Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 24. feb, 2017 10:41

Bojangles, hvorfor tror du vi ofrede cupperne? Den tanke har jeg ikke tænkt et splitsekund og virker heller ikke til at passe med Klopps mentalitet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af sjampen » lørdag, 25. feb, 2017 12:58

Jesper skrev:Bojangles, hvorfor tror du vi ofrede cupperne? Den tanke har jeg ikke tænkt et splitsekund og virker heller ikke til at passe med Klopps mentalitet.
Når man bevidst vælger ikke at stille op med stærkeste mandskab, samtidig med at man ved, at man ikke har specielt meget bredde i truppen, fordi det har man ikke investeret i, så ofrer man succes i Cupturneringer for succes i Premier League. Med vores system og det engelsk kampprogram, så kræver det rotation, det er klart, men så bør man også investere i bredden hvis man vil spille med.

Det er efter min mening en korrekt prioritering, simpelthen fordi top 4 og CL er så vigtigt et mål for vores fremtidige succes, men det var på bekostning af Cupturneringer.

I øvrigt ofrede Klopp også Premier League til fordel for Europa League sidste år, så det er alligevel heller ikke længere væk fra Klopps mentalitet, uanset at vores position udenfor CL allerede var afgjort.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » lørdag, 25. feb, 2017 15:06

sjampen skrev:
Jesper skrev:Bojangles, hvorfor tror du vi ofrede cupperne? Den tanke har jeg ikke tænkt et splitsekund og virker heller ikke til at passe med Klopps mentalitet.
Når man bevidst vælger ikke at stille op med stærkeste mandskab, samtidig med at man ved, at man ikke har specielt meget bredde i truppen, fordi det har man ikke investeret i, så ofrer man succes i Cupturneringer for succes i Premier League. Med vores system og det engelsk kampprogram, så kræver det rotation, det er klart, men så bør man også investere i bredden hvis man vil spille med.

Det er efter min mening en korrekt prioritering, simpelthen fordi top 4 og CL er så vigtigt et mål for vores fremtidige succes, men det var på bekostning af Cupturneringer.

I øvrigt ofrede Klopp også Premier League til fordel for Europa League sidste år, så det er alligevel heller ikke længere væk fra Klopps mentalitet, uanset at vores position udenfor CL allerede var afgjort.
Jeg skal da ikke blankt afvise det, men jeg så ikke én have den teori fremme forud for de to cupper. Kun et stykke tid efter kom de teorier. Er det ikke lidt letkøbt?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 25. feb, 2017 16:40

Jesper skrev:
sjampen skrev:
Jesper skrev:Bojangles, hvorfor tror du vi ofrede cupperne? Den tanke har jeg ikke tænkt et splitsekund og virker heller ikke til at passe med Klopps mentalitet.
Når man bevidst vælger ikke at stille op med stærkeste mandskab, samtidig med at man ved, at man ikke har specielt meget bredde i truppen, fordi det har man ikke investeret i, så ofrer man succes i Cupturneringer for succes i Premier League. Med vores system og det engelsk kampprogram, så kræver det rotation, det er klart, men så bør man også investere i bredden hvis man vil spille med.
Det er efter min mening en korrekt prioritering, simpelthen fordi top 4 og CL er så vigtigt et mål for vores fremtidige succes, men det var på bekostning af Cupturneringer.
I øvrigt ofrede Klopp også Premier League til fordel for Europa League sidste år, så det er alligevel heller ikke længere væk fra Klopps mentalitet, uanset at vores position udenfor CL allerede var afgjort.
Jeg skal da ikke blankt afvise det, men jeg så ikke én have den teori fremme forud for de to cupper. Kun et stykke tid efter kom de teorier. Er det ikke lidt letkøbt?
Det er jo i virkeligheden en konklusion for din egen regning, for tror ikke vi "ofrede" PL sidste år.

Fakta er vel, at vi gik benhårdt efter titlen i EL fordi den ville få os i CL i år. Derfor blev der selvsagt roteret en smule i kampene i PL, men husker det overhovedet ikke som rene reservehold vi stillede med.

I mine øjne er rotation grundet 2 turneringer, ikke lig ofring af den ene af disse.

Jeg synes prioriteringen sidste år var fornuftig, da vi havde uendeligt meget mere at vinde end vi havde at tabe.

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af perpig » lørdag, 25. feb, 2017 17:53

Jesper skrev:
sjampen skrev: Når man bevidst vælger ikke at stille op med stærkeste mandskab, samtidig med at man ved, at man ikke har specielt meget bredde i truppen, fordi det har man ikke investeret i, så ofrer man succes i Cupturneringer for succes i Premier League. Med vores system og det engelsk kampprogram, så kræver det rotation, det er klart, men så bør man også investere i bredden hvis man vil spille med.

Det er efter min mening en korrekt prioritering, simpelthen fordi top 4 og CL er så vigtigt et mål for vores fremtidige succes, men det var på bekostning af Cupturneringer.

