Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. okt, 2016 21:29

3 halvlege med clean sheet om end mod relativt små hold hjemme, men ikke desto mindre er det vel lang tid siden det sidst er sket?? eller hvad, for ved reelt ikke hvornår det sidst er sket, nogle der har lidt viden om den sag, og evt har link til en side med sådan viden ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » lørdag, 22. okt, 2016 22:29

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-12065336
Ekstra mand i trænerstaben? Det ville være så umanerlig dumt ikke at tilknytte ham. Klopp har befæstet sin position, så det vil ikke være en trussel, som en tidligere legende godt kan være. Jeg er sikker på at de kan finde en god rolle til mit kæmpe idol[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » lørdag, 22. okt, 2016 23:07

Jesper skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-12065336
Ekstra mand i trænerstaben? Det ville være så umanerlig dumt ikke at tilknytte ham. Klopp har befæstet sin position, så det vil ikke være en trussel, som en tidligere legende godt kan være. Jeg er sikker på at de kan finde en god rolle til mit kæmpe idol[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Hvem siger også, at det skulle være med førsteholdet?
Det er langt mere sandsynligt han kommer til at være på akademiet, hvis han kommer tilbage.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. okt, 2016 23:36

@Mugge tror du ikke Ste G ville blive involveret i 1. holdet på kampdage i det mindste. Klopp er en af de bedste motivatorer er mit gæt, men Steven kan måske føje yderlige promiller eller måske en procent til. Netop fordi Klopp er så "stor" kan Steven få noget at sige hos 1. holdet er jeg ret overbevist om....Hvis han altså kommet til LFC. Han kan jo skabe lidt liv på lægterne tænker jeg, alene ved sin tilstedeværelse, det skabte han også som spiller med sine mål og entusiasme....Hvis han blev ansat i klubben, er jeg ret sikker på han ikke blev pakket væk, det er Klopp for strategisk til, er mit gæt
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » lørdag, 22. okt, 2016 23:51

Thommo skrev:@Mugge tror du ikke Ste G ville blive involveret i 1. holdet på kampdage i det mindste. Klopp er en af de bedste motivatorer er mit gæt, men Steven kan måske føje yderlige promiller eller måske en procent til. Netop fordi Klopp er så "stor" kan Steven få noget at sige hos 1. holdet er jeg ret overbevist om....Hvis han altså kommet til LFC. Han kan jo skabe lidt liv på lægterne tænker jeg, alene ved sin tilstedeværelse, det skabte han også som spiller med sine mål og entusiasme....Hvis han blev ansat i klubben, er jeg ret sikker på han ikke blev pakket væk, det er Klopp for strategisk til, er mit gæt
Nej, det tror jeg ikke.
Tror overhovedet ikke, at Klopp vil ofre en af sine trænere, for at få Gerrard ind. Han kommer til at få en rolle på akademiet til at starte med, og vil være en klub ambassadør.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » søndag, 23. okt, 2016 00:22

Modtaget, det finder vi måske ud af inden for kort tid. Det kører jo hæderligt pt, men Steven omkring 1. holds truppen lyder bare så godt i mine ører, at jeg tror det sker, og at det ender lykkeligt. Men ellers må han jo bare være der i det mindste når vi løfter trofæet senere på sæsonen.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » søndag, 23. okt, 2016 08:26

En tilbagetrukket rolle i ungdomsafdelingen vil være fint nok. Han skal ikke ind og lave uro omkring førsteholdstruppen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nrg » søndag, 23. okt, 2016 08:33

Emmy skrev:En tilbagetrukket rolle i ungdomsafdelingen vil være fint nok. Han skal ikke ind og lave uro omkring førsteholdstruppen.
Helt enig med dig, Emmy. Byg ham stille og roligt op. Giv ham noget erfaring på akademiet og lad ham gøre sin træner licens/eksamen færdig. Det vil ikke ødelægge alt det gode vi har nu, men samtidig styrke os i fremtiden.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » søndag, 23. okt, 2016 09:56

Det er et perfekt tidspunkt at få SG tilbage.
Klopp bliver forhåbentligt hos os i laaaaang tid, men dagen hvor han stopper kommer jo og til den tid er Stevie parat.
Steven Gerrard manager of Liverpool....
Ja det lyder måske for godt til nogensinde at blive sandt, men for fanden, hvor ville det dog være smukt!!!!
Klopp tager os til mesterskaberne igen og Stevie løfter arven......
Med mine nu 46 år, glæder jeg mig til at genopleve mine unge dage
26 år uden den titel, som i mit hoved altid har tilhørt os.....
Jeg er overbevist om at den snart er på vej tilbage i det skab hvor den hører til og den kommer for at blive mange år fremover!

"Though your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone"

Liverpool forever!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » søndag, 23. okt, 2016 10:15

Ret beset er der ingen af os der aner, hvorvidt Gerrard har trænerpotentiale. Vi kan have vores fornemmelser, men de siger jo ikke meget. Så en mindre rolle på akademiet er fint. Så må vi se hvad der kan føre til.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » søndag, 23. okt, 2016 10:17

Synes man tager det lidt for meget som en selvfølge, at Gerrard vil blive en succes som manager/træner. Det har aldrig været en selvfølge, at fordi man er en god spiller, at man bliver det samme som træner. Man kan håbe, men det er ingen selvfølge.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » søndag, 23. okt, 2016 10:37

Mugge skrev:Synes man tager det lidt for meget som en selvfølge, at Gerrard vil blive en succes som manager/træner. Det har aldrig været en selvfølge, at fordi man er en god spiller, at man bliver det samme som træner. Man kan håbe, men det er ingen selvfølge.
Jeg synes omvendt det ville være lettere sindssygt, hvis man ikke tilknytter en klubsjæl og en levende legende, når han åbenlyst selv er motiveret. Ja, han bliver måske ikke en legende som træner, men i første omgang vil han da være genial som eks vejleder for de unge.
Vi skal ikke ud i at miste Steven, nu hvor Carragher røg i svinget.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » søndag, 23. okt, 2016 11:05

Siden 2001, har Klopp arbejdet tæt sammen med Zeljko Buvac, hvor han blev Klopps assistent træner i Mainz 05. Buvac fulgte med til Dortmund, og med til Liverpool, så de to har en lang historie for at arbejde sammen og skabe resultater. Tag så med i overvejelserne, at deres indbyrdes sprog er tysk, til når der diskuteres taktik, træningsøvelser, indsats- og fokusområder for den enkelte spiller samt for truppen. Denne to-enighed ser jeg ingen chancer for, at Steven Gerrard bliver en del af.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mambo » søndag, 23. okt, 2016 15:39

Han skal da bare tilbage i den røde trøje og være med til at køre mesterskabet hjem fra januar som joker på bænken.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » søndag, 23. okt, 2016 18:09

Mambo skrev:Han skal da bare tilbage i den røde trøje og være med til at køre mesterskabet hjem fra januar som joker på bænken.
Det skal han med garanti ikke og det kommer heller ikke til at ske
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar