Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 30. maj, 2017 10:17

mortenbak skrev:Kan se at vi har en træningskamp mod Hertha Berlin d. 29/7-17.

Er der nogen der ved hvor den spilles ? Er det en del af Audi cup ? Den er ihvertfald ikke sat på programmet for Olympia Stadion

EDIT: Der står godt nok at den spilles på Olympia stadion, men ikke på deres webside.

Hvordan køber man almindelige billetter mon ?

Edit: Har fundet ud af det, men det frie billetsalg starter først 8 juni, det var det der forvirrede mig.
Dejlig monolog. Du fik med dit indlæg stillet spørgsmål, jeg ikke vidste, at jeg havde og svar, jeg ikke vidste, at jeg havde brug for.
Liverpool Football Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 30. maj, 2017 18:06

AndreasN skrev:
mortenbak skrev:Kan se at vi har en træningskamp mod Hertha Berlin d. 29/7-17.

Er der nogen der ved hvor den spilles ? Er det en del af Audi cup ? Den er ihvertfald ikke sat på programmet for Olympia Stadion

EDIT: Der står godt nok at den spilles på Olympia stadion, men ikke på deres webside.

Hvordan køber man almindelige billetter mon ?

Edit: Har fundet ud af det, men det frie billetsalg starter først 8 juni, det var det der forvirrede mig.
Dejlig monolog. Du fik med dit indlæg stillet spørgsmål, jeg ikke vidste, at jeg havde og svar, jeg ikke vidste, at jeg havde brug for.
Haha... velbekomme.

En lille sludder for en sladder med sig selv kan nogen gange føre til svar og også endnu flere spørgsmål.

Grinte selv af mine edits, men nu var indlægget skrevet.

Jeg skal da se om jeg ikke kan være heldig at gafle et par billetter til den kamp. Synes dog ikke det er fedeste stadion at se bold på pga løbebanen... man er pokkers langt væk fra grønsværen især i kurverne bag målene. Men så må jeg gå en styrke op i læsebrillen :)

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 30. maj, 2017 22:08



Legend.. ;)

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. jun, 2017 11:58

Seedede lag:
Sevilla, Napoli, Dynamo Kiev, Ajax og Liverpool

Useedede lag:
Sporting, Hoffenheim, Nice, AEK Athen, Young Boys, Club Brugge, CSKA Moskva, Viktoria Plzen, Steaua Bucharest og Istanbul Basaksehir.

Jeg håber vi møder et vesteuropæisk hold. De østeuropæiske kender jeg ikke noget til, og de kan nogle gange være et ubehageligt bekendtskab.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » torsdag, 01. jun, 2017 12:08

Hr. Drejer skrev:Seedede lag:
Sevilla, Napoli, Dynamo Kiev, Ajax og Liverpool

Useedede lag:
Sporting, Hoffenheim, Nice, AEK Athen, Young Boys, Club Brugge, CSKA Moskva, Viktoria Plzen, Steaua Bucharest og Istanbul Basaksehir.

Jeg håber vi møder et vesteuropæisk hold. De østeuropæiske kender jeg ikke noget til, og de kan nogle gange være et ubehageligt bekendtskab.
Vil nok klart foretrække Club Brugge. Men Nice og et gensyn med Balotelli kunne da også være sjovt...
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJ » torsdag, 01. jun, 2017 12:16

Hr. Drejer skrev:Seedede lag:
Sevilla, Napoli, Dynamo Kiev, Ajax og Liverpool

Useedede lag:
Sporting, Hoffenheim, Nice, AEK Athen, Young Boys, Club Brugge, CSKA Moskva, Viktoria Plzen, Steaua Bucharest og Istanbul Basaksehir.
Kiev og Ajax skal lige vinde i 3. runde først. Det er kun Sevilla, Napoli, Liverpool, Sporting og Hoffenheim, der er sikre på at være med i playoff-runden.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » fredag, 02. jun, 2017 13:56

Hvad synes folk om den nye udetrøje? Designet har jo været lækket længe, så ikke de store overraskelser der.

