FSG - også sportsligt.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: FSG

Indlæg af SeanJohn » fredag, 09. jun, 2017 12:47

AndreasN skrev:FSG er fandengaleme ikke klubben.

Mht. transfervinduet så nægter jeg at bedømme før, det er slut. Jeg vil dog gerne konstatere, at situationen omkring van Dijk er noget af det pinligste, vi har foretaget os i mange, mange år. Og der er sandt for dyden lidt at vælge mellem.
Helt enig. Lad os ikke male fanden på væggen endnu, og Van Dijk sagaen fremstår pt. som pinlig, men lad os nu se hvad det hele ender med. Der er meget der foregår i det skjulte, og vi har garanteret ikke engang halvdelen af den fulde sandhed.

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: FSG

Indlæg af Weissert » fredag, 09. jun, 2017 14:21

Jeppe skrev:
Oomph242 skrev:
sirsvansealot skrev:
Oomph242 skrev: FSG er i mine øjne midlertidige ejere og caretaker. De er ikke klubben.... så når de gentagne gange dummer sig og lægger røven i klaske højde, så må de også tage de hug supporterne giver dem.

Jeg ønsker Liverpool tilbage til den absolute top både i PL og i Europa og det har jeg svært se ske med FSG nuværende facon.
Du mener ikke, at der har været fremgang siden de overtog klubben? Det går ikke lynende stærkt som med en rigmand ved roret, men de har gjort klubben til en sund forretning, de har udvidet stadion, de har hentet én af de dygtigste managere i verden, og ikke set bedre i klubben siden Benitez (jeg rater ham så også langt over Benitez, men det er min smag) og så har de formået at lægge en strategi for klubben (køb ung, sælg dyrt), hvilket ikke har virket hver gang bevares, jeg har også tænkt mit med nogen af indkøben, men alt i alt har de løftet Liverpool FC og forhåbentligt sørget for, at udviklingen fortsætter.
Og ja de har lavet tonsvis af fejl, men kigger på Scumchester for eksempel, der f.eks. køber verdens dyreste fodboldspiller, der på ingen måde lever op til prisskiltet. JEg ved godt hvilken ledelse, jeg ville vælge

Sportsligt mener jeg ikke der på 7 år har været, den store fremgang.. Men økonomisk har der og det er jo åbenbart det vigtigste...
Her må jeg simpelthen bed om argumenter. For 7 år siden havde vi Roy Hodgson ved roret (og det er vel egentlig nok i sig selv), vi havde en trup der var blevet fuldstændig udvandet, vi havde en organisation der var blevet fuldstændig smadret af interne magtkampe, og vi havde en økonomi der sejlede. Vi har på alle måder, i mine øjne, udviklet os helt ufatteligt meget under FSG - også sportsligt.
Bare ikke transfer mæssigt. Der agerer de sgu ikke som andre topklubber i England.
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: FSG

Indlæg af MP » fredag, 09. jun, 2017 14:52

Weissert skrev:
Jeppe skrev:
Oomph242 skrev:
sirsvansealot skrev:
Oomph242 skrev: FSG er i mine øjne midlertidige ejere og caretaker. De er ikke klubben.... så når de gentagne gange dummer sig og lægger røven i klaske højde, så må de også tage de hug supporterne giver dem.

Jeg ønsker Liverpool tilbage til den absolute top både i PL og i Europa og det har jeg svært se ske med FSG nuværende facon.
Du mener ikke, at der har været fremgang siden de overtog klubben? Det går ikke lynende stærkt som med en rigmand ved roret, men de har gjort klubben til en sund forretning, de har udvidet stadion, de har hentet én af de dygtigste managere i verden, og ikke set bedre i klubben siden Benitez (jeg rater ham så også langt over Benitez, men det er min smag) og så har de formået at lægge en strategi for klubben (køb ung, sælg dyrt), hvilket ikke har virket hver gang bevares, jeg har også tænkt mit med nogen af indkøben, men alt i alt har de løftet Liverpool FC og forhåbentligt sørget for, at udviklingen fortsætter.
Og ja de har lavet tonsvis af fejl, men kigger på Scumchester for eksempel, der f.eks. køber verdens dyreste fodboldspiller, der på ingen måde lever op til prisskiltet. JEg ved godt hvilken ledelse, jeg ville vælge

Sportsligt mener jeg ikke der på 7 år har været, den store fremgang.. Men økonomisk har der og det er jo åbenbart det vigtigste...
Her må jeg simpelthen bed om argumenter. For 7 år siden havde vi Roy Hodgson ved roret (og det er vel egentlig nok i sig selv), vi havde en trup der var blevet fuldstændig udvandet, vi havde en organisation der var blevet fuldstændig smadret af interne magtkampe, og vi havde en økonomi der sejlede. Vi har på alle måder, i mine øjne, udviklet os helt ufatteligt meget under FSG - også sportsligt.
Bare ikke transfer mæssigt. Der agerer de sgu ikke som andre topklubber i England.
Nu vil jeg ikke forsvare FSG da det er torskedumt det der er foregået med VVD, men de andre topklubber er sgu langt fra fejlfrie.
Pt kører der et kæmpe drama med Costa fordi han er blevet droppet over SMS.
Arsenal har ikke formået at købe den angriber de har efterspurgt siden Van Persie smuttede. Derudover står de til at miste både Bellerin, Sanchez og Özil grundet hvad der ligner interne konflikter
United ansætter managere som Moyes og Van Gaal og giver dem ubegrænsede midler uden held. År efter år bruges milliarder på spillere som Depay, Martial, Schweinsteiger, Fellaini, Di Maria, Shaw og ja jeg kunne blive ved. Derudover var der hele episoden omkring Schweinsteiger som blev smidt ned blandt reserverne.
City's ageren omkring Joe Hart og Bravo har godt nok heller ikke virket helt heldig.
Så ved jeg godt at nogle af tingene måske skyldes krav og beslutninger fra manageren frem for ledelsen, men der sker så sandelig også fejl i de andre topklubber.

Besvar