Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » fredag, 15. mar, 2013 22:14

Ja, det er helt rigtigt. Jeg stempler "alle" uden undtagelse og det findes der utallige eksempler på.

Det er på kanten af injurielovgivningen at udbrede en så stor, tåbelig og fuldstændig fejlagtig fortolkning. Mugge burde fandme stikke ostemaden op, men man er jo ikke altid enig med dommeren ;-) Men der findes jo løgne overalt i samfundet...
Vis mig ét sted, bare et halvt sted, hvor jeg stempler "alle". Jeg konstaterede blot, at der herskede en tendens til at forherlige alt FSG foretog sig, også herinde. Men "alle" - hold nu op med det pjat.

At viderefortolke, blot fordi jeg ville ønske mig (hvis der var råd, også på den lange bane og alle udgifter/indtægter inddraget over en længere periode) et nyt stadion i stedet for at reparere på noget gammelt, utidssvarende og i hvert fald ikke noget bæredygtigt i længden, til at jeg ville komme efter FSG med fodboldromantiske fraser som nævnt ovenfor - det er suverænt for langt ude.

Jeg ved ikke hvad pokker der sker herinde - blot fordi man måske ikke er enig i den store, brede del af forummets medlemmers holdning, så skal man ikke alene "jordes" - man skal gudhjælpemig også tillægges ting folk viderefortolker inde i deres egne små hoveder. Jøsses.

Aarde, nu du kan anfægte mig, så anfægt mig stedet hvor jeg stempler "alle" LFC-fans. Du burde holde dig for god til sådan noget pjat, specielt med profilbilledet af vores fælles helt...
Up The RedMen... we go again!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJ » fredag, 15. mar, 2013 22:30

Du har ikke skrevet 'alle'.

På side 59 i FSG-tråden skriver du, at det ikke var "tilladt" at kritisere FSG de første to år af ders ejerskab af klubben. Også selvom du 24. maj 2011 (i samme tråd) skrev, at du selv havde en god fornemmelse mht. dem. Så det første halve år, var der i hvert fald ingen - ifølge dig selv - grund til at være skeptisk.

På side 77 i FSG-tråden skriver du, at 'en del' herinde ingen kritisk sans har.

Og på side 30 i denne tråd, skriver du så, at 'rigtig mange' ukritisk labber alt FSG siger i sig.

Snak om at viderefortolke.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aarde » fredag, 15. mar, 2013 23:31

Jeg beklager Jan. "Alle" var naturligvis et overordentligt dårligt ordvalg, så betragt det som tilbagetrukket i bedste politikerstil. "De fleste" eller "langt størstedelen" havde selvfølgelig været mere passende, jævnfør AJ's indlæg.

Og så vil jeg gerne lige understrege, at jeg ikke prøver at "jorde" nogen herinde; jeg synes ærligt talt ikke, at den småsarkastiske tone, jeg brugte i mit første indlæg til sjampen, er meget værre eller mere spydig, end den, du tidligere har benyttet om os, der ikke deler din holdning til FSG.

Og ja; Kuyt var og er helt igennem fantastisk.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af sjampen » fredag, 15. mar, 2013 23:36

Aarde skrev: jeg synes ærligt talt ikke, at den småsarkastiske tone, jeg brugte i mit første indlæg til sjampen

Den er der vidst ingen grund til at få ondt i egoet på.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aarde » lørdag, 16. mar, 2013 00:02

sjampen skrev:
Aarde skrev: jeg synes ærligt talt ikke, at den småsarkastiske tone, jeg brugte i mit første indlæg til sjampen

Den er der vidst ingen grund til at få ondt i egoet på.
Jeg forstår ikke helt hvad du mener?

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af sjampen » lørdag, 16. mar, 2013 00:37

Aarde skrev:
sjampen skrev:
Aarde skrev: jeg synes ærligt talt ikke, at den småsarkastiske tone, jeg brugte i mit første indlæg til sjampen

Den er der vidst ingen grund til at få ondt i egoet på.
Jeg forstår ikke helt hvad du mener?
Oversat: Dont Worry, Be Happy
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » lørdag, 16. mar, 2013 15:23

@Aarde - fair enough, point taken. No bad feelings.

@AJ: jeg vil fastholde en ret til at have en sund, kritisk indstilling til tingene. Jeg er til dato stadig glad for, at FSG forsøger at få fodboldforretningen LFC til at køre, også med FFP i horisonten. Jeg har været middel-tilfreds med FSG's første tid som ejere. Fyringen af Kenny var ikke køn imø, ansættelsen af Brendan Rodgers er jeg glad for, transfervinduet sommeren 2012 var katastrofal og koster os nu efter al sandsynlighed europæisk fodbold hvilket igen koster FSG penge på bundlinien, til gengæld var det seneste transfervindue imø godt, omend vi ikke har set det langsigtede perspektiv folde sig ud endnu - men Sturridge og Coutinho kan blive gode spillere for os fremover.
Ifm. prisstigningerne på billetter, så er mange imod (det er jeg også når der er tale om restricted views) - jeg vil da også gerne have det var billigere, men har du set vores regnskab? Denne diskussion er vel den første, hvor sådan "en del" eller måske endda "en overvejende del" af folk hér og dér er kritiske overfor FSG. Det er også fair nok. Jeg behøver jo ikke at være enig ;) .
Up The RedMen... we go again!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJ » lørdag, 16. mar, 2013 15:51

Jeg tror vi taler fuldstændig forbi hinanden. Jeg ved ikke, hvor du vil hen med noget som helst af det, du lige har skrevet.

Det jeg protesterer mod er din påstand om, at rigtig mange herinde ikke ejer kritisk sans, og labber alt FSG siger i sig. Den påstand mener jeg simpelthen ikke, at der er belæg for.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » torsdag, 28. mar, 2013 23:40

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af TomViolence » fredag, 29. mar, 2013 07:38

YNWA! skrev:http://www.youtube.com/watch?v=kPRK30j7WEQ

En ny rekord i keepy uppy.
Vanvittigt! Og hvad der er endnu mere vanvitttigt er, at Coady holder bolden så langt oppe og stadig har tennisbolden under kontrol. Jeg ville holde den lige så lavt som Wisdom. Al respekt til Coady. :clap:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » lørdag, 30. mar, 2013 11:41

Det er faktisk en ret spøjs måde, han jonglerer på, Coady. Han besværliggører det helt vildt for sig selv ved at sparke den så højt op, men han har den alligevel flot under kontrol. Imponerende.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af TomViolence » lørdag, 30. mar, 2013 21:35

En post fra FB-gruppen "Live Football News":

Liverpool have suffered the most wrong referee decisions in the Premier League. If all the decisions went the correct way, they would have been 3rd.

-WJ
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 30. mar, 2013 21:42

TomViolence skrev:En post fra FB-gruppen "Live Football News":

Liverpool have suffered the most wrong referee decisions in the Premier League. If all the decisions went the correct way, they would have been 3rd.

-WJ
Tvivler på det holder vand, dommerne har kostet hist og pist, som altid, men ligefrem en 3. plads......Nej vel. Håber da det er rigtigt, men tror ikke en dyt på det
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » lørdag, 30. mar, 2013 22:24

TomViolence skrev:En post fra FB-gruppen "Live Football News":

Liverpool have suffered the most wrong referee decisions in the Premier League. If all the decisions went the correct way, they would have been 3rd.

-WJ

De skulle have kostet os mindst 13 point så :o
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 30. mar, 2013 23:23

YNWA! skrev:
TomViolence skrev:En post fra FB-gruppen "Live Football News":

Liverpool have suffered the most wrong referee decisions in the Premier League. If all the decisions went the correct way, they would have been 3rd.

-WJ

De skulle have kostet os mindst 13 point så :o
Samtidigt med City, Spurs, osv ikke er blevet straffet af dommeren. Drop det, synes faktisk ikke dommerne har været specielt hårde og kostet specielt denne sæson. Udover nogle straffe til Suarez, men 13 point som du nævner....Naaaaah :army6: Drop klynkeriet ham der fra fb gruppen
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar