Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 15. mar, 2016 09:39

CVLiverpool skrev:Michael Zorc incomming.
Det kunne være et scoop!
Jeg legede lidt med tanken i artikel til You'll never walk alone FanClub bladet lige efter Klopps ansættelse. Artiklen handlede om, at FSG har fået godt styr på mange områder i klubben, men at den sportslige strategi har manglet kontinuitet. Sluttede artiklen af med følgende:

Bliver det bedre nu?
Klopp kan godt blive en succes. Men hvad så, når han får en dårlig periode, eller søger andre steder hen? Så står Liverpool FC igen og skal bygge noget nyt om. Så efter min overbevisning handler fremtidig succes mere om, at FSG får fundet den rigtige sportsdirektør – eller Director of Football, som englænderne kalder stillingen – end det handler om succes i de kommende transfervinduer. Det skal være én, med personlig erfaring fra fodboldverdenen, men samtidig med en udpræget forretningsmæssig forståelse. Godt samarbejde mellem sportsdirektør og manager er vigtig, så måske FSG skulle prøve at gøre Michael Zorc i Dortmund interesseret i en jobsamtale?

Men det skal så lige huskes, at Ian Ayres job har været CEO, altså øverste administrative leder. Så hvis Michael Zorc kommer til LFC, vil det ikke være for at erstatte Ayre, men en strategisk ansættelse for at skabe kontinuitet i den sportslige udvikling. ....og så skal det lige huskes, at mht. økonomi, branding og sponsortegning har Ian Ayre været fantastisk dygtig, som Echo's James Pearce også fint beskriver i denne artikel: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-11039881
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 15. mar, 2016 15:26

Det er dejligt, at se at nogle mennesker er i stand til at fremhæve sig selv. Godt gået, Cynwal ;) .

Umiddelbart, vil Zirc være et scoop. Han kender Klopp, og Klopp kan samtidig sætte ham ind i LFC.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 15. mar, 2016 15:58

Hr. Drejer skrev:Det er dejligt, at se at nogle mennesker er i stand til at fremhæve sig selv. Godt gået, Cynwal ;) .
Umiddelbart, vil Zirc være et scoop. Han kender Klopp, og Klopp kan samtidig sætte ham ind i LFC.
Det er jeg sgu ikke bleg for - Når nu ingen andre gider ;)
....og er 100% på bølgelængde omkring, at Zorc ville være et scoop, udfra at han og Klopp har bevist, at de kan sammen. Automatismerne - som Morten Olsen ville sige - er på plads.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 15. mar, 2016 16:15

så tager vi hummels reus og aubameyang og spiller i gule udebane shorts næste år som en del af betalingen. :)

Det ihvertfald bedre ind at prøve at opkøbe southampton som BR prøvede!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 15. mar, 2016 19:06

Er det ikke snart kun Lambert der har skuffet derfra?
Lovren, Lallana og Clyne er da kommet godt i gang.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » tirsdag, 15. mar, 2016 19:28

Fedt view over den nye Main Stand.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-11044573

Men jeg synes også, at videoen gør det meget tydeligt, at man efterfølgende også må få gjort noget ved både Anfield Road stand og the Kop. Både for stemningen generelt, men også for oplevelsen på de øvre pladser på den nye Main Stand. Og reelt også for symmetrien / udseendet, men det er nok næppe et særligt vægtigt argument.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 15. mar, 2016 20:49

texy skrev:Fedt view over den nye Main Stand.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-11044573

Men jeg synes også, at videoen gør det meget tydeligt, at man efterfølgende også må få gjort noget ved både Anfield Road stand og the Kop. Både for stemningen generelt, men også for oplevelsen på de øvre pladser på den nye Main Stand. Og reelt også for symmetrien / udseendet, men det er nok næppe et særligt vægtigt argument.
Synes det tegner til et af de mest forfærdelige stadions rent æstetisk. Jeg kan egentlig godt lide de der lidt gammeldags stadions med tribuner hver for sig, men en smule symmetri og design, ville sgu pynte. En helhedsløsning.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 15. mar, 2016 21:08

Anfield har jo aldrig været æstetisk smukt stadion. Men enig i at der mangler helhedsløsninger. Det virker halvt gjort.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jensemand » tirsdag, 15. mar, 2016 21:43

Er jeg helt fra smitten eller kommer taget på den nuværende tribune ikke til at skygge for dem der sidder på den nye? Jeg har ikke fulgt så meget med i udbygningen så det er måske et dumt spørgsmål.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » tirsdag, 15. mar, 2016 21:45

Der er også et kæmpe problem med flere restricted view pladser på udbygningen.

Jeg smed en stak billeder op på fanklubbens FB side, der viser hvilke pladser der vil være uheldige at få: https://www.facebook.com/LFCFCDB/posts/884241048360433

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » tirsdag, 15. mar, 2016 22:05

jensemand skrev:Er jeg helt fra smitten eller kommer taget på den nuværende tribune ikke til at skygge for dem der sidder på den nye? Jeg har ikke fulgt så meget med i udbygningen så det er måske et dumt spørgsmål.
Det nuværende tag forsvinder. Således bør de åndssvage stolper også forsvinde.
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 15. mar, 2016 22:07

jensemand skrev:Er jeg helt fra smitten eller kommer taget på den nuværende tribune ikke til at skygge for dem der sidder på den nye? Jeg har ikke fulgt så meget med i udbygningen så det er måske et dumt spørgsmål.
Det gamle tag bliver fjernet, så der bliver en glidende overgang fra de nuværende siddepladser videre til de nye. ;)

Billede

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jensemand » tirsdag, 15. mar, 2016 22:53

Åh fedt nok tak for svar synes også det var mærkeligt :D så er jeg ikke helt fra smitten som skulle have været snotten hvis ikke det var for autocorrect ;) håber dog de finder en god løsning på det med restricted view som Callesen linker til for det er da træls :/
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » onsdag, 16. mar, 2016 00:10

@Jensemand

Jeg mener det er de pladser, som ryger som billige pladser til de der £9.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » onsdag, 16. mar, 2016 21:51

Når/hvis Anfield Road End også bliver renoveret og udvidet, vil godt og vel ½-delen af pladserne med begrænset udsyn forsvinde - så vidt jeg kan se - da det er det nuværende tag og dets afstivning som tager udsynet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar