Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 21. maj, 2016 14:02

Stadig bitter, Surf.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » lørdag, 21. maj, 2016 14:07

Vi venter stadig på argumenterne, Drejer. Men jeg har godt lagt mærke til, at du ikke gør dig så meget i den slags.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Dieks » lørdag, 21. maj, 2016 14:20

Syntes der er en svær diskussion om han er taktisk dygtigere end Klopp. Emery har været i Sevilla siden 2013 og har derved et andet kendskab sine spillere end Klopp har til sine. Samtidig har han haft flere mulighed for at hente de spillere han ønsker at have i sit spil koncept. Det har Klopp ikke haft, på samme måde, endnu. Uanset hvad en træner gør under kampen og hvilke taktiske dessiner han giver sine spillere, så er det stadig spillerene der skal udføre det. Fordi du har verdens bedste træner, bliver middelmådige spillere ikke nødvendigvis til verdensstjerner.
YNWA..!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 21. maj, 2016 14:22

Surf skrev:Vi venter stadig på argumenterne, Drejer. Men jeg har godt lagt mærke til, at du ikke gør dig så meget i den slags.
Argumenter for hvad?

BTW. Hvis du ikke kan diskutere uden at være nedladen, så vil jeg varmt anbefale at du læse nogle bøger, så du kan få blot en lille smule almen dannelse.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » lørdag, 21. maj, 2016 16:00

Hr. Drejer skrev:
Surf skrev:Vi venter stadig på argumenterne, Drejer. Men jeg har godt lagt mærke til, at du ikke gør dig så meget i den slags.
Argumenter for hvad?

BTW. Hvis du ikke kan diskutere uden at være nedladen, så vil jeg varmt anbefale at du læse nogle bøger, så du kan få blot en lille smule almen dannelse.
Argumenter for, hvorfor Emery var den taktisk overlegne. Når nu fx mawope så fint henviste til citater der viste, at Emery arbejde med motivation i pausen, og selv henviser til det som årsag.

Til det andet:

Man kan vel godt være alment dannet og samtidig nedladende? Selvom jeg nu ikke synes jeg var specielt nedladende. Det er jo i øvrigt interessant, at jeg skriver et indlæg med et glimt i øjet, hvortil du kalder mig bitter - hvorefter jeg er den nedladende, fordi jeg efterlyser argumenter..

Men jeg skal da være den første til at beklage hvis du følte dig ramt, Drejer.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » lørdag, 21. maj, 2016 17:03

Emery er klart overlegen taktisk, han motiverede sine spillere i pausen.

Det er et helt nyt koncept som ingen andre træner gør brug af. manden er genial og han spås at overtage i Manchester city til vinter på grund af sine taktiske evner til at motivere hans spillere i pausen.

Klopp prøvede den anden approach og demotivere sine spiller og breake dem ned til grunden med frygt. det virkede ikke denne gang men er ellers en udbred praktisk blandt toptrænere som før i tiden altid har været garanti for mesterskaber.

Klopp lover fremadrettet at være en smule mere positiv og motiverende over for sine spillere.




skriv selv mere hvis i kan finde på det.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 21. maj, 2016 17:10

Surf skrev:
Hr. Drejer skrev:
Surf skrev:Vi venter stadig på argumenterne, Drejer. Men jeg har godt lagt mærke til, at du ikke gør dig så meget i den slags.
Argumenter for hvad?

BTW. Hvis du ikke kan diskutere uden at være nedladen, så vil jeg varmt anbefale at du læse nogle bøger, så du kan få blot en lille smule almen dannelse.
Argumenter for, hvorfor Emery var den taktisk overlegne. Når nu fx mawope så fint henviste til citater der viste, at Emery arbejde med motivation i pausen, og selv henviser til det som årsag.

Til det andet:

Man kan vel godt være alment dannet og samtidig nedladende? Selvom jeg nu ikke synes jeg var specielt nedladende. Det er jo i øvrigt interessant, at jeg skriver et indlæg med et glimt i øjet, hvortil du kalder mig bitter - hvorefter jeg er den nedladende, fordi jeg efterlyser argumenter..

Men jeg skal da være den første til at beklage hvis du følte dig ramt, Drejer.
Jeg har i Klopp tråden argumenteret, hvorfor jeg mener at Klopp burde havde reageret hurtigere i 2. halvleg. Dernæst skrev jeg i kamptråden, inden kampen, at den eneste jeg frygtede fra Sevilla var Emery. Han er kendt som en detaljerytter, hvilket man også så i kampen, hvor han hele tiden dirigerede sine spillere.

Hvad Emery sagde og gjorde i pausen, ved jeg ikke. Jeg kan blot konstatere at det var to vidt forskellige Liverpool og Sevilla hold i de to halvlege, nået som må vække undren og refleksivitet - både overfor Emery og Klopps ageren i pausen og i 2. halvleg.

Hvis du sagde det med glimt i øjet, så undskylder jeg, at jeg var ude med riven - noget Liverpool spillerne skulle have gjort mere i i 2. halvleg.

God lørdag aften.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 22. maj, 2016 09:23

Målene er faktisk rigtig godt fordelt denne sæson:

http://www.liverpool.no/stats.aspx?teamid=5

Jeg er sikker på, at Sturridge ville ligge på 20 PL mål, havde han været fit hele sæson, da han ligger pænt med en scoring i lidt mere end hver anden kamp.

Jeg er faktisk også imponeret over super sub Benteke med 9 PL scoringer.

Henderson og Lallana bør levere lidt flere mål og assists, men det tror jeg også kommer til at ske, og så bør en tilgang af Götze give flere mål.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. maj, 2016 09:39

Succés'er og fiaskoer blandt de udlejede spillere:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Slik-gi ... tlnte.aspx

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 31. maj, 2016 09:14

Jeg kan ikke finde tråden om vores unge talenter. Ryger de bare ud efter en vis tid, eller er det mig, der trænger til nye briller ?

Disse 4 skal vi holde med på næste sæsons U21 hold iflg Michael Beale:

http://www.hitc.com/en-gb/2016/05/30/li ... ep-an-eye/?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 31. maj, 2016 09:22

Lidt statistik over net spend blandt "top 6" klubberne:

http://anfieldindex.com/22883/net-spend-conundrum.html?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » onsdag, 15. jun, 2016 10:18

Billede

Næste sæsons kampprogram.


Edit : Første hjemmekamp mod Burnley, bliver den flyttet til et andet stadion ift til udbygningen af Anfield?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » onsdag, 15. jun, 2016 15:23

YNWA! skrev: Næste sæsons kampprogram.

Edit : Første hjemmekamp mod Burnley, bliver den flyttet til et andet stadion ift til udbygningen af Anfield?
Vi ansøgt Burnley om at spille hos dem i stedet, for så at spille hjemme i "returen". Stadionet burde dog være færdigt inden Burnley kampen, men der kan jo altid være fejl og mangler der skal udbedres.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 15. jun, 2016 20:18



Rygter om kinesiske investorer, som skulle være interesseret i overtalgelse af klubben eller et partnerskab med FSG.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af TomViolence » onsdag, 15. jun, 2016 22:11

Så FSG skulle investere enormt mange penge i at udbygge Anfield og så sælge klubben efterfølgende? Det virker usandsynligt.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar