Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » søndag, 03. mar, 2013 22:45

fernando olsen skulle bruge 12 minutter i den nye sæson af FUF til at dumme sig ubegribeligt meget, Bendtners sprit kørsel er godt fordi det skaber opmærksomhed.....Og fernando har været i mange medier, idag pga den sag, så det er godt, som også var et argument. pisse medie fuckin* man-whore
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7318
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 03. mar, 2013 23:46

Sagde han det? Fernando Olsen er simpelthen for viderekommende. Jeg havde helt glemt, at 'Fodbold uden filter' er tilbage. Fernando har jeg dog ikke savnet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » mandag, 04. mar, 2013 00:01

Ja det sagde han, en af de andre spurgte så om han han(fernando) også var fuld :D .Og har vist smidt FUF indlægget i forkert tråd, men hva fa´en.
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » mandag, 04. mar, 2013 17:33

kiggede lidt på mål.

Vi har 10 kampe tilbage og allerede nu har vi scoret 6 mål mere ind hele sidste season.

53 mål so far.
mod 47 i sidste season
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 04. mar, 2013 21:34

Wormie skrev:kiggede lidt på mål.

Vi har 10 kampe tilbage og allerede nu har vi scoret 6 mål mere ind hele sidste season.

53 mål so far.
mod 47 i sidste season
ja, det er skønt og topunderholdende:-).......dog er det anderledes bekymrende, at vi i halvdelen af vores spillede kampe har lukket mindst 2 mål ind :?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » mandag, 04. mar, 2013 21:53

Ikke destomindre er der ikke stor forskel på os og de øvrige tophold, når det kommer til antal mål imod.

everton: 35
scum: 31
Tottenham: 33
Chelski: 30
Arsenal: 32

Kun City har haft et godt forsvar i år og har lukket kun 24 mål ind, så jeg synes egentligt, at det er gældende for hele ligaen, at forsvarspræstationerne har været svingende.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » lørdag, 09. mar, 2013 13:39

FSG har påtrods af utallige protester valgt at hæve priserne visse steder på stadion. Beskæmmende.

En billet til Main Stand koster nu £52, mens det kun er få steder på stadion, hvor prisen er sænket. Et almindeligt sæsonkort til pladser, hvor udsynet i forevejen ikke er særlig godt koster nu £850.

Spirit of Shankly lader til at se det som et opfordring til at protestere yderligere, mens der på Twitter er blevet forslået et decideret boykot af en kamp. Et tiltag jeg med fulde støtter, omend det ikke ville være muligt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Alonso » lørdag, 09. mar, 2013 14:52

AndreasN skrev:FSG har påtrods af utallige protester valgt at hæve priserne visse steder på stadion. Beskæmmende.

En billet til Main Stand koster nu £52, mens det kun er få steder på stadion, hvor prisen er sænket. Et almindeligt sæsonkort til pladser, hvor udsynet i forevejen ikke er særlig godt koster nu £850.

Spirit of Shankly lader til at se det som et opfordring til at protestere yderligere, mens der på Twitter er blevet forslået et decideret boykot af en kamp. Et tiltag jeg med fulde støtter, omend det ikke ville være muligt.
En sjov gimmick kunne være hvis alle ankom i jakkesæt (kvinderne noget tilsvarende) og så bare var musestille igennem hele kampen. Ikke engang under You'll Never Walk Alone skulle der siges et pip.

Det ville skade holdet, hvilket er det værste ved alt det her. Det er de forkerte der bliver taget som gidsler, men der er desværre ingen alternativer der virker. Forretningsmænd får kun øjnene op når omsætningen falder.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » lørdag, 09. mar, 2013 19:18

Når vores økonomi skranter så voldsomt som tilfældet er, så må man reagere. At det kan virke usympatisk og at man rammer "forkerte" folk kan jeg for så vidt godt følge lidt henad vejen. Fodbold er bare ikke en arbejderklassesport mere, i hvert fald ikke på topniveau. Så kan man lide det eller ej. At protestere er direkte tåbeligt. Tal om at ramme de forkerte...
Up The RedMen... we go again!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » lørdag, 09. mar, 2013 19:57

Det er vel også en anelse kalkuleret med, at vi muligvis (gud forbyde det) ikke kommer i Europa næste år?
Præmie penge, tv penge, salg af diverse på stadion, mindst 3 hjemmebane kampe og andet er alligevel en del penge, som der ikke ryger i klubkassen. Og der højst sandsynligt er indregnet i budgettet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 09. mar, 2013 20:34

Jan skrev:Når vores økonomi skranter så voldsomt som tilfældet er, så må man reagere. At det kan virke usympatisk og at man rammer "forkerte" folk kan jeg for så vidt godt følge lidt henad vejen. Fodbold er bare ikke en arbejderklassesport mere, i hvert fald ikke på topniveau. Så kan man lide det eller ej. At protestere er direkte tåbeligt. Tal om at ramme de forkerte...
Dette indlæg forstår jeg ikke.

Du skriver: "det kan virke usympatisk og at man rammer "forkerte" folk kan jeg for så vidt godt følge lidt henad vejen" og herefter afslutter du med "At protestere er direkte tåbeligt. Tal om at ramme de forkerte..."

Mener du at stigningen rammer de forkerte (tilskuerne) og at en protest også rammer de forkerte (?)