I øvrigt ofrede Klopp også Premier League til fordel for Europa League sidste år, så det er alligevel heller ikke længere væk fra Klopps mentalitet, uanset at vores position udenfor CL allerede var afgjort.
Jeg skal da ikke blankt afvise det, men jeg så ikke én have den teori fremme forud for de to cupper. Kun et stykke tid efter kom de teorier. Er det ikke lidt letkøbt?
Enig, det er meget letkøbt.
Hvis man ofrer en pokalturnering, hvor man er fremme ved semifinalen så er man tæt på idiotisk - og det tror jeg ikke Klopp er.
At hævde at vi ofrede pokalturneringerne er ganske enkelt en fejlagtig fortælling: vi kunne da godt have vundet hvis det var det vi ville..... :?
Vi røg ud fordi vi på dagen ikke var bedre.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af sjampen » lørdag, 25. feb, 2017 23:25

perpig skrev: Enig, det er meget letkøbt.
Hvis man ofrer en pokalturnering, hvor man er fremme ved semifinalen så er man tæt på idiotisk - og det tror jeg ikke Klopp er.
At hævde at vi ofrede pokalturneringerne er ganske enkelt en fejlagtig fortælling: vi kunne da godt have vundet hvis det var det vi ville..... :?
Vi røg ud fordi vi på dagen ikke var bedre.
Mon ikke også vi havde været bedre på dagen hvis startopstillingen mod Wolves ikke indeholdt Randall, Gomez, Klavan, Moreno, Lucas, Ejaria, Woodburn og Ojo. Hold nu kæft altså, det har da ikke en skid med at være på optimalt niveau på dagen og alt at gøre med at det er spillere der enten ikke er gode nok eller ikke er gamle nok til at være med i vores startopstilling til en vigtig kamp. Ergo, når de er med var kampen alligevel ikke så vigtig.

Vi skulle slå dem alligevel, men er det seriøst en diskusion at vi stillede med et 2. hold og derfor nedprioriterede Cup turneringen. Hvis vi ville være bedre i FA cuppen havde vi stillet et bedre hold, både mod Wolves, Plymouth og dem vi mødte før.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » onsdag, 01. mar, 2017 14:52



Endnu en rejse til Spanien.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 01. mar, 2017 18:03

det kan næsten KUN være fordi spillerne og Klopp så skal gå barfodet tilbage til Liverpool ??
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. mar, 2017 19:18

YNWA! skrev:

Endnu en rejse til Spanien.
:shock: :lol:

Så må vi håbe at Klopps man-management virkerbedre denne gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » fredag, 03. mar, 2017 17:55

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-12687560

Desværre investere de ikke i klubben.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » fredag, 03. mar, 2017 20:15

Oomph242 skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-12687560

Desværre investere de ikke i klubben.
Guds vilje ske tak og lov... det vil være en sand katastrofe og ikke foreneligt med principper i vores demokratiske del af verden.
Up The RedMen... we go again!

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af sjampen » fredag, 03. mar, 2017 23:21

Jan skrev:
Oomph242 skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-12687560

Desværre investere de ikke i klubben.
Guds vilje ske tak og lov... det vil være en sand katastrofe og ikke foreneligt med principper i vores demokratiske del af verden.
Prøv at google lidt omkring Standard Chartered, New Balance og hvem klubben ellers har særdeles lukrative aftaler med inden du bliver principfast. Den er ofte helt gal i Saudi Arabien, men det er bestemt ikke det eneste sted hvor hvad de fleste anser som basale menneskerettigheder bliver brudt.

Om end det ikke er ligeså slemt som steder i mellemøsten, så er vores egen ejer jo trods alt relativt involveret i den amerikanske politiske debat og guderne ved, at amerikanerne ikke er rene englebasser. Skyld er relativt. Jeg ønsker heller ikke at se klubben overtaget af mennesker med den slags værdier, men vi kan også alle sammen blive lige hellige nok.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 08. mar, 2017 22:48

http://trendsandtravel.dk/ryanair-koebe ... tles-byen/

Ryanair åbner ruter direkte til Liverpool fra KBH..

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jan » fredag, 10. mar, 2017 20:46

sjampen skrev:
Jan skrev:
Oomph242 skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-12687560

Desværre investere de ikke i klubben.
Guds vilje ske tak og lov... det vil være en sand katastrofe og ikke foreneligt med principper i vores demokratiske del af verden.
Prøv at google lidt omkring Standard Chartered, New Balance og hvem klubben ellers har særdeles lukrative aftaler med inden du bliver principfast. Den er ofte helt gal i Saudi Arabien, men det er bestemt ikke det eneste sted hvor hvad de fleste anser som basale menneskerettigheder bliver brudt.

Om end det ikke er ligeså slemt som steder i mellemøsten, så er vores egen ejer jo trods alt relativt involveret i den amerikanske politiske debat og guderne ved, at amerikanerne ikke er rene englebasser. Skyld er relativt. Jeg ønsker heller ikke at se klubben overtaget af mennesker med den slags værdier, men vi kan også alle sammen blive lige hellige nok.
Er ikke hellig, ikke alt skal tages bogstavligt og jeg er ganske klar over amerikanernes og SC's gøren og laden og nej, de er ingen englebasser. Slet ikke faktisk, og det er ganske forfærdeligt. Men man behøver jo ikke gøre det værre - om end vi nok må konstatere, at fodbold på topplan i dag er en beskidt forretning.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 13. mar, 2017 19:14

Sammen med Spurs er vi bedst til at få point efter at være kommet bagud:

http://www.liverpool.no/innsikt/comeback-kongene/

Vi har lige så mange sejre (16) som i sidste sæson, og med 10 kampe tilbage vidner det forhåbentlig om fremgang i modsætning til, hvad en del ytrer herinde.

Besvar