Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jensemand » lørdag, 30. mar, 2013 23:54

umiddelbart kan jeg kun tænke på everton kampen og første man united kamp og det er sammenlagt kun 3-5 point
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af TomViolence » søndag, 31. mar, 2013 08:49

Er faktisk enig i, at dommerne har kostet os alt, alt for meget denne sæson. Her tænker jeg på diverse straffespark, offside mod Suarez mod Everton og Valencias (mener jeg) straffespark for United. Men om vi ville ligge på en 3. plads - tjo tjah.
Scouser by heart.

Siden 2009.

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af No maam » søndag, 31. mar, 2013 12:45

Thommo skrev:
YNWA! skrev:
TomViolence skrev:En post fra FB-gruppen "Live Football News":

Liverpool have suffered the most wrong referee decisions in the Premier League. If all the decisions went the correct way, they would have been 3rd.

-WJ

De skulle have kostet os mindst 13 point så :o
Samtidigt med City, Spurs, osv ikke er blevet straffet af dommeren. Drop det, synes faktisk ikke dommerne har været specielt hårde og kostet specielt denne sæson. Udover nogle straffe til Suarez, men 13 point som du nævner....Naaaaah :army6: Drop klynkeriet ham der fra fb gruppen
Jeg mener nu sagtens at kunne finde 13 point hos dommerne.

Den første halvdel af sæsonen sad man jo konstant med en følelse af at dommerne absolut ikke ville os noget godt.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 31. mar, 2013 14:30

Jeg synes den er meget søgt. Vi bliver decideret snydt mod Everton og Manchester United, men ellers har der ikke været nogle rædselskampe. Tilsvarende har andre hold sandsynligvis været ude for lignende kampe, hvorfor differencen mellem os og andre klubber på den konto nok ikke er så stor igen. Slet ikke hvis 3. pladsen er pejlemærket.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » søndag, 31. mar, 2013 18:06

No maam skrev:
Jeg mener nu sagtens at kunne finde 13 point hos dommerne.

Den første halvdel af sæsonen sad man jo konstant med en følelse af at dommerne absolut ikke ville os noget godt.
Man kan hvad man vil, selv scum kan nok finde 10-13 point.Hvis jeg ville kunne jeg nok også finde 20 point, men synes bare ikke dommerne har været skyld i så meget point tab.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 03. apr, 2013 13:55

Liverpool Premier Leagues yngste denne sæson;

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... s-youngest

Dette er da fint og lovende for fremtiden, men også i den grad et af de største problemer anno 12/13 og en af årsagerne til vores manglende kontinuitet.

Bring back Alonso, please. ;)

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. apr, 2013 16:12

I et interview med Yahoo - her gengivet af Liverpool.no - står der følgende:

"Rett etter at han kom til klubben fikk Rodgers hengt opp igjen det originale «This is Anfield»-skiltet i spillertunnelen."
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=36560&zone=1

Har dette ikoniske skilt været taget ned, og har der hængt en kopi i spillertunnellen?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndersF » torsdag, 04. apr, 2013 17:03

Hr. Drejer skrev:I et interview med Yahoo - her gengivet af Liverpool.no - står der følgende:

"Rett etter at han kom til klubben fikk Rodgers hengt opp igjen det originale «This is Anfield»-skiltet i spillertunnelen."
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=36560&zone=1

Har dette ikoniske skilt været taget ned, og har der hængt en kopi i spillertunnellen?
Med det originale tror jeg ikke der skal lægges mere i det, end at det er samme billede som i starten, logoet og liverbirden har gennem tiden ændret sig en smule i udseende, og Rodgers har så af en eller anden årsag, måske æstetisk, måske grundet overtro, valgt at hænge en plakat op, med den ældre model :) (Så vidt jeg ved)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7323
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 04. apr, 2013 19:49

Jeg synes, han skulle have hængt det billede af ham selv, der hænger hjemme i hans hus, op i stedet.

Billede

Like a boss.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » torsdag, 04. apr, 2013 20:20

http://www.liverpooldailypost.co.uk/spo ... -31375252/

Det er nu ingen ny nyhed, at BR har udskiftet plakatrammen i spillertunnellen.

Det er vel heller ingen ny nyhed - og den er straks værre - at jeg har en fornemmelse, bl.a. via Tunnel Cam, af at langt fra alle rører skiltet nu om stunder. De indfødte, fx Jan Mølby (...), kunne aldrig drømme om at gå under det uden at klappe fuglen. Problemet kan selvfølgelig ligge i, at BR's spillestil med næsten lutter småfolk i truppen gør, at mange sandsynligvis ikke kan nå skiltet... :dontknow:
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » torsdag, 04. apr, 2013 20:41

http://thenextweb.com/uk/2013/04/04/you ... -uk-first/

Dette får en bruger på RAWK, macca888, til at kommentere således:

"Be good if you're in one of the obstructed view seats. You can have a quick wank to pass the time when you can't see fuck all. Or text one of your mates in the "Premium Seats Sponsored By Principles" to see what's happening. But mostly the wanking."

Mon ikke de mange bettingfirmaer støtter op om eller har stået bag dette nye tiltag på kampdage hos klubberne? Så er der bare det med WiFi-sikkerheden...
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hekkem » fredag, 05. apr, 2013 12:50

Jan skrev:http://www.liverpooldailypost.co.uk/spo ... -31375252/

Det er nu ingen ny nyhed, at BR har udskiftet plakatrammen i spillertunnellen.

Det er vel heller ingen ny nyhed - og den er straks værre - at jeg har en fornemmelse, bl.a. via Tunnel Cam, af at langt fra alle rører skiltet nu om stunder. De indfødte, fx Jan Mølby (...), kunne aldrig drømme om at gå under det uden at klappe fuglen. Problemet kan selvfølgelig ligge i, at BR's spillestil med næsten lutter småfolk i truppen gør, at mange sandsynligvis ikke kan nå skiltet... :dontknow:
Jeg er en 166 cm, og jeg kunne nu godt nå skiltet ;) Der er næppe nogen i truppen der er lavere
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 49

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LR75 » fredag, 05. apr, 2013 18:27

RedRedRed skrev:Liverpool Premier Leagues yngste denne sæson;

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... s-youngest

Dette er da fint og lovende for fremtiden, men også i den grad et af de største problemer anno 12/13 og en af årsagerne til vores manglende kontinuitet.

Bring back Alonso, please. ;)
Den statistik kan jeg ret godt lide. Så handler det bare om, at vi nu holder på de spillere, og lader dem udvikle sig til og i PL. Jeg ser masser af talent i vores trup, omend jeg også ser 3-5 pladser, hvor vi kan forstærke os betydeligt. Lad os håbe, at Rodgers får lidt guld at købe for, og at vi bruger pengene bedre, end under de seneste 2 managers. To etablerede kvalitetsspillere på 25-27 år, så tror jeg, vi er godt kørende. Så må ungdommen sørge for at udvikle sig! :-)

Jeg tror dog ikke, Alonso er løsningen for os. Han er jo blevet lidt ældre, og har nu nok vænnet sig til det lavere tempo i Spanien. Jeg synes også, vi er rimelig godt dækket ind på den position, selvom Alonso da stadig er en klassespiller.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJ » lørdag, 06. apr, 2013 08:09

Den med det lavere tempo tror jeg ikke holder. Når han spiller mod Barcelona, som vel om noget ikke giver modstanderen lang tid til at varme bolden, så klarer han det ganske udmærket. Han er nærmest nøglen til, at Real Madrid har klaret sig så godt i de store kampe.

Udover Gerrard har vi ikke en midtbanespiller, der er tæt på Alonsos niveau. Vi kan sagtens forbedres på den position. Så får Lucas også mere tid og ro til for alvor at komme op i gear, uden at vores midtbane svækkes.

Omkring alderen har du selvfølgelig en pointe. Det er tvivlsomt, om vi vel hente en 32-årig.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » mandag, 08. apr, 2013 14:58


Besvar