Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 18. apr, 2017 20:56

http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liv ... 0-12910453

Hvis vi havde verdens næststørste stadion....
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 18. apr, 2017 23:22

Jesper skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liv ... 0-12910453

Hvis vi havde verdens næststørste stadion....
Er hun arbejdsløs?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndersF » onsdag, 19. apr, 2017 13:28

Så er afstemningen om årets spiller i Liverpool åbnet op inde på den officielle hjemmeside.
Jeg synes egentligt det var semi svært at vælge en spiller over de andre, da der er mange der har spillet godt i perioder og ellers været skadet/fraværende/ude af form i andre perioder, dog endte min stemme på Mané som jeg synes har været udslagsgivende stort set hele sæsonen når han har været klar :)

Firmino og Milner var også inde i mine overvejelser.

Hvem har I som årets spiller i klubben i år?

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Surf » onsdag, 19. apr, 2017 19:14

Over hele sæsonen synes jeg næsten kun Mané kan være spilleren. Han er topscorer som kantspiller, han har holdt et konsistent højt niveau, og vi så hvor meget holdet manglede ham i januar. Firmino og Gini kommer også ind, men Gini havde ikke tilstrækkeligt niveau i efteråret, og Firmino dykkede i niveau i vinteren. Dog vil jeg sige, at hvis Firmino kan holde sit niveau og blive ved med at være kampafgørende i de sidste kampe, så kunne jeg godt ende med at stemme på ham efter sæsonen (hvis afstemningen havde været på det tidspunkt). Det skyldes dels, at jeg elsker spillere der præsterer under pres, dels at Mané så har misset en del kampe qua ACN og skade. Lallana har været fantastisk, men for meget skadet.

I øvrigt kan jeg ikke forstå, hvor alle disse afstemninger dukker op inden sæsonen er ovre. For mig kan de næste kampe netop afgøre, hvilke spillere der stiger helt til vejrs og hvilke der forbliver i mellemlaget. Det er nu sæsonen afgøres, og nu de bedste spillere præsterer. Har en spiller været god hele sæsonen, men falder i niveau under det høje pres, fortjener han ikke prisen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 20. apr, 2017 09:56

hvis man kan klare det, har TAW lagt et komplet kapitel op omkring Fernando Torres og hans Exit fra Liverpool... emotionel læsning..

https://www.theanfieldwrap.com/2017/04/ ... s-stories/
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » fredag, 21. apr, 2017 12:47

Boguddrag af bogen Liverpool i Blodet: http://liverpool-fc.dk/boguddrag-liverpool-blodet/

Den er skrevet af et par (tidl) forumbrugere iøvrigt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 21. apr, 2017 13:22

Jesper skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liv ... 0-12910453

Hvis vi havde verdens næststørste stadion....
Enig med hende i forhold til at få sørget for noget planlægningsarbejde for at få the Kop udvidet. ´Men hun er vist gået lidt overgevind i forhold til kapacitet. Og så vil jeg mener, at det engelske vejr byder, at der skal være tag over tribunerne.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » fredag, 21. apr, 2017 21:08

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » fredag, 21. apr, 2017 23:54

AndreasN skrev:Apropos diskussionen omkring Sakho. Stakkels mand.
Ironisk? gætter på fodbold spillere i de 20 største ligaer, hører til blandt de 1 % heldigste på arbejdsmarkedet. Fed hyre,og den bedste lægehjælp penge kan købe, glorificeret og hyldet verden over, naturligvis er presset negativt(for størstedelen velsagtens), men det er vist også det. Hver gang en spiller river korsbåndet over, skriver folk flittigt hvor synd og ligefrem tragisk det er.....Det er ærgeligt, men på absolut ingen måde i nærheden af en tragedie.

Og er med på det er in, at vise sympati for alt, i disse facebook tider, men jeg sætter pris på at vise empati hvor det er på sin plads.

