Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 08. sep, 2015 17:27

texy skrev:Man kan godt ærgre sig over, at vi lod et talent som Shelvey gå for £6m for to sæsoner siden, mens vi i stedet valgte at satse på Joe Allen.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490

Endnu en af mange forkerte transfer-dispositioner i min optik.

Ja den gør stadig ondt. Specielt når Joe Allen allerede den gang var dårlige end Shelvey.
Hans fandenivolskhed, er noget vi i den grad mangler på holdet.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 08. sep, 2015 23:10

texy skrev:
Mazter81 skrev:Den primære grund til, at han så så god ud mod San Marino var jo også, athan nærmest var frigjort for defensive pligter og ligesom de andre spillere blot skulle koncentrere sig om at spille mod et hold, som var dårligt og blot stillede sig i hjørnet og tog mod slag.
Når det så er sagt synes jeg det er overraskende skarpt af Hodgson at spille ham i den position
Men han har dælme også været god for Swansea. Han spillede jo Van Gaals bønder ud af brættet.
Bevares. Man kommer jo ikke med uden at være god.

Og overdriver du ikke indsatsen mod man u lidt?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » onsdag, 09. sep, 2015 09:52

Mazter81 skrev:
texy skrev:
Mazter81 skrev:Den primære grund til, at han så så god ud mod San Marino var jo også, athan nærmest var frigjort for defensive pligter og ligesom de andre spillere blot skulle koncentrere sig om at spille mod et hold, som var dårligt og blot stillede sig i hjørnet og tog mod slag.
Når det så er sagt synes jeg det er overraskende skarpt af Hodgson at spille ham i den position
Men han har dælme også været god for Swansea. Han spillede jo Van Gaals bønder ud af brættet.
Bevares. Man kommer jo ikke med uden at være god.

Og overdriver du ikke indsatsen mod man u lidt?
Ikke efter min opfattelse. Han var helt ufatteligt god i den kamp, synes jeg.
Kloppite

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 09. sep, 2015 10:08

@Texy
Så ved jeg ikke om du så Swansea's kamp mod Chelsea? Der var han selve dirigenten El Maestro, helt vanvittig god hvor han fuldstændige overstrålede Fabregas og Matic.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Alonso » fredag, 11. sep, 2015 16:01

Til gengæld er der ingen tvivl om, at Jonjo Shelvey netop har haft godt af at være i en klub, hvor han har fået lov at lave fejl uden at blive kasseret. Der er en anden tålmodighed med spillere i Swansea end i Liverpool, hvis de altså ikke har spansk pas og er købt af Michael Laudrup.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 11. sep, 2015 18:36

Alonso skrev:Til gengæld er der ingen tvivl om, at Jonjo Shelvey netop har haft godt af at være i en klub, hvor han har fået lov at lave fejl uden at blive kasseret. Der er en anden tålmodighed med spillere i Swansea end i Liverpool, hvis de altså ikke har spansk pas og er købt af Michael Laudrup.
Den slags er vel svært at konkludere. Det kunne sagtens være, at Shelvey havde udviklet sig lige så godt eller bedre, hvis han havde været i en klub som Liverpool, hvor presset for at levere konstant er større.

Det er vel individuelt, hvilket miljø man udvikler sig bedst i.
Kloppite

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mawope » fredag, 11. sep, 2015 20:17

Alonso skrev:Til gengæld er der ingen tvivl om, at Jonjo Shelvey netop har haft godt af at være i en klub, hvor han har fået lov at lave fejl uden at blive kasseret. Der er en anden tålmodighed med spillere i Swansea end i Liverpool, hvis de altså ikke har spansk pas og er købt af Michael Laudrup.
Shelvey blev jo netop kasseret af Monk efter hans ringe optræden mod os på Anfield, hvor han lavede selvmål og gav Can en albue. I de efterfølgende fire kampe var han kasseret. Noget Shelvey senere har udtalt fik ham til at indse, han måtte forbedre sin attitude. Shelvey har brug for at blive disciplineret. En opgave Monk har taget op. En større modenhed i takt med han bliver ældre hjælper sikkert også Shelvey til at blive bedre til at holde fokus på de rette ting, selvom han nok altid vil være en spiller med temperament og mange advarsler/udvisninger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. sep, 2015 20:24

