Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Arturo Bandini » mandag, 08. apr, 2013 19:43

Oh maggie thatcher's dead
Oh maggie thatcher's dead
and we're all having a party
and we're all having a party
and we're all having a partyyyy
'cause maggie thatcher's dead
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aarde » søndag, 14. apr, 2013 17:23

Til dem, der ikke har set det, så samles vi imorgen klokken 16:00 nogle stykker inde foran den engelske ambassade og hylder Hillsborough-ofrene på årsdagen for deres død. For dem, der vil være med (dem må der da være masser af!), er der en tråd om arrangementet i "Arrangementer"-forummet (http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... f=8&t=6235), ligesom man kan læse mere om og tilmelde sig på arrangementets Facebook-side (http://www.facebook.com/events/169379386550596/)

Lad os få samlet en stor flok! Jo flere vi er, jo federe bliver det. Get in people!

JFT96
YNWA

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » fredag, 26. apr, 2013 16:18

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » fredag, 26. apr, 2013 16:24

Lyder spændende med en ny sponsor, som er villig til at poste, forhåbentlig, en masse penge i klubben. Vi er formentlig et stykke efter topklubberne på det område. Mht. stadionnavn, så er jeg lidt 50/50. Hvis Anfield "sponsornavn" Stadium, kan give os et kæmpe beløb, kan jeg nok godt leve med det. Så længe Anfield får lov til at indgå, men det er jeg heller ikke i tvivl om, at det ville komme til.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » lørdag, 27. apr, 2013 12:58

Interessant udsendelse fra Anfield Wrap, der naturligvis handler om Suarez, men også om utilfredshed med klubledelsens forsøge på at re-designe klubbens værdier.

http://www.theanfieldwrap.com/2013/04/c ... le-models/
Kloppite

Big Buddha
Indlæg: 70
Tilmeldt: søndag, 19. aug, 2012 10:56

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Big Buddha » søndag, 28. apr, 2013 10:41

Mads T. skrev:
Lyder spændende med en ny sponsor, som er villig til at poste, forhåbentlig, en masse penge i klubben. Vi er formentlig et stykke efter topklubberne på det område. Mht. stadionnavn, så er jeg lidt 50/50. Hvis Anfield "sponsornavn" Stadium, kan give os et kæmpe beløb, kan jeg nok godt leve med det. Så længe Anfield får lov til at indgå, men det er jeg heller ikke i tvivl om, at det ville komme til.
Jeg vil være ligeglad med et nyt stadion navn. Anfield vil altid have sin historie og atmosfære det kan et nyt navn ikke lave om på. Og det vil altid være Anfield Road for mig og ikke Ooredoo Stadium.
Thailand - A Dream Come True

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » søndag, 28. apr, 2013 20:33


Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Alonso » mandag, 29. apr, 2013 14:40

"There won't be a naming rights deal for Anfield," Ayre told the Liverpool Echo. "It was only something we looked at when we were assessing the option of a new stadium.

Fra oktober 2012: http://espnfc.com/news/story/_/id/11909 ... al?cc=5739#

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » fredag, 24. maj, 2013 22:22

Møllerens tophastighed i Grulunds testimonial, 7,1 km/t :lol: :lol:

http://onside.dk/superligaen/se-jan-moe ... in-topfart
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » torsdag, 30. maj, 2013 03:01

Maxi sparkede Newell´s Old Boys videre efter straffe :alcohol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » torsdag, 30. maj, 2013 20:55

Thommo skrev:Møllerens tophastighed i Grulunds testimonial, 7,1 km/t :lol: :lol:

http://onside.dk/superligaen/se-jan-moe ... in-topfart
I samme kamp mener jeg at erindre, at Møllerens pasningssikkerhed i afleveringerne i procent måltes til 110. Samt at han på et tidspunkt havde klart flest metre i midtercirklen, 1700 vist nok... :clap:
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af agger » torsdag, 30. maj, 2013 21:15

Jan skrev:
Thommo skrev:Møllerens tophastighed i Grulunds testimonial, 7,1 km/t :lol: :lol:

http://onside.dk/superligaen/se-jan-moe ... in-topfart
I samme kamp mener jeg at erindre, at Møllerens pasningssikkerhed i afleveringerne i procent måltes til 110. Samt at han på et tidspunkt havde klart flest metre i midtercirklen, 1700 vist nok... :clap:
Den var overraskende så lav, det er korrekt husket ;)
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Hr. Drejer
Indlæg: 13708
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 31. maj, 2013 08:44

Bellamy forklarer i sin bog om det famøse golfkølle overfald på Riise.