Synes faktisk den er ok og tror den vil gøre sig fornuftigt på banen.

http://www.liverpoolfc.com/news/announc ... hes-online

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af sjampen » fredag, 02. jun, 2017 15:12

Jeg tror måske godt du kan have ret i, at den vil gøre sig OK på banen, men jeg synes godt nok den ser forfærdelig ud. Jeg er ellers i den her grøft hvor, at jeg primært foretrækker helt simple og klassiske trøjer, og hvis ikke det er sagen, så er jeg egentlig glad for de her lidt underlige og spøjse trøjer der ofte går hen og bliver lidt kult allerede fra dag 1.

Men ligesom vores nuværende forfærdelige neontrøjer og Warriors håbløse forsøg på 3. trøjer, så er min reaktion godt nok at den er skrækkelig. Også går rygterne sq også på en orange 3. trøje der heller ikke er for køn, selvom jeg nu vil vente med at bedømme dem til de er officielle og vi ser nogle ordenlige billeder. Vi har heldigvis fået en ufattelig flot og elegant hjemmetrøje.

Jeg synes faktisk generelt, at det er utroligt at alle de her concept bud der gives af fans, hvis vi her snakker om dem der rent faktisk er gode og ikke lavet i Paint, stort set altid er flottere end de officielle.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 02. jun, 2017 16:00

Udetrøjen forfærdelig. Den minder om den grimme trøje fra 90erne, den grøn/hvide.

Jeg har endnu ikke taget stilling til hjemmetrøjen. Snittet er fedt, men farven, hmmm, den er i hvert fald ikke Liverpool rød.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » fredag, 02. jun, 2017 18:23

Hr. Drejer skrev:...... men farven, hmmm, den er i hvert fald ikke Liverpool rød.
Den er netop klassisk Liverpool rød
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 02. jun, 2017 19:44

Hr. Drejer skrev:Udetrøjen forfærdelig. Den minder om den grimme trøje fra 90erne, den grøn/hvide.

Jeg har endnu ikke taget stilling til hjemmetrøjen. Snittet er fedt, men farven, hmmm, den er i hvert fald ikke Liverpool rød.
Jeg synes, at hjemmetrøjen er vildt fed, og jeg kan godt lide, at den er blevet mere mørkerød. Jeg har længe været træt af det fesne Liverpool-røde trøje.

Udetrøjen er helt forfærdelig kikset. Afsindigt grim. New Balance/Warrior har generelt ramt meget forbi i deres trøjer til os. Jeg ville ønske, vi fik Nike eller Adidas.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 02. jun, 2017 22:04

Jeg så en video med Milner bl.a. hvor de præsenterede den nye udetrøje og jeg synes altså den ser spændende ud. På de fleste billeder ser den ikke så god ud men jeg glæder mig rigtig meget til at se den irl. Og vores nye røde trøje er den fedeste i flere årtier, den er jeg helt forgabt i.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » lørdag, 03. jun, 2017 00:34

sjampen skrev:
Jeg synes faktisk generelt, at det er utroligt at alle de her concept bud der gives af fans, hvis vi her snakker om dem der rent faktisk er gode og ikke lavet i Paint, stort set altid er flottere end de officielle.
De har heller ikke forskellige designkrav, som skal overholdes, som passer ind i resten af kollektionerne. De kan helt frit fra posen skyde løs. De har ikke de tre striber på skuldrene, som Adidas er kendt for f.eks. Eller ny teknologi i form af stoffet, som måske gør det får et andet visuelt udtryk.

I år hvor det er jubilæumstrøjer klubben kører har der skulle være forskellige referencer. V-halsen (v-hals er noget af det grimmeste man kan gøre ved en t-shirt), farven, som tidligere nævnt. Af en eller anden årsag har de valgt 95/96 trøjen... Det er dog bedre end de valgte den Warrior trøje for et par år siden med tribals på.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Belloni » lørdag, 03. jun, 2017 07:41

Synes den er fuldstændig awesome! Specielt med de sorte shorts.
Tror det bliver første gang i en del år jeg køber bøde hjemme og ude trøjen.
Hvis jeg ser tilbage på de utroligt mange kiksede trøjer, specielt warrior kom med, så kan jeg ikke sætte en finger på dette års

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nikand » lørdag, 03. jun, 2017 09:42

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:...... men farven, hmmm, den er i hvert fald ikke Liverpool rød.
Den er netop klassisk Liverpool rød
hvilken farvekode er Liverpool rød? Synes det er mærkværdigt at hjemmetrøjen ikke altid er den samme røde farve.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Besvar