En anden ting er, hvis en protest er "direkte tåbeligt", hvordan skal man så reagerer på en billet stigning
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » lørdag, 09. mar, 2013 22:10

Måske forkert og kringlet formuleret. En protest rammer LFC (hvis man fx bliver væk e.lign.) og klubben vil sportsligt stå svagere. Det er ærgerligt, at fodbolden har udviklet sig som den har, men vi er fx. 30.000 efter manu hver eneste gang vi spiller hjemme. Vi er efter Arsenal og City. Vi er også efter en meget lang række klubber på kontinentet. At generere indtægter er afgørende for vores forhåbninger om igen at blive et tophold. Pt. formår vi ikke at udfordre toppen hverken økonomisk eller sportsligt. CL er lysår væk, europæisk på Anfield næste år vil ske i form af en venskabskamp i august måned... indtægterne skal øges, det sker bl.a. gennem billetstigninger. Desværre.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » søndag, 10. mar, 2013 10:40

Jan skrev:At protestere er direkte tåbeligt. Tal om at ramme de forkerte...
En klubs fans er en enorm del af klubben - især i Liverpools tilfælde. Vores klub er ganske simpelt tæt på intet uden fans. Derfor er det horribelt, at man skider så groft på disse, der tvinges til at betale abnorme priser. I Wigan kostede billetten til udeafsnittet £28, mens man i Arsenal måtte betale hovedrystende £62.

Det er priser som disse, der langsomt vil dele sporten og gøre den uinteressant og værdiløs. Fodbold er ikke en sport udelukkende for arbejderklassen længere, men arbejderklassen er stadig en stor del af sporten.

Klubbens fans følger klubben, om den så spiller i Rusland - det er dem, klubben virkelig betyder noget for. Er det så fair, at man bevidst besværliggøre muligheden for at støtte sit hold? I England er det på ingen måde ligeså interessant at gå til fodbold, som det var for bare 20-30 siden. Det er blandt andet som konsekvens af, at priserne er steget så drastisk i vejret.

Hvis FSG ikke vil ende ud i en konflikt med egne fans, så er de nødt til at reagere og ikke mindst lytte. Det initiativ Spirit of Shankly har taget kan vise sig at være livsnødvendigt, hvis Liverpool skal fortsætte, som vi kender den. Se bare på old trafford - stort stadion, men totalt uinteressant at se fodbold på. De rigtige fans er jaget væk - de hverken gider eller har mulighed for at tage på stadion og støtte deres hold. Man ser på scums udekampe, hvordan deres 12 mand faktisk til stede.

Klubberne i England skal til at tænke sig om og sørge for, at der også er nogle til at støtte op om klubben næste sæson. I sidste vil klubben tjene på at nedsætte billetpriserne - hvis de fortsat vil stige, ja, så er Liverpool - og specielt Anfield - om fem år ikke længere det samme. Og det vil få konsekvenser for klubben.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » søndag, 10. mar, 2013 13:50

Ja, Old Trafford er et trist sted at se fodbold, men de vinder. Det gør vi ikke.
FSG er blevet forherliget, også af rigtig mange herinde på forum, der ukritisk har labbet alting i sig som værende godt. Vi kom fra noget rigtig træls, enig.
Fodbolden har ændret sig, også Anfield. For 5-8 år siden havde vi store europæiske aftener, fx. Chelsea-kampene i 2007 og 2005. Den stemning der var fx. i 2007 kommer aldrig tilbage til Anfield. Zenith-kampen var et mislykket forsøg på at efterligne de gode, gamle dage. De er væk og Anfield er et røvkedeligt sted at se fodbold når man kigger på stemning. Sådan har tingene udviklet sig. Der tales meget på engelske fora om hvordan man overfører fx. stemningen fra Wigan sidste lørdag til Anfield. Hér blev de gamle hyldestsange til Rafa, Sami og lille Luis trukket frem og blandet med Lucas, Suarez og selv Maggie Thatcher-sangen. Se klippene på YouTube. Det sker ikke på Anfield.
Ville det ændre sig hvis FSG satte priserne ned? Der er en verden til forskel på de priser Andreas nævner. Jeg ville ønske at 28 pund var "nok", men det er det bare ikke som økonomien ser ud. Hvor skal pengene komme fra???
Hvad er alternativet? Lukning, måske næppe men så en alvorlig nedgradering af ambitionsniveauet. Vi ser hver eneste sommer en kamp uden lige for at beholde vore bedste spillere og nu til sommer bliver den største test FSG/LFC nogensinde har været udsat for. Jeg tror ikke alvoren er gået op for mange, bl.a. herinde. Vi står ved en skillevej. Hopper vi på toget der kommer hamrende forbi perronen eller når vi ikke helt derud? Og lige for at pointere: jeg går ind for at regnskabsbøgerne skal vise sunde, økonomiske tal thi en rig oliesheik tror jeg ikke på i længden.
Nå, men det er jo ikke nogen smånyhed omkring LFC så jeg parkerer den hér...

edit: Efter at have læst Callesen's fine rejsebeskrivelse fra Zenit-kampen trækker jeg til dels lige dén kommentar i mig igen...
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Alonso » søndag, 10. mar, 2013 14:24

Men hvilken medværdi skaber det ikke for brandet, hvis man er kendt for at have et passioneret og stemningsfuldt publikum? Man skla passe på med at være gammeldags og altid kigge på den mest oplagte måde at tjene penge på. Desuden peger alt på at almindelige stadiongæster ikke generer nogen nævneværdig økonomisk indtægt. Det er derimod de eksklusive tilskuere såsom sponsorere, der er penge værd for en fodboldklub.

Kunne det tænkes at en af de ting der sælger bedst overfor sponsorerne er et larmende og passioneret stadion, samt godt fodboldspil. For mig er Anfield et af de største brands Liverpool FC har, så man skal da for alt i verden forsøge at forbedre det brand. The Anfield experience. Sker det ved at få flere turister og slipsedrenge på stadion?

Når alt dette er sagt, så hæver klubben formentlig bare priserne fordi alle de andre også gør det. Alle bække små, som man siger.

Besvar