mawope skrev:
Alonso skrev:Til gengæld er der ingen tvivl om, at Jonjo Shelvey netop har haft godt af at være i en klub, hvor han har fået lov at lave fejl uden at blive kasseret. Der er en anden tålmodighed med spillere i Swansea end i Liverpool, hvis de altså ikke har spansk pas og er købt af Michael Laudrup.
Shelvey blev jo netop kasseret af Monk efter hans ringe optræden mod os på Anfield, hvor han lavede selvmål og gav Can en albue. I de efterfølgende fire kampe var han kasseret. Noget Shelvey senere har udtalt fik ham til at indse, han måtte forbedre sin attitude. Shelvey har brug for at blive disciplineret. En opgave Monk har taget op. En større modenhed i takt med han bliver ældre hjælper sikkert også Shelvey til at blive bedre til at holde fokus på de rette ting, selvom han nok altid vil være en spiller med temperament og mange advarsler/udvisninger.

Hans temperament, er vel en del af hans spillestil, både på godt og ondt. Savner typer som ham på vores hold. Elsker spillere der vil gøre alt for, at vinde, kæmper og aldrig giver op.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mawope » fredag, 11. sep, 2015 20:48

Oomph242 skrev:Hans temperament, er vel en del af hans spillestil, både på godt og ondt. Savner typer som ham på vores hold. Elsker spillere der vil gøre alt for, at vinde, kæmper og aldrig giver op.
Han er bestemt en farverig spiller, men noget af det Monk offentligt har kritiseret ham for er jo netop at være for doven. Der er helt sikkert noget fandenivoldsk ved ham, men jeg ser ham ikke som et arbejdsjern der altid indædt knokler til det sidste. Hans frustrationer matcher tit fansenes, og det kan da være befriende at se iblandt alle de andre meget gennemprofesionelle og beherskede spillere, men frustrationerne tipper imø ofte over i mere destruktive end decideret 'vinderaktioner' for holdet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. sep, 2015 21:22

Shelvey er en fantastisk spiller. Desværre er han ikke god nok til Liverpool.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. sep, 2015 21:35

Hr. Drejer skrev:Shelvey er en fantastisk spiller. Desværre er han ikke god nok til Liverpool.

Men dem har vi desværre overflod af, på holdet i disse år. Shelvey synes jeg er god nok, til den trup vi har på nuværende.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af DAGGER! » fredag, 11. sep, 2015 22:30

Shelvey har fandens-i-voldskhed, men alt for ivrig i sit spil og slet ikke top-4 potentiale. GODT han blev skippet, da han er ligeså svingende som Joe Allen. som feks. Så hellere Lucas i den samme position, eller en hel anden type- Emre Can !!
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 25. sep, 2015 08:41

Kenny har altid været god til at tænke på andre end sig selv. Har solgt sin medalje for sejren i Mesterholdenes Europa Cup 1984 og givet pengene til brystkræft organisation.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490
Kloppite

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 07. okt, 2015 12:50

Er der nogen der ved om Steven Gerrard bogen bliver udgivet på dansk? I så fald hvornår?
There is only one Captain...... Ma Captain!!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » tirsdag, 20. okt, 2015 14:57

Nu prøver Ward at gøre Rodgers til synderen i hele Sterling-sagen. Den køber jeg ikke et sekund. Ward er helt sikkert skurken set fra mit Liverpool-perspektiv.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-10295295

Desværre lod man Ward vinde og solgte Sterling. Når man på den måde gav efter, så ender Ward jo med at have gjort alt det rigtige for sin spiller. Sterling fik en langt bedre kontrakt og han endte i en CL/Mesterskabs-klub.

Jeg kan stadig virkelig ærgre mig over, at han blev solgt, selvom £50m er mange penge. Vi ville jo nok være garanteret et beløb som vel er dobbelt af, hvad vi ender med at må give for Ings på hans "frie transfer", hvis vi havde ladet Sterling spille de to sæsoner han havde tilbage på kontrakten. Og nu, hvor vi har skiftet manager, så havde han måske ligefrem haft en udvej i forhold til alligevel at forlænge med os.

Men uanset hvad, så håber jeg ikke, at Ward får held med at gøre Rodgers til en syndebuk.
Kloppite

Besvar