Afslører i ny bog: Derfor angreb jeg Riise med golfkølle

Craig Bellamy afslører i en ny bog, hvordan en druktur under en træningslejr gik helt galt og blandt andet endte med det famøse overfald på John Arne Riise med en golfkølle.

- Han lå med ryggen til i sin seng. Dækkede øjnene med hænderne, fordi jeg lige havde tændt lyset. Så slog jeg ham på ryggen med golfkøllen. Det var ikke et rigtigt sving, mere bare et dask. Riise gik i panik. Sådan taler du aldrig til mig igen foran andre personer. Så får du køllen hele vejen rundt om hoved. x

Sådan fortæller den kontroversielle fodboldspiller Craig Bellamy i en ny bog om den efterhånden legendariske episode, hvor han overfaldt den norske landsholdsspiller John Arne Riise. Det skriver The Mirror, der har fået lov at bringe et udsnit af fodboldspillerens kommende bog 'GoodFella'.

Liverpool havde været på en fem-dages træningslejr i Portugal forud for deres Champions League-kamp mod FC Barcelona. Og det var den sidste aften, at det gik galt.

Liverpool-boss Rafael Benitez havde givet spillerne lov til at gå ud og få en god middag og lidt at drikke. Det skulle vise sig at være en dårlig idé, for aftenen endte med total kaos.

Bellamy havde flere gange bedt Riise synge en sang for selskabet. Men Riise nægtede, og til sidst fik han nok af Bellamys drillerier. Riise rejste sig op og foran alle råbte han af Bellamy:

- Hør her. Jeg synger ikke, og jeg har fået nok af dit snak om det, råbte han.

Kort efter forlod Riise selskabet, men Bellamy kunne ikke slippe tanken om, at nordmanden havde råbt af ham. Det nagede ham hele aftenen, og til sidst havde han fået nok. Både af situationen, men også af alkohol.

Og godt beruset gik han op og hentede sit 8-jern og gik ned for at give Riise en forskrækkelse. Det lykkedes.

Riise forsøgte sig med undskyldninger, men Bellamy råbte bare videre.

- Det er ikke første gang, du har lavet det lort mod mig. Og det kommer ikke til at ske igen, råbte han af den forskrækkede Riise og fortsatte med at true ham.

- Og hvis du har et problem med det, så kom og se mig på mit værelse i morgen. Du skal ikke gå og tude over det.

Riise fortalte det dog til Rafael Benitez, der senere ankom til hotellet og hev fat i Bellamy. Benitez havde dog selv været ude og få noget af drikke, og så ifølge Bellamy ud til at være lettere underholdt af episoden.

Liverpool-spillerne festede videre, smadrede hotellet godt og grundt, og faktisk måtte Rafael Benitez i fængsel og hente sin polske målmand ud. Han var blevet anholdt, fordi han ikke ville forlade en bar.

Bellamy skriver i sin bog, at han opførte sig som en fuld idiot.

- Det var patetisk. Stupiditet på højeste niveau. Jeg var fuld og opførte mig som en bølle, siger han i dag.

Ironisk nok vandt Liverpool kampen 2-1 på mål af Riise og Bellamy - og gik videre på reglen om udebanemål, da de tabte returkampen 1-0

eb.dk
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 11. jun, 2013 10:44

http://onside.dk/premier-league/agger-s ... -liverpool

Oversigt over trøjesalg i Liverpool. Noget overraskende (og så alligevel ikke) så er det coutinho der sælger flest trøjer. Agger nr. 5
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » tirsdag, 11. jun, 2013 10:48

LFC-Aaby skrev:http://onside.dk/premier-league/agger-s ... -liverpool

Oversigt over trøjesalg i Liverpool. Noget overraskende (og så alligevel ikke) så er det coutinho der sælger flest trøjer. Agger nr. 5
Jeg forstår ikke rigtigt dem, der køber en Suarez trøje på nuværende tidspunkt. Men ellers fedt med Cou, og det siger også noget om forventningerne til ham i næste sæson.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar