Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » torsdag, 17. jul, 2014 23:00

til gengæld vidste vi vi havede en top 3 spiller i verden.

I denne seaon er det præcist det samme som sidste år, men i år ved vi bare vi ikke har en top 3 spiller i verden :)

vi blev ikke mester sidste år selv om vi havde en mega season.

? :)

hvis du seriøst tror vi har en chance for at blive mester så er du en del af de folk som også tror vi henter en storstjernespiller inden for 3 år.

og det hedder ikke at være negativ, det er at være realist
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af thefugle » torsdag, 17. jul, 2014 23:44

Wormie skrev:til gengæld vidste vi vi havede en top 3 spiller i verden.

I denne seaon er det præcist det samme som sidste år, men i år ved vi bare vi ikke har en top 3 spiller i verden :)

vi blev ikke mester sidste år selv om vi havde en mega season.

? :)

hvis du seriøst tror vi har en chance for at blive mester så er du en del af de folk som også tror vi henter en storstjernespiller inden for 3 år.

og det hedder ikke at være negativ, det er at være realist
Du har kun været negativ i nærmest alle dine indlæg jeg har set i dette transfervindue i år.

Nej vi blev ikke mestre sidste år, men det gjorde Chelsea eller Arsenal heller ikke sidste år, så kan de heller ikke blive det næste år eller hvad? Mærkeligt argument. Det er kun gået fremad siden BR kom til, så at tro på et mesterskab er jo ikke at være urealistisk, det er at se på realiteten i tingene. Der er ikke nogen klubber der er sikret et mesterskab på forhånd. Ingen, ikke engang city, chelsea eller nogen anden.

Vi har ikke Suarez, men vi gør truppen bedre og bredere. Desuden vandt vi en del kampe uden Suarez sidste år, så Suarez var ikke en enmandshær for os. Vi kunne vinde uden ham, vi kan gøre det igen.

Der er heller ikke nogen andre der har en Suarez i PL, er der? De andre har bare en stærk og bred trup, som vi os har når dette vindue er færdigt. Så jeg kan ikke se hvorfor mesterskabskampen ikke skulle inkludere os. Vi har beholdt den vigtigste mand, vores manager. Det er ham der sætter taktikkerne, ikke Suarez.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » fredag, 18. jul, 2014 10:58

Robbie Fowler er blevet udnævnt til klubambassadør:

(pressemeddelelsen):

From apprentice to ambassador

Liverpool FC today announced that Reds legend Robbie Fowler is returning to Liverpool as a Club Ambassador.

Robbie Fowler joined Liverpool FC Academy when he was nine years old. He made his first team debut at the age of 18 and played for Liverpool’s first team for nine years before he left and re-joined for eighteen months in 2006.

His duties as a Club Ambassador include attending matches, working with commercial partners, supporting Club-wide initiatives and working with the Academy as a mentor.

“Liverpool has been a massive part of my life for 30 years now. It’s been an honour to play for this Club and it’s even more of a privilege to be asked to be an ambassador” said Robbie Fowler.

“I’m looking forward to representing this great Club and will do all I can to support success both on and off the pitch” he added.

Fowler kick-starts his duties as an ambassador by joining the first team on their 2014 pre-season tour in the USA.


Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » søndag, 20. jul, 2014 17:12

http://www.express.co.uk/sport/football ... s-MLS-move

kan de kræve det?, dodged a bullet?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af F1rm1no » fredag, 08. aug, 2014 16:35

One Night In Istanbul - Official Trailer: http://youtu.be/F8dKDs3xNSs

Hehe
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LFC_20 » mandag, 11. aug, 2014 21:56



Så har man hørt det med :lol: :headbang:

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Belloni » tirsdag, 12. aug, 2014 22:01

Synes det er lidt mærkeligt at Manquillo og Markovic valg af trøje numre er gået så ubemærket hen. Mindes ikke at der er posted noget på den officielle hjemmeside som med alle de andre indkøb

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 12. aug, 2014 22:51

Belloni skrev:Synes det er lidt mærkeligt at Manquillo og Markovic valg af trøje numre er gået så ubemærket hen. Mindes ikke at der er posted noget på den officielle hjemmeside som med alle de andre indkøb
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -liverpool

Kan umiddelbart ikke finde noget om Markovic, så ja, det er lidt underligt.
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » onsdag, 13. aug, 2014 14:18

Endelig har de fundet en ledelses-løsning på vores akademi. Det har godt nok også været længe undervejs.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... or-7605026
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. aug, 2014 01:53

Jeg kender ikke reglerne ordentligt nok, men læste Spurs havde for stor en trup da de måtte registrere 25 mand, vi har præcist 25 mand i 1. holds truppen pt. incl Assaidi og Borini,Eller sagt på en anden måde 1 række plus Borini, Sterling,Skrtel,Flanno og Lazar. Så lån/salg er nødvendigt før vi køber mere, efter min mening. Bryder mig ikke om giga trupper, og tvivler på BR gør, og det gik jo reelt fint sidste sæson, med en bredde på 1 mand, ville jeg næsten sige, offensivt.




http://en.wikipedia.org/wiki/Liverpool_F.C.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aarhus » lørdag, 16. aug, 2014 11:57

Spillere under 21 behøves ikke registreres. Så Sterling og de andre unge gutter tæller ikke nødvendigvis med i vores samlede registrerede trup. Så vidt jeg husker.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 16. aug, 2014 12:08

Aarhus skrev:Spillere under 21 behøves ikke registreres. Så Sterling og de andre unge gutter tæller ikke nødvendigvis med i vores samlede registrerede trup. Så vidt jeg husker.
Som jeg forstår reglerne, så kommer det vel an på de unge spilleres historik? Mener de skal være trænet af en engelsk klub, et vis antal år, for ikke at skulle registreres. En spiller som f.eks. Markovic, skal derfor registreres på trods af han kun er 20 år.

Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl. Det er som sagt bare min forståelse af reglerne. :)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. aug, 2014 20:48

LFc gør mig 50100 kr rigere om 10 måneder, det eneste der mangler er nul nederlag i PL. En hundrede mand er smidt på dette sikre bet :?
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJ » lørdag, 16. aug, 2014 21:41

RedRedRed skrev:
Aarhus skrev:Spillere under 21 behøves ikke registreres. Så Sterling og de andre unge gutter tæller ikke nødvendigvis med i vores samlede registrerede trup. Så vidt jeg husker.
Som jeg forstår reglerne, så kommer det vel an på de unge spilleres historik? Mener de skal være trænet af en engelsk klub, et vis antal år, for ikke at skulle registreres. En spiller som f.eks. Markovic, skal derfor registreres på trods af han kun er 20 år.

Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl. Det er som sagt bare min forståelse af reglerne. :)
Ingen U21-spillere skal registreres.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 16. aug, 2014 22:13

AJ skrev:
RedRedRed skrev:
Aarhus skrev:Spillere under 21 behøves ikke registreres. Så Sterling og de andre unge gutter tæller ikke nødvendigvis med i vores samlede registrerede trup. Så vidt jeg husker.
Som jeg forstår reglerne, så kommer det vel an på de unge spilleres historik? Mener de skal være trænet af en engelsk klub, et vis antal år, for ikke at skulle registreres. En spiller som f.eks. Markovic, skal derfor registreres på trods af han kun er 20 år.

Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl. Det er som sagt bare min forståelse af reglerne. :)
Ingen U21-spillere skal registreres.
OK, fint nok. :)

Besvar