Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Omverdenens syn på Liverpool Fans.

Indlæg af Bøgvad » lørdag, 01. feb, 2020 00:02

Linné skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 15:42
Har længe barslet med indlæg til diskussion og nu må det være tid.

På TV2 sport læste jeg sidst i 19’ om 20 ting vi glæder os til i 2020 og et af punkterne er; “Bliver 2020 året, hvor Liverpool gør en ende på den 30 år lange mesterskabstørke? Fans og sympatisører vil krydse fingre til det sidste, mens næsten alle andre fodboldfans vil elske at fortsætte drillerierne.”
Ligeledes har jeg læst lidt i Morten Bruuns bog om PL; og han er ikke just begejstret for Liverpool og giver udtryk for at det er der mange som ikke er.
Når jeg snakker fodbold med venner og bekendte er der en generel negativ holdning til det at være Liverpool fan.

Oplever I også oplever dette og hvad kan årsagen i så fald være, eller er det blot paranoia? (Alderen der trykker.😂😁🤣)
Eller skyldes det vores store dominans i 70`erne og delvis i 80`erne, vores store sammenhold efter Hillsborough katastrofen, vores “You`ll Never Walk Alone” og lidenskab for klubben eller andre forhold, eller er det blot harmløse drillerier?

Senest har alt negativiteten og modstanden mod LFC fået ny vind i sejlene i “FA-sagen” hvor Klopp har meddelt at han fastholder at 1’ holdet ikke spiller omkamp mod Shrewsbury og at det er assistenttræneren som står på sidelinjen.
Jeg skal da lige love for at diverse dialog forums er gået helt i selvsving, uden at særlig mange har lyttet til Klopp’s begrundelse og udtalelser vedrørende sagen.
Om man er enig eller ej, er op til hver enkelt at vurdere, men Klopp følger blot PL’s anvisninger om vinter pause til vores spiller og har “nosser” til at stå fast.
Respekt til Klopp.

Når “ægte” fans og medlemmer i LFC Danish Branch melder sig i koret og kalder vores spillere forkælede millionærer og ferietrængende stakler, som skal have ferie midt i en sæson og som tværtimod, med den løn de får, burde spille dobbelt så mange kampe og en Klopp som ikke har forstået sin opgave og arbejdsbetingelser, så vidner det om stor disrespekt for vores spillere og træner.

Hvad laver disse såkaldte fans i dette forum?

YNWA og LFC i medgang og modgang. ⚽️⚽️
Man skal da vel ikke ubetinget bare sige “oh well, Klopp har ret” hvis man ikke synes han har det.. Det der med ægte fan, tror jeg man skal pakke væk, for der er ingen herinde der er i sin ret til at definere hvordan sådan en er..

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 01. feb, 2020 15:04

Altså jeg syntes måske godt man kan kigge på tonen i diverse debatter(det gælder også mig selv og folk jeg er enige med) . men hvis man mener at det er en fejl ikke at prioritere FA Cuppen højere, så er det da det man skal skrive på et debat Forum.

Jeg syntes så iøvrigt at man også skal huske at Klopp også har chefer og jeg er sikker på han har drøftet strategien inden den første Shrewsbury-kamp.

Disrespekt vil vel mere være at organisere protester foran Melwood med “Klopp out!” Slogans. Eller buhe af ham eller spillerne på Anfield.
Vrede Twitter udbrud skal man jo altid holde sig fra, men medierne er dovne og nøjes med at finde tweets når de skal vejre stemningen blandt fans, så måske det også ville være manglende respekt?- hvis man strækker den.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Omverdenens syn på Liverpool Fans.

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. feb, 2020 20:32

Thommo skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 21:15
Linné skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 15:42

Hvad laver disse såkaldte fans i dette forum?

YNWA og LFC i medgang og modgang. ⚽️⚽️
Åh-ha hvor er det er altid herligt med disse ynkelige formaninger om hvordan man er rigtig fan, men forum er jo også i stor stil blevet for dem med samme mening, så forstår ikke din utilfredshed :dontknow: . Før i tiden var der plads til meninger....ikke mening punktum. Så heldigt du ikke var med på forum dengang ;)

Og jeg kan stadig ikke fordrage at Klopp opfører sig som fergie og mourinho i deres storheds tider. Og jeg vover endda at kalde mig fan af LFC :shock: ...Tilmed en der ikke vil have ham fyret, bare fordi jeg er dybt uenig i hans gøren og laden med at pisse på cup turneringerne. Jeg er med på nuancer er afløst af sort og hvidt i disse tider, bare ikke i mit hjem.
Jeg vil egentligt godt lige forlænge denne ynkelige tese/diskutions oplæg du kom med, men ikke kommenterer, er du mon man u fan/troll? du melder dig ind og står frem og kritiserer folks måde at være fan på, i den tid i historien hvor LFC har spillet den stærkeste sæson. alt blinker hos mig. Pinligt i grande stil ihvertfald, og jeg gætter på manu eller harvey
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » søndag, 02. feb, 2020 17:21

2 ugers pause til spillerne nu, kommer til at gøre mange af dem godt. Trent og Robbo, som meget af vores spil går igennem, har set lidt slidte ud på det seneste. Vores midtbane har spillet mange kampe uden rotation pga. skaderne til Milner, Fabinho, Ox, Keita og delvis Shaqiri. De tre forreste spiller nærmest 90 min. hver gang og vores midterforsvar har også spillet konstant grundet skader til både Lovren og Matip. De mange skadede spillere, inkl. Mané kommer tilbage og vil være fuldt klar (dog ikke i kampform) når vi vender tilbage på træningsbanen om en uge.

Mentalt tror jeg også mange af spillerne har godt af denne pause. Det kan godt være at vi er langt foran, men at vi bliver ved med at vinde selv når vi ikke altid spiller godt, kræver altså også meget af spillerne og af Klopp.

Egentlig gør det heller ikke mig noget, at der lige kommer en pause uden kampe hver 3. dag. Det kan også være mentalt trættende at være fan, selvom det går så godt for os pt. :)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » søndag, 02. feb, 2020 22:12

Det er reelt slet ikke urealistisk, at vi officielt vinder PL i kampen mod Crystal palace. Hvis det sker, så mener jeg, at traditionen byder, at modstanderne i den næste kamp, laver en "Guard of Honour". Kampen efter Palace er Man City ude. Med nedenstående stadig frisk i min erindring, så ville jeg nyde, at se Man City spillerne tvunget til at vise den respekt.

https://www.liverpoolecho.co.uk/news/li ... d-16275920
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » søndag, 02. feb, 2020 22:20

texy skrev:Det er reelt slet ikke urealistisk, at vi officielt vinder PL i kampen mod Crystal palace. Hvis det sker, så mener jeg, at traditionen byder, at modstanderne i den næste kamp, laver en "Guard of Honour". Kampen efter Palace er Man City ude. Med nedenstående stadig frisk i min erindring, så ville jeg nyde, at se Man City spillerne tvunget til at vise den respekt.

https://www.liverpoolecho.co.uk/news/li ... d-16275920
Jeg tænker vi tager mesterskabet mod Everton

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 02. feb, 2020 23:06

Liverpool FC: Iconic, irresistible and utterly unprecedented

https://www.thisisanfield.com/2020/02/l ... ecedented/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » tirsdag, 04. feb, 2020 19:50

Har i store dele af sæsonen hørt modstander-fans argumentere, at vores kommende titel skyldes VAR. En påstand de typisk baserer på intet andet end deres selvopfundne version af sandheden.

Well.....

Kloppite

Brugeravatar
irishkop81
Indlæg: 26
Tilmeldt: mandag, 09. sep, 2019 15:17
Geografisk sted: Gøteborg
Alder: 42

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af irishkop81 » onsdag, 05. feb, 2020 21:29

Mange som har fået idéen at tage over til Liverpool mandag den 18 Maj og se paraden! Og pokalen!
Hotel priserne er fuldstændigt eksploderet!
https://www.google.se/amp/s/www.thisisa ... arade/amp/ Jeg tager selv en dags tur via Dublin med færgen!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » onsdag, 05. feb, 2020 21:41



God nyhed for vores nye trøjer til næste sæson!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » onsdag, 05. feb, 2020 23:39

YNWA! skrev:
onsdag, 05. feb, 2020 21:41


God nyhed for vores nye trøjer til næste sæson!
Forhåbentlig bliver designet ikke nærheden af den Nigeria-trøje.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af F1rm1no » torsdag, 06. feb, 2020 08:08

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:
onsdag, 05. feb, 2020 21:41


God nyhed for vores nye trøjer til næste sæson!
Forhåbentlig bliver designet ikke nærheden af den Nigeria-trøje.
Den er virkelig fed, og nej selvfølgelig bliver liverpool trøjen ikke sådan... Det er jo en del af den afrikanske kultur med mønstre osv

Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk

Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » lørdag, 08. feb, 2020 13:45

Både fru.Henderson og Fru.salah har født idag. 9 måneder efter vores 4-0 comeback på anfield over barcalona.


Top shaggers :)

Professionals som sørger for at ligge det i vinterferien.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 08. feb, 2020 14:07

Scherwin skrev:
lørdag, 08. feb, 2020 13:45
Både fru.Henderson og Fru.salah har født idag. 9 måneder efter vores 4-0 comeback på anfield over barcalona.


Top shaggers :)

Professionals som sørger for at ligge det i vinterferien.
De har åbenbart ikke givet alt på banen alligevel ... :oops: :) :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 08. feb, 2020 14:20

Sledgehammer skrev:
Scherwin skrev:
lørdag, 08. feb, 2020 13:45
Både fru.Henderson og Fru.salah har født idag. 9 måneder efter vores 4-0 comeback på anfield over barcalona.


Top shaggers :)

Professionals som sørger for at ligge det i vinterferien.
De har åbenbart ikke givet alt på banen alligevel ... :oops: :) :love3:
Haha Salah sad jo ude med skadeBillede Men det er sq overskud fra Hendo. Mon ikke han lå på ryggenBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar