Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 08. feb, 2020 19:55

Altså jeg kan rapportere at sådan en 4-0 justering af Barca, da også havde en ganske fornuftig effekt på fruen hjemme hos undertegnede :love3:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJJ » onsdag, 12. feb, 2020 15:38

Kunne alligevel ikke lade være med at grine lidt...Og også godt, at City/United fans får lidt at grine af (der har jo ikke været så meget indtil videre)


Brugeravatar
Charlie
Indlæg: 107
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 22:02
Geografisk sted: Jylland
Alder: 55

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Charlie » fredag, 14. feb, 2020 20:24

City ude af Champions League de næste to sæsoner.....!!!! Betyder det at nr. 5 i ligaen måske kvalificerer sig til CL?? Og hvad hvis City vinder CL i år?? Charlie er forvirret?!?!!?
Back to basic. Bootroom. Play from the heart. Pass and move. The Liverpool Way!

Brugeravatar
Charlie
Indlæg: 107
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 22:02
Geografisk sted: Jylland
Alder: 55

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Charlie » fredag, 14. feb, 2020 23:30

Nu snakker de også om point straf i Premier League, er vi mestre inden der er gået en måned???
Back to basic. Bootroom. Play from the heart. Pass and move. The Liverpool Way!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 14. feb, 2020 23:55

Charlie skrev:
fredag, 14. feb, 2020 20:24
City ude af Champions League de næste to sæsoner.....!!!! Betyder det at nr. 5 i ligaen måske kvalificerer sig til CL?? Og hvad hvis City vinder CL i år?? Charlie er forvirret?!?!!?
Ja, til det første. Hvilket betyder at lige nu er Sheffield United i CL. Det andet spørgsmål er jeg ikke sikker på. Men hvis de vinder, så kommer de jo ikke til at spille CL, hvis dommen står.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » lørdag, 15. feb, 2020 06:33

Så vidt jeg kan læse mig frem til er forbrydelsen sket ml 2012-2016. Altså da de for alvor byggede dynastiet op. Synes de skulle fratages alle deres titler. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ccess.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 15. feb, 2020 07:01

Jesper skrev:
lørdag, 15. feb, 2020 06:33
Så vidt jeg kan læse mig frem til er forbrydelsen sket ml 2012-2016. Altså da de for alvor byggede dynastiet op. Synes de skulle fratages alle deres titler. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ccess.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg er faktisk enig. EPO giver en i forvejen dygtig cykelrytter som Armstrong en fordel med op til 10% ift., de andre ryttere, og der må man bare sige, at Man City har fået en fordel, der er uendeligt meget større, da lønninger (og transfersummer) generelt afspejler resultaterne meget præcist. Der er undtagelser som Leicester og Herfølge men særligt over tid, er der slet ingen tvivl. Når han får inddraget sine titler, så skal Man City naturligvis også have inddraget deres.
Det ville være et stærkt statement at sende, da det med stor sandsynlighed kan sætte en stopper for økonomisk doping.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 15. feb, 2020 10:15

Niels K skrev:
Jesper skrev:
lørdag, 15. feb, 2020 06:33
Så vidt jeg kan læse mig frem til er forbrydelsen sket ml 2012-2016. Altså da de for alvor byggede dynastiet op. Synes de skulle fratages alle deres titler. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ccess.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg er faktisk enig. EPO giver en i forvejen dygtig cykelrytter som Armstrong en fordel med op til 10% ift., de andre ryttere, og der må man bare sige, at Man City har fået en fordel, der er uendeligt meget større, da lønninger (og transfersummer) generelt afspejler resultaterne meget præcist. Der er undtagelser som Leicester og Herfølge men særligt over tid, er der slet ingen tvivl. Når han får inddraget sine titler, så skal Man City naturligvis også have inddraget deres.
Det ville være et stærkt statement at sende, da det med stor sandsynlighed kan sætte en stopper for økonomisk doping.
Enig i at titlerne bør indrages, men i mine øjne er det ikke super vigtigt eller et stort statement. Det er det fremadrettede der tæller, vil hellere have dem tvangsnedrykket.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » lørdag, 15. feb, 2020 10:49

Jesper skrev:Så vidt jeg kan læse mig frem til er forbrydelsen sket ml 2012-2016. Altså da de for alvor byggede dynastiet op. Synes de skulle fratages alle deres titler. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ccess.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Fuldstændig enig. Det vil være samme straf som man ser i mange andre sportsgrene. Fratagelse af alle resultater i perioden hvor der er begået ulovligheder. City har været med til at smadre international fodbold med deres sindsyge forbrug af penge. Så jeg synes det vil være en passende straf og kan måske være medvirkende til at bringe fodbolden tilbage på et mere “normalt” niveau.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Charlie
Indlæg: 107
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 22:02
Geografisk sted: Jylland
Alder: 55

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Charlie » lørdag, 15. feb, 2020 20:59

Jeg læser på PL.com at vi er matematisk sikre på CL-kvalifikation, det er vi altså tidligst i morgen når Aston Villa har taget point(s) fra Tottenham.....!
Back to basic. Bootroom. Play from the heart. Pass and move. The Liverpool Way!

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af athomsen » lørdag, 15. feb, 2020 21:45

Emmy skrev:
lørdag, 15. feb, 2020 10:49
Jesper skrev:Så vidt jeg kan læse mig frem til er forbrydelsen sket ml 2012-2016. Altså da de for alvor byggede dynastiet op. Synes de skulle fratages alle deres titler. https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ccess.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Fuldstændig enig. Det vil være samme straf som man ser i mange andre sportsgrene. Fratagelse af alle resultater i perioden hvor der er begået ulovligheder. City har været med til at smadre international fodbold med deres sindsyge forbrug af penge. Så jeg synes det vil være en passende straf og kan måske være medvirkende til at bringe fodbolden tilbage på et mere “normalt” niveau.
Men den er tricky - i PL får man jo penge efter placering. Hvem skal have de penge? Havde de ekstra penge i sin tid betydet at eksempelvis Arsenal kunne have købt 1-2 spillere, som havde gjort at de var rykket yderligere frem i tabellen og kvalificeret sig til CL og skal de så have penge for det?

Jeg synes det der med tilbagevirkende kraft er spild. Hellere straf dem nu så det virkelig kan mærkes. Kan deres appel i øvrigt betyde en endnu hårdere straf?

Eneste der virker er udelukkelse fra CL og en tvangsnedrykning til League 1 - så går der alligevel et par år yderligere inden de igen kan være med i det fine selskab.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » søndag, 16. feb, 2020 00:38

Det er egentlig også vanvittigt at City ikke er smidt ud af dette års turnering, men først fra næste år. Tænk hvis de vinder CL i år. Hvordan kan UEFA forsvare, at en klub der beviseligt har snydt, kan ende med pokalen?

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af athomsen » søndag, 16. feb, 2020 07:47

Mads T. skrev:
søndag, 16. feb, 2020 00:38
Det er egentlig også vanvittigt at City ikke er smidt ud af dette års turnering, men først fra næste år. Tænk hvis de vinder CL i år. Hvordan kan UEFA forsvare, at en klub der beviseligt har snydt, kan ende med pokalen?
Det vil give deres modstander en fordel fremfor alle andre hold der er med

Doug Graves
Indlæg: 104
Tilmeldt: mandag, 05. apr, 2010 13:35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Doug Graves » søndag, 16. feb, 2020 12:00

Charlie skrev:
lørdag, 15. feb, 2020 20:59
Jeg læser på PL.com at vi er matematisk sikre på CL-kvalifikation, det er vi altså tidligst i morgen når Aston Villa har taget point(s) fra Tottenham.....!
Nej, Tottenham kan højest opnå 76 point, ligesom Liverpool har nu, men er dårligere indbyrdes, så de kan ikke passere Liverpool. Målforskellen er ligegyldig i denne sammenhæng.

Brugeravatar
Charlie
Indlæg: 107
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 22:02
Geografisk sted: Jylland
Alder: 55

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Charlie » søndag, 16. feb, 2020 18:29

Var faktisk ikke klar over at indbyrdes opgør kommer før målscore, og i min verden giver det heller ingen mening. Hvorfor bruger man så målscoren løbende når PL viser stillingen?
Back to basic. Bootroom. Play from the heart. Pass and move. The Liverpool Way!

Besvar