Og har intet mod Sakho, og håber faktisk Klopp og Sakho får drukket sig til rette over 2-3 flasker Whiskey. men tvivler på han bliver. Som et af dine links også nævner, kan skaden nok ikke rettes op.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Ponzac » lørdag, 22. apr, 2017 02:13

Thommo skrev:
AndreasN skrev:Apropos diskussionen omkring Sakho. Stakkels mand.
Ironisk? gætter på fodbold spillere i de 20 største ligaer, hører til blandt de 1 % heldigste på arbejdsmarkedet. Fed hyre,og den bedste lægehjælp penge kan købe, glorificeret og hyldet verden over, naturligvis er presset negativt(for størstedelen velsagtens), men det er vist også det. Hver gang en spiller river korsbåndet over, skriver folk flittigt hvor synd og ligefrem tragisk det er.....Det er ærgeligt, men på absolut ingen måde i nærheden af en tragedie.

Og er med på det er in, at vise sympati for alt, i disse facebook tider, men jeg sætter pris på at vise empati hvor det er på sin plads.

Og har intet mod Sakho, og håber faktisk Klopp og Sakho får drukket sig til rette over 2-3 flasker Whiskey. men tvivler på han bliver. Som et af dine links også nævner, kan skaden nok ikke rettes op.
Det er da synd for alle som kommer til skade. Kendt eller ej.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » lørdag, 22. apr, 2017 09:17

Thommo skrev:.., men jeg sætter pris på at vise empati hvor det er på sin plads.....
Priviligeret eller ej, så kan man vel godt have ondt af en mand der går glip af en cup finale og et EM pga. en fejlagtig anklage..eller må man kun føle empati med de fattige og undertrykte?

Sendt fra min SM-A310F med Tapatalk

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » lørdag, 22. apr, 2017 12:50

Thommo skrev:
AndreasN skrev:Apropos diskussionen omkring Sakho. Stakkels mand.
Ironisk? gætter på fodbold spillere i de 20 største ligaer, hører til blandt de 1 % heldigste på arbejdsmarkedet. Fed hyre,og den bedste lægehjælp penge kan købe, glorificeret og hyldet verden over, naturligvis er presset negativt(for størstedelen velsagtens), men det er vist også det. Hver gang en spiller river korsbåndet over, skriver folk flittigt hvor synd og ligefrem tragisk det er.....Det er ærgeligt, men på absolut ingen måde i nærheden af en tragedie.

Og er med på det er in, at vise sympati for alt, i disse facebook tider, men jeg sætter pris på at vise empati hvor det er på sin plads.

Og har intet mod Sakho, og håber faktisk Klopp og Sakho får drukket sig til rette over 2-3 flasker Whiskey. men tvivler på han bliver. Som et af dine links også nævner, kan skaden nok ikke rettes op.
Det synes jeg da er et total underligt indlæg. Jeg er da godt klar over, at fodboldspillere har flere privilegier end alle mulige andre, men det kan de da for fanden ikke gøre for, og derfor er det da synd for dem, når de pga. andres inkompetence går det igennem, som Sakho har gjort. Jeg ser ingen udover dig bringe ordet tragedie i spil.

Og så er det heller ikke Sakho og Klopps forhold, der ikke kan rettes op på. Det er alt det, Sakho fejlagtigt er gået glip af, der ikke kan rette op på.
Senest rettet af AndreasN mandag, 24. apr, 2017 12:04, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. apr, 2017 21:19

Antal kampe som nedenstående fire klubber har spillet mod hold fra nedre halvdel, og som har scoret to eller flere mål:

Liverpool 10
Arsenal 4
City 1
United 0

Trist statistik!
Senest rettet af Hr. Drejer mandag, 24. apr, 2017 14:01, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af MP » mandag, 24. apr, 2017 10:53

I 5 af de sidste 6 år har Tottenham haft PFA Young Player of the Year. Ikke for sjov de har overhalet os indenom og etableret sig fast i toppen.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 25. apr, 2017 13:39

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar